Naisen ( haku) logiikka

hakurivin prinssi

Mitä asioita nainen katsoo miehessä,
ja mitkä seikat ovat mielessä, kun hän
naisten haulla valitsee hakunsa kohdetta
miesten joukosta.

18

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esmeralda

Ehdottomasti haen tietysti ensin takaisin miehet jotka ovat hakeneet minua.(vanhanaikaista)
      Mutta jos pitäisi uutena hakijana rivistöstä hakea joku mies löytyisi tältä mieheltä pilke silmäkulmasta joka rehdisti seisoisi rivissä(ei siis lusmuile jossain).Hillitön huumori löytyisi jo alkumetreillä(ei mitään kaksimielisiä)
      Iloinen asenne tanssiin,ei mikään tiukkapipo jos ei askeleet heti toimi yhteen.

• Ei vain kiitoshakua

Ehdottomasti haen tietysti ensin takaisin miehet jotka ovat hakeneet minua.(vanhanaikaista)

Minä haen takaisin vain miehiä, joiden kanssa tykkään tanssia, en siis hae kaikkia takaisin automaattisesti. Vasten tahtoaan ei pidä vastahakuja tehdä vaikka olisi kuinka vanhanaikainen.

• 169 cm

Pituutta 85%, muita ominaisuuksia 15%.

Mitä nainen voi nähdä katsoessaan miestä? - Ooh, tuossapa fiksun näköinen renttu.

• Suomalainen mies

Vastahaun pyrin aina tekemään. Se on kohteliasta ja siksi aina vaan muodissa.
      Katson miehessä vaatetusta. Puhtaan hyvin istuvat tyylikkäät vaatteet kertoo muutenkin ihmisen luonteen laadusta.
      Minä en suinkaan hae enkä etsi mitään " renttuja" vaan kunnollista tavallisesti käyttäytyvää miestä.

• Andiamo Avanti

"Puhtaan hyvin istuvat tyylikkäät vaatteet kertoo muutenkin ihmisen luonteen laadusta."

Sangvinikko-pygnikon vaatteet istuva hyvin vatsan alueella, flegmaatikko-atleetikon vaatteet istuvat pakaroiden ja olkapäiden kohdalta. Vain silmäys tyrkkymieheen riittää kertomaan, onko hänellä taipumusta romanttisiin kynttiläillallisiin vai Lewinsky-tyyppiseen biljardööraukseen.

• rumat ne vaatteilla
        Andiamo Avanti kirjoitti:

"Puhtaan hyvin istuvat tyylikkäät vaatteet kertoo muutenkin ihmisen luonteen laadusta."

Sangvinikko-pygnikon vaatteet istuva hyvin vatsan alueella, flegmaatikko-atleetikon vaatteet istuvat pakaroiden ja olkapäiden kohdalta. Vain silmäys tyrkkymieheen riittää kertomaan, onko hänellä taipumusta romanttisiin kynttiläillallisiin vai Lewinsky-tyyppiseen biljardööraukseen.

Kyllä teillä naisilla hakuvalinnoissa ei ole päätä ei häntää.
        Olen seisoskellut tyrkkyrivissä hyvin istuvat puhtaat vaattet päällä ja niin vaan käy että lököttävissä lomahousuissa notkuvia äijiä viedään vierestä jatkuvasti.
        Kokeilin itsekin kerran kun mentiin työporukan kanssa työreissulla farkuissa ja
        likaisissa lenkkareissa.... niin jopas rupesi säkä käymään sai olla parketilla yhtenään.
        Sen koommin en ole enää välittänyt pukeutumisesta tuon taivaallista lavatansseissa.

• Haku päällä

Suomalainen mies etsii kunnollista, tavallisesti käyttäytyvää miestä.

PS käyttäytymättömätkin huomioidaan.

• suomalainen nainen

No nyt meni nimimerkin kanssa vähän hassusti..:)
        Tarkoitus on että: Suomalainen NAINEN hakee suomalaista MIESTÄ.
        Sellainen tavallinen sen olla pitää. :)

• akateeminen pro

Miehen tulee olla hyvävartaloinen loistavalla tanssitaidolla varustettu älykkö.
      Mies joka ajaa urheilullisella autolla,matkustelee,varakas liike-elämän huippu.

• Kyläpäällikkö

Niitähän on joka kylässä

• Tavis pro
        Kyläpäällikkö kirjoitti:

Niitähän on joka kylässä

Tuo on hyvä, kun ei aseta valintakriteerejä liian korkealle vaan tyytyy vain tavanomaiseen.
        Tuollaisia kohteita löytyy tanssilavoilta valtavasti ja niiden joukosta on sinun helppo löytää mieleisesi.
        Minä toivoisin jotain pikkusen erikoisenpaa.

• White tooth
        Tavis pro kirjoitti:

Tuo on hyvä, kun ei aseta valintakriteerejä liian korkealle vaan tyytyy vain tavanomaiseen.
        Tuollaisia kohteita löytyy tanssilavoilta valtavasti ja niiden joukosta on sinun helppo löytää mieleisesi.
        Minä toivoisin jotain pikkusen erikoisenpaa.

Pikkusen väriä pintaanko??

• Flamma

Ymmärsin, että kysymys oli asetettu naisille, mutta eikös taas joku suulas "akateeminen pro" -äijä vastaillut omiaan "naisten puolesta". Noita asioita arvostavat ennen kaikkea miehet ja jostain syystä jotkut kuvittelevat naistenkin arvostavan niitä. Naiset kuitenkin hakevat ensisijaisesti hyviä tanssijoita.

• Pilkettä tarvitaan

Tanssitaito ratkaisee, tanssimaanhan on tultu. Mistäkö tietää tanssitaidon, seurailee hetken aikaa ennen kuin ryntäilee hakemaan. Tietysti se pilke silmäkulmassa ja iloinen asenne muutenkin haetuttaa jatkossa. Minulle tanssitaito on tärkein, mutta jos asenne on vääränlainen, seiskoon tai hakekoon muut. Niitäkin joille on noussut jotain outoa ainesta päähän eli luulevat tanssitaidostaan liikoja, saavat olla niiden haettavana joille on käynyt samoin.

• Toiletti

WC-käynti auttaa asiassa....ootko huomannu?

• Pilkettä tarvitaan
        Toiletti kirjoitti:

WC-käynti auttaa asiassa....ootko huomannu?

Ei taida valua se päähän noussut millään niin alas, että WC-käynti auttais.

• Seurailen

Seurailee ensin sivummalta ketä haetaan.
      Naisilta kuulee myös sivusta miten joku mies on samat jutut kertonut joka
      daamille.
      Sivusta kuulee myös illan jatkot.
      Tanssiessa seuraa miten hakurivissä seisovat naiset reagoivat mieheen.
      Poimii helmet tsunamin mentyä.

Helppoa ja yksinkertaista.

• Fiksunoloisia miehiä

Niitä,jotka ovat itseäni hakeneet. Jos vastahakua ei pysty tekemään samoissa tansseissa,iltoja piisaa . Mukava ,ei-nuoleskelija eli seuraan miten mies käyttäytyy naistenkanssa. joka naista lääppijä/nuoleskeleva saa jäädä rauhaan,koska virittelee verkkojaan joka suuntaan ja tanssiminen on sivuasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      101
      4240
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      50
      3030
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      311
      2768
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2292
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1514
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1354
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1255
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1118
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      63
      1055
    Aihe