AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / Nettihuijarit

Nettihuijarit

6 Vastausta 553 Lukukertaa
Varoitus nettihuijareista
Suomi24 treffisivustolle on soluttatunut nettihuijareita, jotka yrittävät tehdä tuttavuutta suloisten suomityttäjen ja poikien kanssa. Ensin kaikin keinoin luovat suhdetta ja kirjoittelevat niin sweet letters. Jos yrität ehdottaa tapaamista, joutuvat työmatkalle esim. Nigeriaan. Heille ilmiintyykin ongelma jonkin ajan kuluttua siellä matkalla, eivät saa jotain suurta shekkiä lunastettua ja raha tarvitaan nopeasti töiden edistymiseksi. Alkavat ruinaamaan rahaa. Oma nettihuijarini yritti kärttää 1250€, seuraavana päivänä summa tippui jo 700€ ja kolmantena 500€.
Googlen kuvahaulla kannattaa tarkistaa valokuvat joita he muka esittävät. Yleensä valokuvat ovat ammattilaistenottamia ja löytyvät jonkun näyttelijän sivuilta.
Jos alkaa tuntua, että tuntuupa liian hyvältä, kannattaa lopettaa kirjoittaminen vaan välittömästi.
Itse en lainaisi rahaa melkeinpä edes hyvälle kaverille saatikka tuntemattomille!
Siis nämä huijarit ovat ulkomaalaisia, saattavat väittää olevansa Floridasta, jossa on paljon suomalaisia esim. Daytonasta.
Tuskin kukaan nyt on niin tyhmä että tuollaiseen retkuun menee.
Ihmettelen, kuka nykyihminen, joka käyttää nettiä deittaillakseen, on niin naiivi, että lankeaa tuollaiseen huijausyritykseen. Kuvittelsi, että jokainen on kuullut juuri noista deitti-huijareista.
Haluaisin varoittaa nettihuijareista jotka etsivät uhrinsa Match deittipalvelun sivuilta. He luovat feikkiprofiilin ja eivät edes asu mainitussa maassa. Muutaman chat keskustelun jälkeen he pyytävät sähköpostiosoittettasi ja lähettävät sinulle pitkän kirjeen valokuvien kera selittäen koko elämänsä. He liittävät myös valokuvia lapsistaan. He ilmoittavat olevansa varakkaita, leskiä tai amerikkalaisia sotilaita Afganistanissa keillä on ollut suomalainen äiti ja haluavat löytää itselleen suomalaisen elämänkumppanin tai englantilaisia herrasmiehiä. Esim. yhdestä huijarista kuka sanoi olevansa liikematkalla Gambiassa, eikä rahat enää riittäneet hotellihuoneeseen, joten hän pyysi minua lähettämään 1.200 €. Huijarin sähköpostiosoite: Michael Barclay: happysmile0011@aol.co.uk.
Joka aamu tuli "ihania" sähköpostiviestejä ja sitten rahapyyntö.
Varokaa näitä huijareita!
Onneksi minua kiinnostaa suomimies!
Näitä huijareita on paljon, ja skypen kautta olen poistanut yli 40 , on ollut kenraaleita ja jos jotakin...Alusta asti olen tajunnut huijareiksi..
Näillä samoilla kuvilla ovat esiintyneet jopa meidän suomi24 treffi sivuilla, josta olen lähettänyt tiedon eteenpäin...
tarinoita on ollut , jos jonkinlaisia, aina lopuksi kysymys on rahasta ja ilmoittaessani, että en lähetä, häviävät ...

Varokaa siis kaikki miehet ja naiset lähettämästä rahoja heille, Minä en ole siihen sortunut ja siksi hävinneet lopulta...

Googlesta löyryy sivuja Romance -scam kautta, joten näette, kuinka paljon niitä on, jopa 40 sivua valkoihoisia naisia ja miehiä ja ketkä on heidän takana, suurimmaksi osaksi Nigeria ja Ghana , siellä on kuulemma ns lehtimyyjä systeemillä toimivia toimistoja, jotka tekevät sitä ammatikseen...
naisia, jotka esiintyvät miehinä ja miehiä, jotka esiintyvät naisina, ja nuo valkoihoisten kuvat on varastettuja kuvia, joilla esiintyvät
Huom! ottakaa selvää , jos teihin ottaa tällaiset ulkolaiset yhteyttä...
 /   /  / Nettihuijarit

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Match.com

Etsitkö seuraa pimeneviin iltoihin?

Meiltä löydät tuhansia suomalaisia sinkkuja, nyt myös mobiilissa! Luo ilmainen tili ja kokeile heti! Turvallinen ja helppo tapa löytää elämäsi kumppani!

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta