Valeriaanaa ahdistukseen

Titta

Onko joillakin kokemusta Valeriaanasta ahdistuslääkkeenä?

25

8047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oxx

      ei toiminu mulla.
      oxaminit sentään toimii ja on halpoja.

    • yx

      Opamox on hyvä ahdistuksenlievittäjä.

    • sormustin kukka

      Valeriaanaa on käytetty sydänlääkkeenä, äitikin käytti. Rauhoittaa sydämen toimintaa. Voi se unensaannissakin olla apuna.

      • Tässä yksi neuvo

        Kyllä se lievitti ahdistusta vähän samoin kuin diapam, mutta vaikutti uniin siten että tuli painajaisia, en söisi sitä kuin satunnaisesti. Kummallista että siitä tuli vastoin mainoksia huono unen laatu ja huono aamu. Samoin kävi kohdallani myös esim sepramista ja efexorista, painajaisia ja huono uni, toki niistä tuli muutakin hirveitä oireita. Diapam on todella hyvä lääke itselleni ahdistukseen, syön sitä satunnaisesti esim kolmena päivänä muutaman, sitten voi olla ettei tarvitse viikkoon ja diapamin yksi hyvä ominaisuus, joka minulle on auttanut on se, että lääke auttaa jo taskussa vaikkei sitä edes söisi. Tietää että apu on lähellä, jos oikein hätä tulee. Pari vuotta on mennyt näin, syön ehkä 120 kpl 5mg.n tablettia vuodessa. Alkoholin juominen on radikaalisti vähentynyt saadessani reseptin. Hyvä lääke, eli valeriaanaa en omien kokemusten perusteella suosittele, mutta kannatta kokeilla, ehkä se sinulle sopii paremmin kuin minulle. Diapam sensijaan on ollut minulle vuosien hakemisen jälkeen se pelastus. Siis sitten kun sitä vihdoin lääkäri minulle kirjoitti.


    • kokeilin

      valeriaana mitä luont.kaupat myy ei auttanut minua,haukotti vähän ja se siitä.Joillekin voi auttaa ...parempia saa reseptillä lääkäristä ja kannattaa kertoa sit kokonaisvaltaisesti olosta ja ahdistuksesta.

    • wd

      Levozin toimii myös hyvin.

    • Jaaahaaas

      Jos ei halua reseptilääkkeitä, niin kuulemma mm. iherbissä myytävä phenibut on aika hyvä rohdosvalmiste, hintavahko tosin. Minun on pitänyt sitä kokeilla, mutta kun apteekista saa varmasti tepsiviä Xanoreita edukkaammin.

    • Taikapillereitä.

      Sellaiset henkilöt jotka syö ahdistukseen varsinkin näitä bentsoja, on todella vaikeat ahdistukset ja rankat ajat edessä. Syökää niitä ryynejä jos haluatte, mutta ei niillä ratkea se ensimmäinen ongelmakaan. Tätä ei valitettavasti tajua suurin osa lainkaan.

    • nojoopajoopajoo

      Pillerit, tabut, ryynit, kapselit... sellaisten taakse sitä mennään piiloon sairauttaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja käsitelkää mielessänne asia, miksi oireilette ja hoitakaa asia pois päiväjärjestyksestä. Ja hei, se onnistuu ilman tabuja, jos vain haluat.

    • kaikesta mennään yli

      Oireiden kanssa oppii elämään. Lääkkeet saattaavat auttaa pahimpien ahdistuskohtausten yli. On turha moralisoida sitä, että lääkkeitä käytetään.

      Miksei sitten 40 vuotta terapiaa auttanut? Parhaatkin terapeutit lopetti mun kanssa ja sanoi: en osa sinua auttaa. Kukaan ei väittänyt, etten tehnyt itseni kanssa työtä.

      On epärealistista väittää, että kaikki oireet voidaan poistaa. Minulla ne on ihan samat kuin penskana. En ole mennyt piiloon sairautta vaan hakeutunut hoitoon parikymppisenä, aiemmin ei siihen aikaan ollut muuta kuin jotain yleislääkäreitä, ei mitään kouluterveydenhoitoa tai muuta vastaavaa.

      • Pilleripersilmä..

        "siihen aikaan ollut muuta kuin jotain yleislääkäreitä, ei mitään kouluterveydenhoitoa tai muuta vastaavaa. "

        Siihen meidän aikaan ei ollut sitä, siihen meidän aikaan ei ollut tätä, jäpäjäpäjäpä. Aina vedotaan marttyyrina moisiin.

        "On turha moralisoida sitä, että lääkkeitä käytetään. "

        Tätä on äärimmäisen tärkeä moralisoida.


    • ::

      Käkipää siinä taas viisastelee
      toisten viestejä lainailee
      ei tajua tilaansa itsekään
      siis näin se hänelle kerrotaan

    • voikuoiskin

      Jos se toimiis ja silllä pääsis eroon pameista niin se olis kyl huippuluontaistuote mutta kun ei vaan toimi aina vaan kärvistellä vieroitusoireissa ja kuinka kauan tätä jatkuu et pääsee eroon

    • geojg

      luontaistuotteet ei toimi,täyttä paskaa kusetusta ja rahastusta.
      kärsikää sitten jos lääkkeitä "ei saa" käyttää,se kun on niin kauheeta!!

    • valeriaana=>masennus

      Suuria määriä valeriaanaa sisältävät tabletit aiheuttavat pitkäaikaiskäytössä masennusta sivuvaikutuksena, joten ahdistuksen hallintaan en voi tätä suositella. Lääkärille mars.

    • wd

      Levozin 25 mg yllättäen poistaa meikäläiseltä ahdistusta tehokkaasti.

    • Nimimerkki687
      • phenibuttaa

        Itse ainakin tykkään tästä aineesta todella paljon. Viitisen kertaa on tultu kokeiltua, ja hyväksi koettu dose on siinä 0,8-1,0g paikkeilla.
        Tekee olon sosiaaliseksi, avoimeksi ja hyväksi. Keskustelu on mukavaa, koska keskustelujen seuraaminen ja vastaaminen sujuu normaalia paremmin. Oiva korvike bentsoille.


      • Marjastaja_Maiju

        Vihdoin löytyi täydellinen tuote, vaikka kuinka monia olen aiemmin kokeillut. Tämä on todella auttaa ahdistukseen.


      • Artsi6566

        Ette pysty elimistöö huijaan aineilla - kaikki mikä menee ylös, tulee myös alas ja syvälle.

        Valeriaana rentouttaa hiukan, mut ei auta kovempaan ahdistukseen. Teaniini on mielestäni paras luontaisrauhoittava, mutta sekään ei pärjää ulkoliikunnalle.


    • But Pheni is illegal

      Phenibut on Suomessa laiton. Vaikka tilailette sitä suositusta nettikaupasta kuten Iherb, niin paketti voi joutua tullin haaviin ja sitten olette kusessa. Ikävää, mutta totta.

      • ahdistukseen auttaa

        Kiinnijäämisen riski on aika pieni ja vaikka jäisikin selviää siitä nuhtelulla tai pienillä sakoilla.


      • Truuee
        ahdistukseen auttaa kirjoitti:

        Kiinnijäämisen riski on aika pieni ja vaikka jäisikin selviää siitä nuhtelulla tai pienillä sakoilla.

        ...ja sen jälkeen olet tullin ikuisessa syynissä ja sinusta on merkintä muuntohuumehörhönä (Phenibut lasketaan Suomessa muuntohuumeeksi)


      • elä pelossasi
        Truuee kirjoitti:

        ...ja sen jälkeen olet tullin ikuisessa syynissä ja sinusta on merkintä muuntohuumehörhönä (Phenibut lasketaan Suomessa muuntohuumeeksi)

        nauran sinulle ääneen hahahaha!


    • laitonluontoenolerobotti

      Varmaan vitun tärkeä jollekkin seurata jotain muuntoaineluetteloja tullissakaan, kun oikeet päihteet joista jengillä on ongelmia on jo valmiiksi täällä, ihan lääkärin määrättävissäkin. Bentsoista saattaa olla aika helvettiä tavan tallaajalle päästä eroon jos ei ole sitä itsekuria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe