Ensimmäiset ripsipidennykset?

tuleva säihkyripsi

Hei!

Opastaisitko ensikertalaista, please?!

Mitä pitää ottaa huomioon kun on ensimmäistä kertaa menossa ripsienpidennykseen? Kannattaako ottaa minkkiripset vai jotkin muut? Ihan lyhyet aluksi? Mistä tietää onko osaava laittaja?

Onko kokemuksia millainen paikka on Fantasy Studio Tikkurilassa Vantaalla? Onko kukaan käynyt ripsienpidennyksessä ko. paikassa?

Tai osaatko suositella jotain hyvää paikkaa Tikkurilassa tai sen lähistöllä?

Kiitos jo etukäteen!

14

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ripset forever

      Jos on ammattitaitoinen laittaja niin katsoo sinun ripset ja tietää mitä kannattaa laittaa ja millaista painoa ripsesi kestää. Itse kun laitan niin kysyn aina että millaiset asiakas haluaa ja sitten teemme yhdessä päätöksen. Moni haluaa pitkät ja paksut, mutta emme ole kuitenkaan taikureita jos omia ripsiä ei juurikaan ole =)

      Jos haluat lisää infoa niin laita mailia
      [email protected]

    • glitterikoukku

      Minä jä ystäväni käymme tikkurilan lähellä puistolassa heavenlynails nimisessä kauneushoitolassa. Tiinaa voimme lämpimästi suositella.

    • Mä teen ripsienpidennyksiä 40e mut oon porissa:)ja tulee hyviä pidennyksiä

    • murmurenok

      Hyvä ammattilainen itse tietää minkälaiset ripset sopii sulle. Minä käyn "Calutte"-kauneushoitolassa ja siellä on parhaita ammattilaisia!!! Mulla on ripset jo 3 vuotta!!! Ilman taukoa!!! Kestävät 5 viikoa!!! Se on mun suosikki paikka!!!

    • Anonyymi

      Kävin laittamassa ripsipidennykset Fantasy studiolla Tikkurilassa ja alle viikko sen jälkeen jäljellä oli enää pari hassua karvaa. Olen laittanut ripsipidennykset monesti aikaisemminkin ja aina eri paikassa ja joka kerta ripset on näyttänyt näin harvalta vasta kolmen viikon jälkeen. En suosittele kyseistä paikkaa!

    • räpsyripsi

      Tikkurilassa myös www. hierontakauneuskristan .fi mistä saa ripsienpidennyksiä ;D

    • sh

      En suosittele missään tapauksessa ottamaan ripsienpidennystä Tikkurilan Fantasy Studiosta. Palvelu surkeaa ripsistä puhumattakaan! Näin nopeasti ei ole ennen ripset tippuneet pidennyksen jälkeen ja itse toimenpidekin oli kivulias... Todella epäkohtelias palvelu!

    • Fantasy studio,huh

      en myöskään suosittele TIKKURILAN FANTASY STUDIOTA kenellekkään! varsinkaan ripsienlaittajille! aivan hemmetin surkeet ripset, ihan kuin mustaa siimaa olisi katkottu ja tungettu sun silmiin, aivan piikkisuoratkit. Sattu hemmetisti kun laittoivat ja repi pinseteillä ripsiä pois,silmä oli koko ajan puoliks auki kun vetivät teipillä ylös ja kaikki liimahöyry meni silmään! kaikenlisäks oli vielä viikonkin päästä tosi kipeät silmät ja ripset ei näyttänyt miltään. ihan järkyttävä paikka. Koskaan ei missään oo ollut kivuliasta ripsienlaitto ja sen jälkeinen aika kun tuolla fantasy studiossa.

      • Tyytyväinen asiakas!

        Suosittelen Lady Moonlight-yritystä Oulunkylässä. Osaavaa toimintaa ja työllä takuu!
        Www.ladymoonlight.fi voi varata aikaa.


      • Tyytyväinen asiakas!

        Suosittelen Lady Moonlight-yritystä Oulunkylässä. Osaavaa toimintaa ja työllä takuu!
        Www.ladymoonlight.fi voi varata aikaa.


      • Ei niin tyytyväinen
        Tyytyväinen asiakas! kirjoitti:

        Suosittelen Lady Moonlight-yritystä Oulunkylässä. Osaavaa toimintaa ja työllä takuu!
        Www.ladymoonlight.fi voi varata aikaa.

        Itse en suosittele ladymoonlight... Tekijä todella hätänen ja parin viikon jälkeen ripsiä jäljellä yhdenkäden sormien verran! Asiakas palvelu kyllä hyvää, ja muutenkin mukava tyyppi.. Mutta ripset eivät kyllä ole hintansa väärtti. Itse huomasin huoltojen jälkeen, ettei esim joka ripseen edes laitettu vaan oli paljon kohtia mistä uupui ripsiä!


    • Ripsienlaiton aamuna on hyvä käydä kunnolla suihkussa ja pestä naama ja ripset oikein kunnolla. Jos mahdollista älä laita ripsaria ollenkaan ja naamarasvaa levittäessäsi varo omia ripsiäsi. Ripsiliima on öljyliukoinen joten siksi puhtaat ripset. Ripsientekijä kyllä puhdistaa ripsesi vielä ennen ripsien laittoa, mutta mitäpä sitä ei tekisi edesauttaakseen liiman kestoa ;)

      Ripsipidennyksen jälkeen ei ripsiä tule kastella yhteen kahteen vuorokauteen. Itse suosin kahta vuorokautta, varsinkin jos asiakkaalla on kovin tuuheat omat ripset. Ja jos näyttää sateiselta, muista ottaa sateenvarjo mukaan =)

    • JannaS

      Ensikertalaiselle suosittelen ehdottomasti myös allergiatestin tekemistä ennen ripsien laitattamista.

      Itse sain silmiini massiivisen allergisen tulehduksen, joka alkaa nyt neljän päivän antibioottikuurin jälkeen helpottamaan sen verran, että saan silmät auki.

    • Volyymi rockkaa!!

      Kannattaa satsata tuuheuteen mieluummin kuin Pituuteen. Tuuheus on se josta wow efekti tulee. Liian pitkä ja liian painava kuitu tuo mukanaan sekä käyttö, kestävyys ongelmia mutta voivat myös kuluttaa Luonnonripsiä. Volyymiripset on päivän sana. Kevyemmät mutta tuuheammat. Kyllä luit oikein.

      Pituus voi klassisissa pidennyksissä ola 1-3mm pidemmät kuin luonnolliset ripsesi. Jos sulle laitetaan pidemmät, tekijäsi ei ole koulutettu. Harjan pitää heti ja ihan huoltoon saakka liukua ripsien läpi harjasitpa miltä puolelta tahansa. Jos tunnet pistelyä, kipristelyä tms marssi takaisin ja pyydä korjausta sillä suurella todennäköisyydellä siellä on yhteenliimauksia. Myös jos tippuillessa kuiduissa on useampi oma ripsesi on jälki erittäin huonoa ja vahingollista ripsillesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe