ihastunut eestiläiseen

vuosisadan rakkaus..

kulttuuritietoutta hieman vailla.Ihastuin todella palavasti urheilusalillamme käyvään eestiläiseen mieheen. Voisi sanoa, että meni jalat alta välittömästi. Mies kyllä ottaa katsekontaktia ja ainakin mielestäni on kiinnostunut mutta kuukausi on kulunut eikä hän ole tehnyt sen parempaa tuttavuutta. Kysyisin, että onko tämä heidän kulttuurilleen tavanomaista, että edetään hitaasti vai onko kyseessä vain perinteinen" kiva flirtata muttei kiinnosta riittävästi". Itse en oikein osaa mennä juttelemaan. Saisiko pieni uneton sielu jotain infoa..

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeasti vaan

Mene puhumaan sille! Yrittänyttä ei laiteta ja ei se anna jos ei otakaan. Katsekontakti on aina hyvä merkki. Itse olen mies ja arka viemään asioita eteenpäin vaikka ihastus olisi molemminpuolista. Käyttäytymisestä ei voi ikinä mennä takuuseen, ainoastaan puheella asiat selviää. Tsemppiä!

• virolaiset on ehkä

hiukan viileitä suominaista kohtaan

• suomiäijät on

läpiaikojen pannu halvalla vironnaista, ja nykyään näillä suomessa duunia tekemässä käyvillä miehillä, on hieman samanlainen ote suominaisiin, ja tämä toteamus, perustuu viiden viroäijän kanssa käymääni keskusteluun..jotain toivoa voi olla, jos ihastuminen tapahtuu suomessa, mutta viroon on suht turha mennä persettä heiluttaan.

• ap.

Pks olemme kyllä ja emme ihan teinejä enää.. Eestiläiset suhtautuvat kyllä varauksella meihin.. ja varmaan toisinkin päin mutta ei se rakkaus tunne rajoja. Itse en ehkä sitten kuitenkaan tee sitä aloitetta. Hän tehköön jos mielii.. olen kyllä selkeästi antanut ymmärtää että pakkeja tuskin tulee. Mutta on välillä haasteellista tämä parinmuodostus vaikka tosiaan matkaa ei ole kuin muutama tunti mutta ihan eri tavat jo. Harmi, koska en edes muista milloin olen ollut näin ihastunut. Klassiset uni ei tule ja ruoka ei maistu ja työtkin kärsivät kun mieli vaeltelee.

• ÖLxör

Ei ne eestiläiset toiselta planeetalta ole.. Aika samaa geeniallasta kuin mekin.. Eikä ne ole viileitäkään. Ainakin itse oln kokenut eestimiehen livän ihastuksen ja söpöä ja kohteliasta. Kaikki on persoonia maasta huolimatta..

• 28

Hei kamoon nyt stereotypiateuvot nukkumaan! Ne on eestiläisiä, hyvin samankaltaista sakkia kuin me. Ehkä astetta perinteisemmät nais-miesroolit mutta kyllä heitäkin on tietty moneen junaan. Suomen eestiläiset ovat IMO aika suomalaistuneita monet. Käy päälle neiti!

• rjtd

Mikä siinä eestiläisessä vietettää onko eestiläisellä suomalaista pidempää??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      81
      4054
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      24
      2851
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2053
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      221
      2044
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1109
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      945
    10. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe