Oinasmies..grr..

Analysoiva vaaka

Miten käyttäytyy oinas-mies silloin kun on kiinnostunut? Minkälaisia merkkejä pitäisi lukea, että saisin tietää onko eräs upea herra vakavissaan suhteeni.

7

3302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks oinas

      Tulee yleensä suoraan puhumaan. Ei sinun tarvitse ihmetellä onko hän kiinnostunut. Kiinnostus tai sen puute on aika ilmeistä.

      Et tarvitse siis erityistä "signaalienlukutaitoa". Tosin varoituksen sana: Useat oinaat nauttivat enemmän takaa-ajosta kuin saaliin pitämisestä kun se on otettu kiinni. Ei kannata roikkua hänen kaulassaan. Hän kiinnittää kaulaansa huivin tai krakan jos haluaa sinne jotain roikkumaan...

    • kutinaa

      Vaikean valloitettavan olet sinäkin saanut....
      itselläni myös työn alla aivan hurmaavan tyrmäävä
      oinasmies, josta ei todellakaan ota mitään selvää!
      Hän on kiinnostunut, mutta ehkä liiankin hillitysti minun kuohahtavaan skorpparin makuun...
      pelkään olevani liian hanakka käymään päälle ja
      olenkin lyönyt jarruja menooni. Anna hänelle tilaa
      ja hillitse halujasi... ehkä me onnistutaan !

      • Skorpioni

        Olen myös skorppari ja en ole koskaan kuohahtanut niin voimakkaasti tunteitteni suhteen kenenkään muun miehen kuin oinasmiehen kanssa. Hävettää oikein aina jälkikäteen!Toisaalta, kyllä oinaassakin löytyy äksyilyä. Onko siinä mahdollisuus vai onko se ihan mahdottomuus?


    • jousimies

      Tuskin jää huomaamatta,minulla on oinas mies ja hän käyttäytyy näin:kantaa lahjoja,tulee vaikka harmaan kiven läpi mikäli olen sen takana ja homaava muutenkin.
      Jos saat hänet ole kuin villi kissa juokse karkuun :)ja välillä kehrää.

    • ohikulkija

      Elämäni aikana olen onnistunut hurmaamaan ties kuinka monta oinasta.(miten heihin aina sitten törmäänkin) Yksi heistä sanoi minulle kerran, "jätät lähtemättömän jäljen pelurin sydämeen."En tiedä mitä oikein olen oikeastaan tehnyt heille!Olen kyllä tosi naisellinen ja varmaankin ihan mukava nainen, mutta en jaksa tyrkyttää itseäni heille. Pidän jotakin aina itselläni, jotta heidän pitää tehdä töitä sen eteen mitä minä voin antaa!Jokaisesta oinaasta olen saanut esille sen pikkupojan, joka kaipaa hellyyttä ja hyväksyntää!He puhuvat minulle tunneasioista tunnettuaan minut yhden päivän!He kokeilevat kaikkia mahdollisia kepulikonsteja, kunnes riisun heidät aseista ja he tulevat nöyrinä poikina ottamaan palkintonsa, oli se sitten minun rakkauteni tai romanssi jne.
      Hölmöähän tässä on se, että olen kauris!Tosin ilmeisesti kauris ja oinas on todella samanlaisia merkkejä.Olen kyllä nouseva jouskari, että tultakin löytyy...
      ajatuksen tynkää?

      • rekku

        Kauris ja oinas ei todellakaan ole samankaltaisia,oinashan on tulen merkki ja kauris
        on maa.Itse olen ilman merkki eli vesimies ja elääkseen tuli tarvitsee ilmaa. Joten muutettuani oinasmiehen kanssa yhteen, tuntuu että siinä on kaikki, eikä mitään enää tarvitse. Oinas on extreme-harrastaja, mutta uskollinen ja arvostaa perhettä. Mieluiten hän tekee työtä, jossa saa olla pomo.


    • oikku4

      Oinasmies on pohjimmiltaan hyvä mies. oinas tarvitsee joskus rohkaisua, vaikka olemme pohjimmiltaan rohkeita, mutta toisinaan ujoja ja se saa naisessa toisinaan väärän kuvan esim voidaan käsittää ylpeänä,vaikka ei ole sitä naiset monesti saa väärän kuvan oinaasta. hyviä miehiä oinaat ovat ei kieroja lieroja ainakin itse inhoan oinaana kaikenlaista esittämistä saa minut oksennuksen partaalle kaikki makeilevat immeiset. oinaana arvostan aitoutta en pintaliitoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe