Kirppiksestä...

ideasta kiinnostunut

Jos perustais uuden kirppiksen Kalajoelle niin saiskohan sinne asiakkaita / pöydän vuokraajia?

42

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirppisfan

      Kyllä varmasti, mutta käyppä katsomassa vaikka Kannuksessa mallia minkälainen kirppis on siisti, väljät hyllyjen välit ja mukavat yrittäjät! Minua ei houkuta eikä varmasti muitakaan ahtaat käytävän välit, missä ihmiset pitää ohittaa litteänä hyllyyn nojaten. Tavaran laatu ratkaisee myös, eli muutakin kuin iän ikuisia lastenvaatteita. Niillekin on kyllä ottajansa, mutta monipuolinen valikoima on aina myyvä. Eli miehetkin olisi hyvä houkutella tähän kirppishommaan...

    • ideasta kiinostunut

      Siis toki kirppikselle tulisi kaikenlaista tavaraa myyntiin huonekaluja kirjoja ym. Ei siis pelkästään vauvan/lasten vaatteita.
      Ja myyntiin voisi laittaa myös erilaisia käsitöitä/omia tekeleitä.

      Olen käynyt kannuksen kirpparilla ja se on kyllä tosi hyvä malli kirppiksestä!

      Ja olen kyllä samaa mieltä et ahtaat käytävät ei oo kivoja, olen kyllä nähnyt sellaisenkin kirppiksen jossa käytävä loppuu seinään joudut siis palaamaan takaisn koska muuten et pääse toiselle puolen hyllyä ei sekään ole kiva.

    • kirpparikävijä

      kävin tuossa muutama kuukausi sitten kalajoella ja ihan uteliaisuuttani pyörähdin myös kirpparilla... enpä ole koskaan ennen nähnyt niin surkeaa kirpparia!!!

    • tervetuloa

      Hyvän ja siistin kirppiksen lisäksi tarvitaan pitäjältä avointa ja iloista mieltä, se tarttuu myös asiakkaisiin.

    • soutaa huopaa

      ...ja ilman kalastusliivejä kiitos!

    • kannatetaan

      Kirppari ei saisi olla liian kaukana keskustasta, että sinne pääsee helposti myös autottomat ihmiset.

    • Ampinen

      Jep, nykyään ihan kiva mennä tuohon paikalliseen kirppikselle ku sielä on mukava naismyyjä ja mies auttelemassa. ennen ei vihtiny ees mennä ku sielä oli se pariskunta kyttäämäsä ja asiakaspalvelu muutenki aika törttöstä. pitäis vaan saada uutta tavaraa ja vanhat pois kuleksimasta. ja tietysti hyllytila sais olla väljempää..

    • näinajattelen

      Nykyinen kirpputori on ihan ok, mutta kilpailua toki Kalajoella tarvittaisiin. Keskuskirppis on hyvin siivottoman näköinen sisältä, se kaipasi kipeästi pientä remontinpoikasta tms ja järjestelyä.

      • Niinpä juuri

        Hetko pieni! Mullon yks toive, että Kotipizza tulis Keskuskirppiksen tilalle.


    • Monica111

      ULKOKIRPPIS SIILON PIHALLA,TOPPILASSA(Alvar Aallonkadun puolella) LAUANTAINA 5.5.2012 KLO 10.00- 16.OO
      Kulttuurisiilo on Alvar Aallon kadulla,Halpa-Hallin takana.Jos ilma on sateinen lauantaina,niin siirrämme myyntipöydät lähellä olevaan Asukastupa Alvariin
      Ilmoittautumiset ja pöytävaraukset [email protected] tai 040- 1340410

    • t.i.n.t.i.n

      Kuuleman mukaan, sinne olisi tulossa kirpputori.

    • lousiana

      Minusta kirpputorin sijainnilla ei välttämättä olisi väliä, jos panostettaisiin halpoihin pöydänvuokraus-hintoihin ja asiakaspalveluun :) ei tarvittais välttämättä ees mitään kahviota, kun perus asiat ois kunnossa :)

    • Kyllä varmasti

      Minä ainaki kävisin ja varmasti tulisin myymäänki jos vaan uusi kiva kirppis saatais. Nykyinen niin nuhruinen, epäsiisti ja kaikenlaista jämätavaraa myynnissä ettei siellä viitsi asioida, vuokraan itse pöytää Ylivieskasta säännöllisesti.

      • kaija589

        Kyllä minäkin kävisin uudessakin kirppiksellä! Olen käynyt säännöllisesti katsastamassa nykyistä kirpparia, ja olen tehnyt asiakkaidenpöydistä upeita löytöjä. Nytkin siellä on nuorten vaatteita parilla eurolla ja laatu kuin uusi. Päättäjäisvaatteet löytyi sieltä. Onhan siellä kurjannäköistä, mutta iloinen myyjä ja joskus hyviä tavaroita.


      • liikettäniveliin.com
        kaija589 kirjoitti:

        Kyllä minäkin kävisin uudessakin kirppiksellä! Olen käynyt säännöllisesti katsastamassa nykyistä kirpparia, ja olen tehnyt asiakkaidenpöydistä upeita löytöjä. Nytkin siellä on nuorten vaatteita parilla eurolla ja laatu kuin uusi. Päättäjäisvaatteet löytyi sieltä. Onhan siellä kurjannäköistä, mutta iloinen myyjä ja joskus hyviä tavaroita.

        No, iloisella myyjällä olis varmaan aikaa vähän siivotakin.


    • kunhan utelen

      Joko uusi kirppis pian avataan vai onko vain huhua?

    • tutkijaÄösdlgj

      Yrittäjä laittaa paikkoja kuntoon, avajaiset niin pian kuin mahdollista, eli ihan justiinsa

      • cfsdfcsf

        Mihin?


    • jkojko

      Vanhassa Merrassa tapahtuu jotain, olisiko siihen?

    • Kirppu2222

      Niin mihin se tulee???? eihän mertaan tuu, se puretaan koko höskä

    • Hellutin112

      eikö mertamarketti oo purettu ja kannettu rautioon? petäistön hellun juttuja.

      • hoh hoijaa kakaroita

        Oletko kateellinen apteekin uudesta mahdollisuudesta. Ei muuten voi nähdä asiasta vaivaa. Vai onko maailmasi niin pieni, että heitit mielestäsi hyvänkin vitsin.


    • just joo

      Ei muuta kuin uusi kirppis vaan Kalajoelle.Olis tarvetta vähän uudemmantuntuiselle ja väljälle kirppikselle ja ehtona ettei sota-ajan vaatteita ja tavaroita ollenkaan,vaan ihan puhtaita ja ehyiä nykyajan vaatteita ja tavaroita myyntiin.Sellaiseen olis tulossa muualtakin pöydän vuokraajia :)

    • jajojajo

      Näkyy olevan laput ikkunoissa, pöytävuokraajia haetaan.

      • keija

        On se mukavaa että saadaan uusia yrittäjiä kalajoelle. Toivon kuitenkin ettei vanha kirpputori kaatuisi, koska siellä on mukava käydä. Varmasti on Uudessakin kirpparissa mukavaa käydä, ja tulen varmasti usein käymäänkin.


      • katrija äiti
        keija kirjoitti:

        On se mukavaa että saadaan uusia yrittäjiä kalajoelle. Toivon kuitenkin ettei vanha kirpputori kaatuisi, koska siellä on mukava käydä. Varmasti on Uudessakin kirpparissa mukavaa käydä, ja tulen varmasti usein käymäänkin.

        Keija, olen kanssas sammaa mieltä, tänää kun kävin siellä, tyttö kantoi painavan näköisiä kaappeja ja pahoitteli järjestelyä. Kovasti järjesteli siellä. Matot on nyt tosi hyvin esillä, kelpasi äidinkin katsella niitä. Ehdottomasti järkevä ratkaisu. Tyttökin odotti kovasti uudenkirpparin avautumista, ei mitenkään katkera tai ylimielinen asenne ollenkaan!


      • tyhjänpantti
        katrija äiti kirjoitti:

        Keija, olen kanssas sammaa mieltä, tänää kun kävin siellä, tyttö kantoi painavan näköisiä kaappeja ja pahoitteli järjestelyä. Kovasti järjesteli siellä. Matot on nyt tosi hyvin esillä, kelpasi äidinkin katsella niitä. Ehdottomasti järkevä ratkaisu. Tyttökin odotti kovasti uudenkirpparin avautumista, ei mitenkään katkera tai ylimielinen asenne ollenkaan!

        Miettikää hyvät ihmiset,kunka kannatavaa on kirppiksen pito.jos vuokratilat ,,,ei mitään järkeä.


      • tommitomtom
        tyhjänpantti kirjoitti:

        Miettikää hyvät ihmiset,kunka kannatavaa on kirppiksen pito.jos vuokratilat ,,,ei mitään järkeä.

        Kuka on se nuori vaaleahiuksinen nainenjoka kirpparilla oli tänään ja jutteli myyjän kanssa. Toivottavasti olet paikalla huomenna kun tulen uudestaan käymään. Hymyilit niin säteilevästi että hurmasit varmasti kaikki asiakkaat.


      • vaal
        tommitomtom kirjoitti:

        Kuka on se nuori vaaleahiuksinen nainenjoka kirpparilla oli tänään ja jutteli myyjän kanssa. Toivottavasti olet paikalla huomenna kun tulen uudestaan käymään. Hymyilit niin säteilevästi että hurmasit varmasti kaikki asiakkaat.

        lisää tuntomerkkejä?


      • tommitomom
        vaal kirjoitti:

        lisää tuntomerkkejä?

        Vaalearuskeahiuksinen noin 20 vuotias, vaaleaihoinen, hoikka, hyvä kroppainen ja noin 170pitkä. Oli myös eilen paikalla, tänään tsekkaamaan uudestaan.


      • 111111112212

        Missä osoitteessa uusi kirpputori sijaitsee?


    • no johan on

      no voi peevana, taasko täällä kuolataan joittenki akkojen perään. tarvi tänne kirjotella. tää mikään etsintäkuulutus / deittipalsta ole.

      • jovain

        Eikö täällä saa antaa kehuja mukavannäköisille ihmisille??? Ei tollanen vielä deitti-ilmoituksesta käy. :)
        Tommitomtom: kerro lisää huomioistasi.


      • 67+)7+8

        Taidat olla kateelliinen kun sun perään ei netissä kuolata. Nörtit on niin ujoja, ettei kehtaa kasvotusten mennä kehumaan


      • tommitomtom
        jovain kirjoitti:

        Eikö täällä saa antaa kehuja mukavannäköisille ihmisille??? Ei tollanen vielä deitti-ilmoituksesta käy. :)
        Tommitomtom: kerro lisää huomioistasi.

        Ei ollut mirri tänään siellä. Jutustelin myyjäneidin kanssa eikä hän maininnut mitään blondista. Kiertelin ja kaartelin mutta ei näkynyt. Eikö kukaan tiedä häntä?


      • fuifujak
        67+)7+8 kirjoitti:

        Taidat olla kateelliinen kun sun perään ei netissä kuolata. Nörtit on niin ujoja, ettei kehtaa kasvotusten mennä kehumaan

        Kyl sen oikeen myyjän kaa uskaltaa ujompiki poju jutella. Mä ja kaverit käydää jututtaa sitä välillä, saa nauraa kyllä. Se on rempsiä ihminen.


      • kalakalla
        fuifujak kirjoitti:

        Kyl sen oikeen myyjän kaa uskaltaa ujompiki poju jutella. Mä ja kaverit käydää jututtaa sitä välillä, saa nauraa kyllä. Se on rempsiä ihminen.

        Onhan se kiva, mutta liian pyöreä mun makuun. Sporttisemmat hottittaa enemmän


      • aikuisten oikeesti
        kalakalla kirjoitti:

        Onhan se kiva, mutta liian pyöreä mun makuun. Sporttisemmat hottittaa enemmän

        Kyllä pikkusen kipee pitää olla, että täällä kirjottelee tuommosia!


    • naukunaukunau

      Outoa muutaman kalajokisen kauhea vimma kirjoitella kirppareista. Aina samaa kun täällä palstalla käy. Eikö muuta ole ihmisillä elämässään Kalajoella??

    • hau hau hau

      tosi outoa, käyhän seki harrastuksena. :DD

    • Voi, jukran pujut!

      No, olis ehkä kirppiksen uus nimi Citykirppis. Tästä mä oon haaveillut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe