JOS JOKU VOIS AUTTAA PÄIVÄVALORELE ONGELMASSA KIITOS!.

APUA ONGELMAAN

MOI TIETÄISKÖ JOKU VIISAS OIKEESTI NEUVOA MUA.KUN MULLA ON NISSAN ALMERA SR N.15.VM .1999, JA SIIHEN TULI SELLAINEN VIKA ETTÄ KUN YRITTÄÄ KÄÄNTÄÄ VALOKATKAISIJASTA AJOVALOT PÄÄLLE NIIN MITTARINVALOT RUPEAA "RÄPSIMÄÄN " JA PAKKO KÄÄNTÄÄ AJOVALOKATKAISIN POS PÄÄLTÄ,MUTTA AJOVALOT ON SIITÄ HUOLIMATTA PÄÄLLÄ VAIKKA KATKAISIN OFF ASENNOSSA SIIS LYHYET JA PITKÄT AJOVALOT TOIMII ILMAN AJOVALOKATKAISIMEN KÄYTTÖÄ.AUTONI ON OLLUT NISSANILLA HUOLLOSSA JA SIELLÄ OVAT SANONEET ETTÄ AUTOSTANI ON MRNNYT PÄIVÄVALORELE SE KUULEMMA SIJAITSEE KUSKINPUOLEN JALKATILASSA JONKUN MUOVI SUOJUKSEN SISÄSSÄ.OLIVAT HUOLLOSSA TUTKINEET KUN EIVÄT ENSIN TIENNEET MISSÄ PÄIVÄVALORELE SIJAITSEE.NO NYT TULEE OUDOIN JUTTU KUN AUTONI ON ISÄNI OSTAMA UUTENAV.1999.K.O.NISSANILTA.JA NISSANILLA VÄITTIVÄT ETTÄ AUTOONI ON VAIHDETTU PÄIVÄVALORELE.MIKÄ EI PIDÄ PAIKKAANSA.NO KYSYIN ETTÄ MINKÄMERKKINEN SE RELE ON.VÄITTÄVÄT ETTÄ NA-X1 EIKÄ KUULEMMA MITÄÄN MUITA MERKINTÖJÄ EIKÄ KYSEISTÄ RELETTÄ KUULEMMA SAA MISTÄÄN KÄYTETTYNÄ HALUAISIVAT ETTÄ MAKSAN YLI.300€.SIITÄ ETTÄ NISSANILLA NK.KYTKEVÄT VALOT TOIMIMAAN ILMAN PÄIVÄVALORELETTÄ.VOISKO JOKU VIISAS JOKA YMMÄRTÄÄ AUTTAA JA KERTOO ONKO TOLLASTA NA-X1 RELETTÄ OLEMASSA JA JO ON NIIN MISTÄ VOIS SAADA KÄYTETTYNÄ .AI NIIN ANTOIVAT MULLE VIELÄ KÄTEEN PAPERIN JOSSA NA-X1 RELEEN KYTKENTÄKAAVIO MISTÄ EN TOSIAANKAAN YMMÄRRÄ YHTÄÄN MITÄÄN.

15

6060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8

      Kysy purkamoista.

    • Mika tre

      Moi!

      Kyllä toi NA-X1 rele on olemassa ja sijaitsee ratti putkessa.Se kytketty jälkikäteen lisävarusteena Hangossa juurikin tuohon SR Almeraan.Tehtaalta tullessa sitä ei autossasi ole ollut.Releen löytäminen purkaamoilta on lähes mahdotonta koska sitä ei ole kaikissa Almeroissa.Pois se kannattaa ottaa ja opetella kääntämään valot päälle.Releen poistaminen on todella helppo homma eikä siitä kannata 300e maksaa.Itse olen poistanut tutun autosta releen ja meni noin puolisen tuntia.

      • APUA ONGELMAAN

        KIITOS MIKA TRE VASTAUKSESTA, YMMÄRRÄN ETTÄ SINÄ YMMÄRRÄT AUTOJEN PÄÄLLE MUTTA ITSE EN .NISSANILLA KONALASSA SANOIVAT ETTÄ RELE ON MUOVISUOJUKSEN SISÄLLÄ KUSKIN JALKATILASSA JA ETTÄ SIELLÄ ON KUULEMMA 2 RELETTÄ VIREKKÄIN LASINPYYHKIJÖILLE JA SIT TUO NA-X1AJOVALO.RELE OLIVAT TEIPILLÄ MERKANNEET TON AJOVALO RELEEN.OLEN YRITTÄNYT ITSE ETSIÄ MUTTA PURKAAMOILLA EI OLE KYSEISTÄ RELETTÄ. JA KUN ASUN HELSIGIN KESKUSTASSA MULLA EI OLE MAHDOLLISUUTTA RUVETA ITSE MISSÄÄN EDES KORJAAMAAN AUTOANI.MUTTA JOS VIITSIT NIIN VOITKO ANTAA MULLE TARKAT OHJEET MITEN TUO RELEEN POISTO HOMMA ONNISTUU MUN SÄHKÖPOSTIIN SE ON [email protected]


    • Nissania korjaillut

      Mustalla sähköteipille kasattu kolmesta teollisuusreleestä koostuva pakka kyseessä, rattiputkessa todellakin kiinni. Piirilevyle suoraan kasattu. Releet maksaa yhteensä 10€ yleiselektroniikassa ja ne juottaa helpolla sinne uudestaan.

    • valopiä

      Jos ajovaloautomatiikka rele on jalkatilassa niin se on se suurin niistä ja sen kun otat auki niin huomaat viallisen juotoksen.Kolvaa kondikseen niin avot taas pelittää.

    • kimbuli

      mikä on ajovaloissa koska ei syty kuin kuskinpuolen ajovalo kun käynistää auton niin automaattisesti ja kun viiksistä laittaa valoasentoon niin syttyy toinen ajovalo missä voisi olla vika? ajovalo releessä? ja missä se sijaitsee nissan almera n16 ja minkä näköinen se on ?

      • valopiä

        Lue edellinen ohje.Vika on siinä harmaassa laatikossa joka on siellä vasemman jalan vieressä olevan luukun takana.


    • hohhoh.,.,.

      harvemmin omt juotokset toimii pielavetisiä.

    • KIITOOOS!!!.

      Moikka.tietääkö joku minkä auton led angel eyes etuvalot ja sit noi kuvan led takavalot on??.tossa nettiauto.com myydyssä almerassa.ja missä tollaset vois laitattaa omaan tuning.almeraan???..alla linkki k.o.autoon .



      http://www.nettiauto.com/nissan/almera/5482739

    • erkra

      Hei! Missä päivävalorele on ? ja vuosimalli 1999.en löytyy missään. onkokolme vaalea sininen rele? olin vahinko peräkärryn kytkentä, tuli sammu

    • Tuning Nissan.

      Moi tietäiskö kukaan minkä auton racing eyes valot tuon linkin kautta pääsevän autossa on.? ja sit mikä olisi paras paikka laitattaa eteläsuomessa nissan almera.n.15 maliin angel eyes valot .itse oon surffaillu netissä mut en keksi minkä auton e-hyväksytyt angel eyes valot olisi sopivat missan almeraani. jos joku tietää niin viitsitkö vastata.kiitooos.




      http://www.nettiauto.com/nissan/almera/5755772

    • NippoN16

      vika on siis se että valot toimivat Off - asennossa?

      jos auto 'käy' niin silloin se ei ole vika että ne palavat, vaan ominaisuus.
      kyseessä ei ole mersu.

      tuo mittaristo juttu taas sitten, ei ole ominaisuus vaan jonkinlainen vika, mutta releessä se ei ole koska releen tehtävä on napsauttaa joko virta päälle tai pois, eli joko virtapiiriin tulee virtaa 'pätkittäin' tai sitten sieltä on se rele mennyt joka aiheuttaa sen että kun vääntää nupista niin rele ei lyökkään kerran vaan jatkaa päälle/pois kytkemistä.

      eli valojen toiminen ei ole vika, vaan ominaisuus.

      Joku tuolla mainitsi että on

      • NippoN16

        Joku tuolla mainitsi että missä on kyseinen rele


    • eyes.100

      Osaako joku ammattilainen kertoa sopiiko tän alla olevan linkin alta olevat ajovalon umpiot. nissan almeraan.n.15.malliin ja onko nuo e-hyväksytyt/lailliset suomessa.? ja korkeuden säädöllä olevat umpiot.?-kiitos kaikille asiallisesti vastaaville.

    • eyes.100

      HUOM.! tässä tää sama kysymys kun toi linkki noihin valoihin unohtui edellisestä viestistäni.Osaako joku ammattilainen kertoa sopiiko tän alla olevan linkin alta olevat ajovalon umpiot. nissan almeraan.n.15.malliin ja onko nuo e-hyväksytyt/lailliset suomessa.? ja korkeuden säädöllä olevat umpiot.?-kiitos kaikille asiallisesti vastaaville.

      Osaako joku ammattilainen kertoa sopiiko tän alla olevan linkin alta olevat ajovalon umpiot. nissan almeraan.n.15.malliin ja onko nuo e-hyväksytyt/lailliset suomessa.? ja korkeuden säädöllä olevat umpiot.?-kiitos kaikille asiallisesti vastaaville.

      http://www.ebay.com/itm/For-95-99-Sentra-Halo-Projector-Black-Headlights-w-LED-DRL-Fog-Lamps/301452914780?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid=222007&algo=SIC.MBE&ao=1&asc=35694&meid=fcb8ded964644d8a904b5ff8f931286f&pid=100005&rk=4&rkt=6&sd=381099210843

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe