Kiertävä Kauneushoitola Onni ja Olivia, Oulu

Sannariikka

Onko kokemuksia? Melko edulliset hinnat, mutta ystävä kertoi (ja näyttikin nää ripset) että ripsienpidennyksissä kestänyt 4 tuntia ja timantit liimattu ripsiin niin, että limaa lyötiin koko yläripsiin ja sinne vaan tiputettiin timantti, ja ripset pilalla... Muilla kokemuksia?

10

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Tää nainen perui aikani 2 kertaa peräkkäin, ei varmaankaan tykännyt minusta.. kiva kun sai oottamalla odottaa eikä tästä enää koskaan kuulunut mitään. Hyvää asiakaspalvelua joo.

    • kantaasiakas2

      uskokaa jo että nämä 50€ ripsiä tekevät yritykset on ihan huuhaata,

      Jos haluaa halvalla pask* niin siitä vaan mutta minusta se on jo tyhmää. Oulussa on muutamia hyviä paikkoja jotka tekevät laatua ja kantavat vastuun tekemisistään kuten haireka, js studio ja goalas, saatte kunnon ripset eikä mitään liimakökköä ja sinnepäin tehtyjä. Nykyään kaikilla facebook sivut joissa kuvia ja kommentteja, Jos ei ole kuvia missään mistä katsella niin siihen on yleensä hyvä syy.

    • kokemus sinällään

      kokemusta on,joo! tettätin kynnet ja ne pysyi viikon. kun soitin asiasta,minulle sanottiin että kun tulen tekemään uuddet niin lupaan siitä hyvästä ettei kynnet kestäneet luvattua 3-4 viikkoa,kaksi leimaa etukorttiin.en kuitenkaan enää antanut ko naisen tehdä kynsiä minulle.

    • enyhtääihmettele

      ei taija olla firma enää pystyssä.. ?

    • eka kerta

      Yrittäjä oli palanut äitiyslomalta ja on töissä taas vakituiseen. Kävin ensimmäiset ripsienpidennykseni täällä tekemässä ja olen aivan rakastunut

    • Jaana811

      En ole käynyt, Oulun seudulla suosittelen lämpimästi Vuokon Taikaa. Todella mukava ja taitava. Löytyy tuolta: http://www.vuokontaika.fi

    • Paska palvelu

      Ei kannata todellakaan mennä Onni ja Oliviaan! Odotin viisi viikkoa aikaa volyymihuoltoon ja kun aika vihdoin koitti, peruivat ajan samana päivänä tuntia ennen tekstarilla ilman pahoitteluja, eivätkä vastanneet puhelimeen tai viestiin. Tänne saat ehkä ajan ripsien laittoon, mutta et enää huoltoon. Siinäpä sitten olet niitten harvojen ripsiesi kanssa, kun kukaan ei niitä huolta. Todella lyhytkatseista liiketoimintaa tuommoinen, itse kierrän paikan nykyisin kaukaa!!

    • liinu2

      En oo ite käyny, mut kaveri kerto et sen laittamat ripset oli maksanu yli satasen ja pysyny alle kaks viikkoo! Veikkaisin et huono liima heillä käytössä...lisäks oli saanu sieltä silmätulehduksen kaupan päälle! Pitäs itekki pikkujouluripset saaha jostain, kellään hyvii suosituksii paikasta? Tonne en ainakaa mee!

    • liinutii

      Oon kyllä joka kerta saanut erittäin hyvin tehdyt ja huolletut ripset tuolla Onnissa ja Oliviassa. Onpa jännä et noin erilaisia kokemuksia! Ja mulla pysyy 4-5 viikkoa ihan hyvänä eikä tosiaan tipahtele itsekseen. Liima ei oo ikinä kirvelly tai muutakaan ongelmaa ei oo ollu. Käyny oon tosi monta kertaa enkä kyllä ihan helpolla muualle menis enää ja oon kokeillu aikasemmin kyllä muitaki paikkoja. Ei valittamista. Nythän siellä on useampi työntekijäkin, etten kyllä osaa sanoa millasia muut tekijät on kun ei niillä oo käyny, mutta tää alkuperänen omistaja ainaki mulle on ollu asiallinen ja miellyttävä ripsientekijä. Mut tuo kyllä kuulostaa vähän oudolta, et aika on peruttu ilman selityksiä ja pahoitteluita. :(

    • PettynytExasiakas

      Olen ensimmäiset volyymiripset laittanut kyseisessä Onni ja Oliviassa reilu vuosi sitten. Omistaja on todella hyvä tekemään ripsiä, miellyttävä tekotapa ja pysyvät hyvin sen neljä viikkoa. Mutta...
      Mun huoltoajat on peruttu vuoden aikana monta kertaa ja kaksi kertaa niin että en saanut uutta aikaa edes tilalle. Pari kertaa oli tärkeistä juhlista kyse jonne olisi ollut pakko saada ripset huollatettua. Joo, en saanut aikaa vaikka yritin heti kysyä ensimmäistä mahdollista vapaata aikaa tilalle. Käskettiin laittaa tekstiviestiä jotta voidaan sopia uusi aika jos ei nettiajanvarauksesta löydy. No laitoin viestiä,parikin - ei oo viimeisen perutun ajan jälkeen vieläkään kuulunut mitään. Kiitos mulle riitti. Vaihdoin paikkaa kokonaan. Ei tuommosessa firmassa voi käydä, kun on niin epävarmaa että sovitut ajat pitävät.
      Kesälläkin peruttiin yksi aika joka oli just kiire sesongin aikaan, en todellakaan saanut mistään uutta aikaa enää tilalle. Silloin oli pakko pitää kuukauden tauko ripsissä kun ei huoltoa ehtinyt saada mistään enää ennenkuin ripset oli jo tippuneet melkeinpä täysin.
      Ja oli kiva mennä juhliin tyngillä omilla ripsillä. .😕
      En ymmärrä miten asiakkaasta ei pidetä parempaa huolta. .
      Ei voi kovin kauas kantaa tuommoinen toiminta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe