Tykkääkö pojat oikeasti niistä luikeroista???

vittuuntunutiimalasi

JÄTKÄT HUOMIO!

Tykkäättekö oikeasti niistä 40-50 kilosista tissittömistä ruipeloista? Ne tyttöset sanovat olevansa muodokkaita ja tiimalasivartaloita... joopajoo. Tietäisittepä mitä teidän 40kg isotissinen päiväunenne rintsikoiden sisältä löytyy... Joo, jotkut saattaa kuvitella että oon kateellinen vaan kun kirjotin tän, mut se ei oo totta. Oon vaan niin vittuntunu tähän kun nykyään naisen vartalo on kaunis jos se on kuin "siro mies"...

Ite oon 163cm pitkä ja painan 64kg. Olen NAISENMUOTOINEN, en tollanen tuulen raiskaama rantakaisla, joten olen läski? Mulla on 75C-65D rinnat, en käytä toppauksia. Leveä lantio ja oikeasti tiimalasivartalo. Oon 16v.

Onko olemassa enää niitä oikeita MIEHISIÄ jätkiä jotka tykkää NAISISTA ei epätoivoisesti topatuista pikkutytöistä?

66

3390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikatäälä

      Täällä ois yks;) joo ite en pidä jos tyttö on hirvee luuviulu, pitää niitä muotojakin vähän olla!

      • potari

        Sanoo armoton kynäniska...


      • 4645645645
        potari kirjoitti:

        Sanoo armoton kynäniska...

        potari, miellyttääkö sinua mikään? vitun pervo, painu pois täältä. stalkkaat vaan teinejä ja pikkupentuja jotka kuvailee kuppikokojaan ja muotojaan ja fappaat täysillä niille.


      • 4645645645 kirjoitti:

        potari, miellyttääkö sinua mikään? vitun pervo, painu pois täältä. stalkkaat vaan teinejä ja pikkupentuja jotka kuvailee kuppikokojaan ja muotojaan ja fappaat täysillä niille.

        U mirin'?


      • Anonyymi

        Täällä toinen joka tykkää naisellisista muodoista. Luuviulun kanssa teloo vain ittensä.


    • Tietenki!!!

      Jos ei oo rintoja nii haistatan paskat.. Kyllä persekin pittääpi olla :)

    • NANANANGETHE%ty

      En tiedä mitä kommentoida mutta olen sanut tarpeekseni tikkuvartaloista ja itsestään liikoja ajatteliosta.... Ei siinä ole mitään järkeä jos on niin laiha että on hankalaa edes hengittää ja luut näkyy = se näyttää rumalta... Yhellä kaverillani on ihanne kroppa ei liian lihava tai laiha ja hän harrastaa tanssia :3 ihanne kroppa olisisi

    • .järkimies.

      Kyllä kyllä. Meitä oikeita miehiäkin löytyy. Vaituttaisit just sopivalta minulle. Eihän sellaisen luuviulun kanssa muutakun teloo ittensä luissa.

    • tiimalasin fani

      MIEHET tykkäävät juuri sinun vartalotyypistäsi. Kurvikkuus ja kunnon rinnat saavat äkkiä kivikovan stondiksen aikaiseksi. Olen muuten eri mieltä, eikös juuri kurvikkuus ole taas tullut "takaisin" muodikkaaksi? 1990-luvulla luuviulut olivat paljon näkyvissä mutta nykyään on nää Kelly Brookit, Kim Kashdianit yms. kurvikkaat naiset paljon näkyvissä iltapäivälehdissä jne... Sanon vielä että tuolla vartalolla saat valita parhaat miehet eli "kuoria kerman", arvaa vaan kuinka moni mies kuolaa nuoren kurvikkaan naisen perään... Etenkin kolmikymppiset ;)))

    • nöyhtäpiiras

      Ei sullakaan kyl mitkään huikeen isot rinnat oo :D Kuulun tähän 40-50 kilosten tyttöjen ryhmään mut oon kaunis omasta mielestäni ja kroppa vaan asettuu itsestään tälleen. Olen lesbo ja voisin rakastua ihan hyvin tosi hoikkaan tyttöön, mutta myös sinunlaiseen muodokkaaseen tyttöön. Ei oikeesti kaikki tykkää laihoista tytöistä. Siksihän kukaan ei pidä minusta :)

    • tomaatit on kivat

      mun tyttöystävällä on 80F - 75G -kokoiset rinnat ja hyvältä näyttää ja tuntuu :)))

      • Näin o

        Minulle tärkeintä tytössä on sielu.


    • Oot kyllä niin oikeassa!
      Ihan oikeasti naisella pitää olla muotoja, eikä mikään kuivan kesän kukkakeppi. Eihän siinä ole mitään naisellista jos on aivan tasapaksu etu- ja sivuprofiilista! Valitettavasti länsimaalaiset kauneusihanteet saavat kaikki ajattelemaan heidän olevan paljon kauniimpia... itselläni ei ole paljoa muotoja, vain vähäsen ja voisi olla enemmän. Eihän sille taasen voi mitään jos on valmiiksi laiha, sitä ei pysty lihottamaan melkein mitenkään, niin kuin parilla kaverillani on se ongelma. Sitten jos haluaa näyttää siltä niin oma on valintansa näyttää tikulta.

    • asdfhjöäoiuytrewq

      aaa ihanaa, VIDOINKIN ASIAA! juuri tänään viimeksi ajattelin et voi miten ihanaa on kun on kurveja perseessäkin;).. eheeeeehehhehehehe no mutta siis olen tyytyväinen itseeni, en mikään ruipelo. juuri jotain 165cm ja 61kg, tyytyväinen olen:).

      • 1122

        :)


    • dfdfdftu

      Kuka on sanonut pitävänsä laudoista. Laiha voi olla ja silti muodokas. Esim. 165 pitkä ja 65kg painava voi olla jäätävä kissa tai sitten kunnon lörppä. Ei panolla voi tuota katsoa, mutta yleensä paljon paremman näköinen jos se elopaino on 65kg lihasta ja luuta eikä läskiä.
      Kaikkien miesten salainen märkä uni taitaa olla fitness neitoset.
      Rintojen ei tarvitse olla rantapallon kokoiset myöskään, mutta ei se lautakaan normaali ole. Harvoilla normaalipainoisilla vain on tissejä eli yleensä tissilliset ovat vähän tukevahkoja.

    • saharaaa-

      Nykyää mitä omassa kaveripiirissäni on miehiä, nii sanovat, et naisessa pitää olla jotaa mistä saa kiinni :) naiselliset muodot ovat paljon seksikkäämpää, ku joku 40kg pakkasen raiskaama pulkannaru. Kukaa terve mies ei taho panna luurankoa. xD Ite olen 62kg ja 166cm painoindeksi normaalipainoinen ja täysin tyytyväinen.(tosin kyllä oli mielessä saada itteni kesäks rantakuntoon).

    • mmmmkkkk

      Itse ainakin (ja melkeen kaikki kaverit) tykätään HOIKISTA tytöistä jolla on tissit ja perse sopusuhtaset vartaloon nähden. En tykkää jos on liikaa painoa ja sit isot tissit ja perse.. . sori. ihanne vartalo olis sellanen ei laihat vaan hoikat jalat, siro ylävartalo (pieni pömppis on söpö), b/c tissit, ja pieni mutta terhakka peppu. Nyt puhun siis just n. 50 kiloisista tytöistä. :p (jos on esim.160 cm pitkä, 55kg - 165 jne.) 40 on liian vähän kyllä.

      • Gjbri

        Tää on niin taas tätä, lättä vatsa ja b/c kupit ja perseki pitää olla. Tuntuu ettei ikinä riitä...


      • Anonyymi

        Vittu ky tulee tääki myöhäs mut ite oon semi hoikka tai nii mut treenattu sixpacki ja tissit ja perse löytyy. Syön hyvin ja treenaan 4 kertaa viikossa. Telinevoimistelua ja käyn tankotanssimassa. Aamullakin välil mut kyl koulussa mua semi paljon törmätään just kroppaa ja sillee. Oon ihan tyytyväinen ja niin:). Mutta en ylimielinen kuitenkaan halua olla.


    • aehaehaheh

      185Cm pitkä vähintään ja enintään 52kg painoa.

    • kurveja mmmmm

      kyllä tytöllä pitää olla rinnat ja hyvä perse

    • YAMMEEE

      jep, ja kun antais pillua niin sitten ois pérfectó

    • 1+14=114

      40-50 kiloset tissittömät ruipelot eisentää oo 20senttisen munan perää :)

    • saatanan läski syöttö porsas keittiö lissu kullin imiä huora saatanan huora ei vittu mikä huora

    • pätkätypy

      ite oon hieman tukeva, kuppikoko 80b,useimmilla tuntemillani tytöillä on kyllä paljon pienemmät rinnat, pituutta se 155cm, normaalin kokoinen perse, oon täysin tyytyväinen vartalooni. Eihän kukaan täysjärkinen mies/poika halua panna luurankoa, josta pystyy juuri ja juuri pitämään kiinni!

      • Eikä tosin mitään sotanorsuakaan...


    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      HYVIN HÄVYTÖNTÄ!!!

    • 15fdbrd xf nb

      Aloittaja on todennäköisesti ruma ja varmasti läski

    • 1+15

      panisin aloittajaa

    • Lolz=D

      Jaa tytön pitää olla 165 cm pitusena joku 50-55 kg? Toi pistää vähän miettiin koka ite oon POIKA mut painan 42,5 kg =D Läskii ei löydy mistään ettimälläkään =D Alottaja on vrmaan joku läski sotamursu

      • huoh..

        taidat olla niitä 155-165cm pikkupoikia ..? .__.


    • Muppe

      Itse olen vartalotyypiltä chubbyä. Mutta rakastan mun muotoja ja naisellisuutta! Mua ei kiinnosta miehessä paino vaan kasvot ja sellainen turvallinen ns. Nallekarhumainen olemus. Mistähän semmoisen löytäisi.. :(

    • Hhhhaaahhjkmuolsde

      Median tarjoama ihanne on se langanlaiha mutta kyllähän miehet pitää erilaisista naisista? On miehilläkin eri ihanteita. Tosin, jos painoindeksisi mukaan olet oikeasti ylipainoinen ja ulkonäkö sen mukainen, niin eipä yllättäen kovin moni mies taida pitää.

      • Lonely_Girl_

        Ite ainaki oon 161cm ja painan 42 kg... Ja oon 12 wee :DD


    • melkein tiimalasi 96

      Ainakin marketissa poikien päät kääntyy kun hyvätissiset tytöt kävelee ohi tissit hytkyen (etenkii jos ei oo rintsikoita :) tai jos tytöt ojentaa käsiään ja olevinaan venyttelee ja sit rinnat erottuu selvästi. Ja jos tissivako näkyy niin päät kääntyy.

      Tytöt tykkäävät "esiintyä" ja kiusoitella, ja kattovat sit että tuleeko pojille stondis :)))

    • Epäkelpo

      Eiköhän se niin mene että kaikilla on eri mieltymykset ja sitä rataa... Ottaa kyllä itseänikin välillä päähän, kun en mielestäni pahassa kunnossa ole, mutten silti ole vallitsevan mediakauneusihanteen muotista, läheltäkään. Toisaalta taas on tullut kehuja "muodoista", joista en itse välttämättä niin kamalasti pidä. Mutta entäs sitten... Ihmisiä mahtuu maailmaan erilaisia ja vähintään yhtä monta eri makua vartaloiden ja muotojen suhteen.

      Enkä kyllä itse jättäisi liivejä kotiin vaan siks että voisin "kiusoitella ja esiintyä pojille". En tahdo haukkua, tuomita tai syyllistää saatika mitään muutakaan, mutta itse en näe mitään järkeä itsensä tyrkyttämisessä, vielä tulee joku kiva setä ja se on menoa sit. Onhan se toki kivaa huomata että joku katsoo sua positiivisessa mielessä (eikä aina vaan inhoten... ) mut musta olis parempi saada osakseen ihailua aidosta minästä, ei mistään tissityrkystä.

      Jaah kai voisin nyt antaa olla ja toivottaa hyvät jatkot kaikille... :)

    • tietää tunteen.

      et taida tietää miltä tuntuu olla laiha..? kerron sulle. se ei ole kivaa..

      syön.. ja syön.. koko ajan nälkä.. mutten liho? käyn vaa'alla ja nään taas lukeman 40. olen pettynyt. taas.

      • outo geeninen

        kuulostaa tutulle... tai no painoa on, mutta tissejä ja perhettä ei näy... maha kyllä on


    • 18vboyy

      tyttöystäväni on 175/51, pitkät ja hoikat tytöt ovat aina olleet mieleeni, mutta tisseillä ei sen väliä. tyttöystävänikin on "rinnaton" mutta ihana.

    • c'mon

      eikö tytöillä oo enää muuta elämää ku miettiä mitä miehet tykkää ? oli sitten kardashianeita muodokkaampi tai kukkakeppi, aina löytyy varmasti joku joka arvostaa vartaloasi.

    • bbfanioonjatyttö

      bb-johanna painaa jotai 42kg ja sil on iha huikeen isot tissit.......oon kade..

    • 47905

      Alottajalla taitaa olla ylipqinoa ku noin niitä laihempia solvaa

    • idiootti123

      bb-johannalla onki vitun kokoset silarit

    • hei pliis

      vittu mitä vikaa niissä laihoissa tytöissä on jos pitää tolleen mollata ?

    • oghrigorgrgr

      En muuten välittäis mutta kun olen rakastanut häntä jo 7 vuotta

    • fjuasifkopfdsfsf

      Öööööö sori nyt vaa mutta ite painan sen 47-48 kiloa ja oon 160cm pitkä 16 vuotais tyttö. Rnnat on 70B ja perseenkin omistan .. ? Pieni pömppiskin on välillä ja olen ihan normaalipainoinen ?
      Siis ehkä ne jotkut jotka painaa oikeesti vaan sen 40 tai alle on luultavasti alipainoisii (jos siis ovat pitkiä eivätkä enää lapsia).
      Ite ainaski poika kaverit on kertoneet ettei pidä semmosista langan laihoista, vaan normaali kokoisista.
      Jokasella on omat mieltymykset.

    • Nnii :pp

      Oon itte 158cm ja 43kg ja ihan 75a-b on oikeestikkin kokoni vaikka olenkin alipainonen

    • läskitlihansyöjät

      Max 30kg saa olla

      • hobla

        Anteeksi nyt vain, mutta jos tarkoitat, että aikuinen saa olla max 30kg niin silloin ollaan jo haudassa. Olen itse 157cm pitkä ja sairastanut anoreksian. Painoin silloin 36kg ja ei ollut hengenlähtö kaukana. Ikää minulla on 20 vuotta.


    • Muotoja pitää naisella olla, minä ainaki tykkään;)

    • emmyleee

      Mutta entäs me, ketkä ollaan pieniä ja hoikkia mut meillä on isot rinnat?
      Nimim. mitoilla 155/48/65F.

      • lifemocker

        sehän on se unelma!

        riippuu tietysti rintojen kiinteydestä, paljon riippuvat rinnat eivät ole kovinkaan kivat.


    • loukkaantunut :(

      Hei ajattele vähän mitä sanot ei kaikki voi millään ollakkaan muodokas vaikka kuinka haluais ja yrittäs olla jotkut on vaan syntyneet kapea lantioisiksi ja pienirintaisiksi eikä sille oikein mahda mitään :| joten miettisit mitä sanosit

    • JuuriNäin..

      Joo no mä oon n.162cm ja 46kg. No sanon nyt et en mä mikää kauheen kurvikas oo ja tutut sanoo et oon kauheen laiha tms. Olin terkkaril tos jokuaika sitte ja sano et oon vähä alipainonen. Yritän nostaa painoa, mut se tuntuu yhtä mahdottomalta, kuin se et kivi eläis.. Mut oonko teijän mielest ok?

    • fädäri

      Voi kuulkaa. Mä olen 15 vuotias, noin 170cm ja painan hieman yli 70 kiloa. Tiedän, se kuulostaa kamalalta, mutta ulkoisesti mä en näytä niin painavalta. Mulla on muodot ns. oikeissa paikoissa. Tissit on, peppu on. Reidetkin.. Njää, ihan okeit. Okei, pieni pömppis löytyy, jos on turvotusta.

      Kuitenkin, mun vartaloa on kehuttu. Ihmiset suorastaan hämmästyvät, kun ne saa tietää mun painon. Mulla on varaa laihduttaa, sen tiedän.

    • niin on

      pienet rinnat on seksikkäämmät

    • sanonpahanvaan

      hei ei sitä pelkästä pituudesta painosta ja kuppikoosta voi päätellä ihmisen ulkomuotoo, paino voi olla läskii tai lihasta ja jakaantuu tasasesti tai vähemmän tasasesti ympäri kehoo, tissit voi olla roikkuvat tai kiinteät. Myös luiden rakenne määrittää painoo, toisilla on raskaammat luut kuin toisilla. muutenkin tällaisilla palstoilla ihmiset yleensä kaunistelee olemustaan. Ja jätkilläkin on eri mieltymyksiä, toiset tykkää laihoista, toiset kurvikkaista.

    • joo moi

      Samaa mieltä! Ite painan 47.4kg ja olen 165-170cm pitkä. Olen siis 12 vuotias. En ole kyllä mikään luuranko yms. Kyllähän se välillä ärsyttää ko jotkut aattelee että vain laiha on kaunista.

      • joo moi

        Ja siis kyllä multa silti iästä riippumatta löytyy tissit ja peppu. En siis ole mikään lauta.


    • Mursu 16 vuotta

      Mä kyllä ymmärrän sinäänsä tän "lihava on kaunis" jutun, mutta ei se tälläsestä minunlaisestani laihasta, joka ei liho vaikka yrittääkin, ole kovin mukavaa kun vaan haukutaan rumaksi kukkakepiksi ja pakkasen raiskaamaksi pulkanaruksi. Ihmisestä ei minun mielestäni tee kaunista se, onko lihava vai laiha, vaan se, että luottaa itseensä ja on itse tyytyväinen vartaloonsa. Positiivisuus kaunistaa!

    • gayy

      tykkään pojista

    • loveyou

      Nämä langanlaihat ruipelot ennemmin oksettavat. Nyky-yhteyskunnassa laihoja pidetään yleisesti terveinä, vaikka laihuus on yhtä suuri terveysriski kuin ylipaino. Kyllä naisella muotoja pitää olla. Ja ei naisen todellakaan pidä olla pitkä, nämä pienet ja pyöreät ovat seksikkäimpiä.

    • Liian.laiha.tai.jotain

      Vanha keskustelu, tiedän. Mutta ei kukaan poika ole ikinä (ainakaan tietääkseni) ollut minusta kiinnostunut koska olen "liian laiha" tai jotain. Painan 42kg ja oon 166cm pitkä. Ikää 14v. Oon omasta mielestäni ihan ok kaunis. Mut yritän lihoo mut ette ees tajuu kuin vaiketaa se on kun on ollu aina alipainoinen!!

    • Anonyymi

      Ok läski

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe