Haittaako kasvojen vanheneminen?

väsynyt ilme

Haittaako naisia tai teitä miehiä kun vääjäämättä 40 ikäisellä piirteet valahtaa väksinkin..:P Voiteista ja terveistä elämäntavoista huolimatta..Itse en tykkää silmäpusseista enkä marionettiviivoista kasvoissa..Ne tekevät väsyneen ja surullisen näköiseksi..Menen ottamaan täyteiainetta ja laseria nassuun.Mites te muut?Naturellina vai hieman paranneltuna..?

34

2335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies anonyymi

      Kyllä se haittaa! Mieluummin miehenä(visuaalisuus) katselen persikkaposkisia nuoria tai paranneltuja naisia..Itsekin pidän huolta ulkonäöstäni..Facelift tehty ja näytän paljon fressimmältä kuin ikäseni..miehet.

      • Puhurix

        Olet varmasti omalla tavallasi hyvin syvällinen ihminen.


    • 47wLuonnollinenNaine

      Ja pyh, vanheneminen on luonnollista. Säälittävän ja naurettavan rajamailla ne viiskymppiset ja vanhemmat, joille tehty ties mitä botox- ym. hoitoja. Kuitenkin kaulasta ja käsistä näkee, että ikää on, ja kasvot vaan on kireinä. Nykyaika on vaan niin ihmeellistä nuoruuden ihannointia, ettei mitään älyä eikä määrää.
      Jokainen voi itse vaikuttaa vanhenemiseensa luonnollisesti, kasvojumppaa, reilusti kostutusta (niin sisäistä kuin ulkoista), paljon tuoretta ruokaa, niin kyllä pysyy kasvot kuosissa. Ja iloinen ilme on parasta! Suupielet alaspäin, v-ttuuntunut ilme vanhentaa parikymppistäkin.
      En ole itse mikään viherpiipertäjä tms., vaan ihan normaali aikuinen nainen.

    • t50v

      Eipä haittaa minua ainakaa ja itepä jokainen kantaa ryppynsä,valahtaneen piirteensä.Itse jo 50vuotias nainen mutta en silti omaa kovinkaan"rusinaista"ilmettä ; )

    • Rupsahtanutko

      Eipä juuri haittaa mitä nyt vähän ärsyttää kaksoisleuka ja valahtanut kaulanseutu (ei kuitenkaan ylipainoa). Kiinnostusta vastakkaiseen (eikä samaan) sukupuoleen enää ole joten senkään takia ei haittaa. Eikä muutenkaan. Työnhaussa tosin saattaa olla haitaksi ikä ja jo vähän rupsahtanut ulkonäkö. Mutta veitsellä korjailuun en ryhdy. Kevyemmät konstit riittäköön.

    • Oma tukka.

      Olen itse 70v. mies. Kasvoleikkauksia on
      tehty useita. Botoksia vuosittain.
      Olen ulkonäöltäni nuorekas ja sileä.
      Yleensä ihmiset luulevat 30-vuotiaaksi.

      • Mikäpiikki

        Ai kolkyt? Määä luulin, että oot kakskyt ku viimeks tavattii.
        Kysytäänks sulta papereita baarin ovella? Multa kysytään vaikka on jo kaheksakyt.
        Mää otin toise persoonan, ku se entine oli niin ruttune, ota sääki!


      • minä 45

        Hah HAH! Ne jotka luulevat 30-vuotiaaksi ovat vain äärimmäisen kohteliaita. Kyllä se ikä näkyy kaikkien parantelujenkin alta.


    • QQ

      Siis mitä vi...tua? Kuka katsoo kasvojà? ainut alue jota et voi peittää olematta mushlimhi nainen? Katsokaa koko olemusta, ei läskiä, lihaksia, voimaa ja hyvää yleiskuntoa. Kuka oikeasti katsoo kasvoja jos haluaa jotain todellista? Jep, ensimmäiseksi kyllä mutta sitten...make up and go?

      Saunassa ihmiset ovat sitä mitä he todellisuudessa ovat, ei meikkejä tai muutakaan korviketta. Näkyy elämän otos ja todellisuus. Sorry, Botos ei auta!

    • hottis 50 n

      Kyllä se Botox auttaa..:) ja muutkin pikku vippaskonstit..nämä hyvät terveet elämäntavat -menen 30 ...

    • kohokas8

      Minua myös haittaa juonteet kasvoissa. Muuten ihoni on aika hyvä. Ollut aina rasvainen, joten kuivuus ei tee tuhoja. Olen miettinyt alakasvojen kohotusta. Pirteämpi ilme toisi paljon iloa. Tässä on sekin, että olen tilanteessa, jossa pitäisi löytää uusi kumppani. Ulkonäöllä on merkitystä, ei voi mitään.

      • ei muuta nyt

        TOTTA! Kun olen käynyt ottamassa täyte-ainetta ja laser-hoitoja kasvoihin ja kaullani ja pidän itseni hyvässä kunnossa,,Minut huomataan ravintolassa aina...ja saan miehiltä huomioita.ja ystävättäret ihmettelevät..


      • ei muuta nyt
        ei muuta nyt kirjoitti:

        TOTTA! Kun olen käynyt ottamassa täyte-ainetta ja laser-hoitoja kasvoihin ja kaullani ja pidän itseni hyvässä kunnossa,,Minut huomataan ravintolassa aina...ja saan miehiltä huomioita.ja ystävättäret ihmettelevät..

        siis anteeksi kirjoitusvirheeni.Piti kirjoittaa kaulaani..:)


    • Kukapa sitä vanhentua haluaisi.

      Kasvoissa alkaa näkyä eletty elämä, vaikka kuinka terveellisesti olet yrittänyt elää. Minä haluan kuitenkin vanheta luonnollisesti. Jokainen eläköön parhaaksi katsomallaan tavalla :)

    • kyllä haittaa

      Minua haittaa. Ei ole varaa botokseihin eikä muihinkaan täytteisiin puhumattakaan ihon kiristyksiin. Niinpä onneksi löysin kasvojumppaohjeita, enkä koskaan ole mikään auringonpalvoja ollut joten sen puolesta, voin olla rauhassa. Kotona on myös kasvohieronta laite, jota käytän melkein päivittäin. Mutta kun on ns. rasvainen iho niin se ei rypisty, mutta kyllä alkaa ikä näkymään muuten. Ja halpa faceliftihän on kulmakarvojen nyppiminen ja joo, niitä kannattaa leikatakkin lyhyemmiksi, nuorenin heti. En tuohon uskonut mutta kokeilin ja vaikuttaa oikeasti tai sitten kuvittelen. Mutta onneksi on vanhemman näköisiä samanikäisiä, joillakin on kunnon harakanvarpaat jo.

      • alle 50v

        "kulmakarvojen nyppiminen"

        Kyllä ja hiusten leikkuu siihen malliin mikä sopii.


    • alle 50v

      Mitä vielä??? Ei kyllä haittaa mitenkään.

      Minä en todellakaan ole rupsahtanut vielä vaikka (vähän yli)parin vuoden päästä täytän 50v tai ehkä se vain tuntuu siltä, koska vuosi sitten tykästyin eräseen mieheen ja hänkin tykkää minusta. ♥

      Olin tuntenut tuon miehen jo muutaman vuoden ja olen nähnyt, kun hän laihtui todellla nopeasti ja siten piirteet valahti väkisin. Minuapa ei tuo haitannut, koska tykästyin ihmiseen ja siten hänen olemukseensa. ♥

      Mies on minua alle 2 vuotta vanhempi.

      Eipä haitttaa sekään, kun minua 10 vuotta nuoremmat miehet kehuvat olemustani. ;D Olen toki itsekin tyytyväinen, koska varaloni on nätti, kiitos liikunta ja ravintoni. ;)

    • Hymy L

      En kyllä ekana valikoisi seksikumppanikseni henkilöä, jolla on kaksoisleuka. Liittynee ikään.

    • sairaus takana

      Myös hoitamaton kilpirauhasen vajaatoiminta saa kasvot näyttämään väsyneiltä/turvonneilta.Johan on taas kasvot mallillaan kun thyroxinia syöty lähes vuoden ja mä luulin että tuo rupsahtaminen oli iästä johtuvaa!!!

    • vapaasti viisas

      Vanheneminen on vapautta. Saa näyttää ikäiseltään ja elämän kuuluukin näkyä kasvoilta. Tietysti kannattaa pitää itsestään huolta, mutta ei se mitään kosmetiikkaa ja kirurgiaa tarkoita, vaan sitä että hyväksyy itsensä, nukkuu riittävästi eikä rääkkää itseään päihteillä ja ylensyönnillä.

    • -i-

      Älkää nyt aikaihmiset miettikö ulkonäköä kuin teinit...

    • ???

      Miksi superkauniit naiset ovat vaikeita luonteita?

      Miten superkauniin ja supervaikean naisen sydämeen pääsee sisälle ?

      • jope8v

        Rahalla,eihän ihmisille muu enää riitä.Tosin ei sekään,onnellisuus tulee sisältä,pienistä asioista ja terveydestä.


    • Oma tukka.

      Tuo ikääntyminen on usein ihmisen
      oma valinta. Jokainen varmasti tietää
      mikä vanhentaa ihoa. Ulkonäköön pa-
      nostaminen kannattaa parisuhteessa.
      Paras palkkio on itseä 40v. nuorempi
      nainen. Miettikääs vaikka vähän.

    • beuty +fresh

      No ei haittaaa enää! otin happokuorinnat sarjahoitona..so beayty and fresh! :)

    • valtsu32

      Mikä Stana teitä naisia vaivaa?. Toisilla on muka erikokoiset tisut, toinen jalka muka lyhempi tai pitempi, tai muuten vaan joku asia ittekattoen vinksallaan. Eikö se Stana riitä, että olet Stana ittes. Kai mullakin olis ulkonäköni suhteen valittamista vaikka mistä, mutta tosi tykkääminen ei tartte peiliä. Mua viehättää, kun mä tunnen naiseni joka vaikkapa finniarven, tai vaikka mitä. Saakeli tietää jo vaikkapa siitä, muka hajusta, kenen viereen könyää. Niinkuin Kirjailija sanoi "Naiset on kultia".

    • kultimurunen x

      Ei meitä mikään vaivaa,,me vaan JOTKUT tykätään näyttää hyvältä ja nuorekkailta eikä se ole sinultakaan pois..vai onko? Juu..KULTIA ollaan:)

    • Itselleni sattui ero pitkästä liitosta samaan saumaan kun ylittyi 40 v ja kasvojen muoto muuttui pyöreämmästä neliömäisemmäksi, eli leukaperien lihat valahtivat alaspäin. Suupieletkin ovat jo melko syvät viivat jotka tekevät kasvoista entistäkin apeamman ja väsyneemmän näköiset. Kun jo aiemminkin oli, varsinkin talvisin, taipumusta pöhötykseen leuan alla eli sanoisinko "puolitoistaleukaan", niin onhan se ottanut päähän että sen ruman leukalinjan lisäksi on vielä kaulasta tullut varsin mummomainen - se kehitys alkoi jo useampi vuosi sitten samaan aikaan kun laihduin 10 kg puolen vuoden sisällä. Leuastani huolimatta en ole koskaan ollut ylipainoinen, eli se on ns. luonnon lahja mokoma pullaleuka.

      Vielä enemmän lärvi on jurppinut sen takia että olen kaulasta alaspäin saanut kehostani parin vuoden sisällä paljon kehuja siitä miten näytän "treenanneelta" tai että olen "hyvin säilynyt". Tulee todella skitso olo kun kaikki kehut kehosta mitätöityvät kun miettii miten oksettava pärstä itsellä on. Vaikka ihan tavallinen suomalainen pallinaama se on.

      Kaikki eivät kaikkea tuijota. Yksi 30 mies sanoi että naama saa olla kuin noita-aikalla jos on hyyvä kroppa. Ehkä joku tällainen minun sitten pitäisi saada kumppaniksi, rakastamaan sen verran että itsetunto ei ole tuon tuostakin säpäleinä. 40 miehiä eli ikäisiäni en kiinnosta millään tavoin, ja ne harvat jotka ottavat minuun yhteyttä eivät yleensä onnistu kiinnostamaan minua. On niin vähän ketään mielenkiintoista enää vapaana.

      Jotain muuta pitäisi elämään keksiä sisältöä kuin miettiä sitä kuinka "ei kelpaa kellekään" ja vihaa entistä enemmän naamaansa. Jos voittaisin lotossa menisin varmaan fiksauttamaan lärvini Britteihin, koska siellä se kuulema osataan tehdä niin että lopputulos on luonnollinen. Mutta kun en nuorempanakaan mikään häikäisevä kaunotar ollut, en tiedä sitten hyödyttäisikö se oikeastaan. Nenäkin on ihan finninarpinen, enkä tiedä onko siihen mitään oikeasti tepsivää hoitoa. Joku hionta käsittääkseni ei aina auta.

      Kaikkein halvimmaksi kai tulisi kun antaa vaan piut paut sille että millainen nuppi keikkuu kaulan jatkona.

      • hehkeä

        Hei! Olen täysin rypytön ja ihoni on kaunis, kuulakas ja kimmoisa, vaikka olen jo 63 vuotias. Minulla on ollut onnea, että olen saanut enisinnäkin hyvät geenit vanhemmiltani. En tupakoi, enkä juo ja aurinkoa en ole koskaan ottanut. Mutta minulla on tosi iloinen ja positiivinen, valoisa luonne. Olen hyvin sosiaalinen ja kiinnostunut monenmoisista asioista. En murehdi muiden enkä omia murheita vaan elän nauttien joka päivän. Elämän asenne vaikuttaa enemmän ihoon kuin mitkään voiteet. Jos jatkuvasti murjottaa eikä mihinkään ole tytyväinen niin se näkyy kyllä naamassakin. Ihon hoitoni motto on ihon säännööliinen hoito. Puhdistus ja kosteutus, sekä yö voide ennen nukkumaan menoa. Aamulla rusuvedellä puhdistus ja sitten erittäin kosteuttava voide kasvoihin ja meikkaus , kun voide on ensin imeytynyt hyvin ihoon. Olen myös hyvin puhelias ja uskon myös sen pitävän kasvojenlihakset kimmoisena sekä laulelen paljon.Pyrin ajattelemaan aina myönteisesti ja autan pienissä sekä suurissa asioissa läheisiä.
        Minua kadehditaan hyvin paljon, koska olen tosi kaunis nuorekkuuden lisäksi.
        Minä olen nauranutkin, että sitten kun huomaan, että minua ei enää kadehdita niin siitä tiedän, että en ole enää niin hehkeä. Toisaalta aivan nautin, kun huomaan muitten naisten kateelliset katseet ja se on mittari minulle, että olen vielä salpaavan kaunis ja hehkeä. Minua luullaan jatkuvasti, että olen alle nelikymppinen. Mieheni aina naurahtaa, että kohta ihmiset katsovat, että hän kävelee tyttärensä kanssa. Nautin todella kauneudestani ja nuorekkuudestani tavattomasti. Olen hyvin onnellisessa avioliitossa josta minulla on ihana aikuinen poika. Rakastan elämää ja sitä että minulla on myös hyviä ihmisiä ympärilläni.
        Olen saanut olla myös täysin terve, joka on enemmän kuin lahja. Ulkoilen paljon sauvakävellen ja voimistelen myös. On kamalaa, kun lukee näitä viestejä ja kaikki vaan valittavat kaikesta. Eläma itsessään on ihanin lahja ja siitä pitää nauttia.


    • grow up

      voin elämä mitä ongelmia joillain on...

    • valintoja

      En tykkää näyttää rupsahtaneelta-enkä näytäkään koska huolehdin kunnostani ja ihostani. Teen kasvojumppaa ja ehostan kauniisti itseäni. Pitkät hiukseni ovat kiiltävät ja pitkät.Pukeudun nuorekkaasti ja olen onnellinen.Mieheni muistaa kyllä sanoa kuinka onnekas hän on ja hellii minua kuin 20v sitten..

    • Naturelli naikkonen

      Ei haittaa väsynyt ilme, sittenpähän kaikki tietää olevani väsynyt. Eletty elämä saa näkyä kasvoissa ja kropassa. Vaikka olisi mitä keinoja ulkonäön paranteluun niin ei kiinnosta. Jos olisi ylimääräistä rahaa niin käyttäisin johonkin hyödyllisempään. Siinä joutuu äkkiä kierteeseen niin että pitää kaikki alkaa leikkelemään ja korjaamaan.

    • Ilmeen kertomaa

      Neljäkymppisenä ei valahda vielä yhtään mikään kun ei ole valahtanut vieläkään. Hymyile ja naura enemmän, kun naama ei ole norsun pimpalla kaiken aikaa ei ilmekään ole väsynyt ja kyllääntyneen oloinen koskaan. Tee kasvojumppaa ja käytä hyviä kasvojenhoitotuotteita. Ja nuku riittävästi ynnä muutkin elämäntapa-asiat kondikseen.

    • jahaa...

      Minusta ongelma on siinä, että kasvot ja kroppakin rupsahtaa melko äkillisesti. Sitä on muutaman vuosikymmenen tottunut ihan toisen näköiseen itseensä. Se muutos on vaikea asia. Että yhtäkkiä on ihan toisen näköinen, eikä paluuta ole.

      En ole yhtään ulkonäkökeskeinen, vaikka nuorena olin silmiinpistävän kaunis. Kai yhä ihan ok näköinen. Ei minua kiinnosta hirveästi, ikääntyminen on väistämätöntä kun ihminen on elossa. Kampaajalla ei ole helppo katsoa kuvajaistaan just koska muutokseen ei ole tottunut. Totunko koskaan

      Ei veitseä, terveellisemmät elämäntavat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe