Kesä suunitelmat

Ihana ira

Ira on tosi hauska ja humoristinen tämän palstan oikea ilo pilkku.Viihdyttää muita lukijoita erilaisilla hauskoilla stooreillaan ja värittää niitä kivasti,tänääm tätä,huomenna tota ja eilen oli sitä:) Jatka ira olet palstan todellinen riemurasia.Odotan innokkaasti mitä huominen tuo tulessaan ja miten loma suunitelmat edistyy ja kuka kustantaa mitäkin!

225

688

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hännätön Heikki

      Mee too :).

    • -ra

      Eikö sinulla ole muuta asiaa kun väkisin nostaa minut palstalle,Vaikenen niin saatte rauhassa kirjoitella toisillenne,Hyvästi.Katsotaan ketä te sitten otatte morkattavaksi,Minä en enää kirjoita enkä lue.Morkatkaa toisianne kilpaa sen taidon te osaatte.Riemurasia olet sinä itse.

      • telle-tiina

        Minusta ira on kiva, tykkään lukea hänen kirjoituksiaan. Hänet on elämä muovannut ja mielipiteensä ovat sen mukaisia, eletty elämä tulee niissä esille. Olen monesta asiasta samaa mieltä hänen kanssaan, elikä ymmärrän iraa aika pitkälle.
        Jospa ette aina piikittelisi iralle, vaan antaisitte hänen kertoa arkielämästään täällä palstalla rauhassa; että onko se aivan mahdottomuus? Antaa ihmisten kirjoittaa mitä tykkää.


      • Ärsyyntynyt
        telle-tiina kirjoitti:

        Minusta ira on kiva, tykkään lukea hänen kirjoituksiaan. Hänet on elämä muovannut ja mielipiteensä ovat sen mukaisia, eletty elämä tulee niissä esille. Olen monesta asiasta samaa mieltä hänen kanssaan, elikä ymmärrän iraa aika pitkälle.
        Jospa ette aina piikittelisi iralle, vaan antaisitte hänen kertoa arkielämästään täällä palstalla rauhassa; että onko se aivan mahdottomuus? Antaa ihmisten kirjoittaa mitä tykkää.

        Samaa mieltä, piikit eivät ilahduta ketään ja saavat vaaan kaikille tympeää mieltä palstalla.


    • hiawathataha

      Valehteleminen vaan ästyttää monia, ja se on vaikeaa kuten irankin jutuissa huomaa. menee välillä sekasin mitä millonkin on sepustanut...
      kaikkein viisaintahan edelleenkin vaan on ETTEI kerro omia asioitaan täällä.
      miksi pitäisikään? mikä tarkoitus sillä olisi?

      • Hännätön Heikki

        Anna jokaisen päättää siitä asiasta itse, jookosta?


    • saumahiplari

      HännätönH, sitten pitää vaan kestää niiden kirjoituksiensa ristiriitaisuuksien käsittelykin...jos haluaa altistaa itsensä kertomalla itsestään liikaa.
      pitäs laittaa paprulle ylös aina juonikuviot, ettei tulis virheitä :)

      • Hännätön Heikki

        Mä luulen et siinä -ra:n kirjoituksissa just se juju onkin. Kirjoittaa ihanasti juuri silleesti kuin sillä hetkellä tuntuu ja saa ainakin keskustelua pastalle kun osa viitsii spekuloida ja ottaa kantaa. Palstan moottori sanoisin :).

        Antaa kirjoittaa, mitä tuota kantaa ottamaan ilkeästi, harmitontahan tuo on.


      • Tiedon haluinen...
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Mä luulen et siinä -ra:n kirjoituksissa just se juju onkin. Kirjoittaa ihanasti juuri silleesti kuin sillä hetkellä tuntuu ja saa ainakin keskustelua pastalle kun osa viitsii spekuloida ja ottaa kantaa. Palstan moottori sanoisin :).

        Antaa kirjoittaa, mitä tuota kantaa ottamaan ilkeästi, harmitontahan tuo on.

        Sinulle Hännätön Heikki.......
        Ootko munaton mies?


      • Hännätön Heikki
        Tiedon haluinen... kirjoitti:

        Sinulle Hännätön Heikki.......
        Ootko munaton mies?

        On mussa munaa, kuinniii?Mitäs mun munani tai munattomuuteni tälle palstalle kuuluu?


      • Tiedon haluinen...
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        On mussa munaa, kuinniii?Mitäs mun munani tai munattomuuteni tälle palstalle kuuluu?

        Älä Häntä Heikki loukkaannu.
        Ajattelin vaan tota sun nimimerkkiäs ; )


      • Hännätön Heikki
        Tiedon haluinen... kirjoitti:

        Älä Häntä Heikki loukkaannu.
        Ajattelin vaan tota sun nimimerkkiäs ; )

        En loukkaannu. HäntäHeikin munasta riittää kaikille ;). Siks mä olen Hännätön.


      • -ra
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Mä luulen et siinä -ra:n kirjoituksissa just se juju onkin. Kirjoittaa ihanasti juuri silleesti kuin sillä hetkellä tuntuu ja saa ainakin keskustelua pastalle kun osa viitsii spekuloida ja ottaa kantaa. Palstan moottori sanoisin :).

        Antaa kirjoittaa, mitä tuota kantaa ottamaan ilkeästi, harmitontahan tuo on.

        Vähän vanhoja juttuja


    • Syöpis

      Päiväni piristys.

      Käyn luumuilemassa monella muullakin palstalla, taloudesta terveyteen, ikäryhnistä urheiluun ym.

      Tällä asiapalstalla iran mielikuvitusrikas kilkuttelu on piristävää.

      Herjaamisen asemesta, ne joita sisältö ja sävy häiritsee, voivat olla niitä avaamatta vaikka sinänsä, ne kitkerät vuodatukset tosikkomaisuudessaan, ovat hupaisa lisä kokonaisuuteen.
      Toivottavasti ira osaa asettaa ne okieaan arvoonsa!

      • Hännätön Heikki

        Samaa mieltä, luulen et -ra saa voimaa rattaisiinsa just näistä "tosikoista" :) ja että -ra just ja nimenomaan osaa ja haluaa jättää ne omaan arvoonsa :). kaikenmaaliman arkistotädit saavat varmasti nutturansa tutisemaan -ra:n jutuista :))))):

        Hyvä -ra!


    • mhkckmbhj

      Irahan ei enää tänne kirjoita joten eiköhän kirjoitella asioista

    • sääliksi käy

      Luuletko, Hännätön Heikki, että tuoreet syöpäpotilaat nauttisivat -ran kirjoituksista? Etenkin kun he ovat raskaissa hoitorumbissa.

      • Hännätön Heikki

        Päinvastoin, -ra:n kirjoitukset saattavat kannustaa toisiaskin kirjoittamaan niitä näitä muustakin kuin syövästä, siis kaikesta muustakin elämästä kuten -ra:kin tekee. Eikö Raspis aikoinaan tämän palstan juuri sitä varten perustanut kuin varsinaisella syöpäpalstalla vastustettiin kevyempää jutustelua. Tämä palsta lienee tarkoitettu kaikissa syövän vaiheissa oleville ja heidän läheisilleen. Ja tuoreena raskaita hoitja saavana syöpäpotilaana en usko että tämä palsta muutoinkaan olisi se johon ensisijaisesti hakeutuisin.Ehkä sitten kun tilanne on hieman vakiintunut, ehkä.....


      • syöpis

        > s k En tiedä rumban raskaudesta mutta ei minua tämän palstan kirjoitelmat häirinneet alun alkaenkaan.

        Onneksi on kevyttä sävyä joukossa.

        09.05. on labrat
        10.05. on tyhjennys
        11.05. on tiiraus ja tuomio


      • Syöpis
        syöpis kirjoitti:

        > s k En tiedä rumban raskaudesta mutta ei minua tämän palstan kirjoitelmat häirinneet alun alkaenkaan.

        Onneksi on kevyttä sävyä joukossa.

        09.05. on labrat
        10.05. on tyhjennys
        11.05. on tiiraus ja tuomio

        Tiirauksen tuomio. Ei merkkiä syövästä. Seuraava tähystely 1/2:n vuoden kuluttua.

        Elämme siis suunnitelmiemme mukaan.
        17.05. Pojantyttäremme ristiäiset.
        18.05. Espanjaan.
        05.07. Muencheniin.

        Viimeistään silloin syksyn Espanjan lentojen varaus.

        Alustavasti, odottamatta syksyn tähystyksen tulosta.
        Joulumarkkinamatka ehkä Wiesbadeniin.
        Jouluviikko kylpylässä.

        Jos siltä tuntuu, niin sydäntalven risteilykin on syytä varata jo kesällä.

        Helpotti hieman mutta lievä epävarmuus vallitseet pitempiä sitoumuksia ajatellen.


      • Syöpis kirjoitti:

        Tiirauksen tuomio. Ei merkkiä syövästä. Seuraava tähystely 1/2:n vuoden kuluttua.

        Elämme siis suunnitelmiemme mukaan.
        17.05. Pojantyttäremme ristiäiset.
        18.05. Espanjaan.
        05.07. Muencheniin.

        Viimeistään silloin syksyn Espanjan lentojen varaus.

        Alustavasti, odottamatta syksyn tähystyksen tulosta.
        Joulumarkkinamatka ehkä Wiesbadeniin.
        Jouluviikko kylpylässä.

        Jos siltä tuntuu, niin sydäntalven risteilykin on syytä varata jo kesällä.

        Helpotti hieman mutta lievä epävarmuus vallitseet pitempiä sitoumuksia ajatellen.

        Mukava kuulla, että sait puhtaat testit. Eikä elämää ei sovi elää syövän ehdoilla vaikka epävarmuus ajoittain kalvaa. Mahdollimman normaalia elämää kuten ennen sairastumista, itsestään huolta pitäen. Hyvää alkavaa kesää tulevia lomareissuja sinulle.


      • AAMUN rusko.
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Päinvastoin, -ra:n kirjoitukset saattavat kannustaa toisiaskin kirjoittamaan niitä näitä muustakin kuin syövästä, siis kaikesta muustakin elämästä kuten -ra:kin tekee. Eikö Raspis aikoinaan tämän palstan juuri sitä varten perustanut kuin varsinaisella syöpäpalstalla vastustettiin kevyempää jutustelua. Tämä palsta lienee tarkoitettu kaikissa syövän vaiheissa oleville ja heidän läheisilleen. Ja tuoreena raskaita hoitja saavana syöpäpotilaana en usko että tämä palsta muutoinkaan olisi se johon ensisijaisesti hakeutuisin.Ehkä sitten kun tilanne on hieman vakiintunut, ehkä.....

        Nimimerkki Hännätön Heikki/Next of kin, olitko syöpäpalstalla jo Raspiksen aikaan?
        Käsitin että tulit palstalle siinä vaiheessa,kun läheisesi sairastui.
        Tästä ketjusta löytyi sinun kirjoituksias ja vaikuttaa jotenkin oudolta nämä kirjoituksesi verraten eilen kirjoittamaasi..


      • Next of kin
        AAMUN rusko. kirjoitti:

        Nimimerkki Hännätön Heikki/Next of kin, olitko syöpäpalstalla jo Raspiksen aikaan?
        Käsitin että tulit palstalle siinä vaiheessa,kun läheisesi sairastui.
        Tästä ketjusta löytyi sinun kirjoituksias ja vaikuttaa jotenkin oudolta nämä kirjoituksesi verraten eilen kirjoittamaasi..

        "Tästä ketjusta löytyi sinun kirjoituksias ja vaikuttaa jotenkin oudolta nämä kirjoituksesi verraten eilen kirjoittamaasi.."

        Kuionka niin oudolta? Käsittääkseni kijoitukseni koskevat syöpäpotilaan iloja ja suruja. Minusta sinun kirjoituksesi tuntuu oudolta koska se ei koske syöpäpotilaan iloja ja suruja vaan jostain syystä ilmeisesti haluat loukata minua ja se tässä huolen keskellätuntuu kyllä erinomaisen pahalta.


      • IkiMuori
        Next of kin kirjoitti:

        "Tästä ketjusta löytyi sinun kirjoituksias ja vaikuttaa jotenkin oudolta nämä kirjoituksesi verraten eilen kirjoittamaasi.."

        Kuionka niin oudolta? Käsittääkseni kijoitukseni koskevat syöpäpotilaan iloja ja suruja. Minusta sinun kirjoituksesi tuntuu oudolta koska se ei koske syöpäpotilaan iloja ja suruja vaan jostain syystä ilmeisesti haluat loukata minua ja se tässä huolen keskellätuntuu kyllä erinomaisen pahalta.

        Älä välitä. Täällä on muutama jotka mustasukkaisesti vahtivat palstaa ja sitä kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Kannattaa olla noista välittämättä, heillä täytyy itsellä olla paha olo kun noin toisille kirjoittavat, pahaa oloaan purkavat. kirjoittele vaan. Mitä läheisellesi tänään kuuluu?


      • Next of kin
        IkiMuori kirjoitti:

        Älä välitä. Täällä on muutama jotka mustasukkaisesti vahtivat palstaa ja sitä kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Kannattaa olla noista välittämättä, heillä täytyy itsellä olla paha olo kun noin toisille kirjoittavat, pahaa oloaan purkavat. kirjoittele vaan. Mitä läheisellesi tänään kuuluu?

        Läheiseni siirretään tänään omaan terveyskeskukseen jatkohoitoon. Ei kkumetta enää ja pärjää ilman kipulääkitystä. Ruokahalu on vielä huono, joten tiputuksessa vielä on.


      • IkiMuori
        Next of kin kirjoitti:

        Läheiseni siirretään tänään omaan terveyskeskukseen jatkohoitoon. Ei kkumetta enää ja pärjää ilman kipulääkitystä. Ruokahalu on vielä huono, joten tiputuksessa vielä on.

        ottivatko tipan kanssa paaritaksiin vai pitikö siirtyä ambulanssilla?


      • Ihemtelään nyt tätä
        IkiMuori kirjoitti:

        ottivatko tipan kanssa paaritaksiin vai pitikö siirtyä ambulanssilla?

        Samako Lusiina 5 juttelee itsekseen,on tosi kumma ilo ihmisellä:(


      • Lusiina6
        IkiMuori kirjoitti:

        ottivatko tipan kanssa paaritaksiin vai pitikö siirtyä ambulanssilla?

        Kysyt yleisesti itseltäsi? Korri,Lusiina 1,2,3,4,5,hännätön heikki,kiusaaminen on rumaa,next of kin,ikimuori sulla näitä nikkejä kun riittää:))))))))))))))))

        Meneppä ulos aurinkoon ja nautiskele suomen kesästä.ota lomaa palstalta,sillä tälläinen sekoilu on merkki että et voi oikein hyvin:(((((((((((( Voimia sinulle ja siunausta:))))))))))))))),monella on heikot hetkensä,mutta ne menee ohi,joillakin voivat jäädä päälle:((((((Apua on saatavilla!


      • Lusiina6 kirjoitti:

        Kysyt yleisesti itseltäsi? Korri,Lusiina 1,2,3,4,5,hännätön heikki,kiusaaminen on rumaa,next of kin,ikimuori sulla näitä nikkejä kun riittää:))))))))))))))))

        Meneppä ulos aurinkoon ja nautiskele suomen kesästä.ota lomaa palstalta,sillä tälläinen sekoilu on merkki että et voi oikein hyvin:(((((((((((( Voimia sinulle ja siunausta:))))))))))))))),monella on heikot hetkensä,mutta ne menee ohi,joillakin voivat jäädä päälle:((((((Apua on saatavilla!

        Mene itse nyt sinne aurinkoos tai ainakin sinne missä pippuri kasvaa, siel voi olla lämmintä:

        http://ilmatieteenlaitos.fi/


      • Lusiina6
        lusiina5 kirjoitti:

        Mene itse nyt sinne aurinkoos tai ainakin sinne missä pippuri kasvaa, siel voi olla lämmintä:

        http://ilmatieteenlaitos.fi/

        Hupsista? Olen nauttinut auringosta koko päivän.Pippureita ei ole,mutta mansikoita ja niiden kanssa jätskii,ihanaa!


      • Lusiina6 kirjoitti:

        Hupsista? Olen nauttinut auringosta koko päivän.Pippureita ei ole,mutta mansikoita ja niiden kanssa jätskii,ihanaa!

        Noh, kyllä mansikat ja jätskikin on hyvää vaikka kyllä pitäisin siitä enemmän lämmössä kuin kylmässä ja koleassa vesisateessa.


      • Lusiina6 kirjoitti:

        Hupsista? Olen nauttinut auringosta koko päivän.Pippureita ei ole,mutta mansikoita ja niiden kanssa jätskii,ihanaa!

        Pitäiskö minun olla imarreltu kun käytät kanssani samaa nimeä ;).


      • Korri2
        lusiina5 kirjoitti:

        Pitäiskö minun olla imarreltu kun käytät kanssani samaa nimeä ;).

        Mitä niistä?


      • Korri2 kirjoitti:

        Mitä niistä?

        Mitä vaan minkä oletat olevan mun ;)


      • Yksin puhelua???
        Next of kin kirjoitti:

        Läheiseni siirretään tänään omaan terveyskeskukseen jatkohoitoon. Ei kkumetta enää ja pärjää ilman kipulääkitystä. Ruokahalu on vielä huono, joten tiputuksessa vielä on.

        Kysyt itseltäsi? Miks ihmeessä?


      • Lusiina8
        Yksin puhelua??? kirjoitti:

        Kysyt itseltäsi? Miks ihmeessä?

        Kylmaar täs ketjus on useampi kuin yksi kirjoittaja :O.


      • paras vastus
        IkiMuori kirjoitti:

        Älä välitä. Täällä on muutama jotka mustasukkaisesti vahtivat palstaa ja sitä kuka saa kirjoittaa ja kuka ei. Kannattaa olla noista välittämättä, heillä täytyy itsellä olla paha olo kun noin toisille kirjoittavat, pahaa oloaan purkavat. kirjoittele vaan. Mitä läheisellesi tänään kuuluu?

        olalaaa hän kysyy itheltään???


      • kumma tapa
        paras vastus kirjoitti:

        olalaaa hän kysyy itheltään???

        Niih kun tää oli -ran ketju,miks tää Lussiina sotki tänkin?


    • vnnncnmm

      Mikseivät he sitten kirjoittele hoidoistaan saisivat kannustusta hoidoilleen

      • Hännätön Heikki

        Luulen että he jotka haluavat kirjoittaa syövästä ja hoidoista sairautena hakeutuvat muille palstoille ja foorumeille. Täältä ei niihin tukea ja tietoa saa.


      • Syöpis
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Luulen että he jotka haluavat kirjoittaa syövästä ja hoidoista sairautena hakeutuvat muille palstoille ja foorumeille. Täältä ei niihin tukea ja tietoa saa.

        > H H Olen silloin, tällöin maininnut korroosioni ilmenemisestä ja hoitovaiheista odottamatta kummempia mutta aina joku on antanut kannustavan kommentin.

        Terveysosaston syöpäpalstalla on kaikkien syöpäläisten pulinaa mutta varsinaista "kolleegaa" sieltä löytää harvemmin.

        Siltä syöpäpalstalta puuttuu viihteellisyys täysin.


      • Hännätön Heikki
        Syöpis kirjoitti:

        > H H Olen silloin, tällöin maininnut korroosioni ilmenemisestä ja hoitovaiheista odottamatta kummempia mutta aina joku on antanut kannustavan kommentin.

        Terveysosaston syöpäpalstalla on kaikkien syöpäläisten pulinaa mutta varsinaista "kolleegaa" sieltä löytää harvemmin.

        Siltä syöpäpalstalta puuttuu viihteellisyys täysin.

        Aivan. Mukavaa että koet saaneesi tukeakin.................


      • nyt syöpäpotilaana
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Luulen että he jotka haluavat kirjoittaa syövästä ja hoidoista sairautena hakeutuvat muille palstoille ja foorumeille. Täältä ei niihin tukea ja tietoa saa.

        korri ei nyt yleistä muita itseensä.Olen itse aina saannut hyvää palautetta ja asiallista.Johtunnekohan kirjoittajasta itsestään mitä saa? Tässäkin tullut selville kuinka Korri moninikki juttelee ihan vain itsensä kanssa.No saa parhaat vastaukset näin itseleen:) Palsta on kylläkin täysin väärä:)


      • nyt syöpäpotilaana kirjoitti:

        korri ei nyt yleistä muita itseensä.Olen itse aina saannut hyvää palautetta ja asiallista.Johtunnekohan kirjoittajasta itsestään mitä saa? Tässäkin tullut selville kuinka Korri moninikki juttelee ihan vain itsensä kanssa.No saa parhaat vastaukset näin itseleen:) Palsta on kylläkin täysin väärä:)

        Hohhoijaa, missä ne hyvät palautteet on, näytäs ja oosita :))))))).Taidat sinäkin vaan "itseleen" kehuskella:). Aika söpöpä, hih!


      • Miksi näin?
        lusiina5 kirjoitti:

        Hohhoijaa, missä ne hyvät palautteet on, näytäs ja oosita :))))))).Taidat sinäkin vaan "itseleen" kehuskella:). Aika söpöpä, hih!

        Mautonta ja ilkeetä Lusse!


      • 5+2
        lusiina5 kirjoitti:

        Hohhoijaa, missä ne hyvät palautteet on, näytäs ja oosita :))))))).Taidat sinäkin vaan "itseleen" kehuskella:). Aika söpöpä, hih!

        Et ole syöpäpotilas etkä omainen,vaan roikut palstalla pakkomielesi takia,sekin on sairaus,mutta ei syöpä!


      • Lusiina8
        5+2 kirjoitti:

        Et ole syöpäpotilas etkä omainen,vaan roikut palstalla pakkomielesi takia,sekin on sairaus,mutta ei syöpä!

        Lusiina5:n omaisella on tuore syöpä, sytohoidot juuri menossa, et pidäs vaan sinä se turpa ummessa kun et mistään mitään tiedä.


    • 6+2

      Hännätön Heikki, oletko mies? Mihin syöpäsairauteen sairastuit ja milloin?

      • Hännätön Heikki

        Lue arkistosta.


    • ....................

      Taitaa olla ihan tuttu heikki..

    • Kössi on

      Sehän on itte tää muori joka sai lähdöt,monella nikillä raapustelee juttuja tänne.Tuli aikoinaan pelastamaan -raa,mut -ra ei siitä piitannut.Pärjää hyvin ittekseen,välillä menee jutut sekasin,mut mitäs siitä:)

      • Hännätön Heikki

        Ai jaa, mä taas olen kuullut et tää muori tuli alunpitäin tänne jonkun entisen vakkarin perässä ?


    • 11+16

      Muori,Lusiina,Hännätön heikki:) Sama henkilö.

      • Hännätön Heikki

        Niinhän sä haluisit sen olevan? :)


    • Porri+irri

      KORRI on palannut:(

    • chhgjgj

      Eikö teillä ole mitään asiaa

    • Kello kuus

      Odotetaan kunnes -ra palaa....siihenhän se aina menee,muista viis.

    • Miksi aloitat taas

      Korrihan se taas paarustelee täällä.

      • Doddii

        No kumma kun ei jarhua mielestäsi.


    • Ne tähdet tähdet

      Korri ja muori ja ikimuori,ira ja -ra

      • Hännätön Heikki

        Omituista. Koetko tämän jonain kilpailupalstana jossa toiset ovat tähtiä ja toiset vähemmän tähtiä. Minusta tänne sopii kaikki. Mistä katetuesi juontaa juurensa?Toiset kirjoittavat enemmän ja toiset vähemmän, se siitä.


      • Ja kaikkea kanssa
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Omituista. Koetko tämän jonain kilpailupalstana jossa toiset ovat tähtiä ja toiset vähemmän tähtiä. Minusta tänne sopii kaikki. Mistä katetuesi juontaa juurensa?Toiset kirjoittavat enemmän ja toiset vähemmän, se siitä.

        Tuskin kukaan on kateellinen syöpäpotilaalle,kuinka sitä vois olla? Tälläistä väittää vain EI syöpää sairastava.


      • Hännätön Heikki
        Ja kaikkea kanssa kirjoitti:

        Tuskin kukaan on kateellinen syöpäpotilaalle,kuinka sitä vois olla? Tälläistä väittää vain EI syöpää sairastava.

        Oolallaa ai niinkö? Miksi sitten korria tai -ra:aa tähdiksi tituleerataan;). Kateus vie kalatskin vedestä.


      • Tahkoako pitää
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        Oolallaa ai niinkö? Miksi sitten korria tai -ra:aa tähdiksi tituleerataan;). Kateus vie kalatskin vedestä.

        Todella mautonta kirjoitusta Korri,HH,Next...Lusiina 5,miten ihmeessä voi kuvitella että joku olisi kateelinen? Ekkönä itte ymärrä mitä kirjoittelet:(


    • jjjhhhhhhhhhhh

      Oikeassa olet

    • Utelias hännätön myö

      Korri kerrotko miehetäsi täällä,toivottavasti ei ole hännätön.Miksi mies ei kirjoita itse?

    • Kesä tuli yks kaks

      Ihhhaaahhhaaa Korri on palannut palstalle,iraa taas auttamaan:) Ota ira apu vastaa kun sitä tarjotaan.Ja kerro joku kiva tarina.

      • Hännätön Heikki

        No kukas laitumille päässyt se siellä hirnuu? kävikö jo aika pitkäski taisteluparin puuttuessa?


    • HUHUHUUUU

      Miks EI syöpäpotilaat ovat vallaaneet syöpäpotilaiden palstan,jonnin joutavilla jutuillaan?Eikö löydy muita palstoja EI syöpäpotilaille?

      • Hännätön Heikki

        Samaa mieltä, hus pois vaan kaikki JonninJoutavat höpöttäjät!


    • Lopeta korri

      Kuis monta nikkiä Korrilla oikein on,tää uusin HH,jaarittelee koko ajan samaa skeidaa.

      • Hännätön Heikki

        En tiedä Korrista mut mie kirjotan tällä yhrellä. Ei sunkaan suustas ihan desinfioitua pulppua ;)


      • eetu..
        Hännätön Heikki kirjoitti:

        En tiedä Korrista mut mie kirjotan tällä yhrellä. Ei sunkaan suustas ihan desinfioitua pulppua ;)

        Silloin,kun kerroit läheisesi syövästä,vaihdoit muistaakseni nimimerkkiä...


      • IkiMuori
        eetu.. kirjoitti:

        Silloin,kun kerroit läheisesi syövästä,vaihdoit muistaakseni nimimerkkiä...

        Miksi sinä vaihdat nikkiä joka kerta tai paremmin et kirjoita alkuperäisellä nikilläsi, mikä estää, rohkaise vaan mieles ;)


    • Mee jo pois

      Älä viitsi valehdella Hännätön Heikki on korri. että olet niin viddumainen

      • Hännätön Heikki

        No silvuplee, ihan jos haluat nähdä korrin joka nikin takana, ole hyvä vaan ;). Ei taida sullakaan kovin hyvin pyyhkiä vai? Et kirjoita mitään palstalle liittyvää vaan kielesi kirvoittaa tällaiset vai?


    • hoidot alulla

      HH alias Korri ole kiltti ja lopeta jo.Hanki joku toinen harrastus itselles.Miks sun täällä pitää aliarvioida syöpäpotilaita jotka voivat ilman juttujaskin riittävän huonosti.

      • Next of kin

        Minulla on ihan yhtäläinen oikeus kirjoittaa tällä palstalla kuin sinullakin ETTÄS TIEDÄT!


    • Kesäkukkanen

      Jess Korri,HH,Next of... sää sitten ittekkin sekosit nikkijesi parissa.Ulkona on kesä,mene ulos vaikka puutarhaan kukkia katsomaan ja unohda tietsikka kokonaan.

      • Next of kin

        Miten niin sekosin. Aloitin nikillä HH ja vaihdoin sen next of kin -merkkiin, koksa HH nosti esiin joillekin erinäisiä mielikuvia ja ahdisti heitä.

        Olet oikeassa, ulkona alkaa olla kesä


      • äimänkäkenä
        Next of kin kirjoitti:

        Miten niin sekosin. Aloitin nikillä HH ja vaihdoin sen next of kin -merkkiin, koksa HH nosti esiin joillekin erinäisiä mielikuvia ja ahdisti heitä.

        Olet oikeassa, ulkona alkaa olla kesä

        Olet sä aika kameleontti ;)))).


      • Next of kin

    • titetootee

      titetotekniikkaakin,joopa joo:)))täsätsä=)

      • Next of kin

        Muiskis :)


    • her2neg tripla...

      Ompa ihan kummalisia tarinoita tällä syöpä potilaiden palstalla,miksi jotkut tälläistä tekevät?Ei syöpä ole mikään "hauska" sairaus,sen toiset tajuuvat varmaan vasta sitten,kun se osuu omalle kohdalle.Sillon on itkun paikka.

      • 15+3=

        Yhdyn edelliseen. Oikeesti yksikään syöpää sairastava ei varmasti roiku tällä palstalla, ei yksinkertasesti voimat riitä siihen. En edes viitsi kommentoida enempää näihin alaarvoisiin viesteihin.


      • Ihan vaan tiedoksi jotta osa syöpäpotilaista ja heidän läheisistäänkin selviytyvät pahasta olostaan nimenomaan huumorin ja leikinkin kautta. Vaikea sairaus ja ahdistavat ajatukset ovat helpompia täten kantaa, kuten muutkin taakat elämässä. Jos se ei sovi sinulle, älä ota sitä mahdollisuutta muilta pois!
        Sitä paitsi kaikki syöpäpotilaat eivät ole sairautensa kanssa samassa vaiheessa. Oltaisiinko hieman suvaitsdevaisempia, näin olisi kaikilla hieman helpompaa.


      • äimänkäkenä
        lusiina5 kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi jotta osa syöpäpotilaista ja heidän läheisistäänkin selviytyvät pahasta olostaan nimenomaan huumorin ja leikinkin kautta. Vaikea sairaus ja ahdistavat ajatukset ovat helpompia täten kantaa, kuten muutkin taakat elämässä. Jos se ei sovi sinulle, älä ota sitä mahdollisuutta muilta pois!
        Sitä paitsi kaikki syöpäpotilaat eivät ole sairautensa kanssa samassa vaiheessa. Oltaisiinko hieman suvaitsdevaisempia, näin olisi kaikilla hieman helpompaa.

        Kuinka montaa roolia sä täällä vedät? Olet sä omituinen dona quijote.


      • lusiina5 kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksi jotta osa syöpäpotilaista ja heidän läheisistäänkin selviytyvät pahasta olostaan nimenomaan huumorin ja leikinkin kautta. Vaikea sairaus ja ahdistavat ajatukset ovat helpompia täten kantaa, kuten muutkin taakat elämässä. Jos se ei sovi sinulle, älä ota sitä mahdollisuutta muilta pois!
        Sitä paitsi kaikki syöpäpotilaat eivät ole sairautensa kanssa samassa vaiheessa. Oltaisiinko hieman suvaitsdevaisempia, näin olisi kaikilla hieman helpompaa.

        Eräästä syöpäpotilaan potilasoppaasta:

        Kun pahin kriisi on ohi, ja sairautta on alettu hoitaa,
        on myös aika pyrkiä järjestämään arki kohdalleen ja
        itsetunto takaisin entiselle paikalleen. Sen pystyy
        tekemään vain itse. Pyri palauttamaan normaali
        arkielämä askareineen ja harrastuksineen. Ota vastuu
        asioista, joista olet ennenkin vastannut. Nauti
        asioista, joista olet ennenkin nauttinut. Huomaat
        kyllä, miten paljon vähemmän aikaa silloin kuluu
        sairauden pohtimiseen. Liiku ulkona ja muiden
        joukossa, niin huomaat, että elämä ympärilläsi
        kuhisee kuin ennenkin, eteenpäin mennään kaikesta
        huolimatta. Mieti joka aamu, mitä hyvää tältä päivältä on odotettavissa
        ja joka ilta, mitä hyvää tämä päivä toi mukanaan.
        Viljele huumoria. Kehu itseäsi ja vaikkapa palkitse,
        kun olet saavuttanut jotain, käynyt lenkillä, ottanut
        yhteyttä tuttavaan tai mitä muuta tahansa. Voit olla
        ylpeä itsestäsi.


      • äimänkäkenä kirjoitti:

        Kuinka montaa roolia sä täällä vedät? Olet sä omituinen dona quijote.

        En vedä mitään rooleja vaan minulla on monta roolia kuten varmaan sinullakin. Olen puoliso, vanhempi, lapsi, työntekijä, ystävä, kaveri, tuttu, lähimmäinen, kuntalainen, suomalainen, ihmeinen, tässä varmaan tärkeimmät.


    • tosi törkeetä

      En ymärrä miten sun olotilasi helpottuu kun saat koko ajan negatiivistä palautetta ja kirjoittajat osoittavat hyvinkin selvästi mitä mieltä ovat.Miten se helpottaa elämääsi ja miten itse helpotat muiden elämää? En näe mitään huumoria tai leikkiä ketjussa,päinvastoin.Ollaan vaan suvaitsevaisia,mutta sitä en löydä ketjusta.Yksi ihminen tuntuu kirjoittelevan eri nimimerkeillä itsensä kanssa.Onko se huumoria?Ja saa kiukkusia vastauksia:( Missä syöpäpotilaat ja heidän omaiset?

      • Täällä on syöpäpotilata ja heidän omaisiaan. Lakkaa jatkuvasti haukkumasta muita.Jatkuva negatiivisuuden kylväminen paitsi pitää yllä omaa pahaa oloasi, myös muiden palstalaisten. Jos jatkossa keskityttäisiin ihan aiheisiin eikä toisten kirjoittajien mollaamiseen. Kävisikö mitenkään näin?
        Mintako syöpäpotilaan ilot ja surut aiheista kirjoitusta olet kirjoittanut, olisi mielenkiintoista tietää.


    • On se vaikeeta tällä

      Montako suru juttua sää oot kirjottanu,et yhtään koska ET ole syöpäpotilas,etkä sitä voi tuntea mitä se on. Oot moninikkinen palstan pelle.Ja pellet on sirkusmaamilmassa ja selaisseen oot tästä syöpäpotilaiden palstasta tehnyt.

      Äläkä kirjoita mitään muiden haukkumisesta,mene itseesi ja lue juttujas,eipä ne häävösiä oo.Löydätkö monta jotka kannustaa sua,nikkejä sulla on enemän kuin.....

      • Onko sinusta syöpäpotila oikeutettu pelkästään itkuun ja suruun sairastumisensa jälkeen? Väännän rautalangasta kun et muuten näy älyävän: olen vastasairastuneen syöpäpotilaan läheinen. Minulla itselläni ei ole syöpää mutta läheiselläni on.En voi tuntea syöpää itsessäni mutta läheisessäni sen näen mitä kipeimmin. Muuhn myrkynheittoosi en ota kantaa.


      • äimänkäkenä
        lusiina5 kirjoitti:

        Onko sinusta syöpäpotila oikeutettu pelkästään itkuun ja suruun sairastumisensa jälkeen? Väännän rautalangasta kun et muuten näy älyävän: olen vastasairastuneen syöpäpotilaan läheinen. Minulla itselläni ei ole syöpää mutta läheiselläni on.En voi tuntea syöpää itsessäni mutta läheisessäni sen näen mitä kipeimmin. Muuhn myrkynheittoosi en ota kantaa.

        Et oo kyllä läheisesi sairastumisen myötäkään oppinut ymmärtämään, mitä on olla itse syöpäpotilas. Ei sun tarvii kopsata otteita syöpäpotilaan oppaista, kyllä me ollaan ne ihan itse luettu sydän täynnä ahdistusta ja silmät täynnä kyyneleitä. Ei sun tarvii myöskään "piristää" meitä jutuillas, koska kuten huomaat , ne enimmäkseen vain ärsyttävät. Mutta vikahan on tietysti sun mielestä meissä muissa, eikä suinkaan sinussa. Pässi mikä pässi.


      • äimänkäkenä kirjoitti:

        Et oo kyllä läheisesi sairastumisen myötäkään oppinut ymmärtämään, mitä on olla itse syöpäpotilas. Ei sun tarvii kopsata otteita syöpäpotilaan oppaista, kyllä me ollaan ne ihan itse luettu sydän täynnä ahdistusta ja silmät täynnä kyyneleitä. Ei sun tarvii myöskään "piristää" meitä jutuillas, koska kuten huomaat , ne enimmäkseen vain ärsyttävät. Mutta vikahan on tietysti sun mielestä meissä muissa, eikä suinkaan sinussa. Pässi mikä pässi.

        Minä veikkaan että sinun oppisi nöyränä kulkemaan elämässä on vielä edessä päin. Sen voi päätellä kirjoituksistasi. Säälin sinua.Elämä opettaa itse meitä kutakin.


      • äimänkäkenä
        lusiina5 kirjoitti:

        Minä veikkaan että sinun oppisi nöyränä kulkemaan elämässä on vielä edessä päin. Sen voi päätellä kirjoituksistasi. Säälin sinua.Elämä opettaa itse meitä kutakin.

        Voi sua surkuhupaisaa tyyppiä. Niin olevinaan kaikkitietävää, että ei tiedä itkiskö vai naurais.


      • Harvoin näkee
        äimänkäkenä kirjoitti:

        Voi sua surkuhupaisaa tyyppiä. Niin olevinaan kaikkitietävää, että ei tiedä itkiskö vai naurais.

        Mikä susta on tehnyt noin pahan?


      • Kesän lapsi
        äimänkäkenä kirjoitti:

        Et oo kyllä läheisesi sairastumisen myötäkään oppinut ymmärtämään, mitä on olla itse syöpäpotilas. Ei sun tarvii kopsata otteita syöpäpotilaan oppaista, kyllä me ollaan ne ihan itse luettu sydän täynnä ahdistusta ja silmät täynnä kyyneleitä. Ei sun tarvii myöskään "piristää" meitä jutuillas, koska kuten huomaat , ne enimmäkseen vain ärsyttävät. Mutta vikahan on tietysti sun mielestä meissä muissa, eikä suinkaan sinussa. Pässi mikä pässi.

        Minä ainakin pidän Lusiinan jutuista.Kivaa lukea välillä muustakin kuin syövästä. Lämmintä huumoria, siitä minä pidän. Joten puhuhan vain omasta puolestasi äläkä kaikkien paltalaisten suulla!


    • 1811

      Lusiina moninikkinen sääli vain itseäsi.Sun empatiat on suoraan peestä.

      • Ymmärrys hoi

        Mitä kylvät, sitä niität.


      • yx ex sp
        Ymmärrys hoi kirjoitti:

        Mitä kylvät, sitä niität.

        Sama pätee myös sinulle. Oletko ajatellut, miksei kukaan kysele syöpää sairastavan läheisesi vointia? Mahtaisiko se johtua sinun omasta suhtautumisestasi syöpää sairastaviin? Yritä nyt välillä itsekin jotain ymmärtää, äläkä aina vähättele muiden käsityskykyä.


      • Sp=sputum
        yx ex sp kirjoitti:

        Sama pätee myös sinulle. Oletko ajatellut, miksei kukaan kysele syöpää sairastavan läheisesi vointia? Mahtaisiko se johtua sinun omasta suhtautumisestasi syöpää sairastaviin? Yritä nyt välillä itsekin jotain ymmärtää, äläkä aina vähättele muiden käsityskykyä.

        No minkä Lusiina sille voi jos sulle on lusikalla annettu. Silloin ei voi kapustalla vaatia.


      • Lonkku
        yx ex sp kirjoitti:

        Sama pätee myös sinulle. Oletko ajatellut, miksei kukaan kysele syöpää sairastavan läheisesi vointia? Mahtaisiko se johtua sinun omasta suhtautumisestasi syöpää sairastaviin? Yritä nyt välillä itsekin jotain ymmärtää, äläkä aina vähättele muiden käsityskykyä.

        Eihän täällä kukaan kysele kenenkään vointia, mitä nyt miehiä joku täälä huutelee.


    • eräs rekkaamaton

      Kts. edellistä aloitusta.

    • Kantsii antaa muiden

      Tän ketjun satoa.Ikimuri,HH,Next of kin=Lusiina 5.Nikkien vaihto ei tuottanut tulosta.Ei oo syöpä potilaat eikä heidän omaiset eikä läheiset kiinostuneita Lussen tarinoista,millä nikillä kirjoittikin.Ei auttanut kopsailut muilta.Taitaa mennä sammaan satoon kun se viimeinekin juttu,jossa Lusiina arvosteli syöpäpotilata niin kovasti,että ketju tuli täyteen ja satoja miinuksia Lusselle.

      • Sputum

        Äläpä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Itse olet sellainen raukkis että et uskalla käyttää samaa nikkiä vaan aina eri, SENKIN MONINIKKI!


      • Rinstasyöpä nyt
        Sputum kirjoitti:

        Äläpä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. Itse olet sellainen raukkis että et uskalla käyttää samaa nikkiä vaan aina eri, SENKIN MONINIKKI!

        "Onko sinusta syöpäpotila oikeutettu pelkästään itkuun ja suruun sairastumisensa jälkeen? Väännän rautalangasta kun et muuten näy älyävän: "

        Kanuustavaa tekstiä syöpäpotilaan lähimäiseltä:( Itse en moista ihmistä päästäisi lähellenikään,joka noin ajattelee.

        Jokaisella on oma huumorinsa,jos Korrille se sopisi?Älä pakkosyötä omaasi,äläkä pilkaa syöpäpotilaita,voi osua oomaan nilkaan.


      • Happiending
        Rinstasyöpä nyt kirjoitti:

        "Onko sinusta syöpäpotila oikeutettu pelkästään itkuun ja suruun sairastumisensa jälkeen? Väännän rautalangasta kun et muuten näy älyävän: "

        Kanuustavaa tekstiä syöpäpotilaan lähimäiseltä:( Itse en moista ihmistä päästäisi lähellenikään,joka noin ajattelee.

        Jokaisella on oma huumorinsa,jos Korrille se sopisi?Älä pakkosyötä omaasi,äläkä pilkaa syöpäpotilaita,voi osua oomaan nilkaan.

        Jos et älyä mistä täällä puhutaan tuki suusi.


      • Jotain rajaa
        Rinstasyöpä nyt kirjoitti:

        "Onko sinusta syöpäpotila oikeutettu pelkästään itkuun ja suruun sairastumisensa jälkeen? Väännän rautalangasta kun et muuten näy älyävän: "

        Kanuustavaa tekstiä syöpäpotilaan lähimäiseltä:( Itse en moista ihmistä päästäisi lähellenikään,joka noin ajattelee.

        Jokaisella on oma huumorinsa,jos Korrille se sopisi?Älä pakkosyötä omaasi,äläkä pilkaa syöpäpotilaita,voi osua oomaan nilkaan.

        Toi rautalanka vääntö juttu poistettiin nopeesti,eikä kyllä sen kirjottajan pyynöstä vaan syöpää sairastavien.Tää kirjottaja on antanut niin monta rumaa nimeä syöpäpotilaille ja jaksoi niitä lisäillä yhden päivässä,millon oltiin tolloja milloin mitäkin?

        Ja lopetti kun syöpäpotilaat sai pois täältä? Omituinen päämäärä oli immeisellä?


    • bmchjhj

      Kirjoittele sinä riemurasia omista kokemuksistasi

      • Näin se on

        Älä nyt Ira hermostu.


    • naughty naughty

      Irskulle on noi alapään jutut aina niin läheisiä; rasiat ja penaalit:)

      • fgjjfggjgj

        Eiköhän edellinen kirjoittaja ensin kirjoittanut riemuasiaa joten se siitä


      • -ra

        Empä ole yhtään alapää asiaa tähän ketjuun kirjoittanut,Neasiat eivät minua kiinnosta lainkaan.


    • Syopis

      Syopiksen alkukesa.

      Lahdimme heti toukokuun alkupuolen kontrolllin jalkeen eika koko aikana ole ilmennyt ihmeempaa.
      Pari Immolaattia olen ottanut viikoittain, varmuuden vuoksi.
      Palatessamme vaimon kanssa Mercadonasta pysahdyin tarkistamaan postimme ja pankkitapahtumat seka kuikuiulemaan tanne ennen kotimaan uutisia.

      Juuri ennen juhannusta on "vanhojen tovereiden" kohtaaminen, vaimon kontrolli ja rippiaiset.
      Muncheniin lahto 05.07.

      Elokuu menne kotona eika syyskuuta enaa laskettane kesaksi.

    • Mullakin kontrol.ok

      Syöpis! Mukava lukea että sinulla on kontrollit käyty ja kaikki hyvin! Sitten varmasti pääset omaan tavoitteeseesi kuntoilussa.

      • Syöpis

        Tässä alkaa hiljalleen unohtamaan koko pakoputken poiston.
        munchen oli OK.

        Espanjaan lähdemme 03.09. Air Finlandin konkurssi aiheutti muutoksen. Odotan palautusta muutaman kuukauden sisällä.

        Vaimon verisyöpä on myrkyillä pysynyt oireettomana jo yli 10-vuotta.
        Ainoana haittana on alhainen Hb ja 4 -6:n viikon välein tapahtuvat labrakokeet ja lääkärin soitto.

        Vatsani alkaa hiljalleen elpymään. Sietää jo pitkän lankun pitoja puolen minuutin erissä.
        Rekillä riippuen jalkojen nostot suorina nilkat ranteisiin eivät kaipaa vielä lisäpainoja. Aikaisemmin oli nilkoissa 6kg.

        Muutenkin olen jotunut tinkimään tehoista, lopullisesti.


      • Kesä se jatkuu
        Syöpis kirjoitti:

        Tässä alkaa hiljalleen unohtamaan koko pakoputken poiston.
        munchen oli OK.

        Espanjaan lähdemme 03.09. Air Finlandin konkurssi aiheutti muutoksen. Odotan palautusta muutaman kuukauden sisällä.

        Vaimon verisyöpä on myrkyillä pysynyt oireettomana jo yli 10-vuotta.
        Ainoana haittana on alhainen Hb ja 4 -6:n viikon välein tapahtuvat labrakokeet ja lääkärin soitto.

        Vatsani alkaa hiljalleen elpymään. Sietää jo pitkän lankun pitoja puolen minuutin erissä.
        Rekillä riippuen jalkojen nostot suorina nilkat ranteisiin eivät kaipaa vielä lisäpainoja. Aikaisemmin oli nilkoissa 6kg.

        Muutenkin olen jotunut tinkimään tehoista, lopullisesti.

        Kiva kuulla että eteenpäin olette menossa.Hyvää kesän jatkoa sinne:)


    • gfgfjggfddddddg

      Laiskotellarannalla tai kotona

    • gjgjgj

      Löhöillä vaan ja nauttia

    • jfgjjffggfgh

      Itse olet rienurasia

      • 5+4=?

        -ra missä rillit?


    • dfhdhd

      Jäpä jäpä

    • -ra

      Olemme viettäneet aikaa merenrannalla,heinäkuun puoli välissä lähdemmesinne kylpylään viikoksi.Hyvää lomaa jokaiselle ja varsinkin hoidoissa käyville hoimia,sekä siunausta.

      • Hyvää Jussia

        Kivaa -ra on palannut...kerro joku ihana juttu:) Ootko pysynnyt terveenä,eikä oo ollut tarvetta käydä tapailemassa lekureita:) hieno asia!


    • -ra

      Verenpaine vaan temppuilee ja pulssi yli 100

    • Ihanaa kun oot terve

      Niihin sulla on lääkitys,elikkä hyvä ettei mitään sen kummempaa.Meekönnä tänä vuonna sinne haamusaarelle?

    • hohhoijakkaaa

      Herraskartanoon kai menee ira, tai mikä sukulinna se olikaan.

    • -ra

      Mökille,saunomaan ja uimaan sekä grillaamaan.Siinä sitä juhannusta onkin

    • -ra

      Helsingissäkin hiljenee kun monet lähtevät mökilleen tai sukulaisilleen.Turisteja on paljon täällä

    • Jussia kaikille

      Sittehän sielä on helppo olla hiljaisessa kaupungissa,vai meetkö sukukartanoon? Olispa mullakin joku kartano,mutta ei vaan oo meidän suvussa niitä:(

      Rattoisaa Jussia syöpäpotilaille,jokainen voimiensa mukaan!

    • jghfjggjg

      Niin se aatto meni

    • Sunnuntai ja pilvist

      Joo se oli perjantaina Ira:)
      Mullakin sekoo noo päivät joskus!

    • ghghghhuu

      kohta on elokuu
      sillon ompi täysikuu
      pöllö huutaa huuhuu
      vai oisko se lintu muu

      • 13+5

        oli heinäkuu välissä


      • -ra
        13+5 kirjoitti:

        oli heinäkuu välissä

        Miksi jatkaa näin pitkää rimpsua ?


      • ei jatkaja
        -ra kirjoitti:

        Miksi jatkaa näin pitkää rimpsua ?

        Niih miks jatkat?


      • uyiyiyi
        ei jatkaja kirjoitti:

        Niih miks jatkat?

        Miksi sinä jatkat


    • Syöpis

      Syksy uusiksi. Air Finland´n konkurssi.

      Syys- lokakuun lennot peruuntuivat.

      Sain eilen varatuksi SAS:n lennot melkein samalle ajalle ja jopa samaan hintaan.
      Suorien, 4h10` lentojen asemesta menemme Oslon kautta.
      Paluumatkalla törötämme siellä 8h.

      Mutta 04.07. katsomaan pojan tytärtä ja seuraavana päivänä Muencheniin.

      • Asiat järjestyy

        Hienoa että asiat järjestyi ja oikein hyviä loma päiviä ja lentojakin.


    • himoliikja

      Mullon jalka irti mut aion kjyl kävelläö huomenna seurasaaren ympäri. hyvää se tekee kun liikkuu sanoi desantti

    • vanhavaimo

      onko tämä sama ira joka kirjoitti yli 7v sitten ja onko muita esm. raspikurkkua, som. näkynyt, kuulunut

      • eräs vanha...

        Hei,
        kiva kun vielä kirjoitit palstalle. Ei ole Raspikurkku enää kirjoittanut, mutta hänen vaimonsa kirjoittelee nykyään, nimimerkillä Lysu10 (onko oikein?).


        Miten sinä olet voinut?


      • vanhavaimo
        eräs vanha... kirjoitti:

        Hei,
        kiva kun vielä kirjoitit palstalle. Ei ole Raspikurkku enää kirjoittanut, mutta hänen vaimonsa kirjoittelee nykyään, nimimerkillä Lysu10 (onko oikein?).


        Miten sinä olet voinut?

        Kiitos kysymästä. Minä toivun hitaasti mieheni poismenosta, toista vuotta siitä on.
        Ei kai näitä pois menneitä kaipaa muut kuin he jotka ovat samaa taivalta taivaltaneet, kovan taudin kanssa.
        En tiedä kirjoittelenko vielä, nimimerkin voisi vaihtaa, minä en ole päässyt tänne sivuille sitten kun nämä sivut vaihtuivat.
        Jos jollekin olisin apuna, kun tuota kokemusta on pitkältä ajalta.
        Silloin oli paljon kirjoittajia, ei vaan jäänyt mieleen nimimerkit oli muuta ajateltavaa.


      • eräs meistä.
        vanhavaimo kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Minä toivun hitaasti mieheni poismenosta, toista vuotta siitä on.
        Ei kai näitä pois menneitä kaipaa muut kuin he jotka ovat samaa taivalta taivaltaneet, kovan taudin kanssa.
        En tiedä kirjoittelenko vielä, nimimerkin voisi vaihtaa, minä en ole päässyt tänne sivuille sitten kun nämä sivut vaihtuivat.
        Jos jollekin olisin apuna, kun tuota kokemusta on pitkältä ajalta.
        Silloin oli paljon kirjoittajia, ei vaan jäänyt mieleen nimimerkit oli muuta ajateltavaa.

        Kaikkea hyvää sinulle toivon miehenne kanssa kirjoittelimme me muutamat monta vuotta.Moni jäi kaipaamaan häntä.Aina hän kirjoitteli asiallisesti ja oli monelle tukena vaikeina aikoina.Teistä hän kirjoitteli aina kauniisti ja asiallisesti.


      • vanhavaimo
        eräs meistä. kirjoitti:

        Kaikkea hyvää sinulle toivon miehenne kanssa kirjoittelimme me muutamat monta vuotta.Moni jäi kaipaamaan häntä.Aina hän kirjoitteli asiallisesti ja oli monelle tukena vaikeina aikoina.Teistä hän kirjoitteli aina kauniisti ja asiallisesti.

        Me olimme yhtäaikaa syöpäsiä ja hän oli se empaattinen ja jaksoi nähdä niitä valon pilkkuja, vaikka oli synkkää ja pimeää. Silloin meitä oli kaksi, nyt ei ole syöpää.
        Teille jotka nyt kipuilette syöpänne kanssa toivon voimia TÄLLE PÄLVÄLLE.
        Huomisen murheet ovat taas huomenna


      • -ra
        vanhavaimo kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. Minä toivun hitaasti mieheni poismenosta, toista vuotta siitä on.
        Ei kai näitä pois menneitä kaipaa muut kuin he jotka ovat samaa taivalta taivaltaneet, kovan taudin kanssa.
        En tiedä kirjoittelenko vielä, nimimerkin voisi vaihtaa, minä en ole päässyt tänne sivuille sitten kun nämä sivut vaihtuivat.
        Jos jollekin olisin apuna, kun tuota kokemusta on pitkältä ajalta.
        Silloin oli paljon kirjoittajia, ei vaan jäänyt mieleen nimimerkit oli muuta ajateltavaa.

        Kirjoittele vaan tänne kuulumisesi.Otan osaa miehesi poismenosta.Hän oli varmaankin pidetyin tänne kirjoittajista.Uskoimme jotta hän oli täysin parantunut,aika shokki oli kuulla hänen kohtalostaan.Moni meistä jäi kaipaamaan häntä.Hänellä oli aina oikeat sanat lohdutuksesi,mekin yritimme lohduttaa häntä.Siihen aikaan tänne kirjoitteli Ihmesopa.Loistavapolku,muumiäitee,Kirjosieppo,minä ja moni muu..Hyvää kesäjatkoa sinulle.


    • eräs vanhoista

      Raspikurkun työkaveri ilmoitti Raspiksen nukkuneen pois jo jonkin aikaa sitten.

      • Eiko voi poistaa?

        TÖRKEÄÄ että Raspi-vainaan profiili näkyy viela Suomi24:n hauissa ja ika sen kun kasvaa vaikka hanen elamänsa on paattynyt jo aiemmin!


    • hgffhhh

      Tänne kirjoitteli siihen aikaan muumiäitee,ihmesopa,kirjosieppo,kevätmielinen ja moni muu,mitäköhän heille tänään kuuluu ?

      • irmeli_

        Olisi mukava kuulla näistä entisistä kirjoittajista, jospa he kävisivät palstalla antamssa kuulumisia itsestään!


    • ghfhfhfgfhfffh

      Perjantaihin asti pitäisi jaksaa sitten pääsemme ponkasemaan maalle vihdoinkin

    • fdydyryy

      Olisipa mökki jonne lähyeäSaunomaan uimaan ja kalaa,luonnon rauhaan

    • punahulkku

      ghhkkkjhwrrqyuhhhshhfyyyfyyytiutiutiu

    • Kesäkukkainen

      ira on palanut lomaltaan ja on palstalla taas.Kivaa:)

    • -ra

      Näin viikonloppuisin ennätän,mustikkaan olen matkalla.Sekä metsämansikoita keräilen

    • Metsämarja mansikka

      Voi kun ihanaa.Hyvää matkaa metsään.

    • Mansikka Marja

      Saitko paljon mustikoita -ra?

      • -ra

        3 litraa sain mustikoita,ja metsämansikoita ropposen.Sieniä oli jo mutta aika pieniä vielä.Lämmin sateinen sää niin sienestyksen voi aloittaa. Kaupasta ostimme mansikoita.Voiko parempaa olla.Herneet olivat vielä kalliita jotta niiden ostaminen jää myöhempään ajan kohtaan.Pian alkaa vadelmatkin kypsymään.Raparperi jo on aikalailla kasvanut.Mustikka ja raparperipiirakkaa täytyy ainakin kerran vuodessa nauttia.


    • namnamnamnam

      Entä mansikoita?

    • -ra

      Metsämansikoita löytyy aikalailla,oikeat mansikat ostan torilta

    • Töihin taas

      Kesä ohi,työt alkaa maanantaina:)

    • -ra

      Minulla huomenna

      • Talavi tuloo

        Meil sai tänä aamuna rapata auton lasit jäähileestä. Kesäkukat eivät kuitenkaan olletet vielä paleltuneet.


    • 638

      Eikö tätä ketjua voi siirtää pois jo tarpeeksi vanha

    • .............

      Laita ylläpidolle viestiä ja perusteet miksi haluat ketjun pois.

      • 357ty

        Hyvä jos joku laittaisi


      • 2626
        357ty kirjoitti:

        Hyvä jos joku laittaisi

        -ra laita pois ja ilmoita samalla,että olet ihan väärällä palstalla,he auttavat sua ihan varmasti sinne minne kuulut :) kerrot reilusti että syöpäsi on parantunut,mutta palstasta on tullut sulle pakkomieli....hampaitasi jotka veronmaksajat maksavat,oot valitanut viimeiset 4 v.ei jaksa kiinostaa vähääkään,niissä ei ole olut syöpää joten bye bye...mikset muuten menyt tavaliselle hammas lekurille joka tekee näitä hommia,niin kaikki olis menyt paljon nopeemin?et oo duunissa,mutta vaadit kaikki edut itselesi ja ilmaiseksi,miksi?


    • ?????

      No miksi ihmeessä sinä itse et laita, tuossahan on kohta; ilm.as.viesti....

    • 356jhg

      En viitsi

    • 357gghj

      Yalvi suunnitelmat

      • suunitelijatar

        yalvi hyvinkin :)


    • ggghh

      eh heh

    • -ra

      19.10 on sydämen ultraääni Haartmanissa ja muutkin hoidot jatkuvat

      • -ra

        Osaproteesit saan vihdoin ja viimein ensi maanantaina,ne on kestänyt tosi kauan saada aina hammastekniikolla on ollut jotain ja aikaa jouduttu vaihtamaan


      • ei yhtään röökiä enä
        -ra kirjoitti:

        Osaproteesit saan vihdoin ja viimein ensi maanantaina,ne on kestänyt tosi kauan saada aina hammastekniikolla on ollut jotain ja aikaa jouduttu vaihtamaan

        Tärkeys järjestys!


    • Järkee vai ei

      Ei ole fiksua kommentointia. -ra minäkin teetän ne kalliimmat tutkimukset Meikussa. Ultrassa kävin viime viikolla.

      • utelias nyt

        Minkä hintainen se oli?


      • -ra
        utelias nyt kirjoitti:

        Minkä hintainen se oli?

        Mitä tarkoitat ?


    • .............

      19.10?? Siis oli, ei ole....

      • -ra

        Tarkoitin tietty 19,11 sory


    • -ra

      Käymme Linnanmäellä,risteilyllä ja mökille menemme viikoksisekä tietty merenrannalle ja shoppailemaan

      • Nähtiinköhän ?

        Kävin myös Lintsillä risteilemässä,ja merenranalla shoppailemassa :)


      • -ra
        Nähtiinköhän ? kirjoitti:

        Kävin myös Lintsillä risteilemässä,ja merenranalla shoppailemassa :)

        Toiveemme toteutuneet


    • 2525

      Rakas -ra, älä ole huolisasi palstan toiminasta,ja sun ei tarvitse kirjoitella samoja asioita vuodesta toiseen,ei niitä enään jaksa kukaan lukea.Jos palsta on hiljainen, hyvä näin,se merkitsee että uusia syöpäpotilata ei ole tullut, ja ihmiset ovat terveinä.Ja niin olet sinäkin,mitään syöpää sulla ei ole,joten nauti kesästä ja ole iloinen,vie lapsesi vaikka Honoluluun nautimaan ihanista hetkistä.Sulje koneesi täksi kesäksi,tai jos on pakko kirjoittaa,te se oikealle palstale,tänne et enään kuulu.Ihanaa kun olet terve:)

      • Iro

        Sinä se jaksat arvostella ihmisiä, jotka tänne kirjoittavat, olet ilkeä, ikävä ihminen!
        Itsekään et kirjoita omista asioistasi, eivätkä muutkaan saisi mielestäsi kirjoittaa.
        Oletko tosiaan sitä mieltä, että tärkeintä on antaa palstan olla tyhjänä? Miksi?


      • Kraak
        Iro kirjoitti:

        Sinä se jaksat arvostella ihmisiä, jotka tänne kirjoittavat, olet ilkeä, ikävä ihminen!
        Itsekään et kirjoita omista asioistasi, eivätkä muutkaan saisi mielestäsi kirjoittaa.
        Oletko tosiaan sitä mieltä, että tärkeintä on antaa palstan olla tyhjänä? Miksi?

        Vahtii tätä palstaa kuin haukka poikastaan.


      • ei palsta kuivu
        Kraak kirjoitti:

        Vahtii tätä palstaa kuin haukka poikastaan.

        Kävin kaupassa ja ostin leivän:)Pesin hampaani ja pelkään että niisä on syöpä :(


      • Ethän tupakoi?
        ei palsta kuivu kirjoitti:

        Kävin kaupassa ja ostin leivän:)Pesin hampaani ja pelkään että niisä on syöpä :(

        Heti hammaslääkäriin,niin pääset eroon pelostasi!


      • Roska sakki out out!
        Iro kirjoitti:

        Sinä se jaksat arvostella ihmisiä, jotka tänne kirjoittavat, olet ilkeä, ikävä ihminen!
        Itsekään et kirjoita omista asioistasi, eivätkä muutkaan saisi mielestäsi kirjoittaa.
        Oletko tosiaan sitä mieltä, että tärkeintä on antaa palstan olla tyhjänä? Miksi?

        Syöpäpotilaat ovat tervetulleita kirjoittamaan ,roska sakki out!


      • jätesäkki
        Roska sakki out out! kirjoitti:

        Syöpäpotilaat ovat tervetulleita kirjoittamaan ,roska sakki out!

        Roskasakki on yhdyssana.


    • gfffhggf

      Miksi jatkaa näin pitkää rimsua

      • ngngngngg

        Eikö kannattaisi aloittaa uusi puheenaihe


      • hassutelija
        ngngngngg kirjoitti:

        Eikö kannattaisi aloittaa uusi puheenaihe

        Mikä olis yhtä hyvä?


    • cvcvbvcvc

      Asiallinen

      • cncng

        Tsempata hoidoissa käyviä


    • äölkjhgf

      jospa hoidoissa käyvät vaan kirjoittelisivat tänne ja kertoisivat olostaan, niin että heitä voisi auttaa ja tsempata...

      • -ra on paras

        Kuka auttaa ja tsemppaa palstalla? Korriko,vain Hännätön Heikki,Ollako vai ei? Lusiina 1-60!

        Ainut kehen voi luottaa on -ra! Tärkeitä uusintoja syövän parissa ja muitakin vaivoja tullut,osa tupakan poltosta ja muista "ei" hyvistä elämän tavoista.


      • Plösö
        -ra on paras kirjoitti:

        Kuka auttaa ja tsemppaa palstalla? Korriko,vain Hännätön Heikki,Ollako vai ei? Lusiina 1-60!

        Ainut kehen voi luottaa on -ra! Tärkeitä uusintoja syövän parissa ja muitakin vaivoja tullut,osa tupakan poltosta ja muista "ei" hyvistä elämän tavoista.

        Tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kii. Yrität lämmitellä vanhoilla tulilla vai?


      • PLAZA
        Plösö kirjoitti:

        Tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kii. Yrität lämmitellä vanhoilla tulilla vai?

        Tupakan polttaminen on vaaralista!Lisää verisuonitauteja.Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi tämä ymmärtää.


    • hgfhghg

      Samoin on alkoholin käyttö

      • Näin se on!

        lasi viiniä silloin tällöin on hyväksi terveydelle,asia tutkittu ja hyväksi todettu.Tupakointi sen sijaan,on haitaksi jokaiselle ihmiselle,on tukittu ja huonoksi todettu.Ihminen joka tupakoi ja kirjoittelee täälä,kaikki -ran sairaudet ovat juuri tupakoinista,jatkuvat lääkärissä käynnit loppuisivat jos ymmärtäisi asian itse!


      • tarinat jatkuu
        Näin se on! kirjoitti:

        lasi viiniä silloin tällöin on hyväksi terveydelle,asia tutkittu ja hyväksi todettu.Tupakointi sen sijaan,on haitaksi jokaiselle ihmiselle,on tukittu ja huonoksi todettu.Ihminen joka tupakoi ja kirjoittelee täälä,kaikki -ran sairaudet ovat juuri tupakoinista,jatkuvat lääkärissä käynnit loppuisivat jos ymmärtäisi asian itse!

        juttelot on ihanii :)


      • 4+19
        Näin se on! kirjoitti:

        lasi viiniä silloin tällöin on hyväksi terveydelle,asia tutkittu ja hyväksi todettu.Tupakointi sen sijaan,on haitaksi jokaiselle ihmiselle,on tukittu ja huonoksi todettu.Ihminen joka tupakoi ja kirjoittelee täälä,kaikki -ran sairaudet ovat juuri tupakoinista,jatkuvat lääkärissä käynnit loppuisivat jos ymmärtäisi asian itse!

        Näin on todettu,lasi kaksi viiniä pitää syövän loitolla!


      • bcbvbvcvbb
        Näin se on! kirjoitti:

        lasi viiniä silloin tällöin on hyväksi terveydelle,asia tutkittu ja hyväksi todettu.Tupakointi sen sijaan,on haitaksi jokaiselle ihmiselle,on tukittu ja huonoksi todettu.Ihminen joka tupakoi ja kirjoittelee täälä,kaikki -ran sairaudet ovat juuri tupakoinista,jatkuvat lääkärissä käynnit loppuisivat jos ymmärtäisi asian itse!

        Taidat itse olla entinen tupakoitsija,juuri he haluaisivat muidenkin lopettavan kiihkeimmin ?


      • en tupakoi en
        bcbvbvcvbb kirjoitti:

        Taidat itse olla entinen tupakoitsija,juuri he haluaisivat muidenkin lopettavan kiihkeimmin ?

        Kun lueskelin tätä -ran mukavaa ketjuu,niin huomion heti että tää tämä toinen ihminen lykkäs ittensä juuri tähän ketjuun ja yritti pilata tänkin,eli tää Lusiina moninikki? Eikö se voi aloittaa oman ketjunsa ja silleen!

        Toi tupakki on ihan selvä asia,se pitää vain -rankin tajuta,kun sairastaa sita sun tätä ja ihan vain täst tupakista kaikki taudit!


      • Lusiina587
        en tupakoi en kirjoitti:

        Kun lueskelin tätä -ran mukavaa ketjuu,niin huomion heti että tää tämä toinen ihminen lykkäs ittensä juuri tähän ketjuun ja yritti pilata tänkin,eli tää Lusiina moninikki? Eikö se voi aloittaa oman ketjunsa ja silleen!

        Toi tupakki on ihan selvä asia,se pitää vain -rankin tajuta,kun sairastaa sita sun tätä ja ihan vain täst tupakista kaikki taudit!

        On se vaan kiva et nimi elää tälläkin pakstalla vaikkei aikoihin tänne mittää ole raapustanutkaan.


      • -ra
        en tupakoi en kirjoitti:

        Kun lueskelin tätä -ran mukavaa ketjuu,niin huomion heti että tää tämä toinen ihminen lykkäs ittensä juuri tähän ketjuun ja yritti pilata tänkin,eli tää Lusiina moninikki? Eikö se voi aloittaa oman ketjunsa ja silleen!

        Toi tupakki on ihan selvä asia,se pitää vain -rankin tajuta,kun sairastaa sita sun tätä ja ihan vain täst tupakista kaikki taudit!

        Minun ainoa paheeni on ruokailun ja kahvitunnin jälkeinen puolikas tupakka,siitä en aio koskaan luopua.En juo,en käytä irtonumeroita,en käy muualla kun minne lapseni haluavat mennä,elän nyt auttaakseni heitä siinä missä pystyn ja kannustan heitä elämässä eteenpäin,Alkoa en käytä lainkaan ja siitä olen onnellini.Onneksi syysilmat saapuvat niin jaksaa taas lähteä tunnin matkoille metsiin kiertelemään,siellä sielu lypää,tai käyn kirkossa hiljentymässä


    • joopa joooo

      Pakstalla elää.... tälläkin?

      • Lusiina587

        Jopa tälläkin ja monella monella muullakin. Muttei lusiinana.


    • lipsahti-ko

      lusiina60

      25.8.2014 08:19
      0

      Tuo on niin totta, etsiä ilon aiheita pieniäkin.

      • Lusiina60½

        No tuoistahan on jo iäisyys, hmaanantaina soi sanoa et viime kuussa.


    • ihana -ra

      Hyvä että -ra kirjoittaa je kertoo totuuksia ja miten syöpää hoidetaan tänä päivänä. Rennosti ottaa hoidot ja mitään kipuja ei ole ,koskaan ollutkaan. On absolutisti eikä tupakoi,käy lenkillä säänölisesti ja hoitaa ikääntyvät lapsensa todella hyvin.Ei näihin tuloksiin monikaan syöpää sairastava kykene,olen hyvin iloinen kun saan lukea näitä hauskoja tarinoita joita -ra kirjoittelee ja kertoo miten kunnon kansalaisen pitää elää.Tsemppiä -ralle

      • -ra

        Miksi luet kirjoituksiani,helpommalla pääset kun menet kirjoitusteni ohi vai onko liian vaikeaa


    • -ra

      Eiköhän voisi aloittaa uuden rimpsun

    • -ra

      Onneksi syksy alkaa ja on taas kiva lähteä lähi metsiin ihailemaan ruskaakin

    • -ra

      Syys suunnitwlmat,käydä sieniä ja puolukoita poimimassa,lenkkeillessä,ja kieli kursseille menot,tänään lauantainakin olisin saanut mennä työpaikalle,mutta mielummin olen läheisteni kanssa

    • lörinät loppu

      Mene metsään ja jää sinne.Palstahan on syöpäpotolaille, kun sen tajuisit! Miks et ymärrä näin selkeäta asiaa?Kukaan syöpää sairastava ei vain jaksa lueskella sun pieru juttuja,ihmiset masentuu kun valitat täälä kaikesta muusta kuin,mihin palsta on tarkoitettu.On olemassa palstoja jotka sopivat sun oudoille tarinoille ,hakeude niille.Esim.tämä tupakoitsijoiden,sieltä saat vinkkiä hammashoitoon ja toinen versuonitauteihin.

    • -ra

      Tänne jokainen saa kirjoitella,pakko kenenkään ei ole lukea menee ohi vaan,Pieru juttuja en ainuttakaan ole laittanut.Sinä se vaan jaksat olla kimpussani,joten ihmettelen miksi edes kirjoituksianiluet?

    • Nyt tiedät NYT

      Höh hölmö oot,tämä on syöpäpotilaiden palsta,mene sinä sinne palstalle minne kuulut.Tänne EI SAA jokainen kirjoitella,ei oo mikään "yleisölle vapaa palsta", jos ET sitä tiennyt.Hei hei....meneekö sun nuttuun?

    • tumma nainen

      Ei oo mennyt nuttuun tällä....

    • nvvbnbnbnb

      Tuollahan on jo yksi palsta jonne ei saa kirjoittaa kun syövästä,muttei ole kovin suosittu,olisitkohan se sinä sen palstan perustaja joka tälle palstalle aina kirjoittelet kun omasi ei ole suosittu palsta

      • oikea palsta-ko?

        Röökin polttajilla on oma palsta,mee sää sinne!


      • tietoa haluava

        mikä se on?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe