Atlantic

Hyväruooka

Mä haluan tietää sä joka levität perätöntä.
Tule sanomaan meille todisteen kanssa jos on tullut salmonella tai jotain muu.
Sä viet meiltä asiakkaat kun sä valehtelet.

52

1625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZZZZDDD

      Atlanticissa on paskaa ruokaa. Helvetin pienet annokset. En käy enää ikinä.

    • elcentrolainen

      Itse en ole Atlanticissa käynyt syömässä, mutta veli on sieltä tilannut 4 kertaa. Ekalla kerralla pelkästään itselleen ja sai samantien mahan sekaisin syötyään pizzan, toisella kerralla tilasi sekä itselleen että meille veljille ja kaikilla oli maha kuralla sen jälkeen. Kolmannella kerralla ei mennyt hällä maha kuralle, mutta neljännellä kerralla taas meni. En ole itse uskaltanut sinne mennä syömään moisen jälkeen. El Centrosta taas olen saanut aina ruuan ajoissa, lämpimänä ja ei ole koskaan maha mennyt kuralle. Oliivista olen tilannut lähinnä grilliruokia sillä pizza jonka olen sieltä saanut on usein ollut jostain syystä vetinen lätty.

      Nykyisin veljen vakiona on tilata joko Oliivista tai El Centrosta. Kuulemma Oliivi toimittaa nopeammin, mutta pizza ja kebab ei yhtä hyviä, kuin El Centrossa.

      • Veljenivartija

        Veljes taitaa olla hidas oppimaan vai onko ihan tyhmiä koko suku?


    • heps kukkuu

      Karvakourat näköjään mollaa toisiaan.

      Minä siirryin jo aikaa sitten Kotipizzan asiakkaaksi, niin ei tarvitse miettiä löytyykö pizzasta jotain ylimääräistä ja tuenpahan samalla suomalaista yrittäjää.

    • afsdgfhkhhh

      Valitettavasti täytyy itsekkin myöntää, että olen n. 3krt käynyt atlanticissa ja joka kerralla vatsa mennyt sekaisin, siinä on se syy etten siellä enää ole asioinut enkä suositellut tuttavillekkaan.
      Tiedä sitten mikä siinä on, mutta vatsalleen ei voi mitään.

      • elcentrolainen

        Minä epäilen, että riittämätön käsien pesu ja pintoja ei pestä tarpeeksi usein ja jos pestäänkin niin ei käytetä puhdistusaineita. Pitäisi ottaa näyte työtasoista ja työntekijöiden käsistä työpäivänä ja jos testi näyttää, että siellä ei huolehdita hygieniasta niin siinä syy. Samoin onko siellä työntekijät kipeänä töissä. Jos on niin levittävät tauteja kun kädet käy elintarvikkeissa, työvälineissä ja pinnoissa.


      • Lildick
        elcentrolainen kirjoitti:

        Minä epäilen, että riittämätön käsien pesu ja pintoja ei pestä tarpeeksi usein ja jos pestäänkin niin ei käytetä puhdistusaineita. Pitäisi ottaa näyte työtasoista ja työntekijöiden käsistä työpäivänä ja jos testi näyttää, että siellä ei huolehdita hygieniasta niin siinä syy. Samoin onko siellä työntekijät kipeänä töissä. Jos on niin levittävät tauteja kun kädet käy elintarvikkeissa, työvälineissä ja pinnoissa.

        Ja elcentrossa seksuaalirikoksesta tuomittu heppu pyörittelemässä pitsoja. huh!


      • Napalanko
        Lildick kirjoitti:

        Ja elcentrossa seksuaalirikoksesta tuomittu heppu pyörittelemässä pitsoja. huh!

        Mitä ne pikkulikat menee noiden matkaan?Pilluahan itse ovat tyrkyllä,eikö se oo jo selevä?
        Kutkuttaa se jo tuon ikästen alapäätä ja munaa pitää saada.Sitten kiva esittää en minä mittää mutta se mies ja rahaa vaaditaan.Voi saatana.Pitäkää kurissa ne pikkuhoronne.


    • Mustamaalaus pois

      Peskää omia käsiänne ennenkun syötte.Perkele.Turha näitä ahkeria mustamaalata.Itse teistä ei olisi tekemään pitkää päivää ruokaa.

      • Sama..

        ja tosiaan,viekää kirjallinen todiste salmonellasta tms. ja terv.tarkastaja mukaan.Perättömiä ei saa puhua.


      • elcentrolainen
        Sama.. kirjoitti:

        ja tosiaan,viekää kirjallinen todiste salmonellasta tms. ja terv.tarkastaja mukaan.Perättömiä ei saa puhua.

        Minä en tietääkseni ole mustamaalannut vaan ilmaissut epäilyni sille mikä voisi olla syynä, että ruoka on aiheuttanut mahan kuralle menemisen. Olen opiskellut ravintola-alaa joten tiedän nämä jutut ja meillä otettiin koulussakin aikoinaan oppilaiden käsistä näytteet ja työpisteistä, että saatiin selville kuinka moni pesi käsiä ja puhdistettinko työpisteet riittävän huolellisesti. Jokaisella oli oma testitikku ja putki.


      • vahingoniloinen1
        elcentrolainen kirjoitti:

        Minä en tietääkseni ole mustamaalannut vaan ilmaissut epäilyni sille mikä voisi olla syynä, että ruoka on aiheuttanut mahan kuralle menemisen. Olen opiskellut ravintola-alaa joten tiedän nämä jutut ja meillä otettiin koulussakin aikoinaan oppilaiden käsistä näytteet ja työpisteistä, että saatiin selville kuinka moni pesi käsiä ja puhdistettinko työpisteet riittävän huolellisesti. Jokaisella oli oma testitikku ja putki.

        Pidä saatana jo turpasi kiinni.Ei kiinnosta sinun ripulipaskat.Ihan hyvä vaan kun saat paskantaa ja kärsiä.Olet ansainnut.


    • ghjdfghjfnb

      Atlanticista olen tilaillut ruokaa, pitsaa ja kebabia n 1-2 krt/2 vkossa eikä ole kertaakaan mennyt maha sekaisin. Ihan ok ruuat on siellä, samoin Oliivissa. El centrossa ei ole tullut moneen vuoteen käytyä kun joskus tuli jotain pahaa sapuskaa...Ei nuo toisistaan taida juurikaan erota, samat raaka-aineet kai käytössä on.

      • karvoilla tai ilman

        Tarpeeksi usein/säännöllisesti ku ruokailee näissä mestoissa ni tulee hyvä immuniteetti pöpöjä vastaan. Itte oon kyllä tykänny etenkin oliivin sapuskoista, enkä oo kyllä huomannut et ois maha menny niistä sekasin.


    • drr8

      Oiskohan että joku tietty aines on aiheuttanut tuon oireen?
      Itse tilannut pizzaan yleensä kebabia, salamia, pekonia, jauhelihaa, kinkkua ja noista en ole saanut mitään mahaoireita ja paikka mielestäni hyvä. Tällä hetkellä pidän pieksämäen pizzerioista atlanticsia parhaana. Käyn sieltä aina pizzan, vaikka harvoin käynkin.

    • Kebabilla päähän

      Kymmeniä kertoja Atlanticin ruokia syönyt ja eipä ole ongelmia ollut. Mutta liekkö sitten tuuria vai mitä mutta aion jatkossakin sieltä ruokia hakea.

    • Ylpistynyt

      Kunhan jauhavat paskaa kun ovat rasisteja.Haistakaa paska vitun urpot.Ei tollasille pitäisi edes myydä ruokaa.Kuolkaa paskat nälkään.

    • rrrrrrrrrrrrr

      Nimimmerkillä " Ylpistynyt!", jos nyt laittaisit sanaisen arkkusi kiinni, ja lopettaisit rasistista jauhamisen, kun et taida edes tietää mitä se todella tarkoittaa.

    • kaikkitietävä

      Paras pitseria pieksämäellä, näistä ulkomaalaisten omistuksissa olevista. Paras kebabbi sanon minä.

    • vakioasiakas

      Atlantic on Pieksämäen paras paikka. Ainakin sata kertaa siellä syönyt ja kertaakaan ei ole mennyt maha sekaisin. Salaattikin on aina tuoretta, annokset Pieksämäen kookkaampia ja palvelu nopeaa sekä ystävällistä. Jokusen kerran tullut väärä pizza, mutta näin on käynyt myös aivan jokaisessa muussakin paikassa missä olen aktiivisesti käynyt(Oliivi, Hot Car, Järvi).

      • kantis 2

        joo hyva paikka, ei valittamist. Veljen kans moneen kertaan käytyn. Atlantic kaytta laadukas ja tuore raaka aine ja hygienia asiat kunnos. Kannatetaan!


    • Kysymys ??????

      Kysymys Turkkilaisille pizzerioille, kun pelkällä pizzan/kebabin myynnillä ei pärjää, senhän kaikki tietää. Niin millä te tulette toimeen, mikä on liikeidea ?

    • Tsihihihiii

      Kateus kateus.Se SINUA vaivaa.Myönnä jo,.Hyvä pärjätän:)

    • ohhoh

      No ei paikan arvosteluista ollu hirveesti hyötyä...niin moitteita kuin kehuja. Kyl pakki saattaa kotonakin mennä sekasi jos tottunu tiettyä samaa syömään ja sitte vetäset jonkun hirmu kebabin tai pitzan....kolme kertaa kuukaudessa tulee käytyä raxissa ja ainahan tuo myllertää....pakki ei vaan aina sulata kaikkee äkisti....no pitää käydä kokeilee näin joulun jälkeen kun ahminu kinkut,laatikot,sun muut .katellaan mitä tuo syöminen tullessaan.

      • sekojakaikki

        Huhhuh. Ei tarvii syödä


    • Urpoturpo

      Kun tulen seuraava kerta Pieksämäkeen,tilaan Atlanticista ruokaa ja toisella kertaa Centrosta,kun niitä niin kovin mainostetaan täällä sivulla.Kiitos Winkkeleistä!

      • timot9990

        Olen kerran tilannut elcentrosta pitsaa, se oli silloin aivan järkyttävän makuista ja vaikeaa saada kurkusta alas, vaikka oli kova nälkä, OKSENSIN syötyäni pari palaa. Sen jälkeen en ole enää ikinä tilannut sieltä.. pitsan pitäisi olla hyvää, ja luulisi kovassa nälässä menevän vaaatimattomankin pitsan, mutta ei todellakaan ollut mitään herkkua.. jäi vähän paha maku suuhun...


      • timot9990

        Atlanticista vain hyviä kokemuksia


    • kannattaako bisnes ?

      Ihmetyttää tuo Turkkilaistaen levittäytyminen ympäri maailmaa
      pitzerioitten nimikkeellä. Onko jollain selitys kyseiseen asiaan, ovathan he suurimmalta osin muslimeja.

    • Ole sinä fiksumpi...

      Mitä sitten? Jos nyt keskittyisit jo omiin ongelmiisi ja elämääsi?

    • osuko kohilleen

      Mihin ongelmiin, mitä tarkoitat ?

    • pizzeriavertailu

      Olen käynyt kaikissa Pieksämäen pizzerioissa ja ykköseksi joukosta nousee Omert Familia. Siellä on parhaat pohjat ja täytteet sekä määrän että laadun suhteen. Useimmissa muissa paikoissa pizzoissa on melko vaatimattomat pohjat ja täytteet, joskin ihan syötävää tusinaruokaa ne ovat, ei siinä mitään. Kotipizza on taas aivan omaa luokattomuuttaan. Pohja on suorastaan pahanmakuinen. Se ei varmaan johdu paistajan taidoista vaan siitä että fransching-ketjuun kuuluvan paikan on pakko ostaa surkeita bulkkijauhoja ylihintaan ketjun omistajalta.

    • pizzapizza

      Edellisen kirjoittajan kanssa eri mieltä lähes kaikesta.

      Omertissa olen käynyt ensimmäisen ja viimeisen kerran. Kotiin kannetusta pizzasta löytyi aivan väärät täytteet ja muutenkin maku oli.. noh, paha.

      Atlanticissa on hyvät ruoat ja loistava, iloinen palvelu. Siitä huolimatta pizzasarjan voiton vie ihan heittämällä Kotipizza. Maku on aivan omaa luokkaansa ja kiitos frankkarin, myös laatu on aina vakio.

    • Juha6968

      Kotipizzan laatu on suht heikko ja annokset pieniä. Atlantic on pieksämäen paikoista paras. Palvelu ja ruoka on hyytävän hyvää

      • erajormainen

        Kotipizzan laatu on huomattavasti parempaa, kuin noissa karvakäsipaikoissa. Kotipizzassa jauheliha on sentään jauhelihaa, eikä soijarouhetta ja kinkku oikeaa kinkkua, eikä kalkkunaa.


      • Jusa9876
        erajormainen kirjoitti:

        Kotipizzan laatu on huomattavasti parempaa, kuin noissa karvakäsipaikoissa. Kotipizzassa jauheliha on sentään jauhelihaa, eikä soijarouhetta ja kinkku oikeaa kinkkua, eikä kalkkunaa.

        olemattoman pieniä ja rasvaisia läyttyjä. Oikeita pizzoja nyt turkkilaisilta saa, mutta eipä Kotipizza yhtään parempia tee


    • jalapenoo

      Niin samaa mieltä Jugan kanssa.

    • Lapsityövoimaa

      Pitseriaravintoloiden laadun näkee vessojen siisteydestä ja siitä onko ne hoitaneet yritysvelvoitteen eli verovelvoitteet. Suomessa tuntuu olevat ravintola allalla harmaata taloutta yhtä pajon kuin pääkaupunkiseudulla pimeitä takseja. Yritysrekisteristä kannattaa aina vilkaista onko asiat hoidettu. Suomeen pitäisi saada sellainen laki, että ostaja joutuu maksamaan verovelvoitteet, jos ostaa harmaatalouden tuotteita tai palveluja. Eli käytännössä kuluttajan pitäis säilyttää kaikki ostokuitit 5 vuotta.

    • Faktaa

      Hanse on paras.

    • MokkaKukkeli

      el centro ja kaupan päälle nahkaklarinetti.

    • Kuraruokaa

      Käytettyjä roiskeläppiä saa hajottamoilta? Roiskeet maistuvat maatiesuoloille.

    • Syöppö

      Hanse oli paras ja kesällä kävin atlantickissa ja siel lenteli talitintti sisällä ja takaovi sepposen selällää ketään ei paikalla. Sillon käännyin kannoillani ja menin muualle. Ja kotipitsoissa kyl rippuu paikasta. Kolmisopessa aina ollut hyvät pitsat ja jyväskyläs kävin sairaalan lähellä huoltoaseman kotipitsassa ja pitsa oli kyl aika riman alitus. Pohja paksu ja palanut

    • mustinkakkarat

      Kuopion torilla Partasen lihapiirakka voittaa kaikki Savon roiskeläppäpaikat.

    • kokekaaitseasiat

      Tuskin atlantic ihan huono,jos kerran vielä toiminnassa. Piste tälle paskanjauhamiselle. Tyhmät on,jotka jaksaa vuodenkin samaa paskaa länkyttää. Onneksi ajattelen omin aivoin ja aistein.

    • Testatkaa

      Ootteko maistellu Fellinin pitsoja? Ollut itsellä vakiopaikkana viimeset puol vuotta ja voi kyllä suositella ja kehua!

    • Penazzzz

      Kyllä Sami osaa kebut ja pizzat vääntää, kertaakaan ei ole tarvinnut ruoan laatuun tai palveluun pettyä.

    • saatanaaaa

      Vittu mitä idiootteja. Syökää vaikka paskaa. Ei ketään kiinnosta.

    • Pekupetteri

      Lentää aina ripuli noitten hiv pizzojen jälkeen!

    • bennyu

      Huono juttu

    • saaast

      sss

    • kokokokokohu

      ,,,,..,

    • Minna123456789

      Sieltä mitää salmonellaa yms saa! Hyvää sapuskaa tekee! :) ja ystävällinen palvelu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe