AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Kuinka saada pömppömaha ja muut rasvapaikat pois?

Kuinka saada pömppömaha ja muut rasvapaikat pois?

2 Vastausta 217 Lukukertaa
Eli siis miten saisin poistettua rasvaa parhaiten? Ei tarvitse olla niin nopeasti, mutta jos kesään mennessä pääsis rantakuntoon. Sixpackistä näkyy ylimmät ja
keskimmäiset lihakset hyvin, mutta alimmat jäävät rasvan peittoon. Mikä olisi paras harjoitusmuoto? Reidetkin voisi olla kiinteämpiä :)
Ruokavaliolla. Multakin löytyis naisten (jos oot nainen) GFG-ruokavalio, jonka sanottiin että pelkästään sillä saa rasvat pois. Löytyy myöskin miehille sama ruokavalio, mutta suuremmilla ruokamäärillä. Se on tosi askeettinen. Kiinteytys tapahtuu ruokavaliolla ja fitnesharjoittelulla, eli älä lopeta treenaamista.
Ruokavalio tärkein, syö vähemmän kuin kulutat=laihdut. Kulutusta saat kuntosalitreenillä (lihaskunto, estää laiha/läski lookin) ja eri tehoisilla aerobisilla.

Minua pyydettiin laittamaan tänne Go Fat Gon ruokavalio, joten laitan sen nyt naisten kohdalta. Tämä ruokavalio on koko neljälle viikolle (saa aika paljon itse päättää syökö esim. lihaa vai kanaa ja mitä kasviksia) ja mitään muuta ei saa syödä kuin tässä mainitut. Painot pitäisi punnita aina ja raakana. Ruokailujen välit 2-4 tuntia.

Aamupala:

kaurahiutale 45g
rasvaton raejuusto 100g
sokeroimaton mehukeitto 150g
Fast Omega 3 2kpl

Lounas:

kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
kananmunan valkuainen 50g tai rasvaton raejuusto 25g
oliiviöljy 5g

Välipala:

1 kpl Fast pro-FX lo-carb bar tai 40g Fast Dietmix tai 250g maitorahkaa + 100g
pakastemarjoja

Päivällinen:

riisi 40g tai pasta 40g tai peruna 170g
kana 100g tai kala 100g tai naudanliha 100g
vihanneksia vapaasti 200g
oliiviöljy 5g

Iltapala:

maitorahka 250g tai rasvaton raejuusto 150g
sokeroimaton mehukeitto 100g
vehnälese 10g
Fast Omega 3 2kpl
 /   /  / Kuinka saada pömppömaha ja muut rasvapaikat pois?

Keskusteluhaku

Laaja haku



Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta