Nazarin Eftalia Downtown

Yolcu

Tätä hotlasta ei löydy palstalta mitään, voipi olla ettei se ole ollut ohjelmistossa aiemmin. Nazaria ei olla ennen käytetty, mutta nyt oli sillä halvimmat hinnat 19.5.

Onko jollain kokemusta tästä hotellista? Onhan Nazarin sivuilla jotain tietoa siitä, mutta vain 1 kuva! Kaikki kyllä selviää perilläkin, mutta jos jollain on intoa vastata...

Muutoin toivotamme hyvää matkaa kaikille, jotka Alanyaan ovat menossa :D

48

2474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgyhjs

      Mulla ei ole kokemusta tuosta hotellista, mutta Nazarista kahden matkan verran =) Ite ainakin olen ollut tyytyväinen, kaikki on toiminut, mitä on tarvinutkin. Eihän sitä mahotonta luksusta voi noilla hinnoilla vaatiakkaan, kuhan on ne perusjutut kohillaan. Meillä on tulevana kesänä jälleen matka varattuna Alanyaan Nazarilla Karat-hotelliin =) On kyllä todella nihkeästi tietoa tuosta Eftalia Downtownista Nazarin sivuilla ja kuviaki vaan se yks :o Enkä löytänyt muutenkaan äkkiseltään katsottuna netistä tietoa tuosta hotellista. Toivottavasti on kuiten ihan asiallinen hotelli =) Hyvää matkaa teille =)

    • dgdfg

      Ei ole aiempaa kokemusta nazarista mutta 19.5 ois lähtö ja sama hotelli Nazarin Eftalia Downtown on meilläkin. Tuttava asuu alanyassa ja sanoi että hotelli on ihan hyvä ja onhan siihen tehty remonttia viime vuonna. Onhan viereisen hotellin kaikki palvelut kans käytettävissä. Pääasia on et on vaan paikka missä käydä välillä levähtämässä.

      • Yolcu

        Kiitos vastauksista.

        No meillähän on tuo lähtö myös 19.5. eli samalla koneella mennään. Se remppa on tehty esitteen mukaan Ayturiin, ei Downtowniin. Kaikenlaisissa on asuttu, joten 2 tähden käy eikä odotetakaan mitään kummoista. Kunhan on vuode ja toimiva suihku, levähdyspaikka kuten sanoit.

        Meikäläistä eniten kiinnostaa aamiainen, josko olisi vallan noutopöytä eikä valmiina lautasille annosteltuina pari hassua kurkun- ja tomaatinviipaletta ristissä sekä hilloja sun muuta joutavaa. Eivät osanneet varausta tehdessä sanoa, kun uteliaisuuttani kysäisin. Rakastan turkkilaista aamiaista (ja ruokaa myös). Koska osaan jonkin verran turkkia, olen rohkeasti kysynyt lisää esim. turkkilaista jogurttia ja heti ovat tuoneet.

        Lomaa odotellessa :D


    • dgdfg

      Opeta muutama sana turkkia. Niin voi sitten kokeilla onneaan =)

      Matka kuume jo todella korkealla :D

      • Yolcu

        Kuten esimerkiksi mitä sanoja?


    • kiki

      nyt on muuten tullut kuviakin !!!

    • Miekka22

      Minkälainen hotelli oli?

    • Millainen on

      Kertokaa kokemuksia tästä hotellista ja sen sijainnista.

      • 2viikkoa ayturissa

        Ko hotelliin kuuluu eftalia aytur 5 rakennusta downtownin asiakkaat saa käyttää molempien altaita downtownissa pienet altaat mut ayturin puolella isompi sijainti loistava henkilökunta todella hyvä ruoka hyvä. On hamamit kuntosalit kampaajat..ym. Suosittelen!


    • kesääodotellessa

      Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia tästä Eftalia Downtown hotellista.
      Esim. löytyikö huoneista / paljonko maksoi extraa:
      - langaton netti
      - ilmastointi
      - minijääkaappi
      - safebox

      Entä nuo Ayturin puoleta löytyvät kuntosali ja haman...?

    • remonttia vailla

      Eftalia Downtownin sanottiin syksyllä siellä ollessani menevän remonttiin. Millaisena se avataan ja millaisia huoneet yms. ovat, kukapa tietää. Muut ympärillä olevat jo uusitut 3 rakennusta näyttivät hyviltä. Toki ne maksoivatkin enemmät kuin vanha Downtown. Kannattaa netistä katsoa tietoa, koska viime vuotinen on vanhaa. Tykättiin kyllä paikasta.

    • Downtowniin matkaaja

      Onko tietoa miten uima-altaat ovat käytössä huhtikuussa?

    • Minuakin kiinnostaa onko altaat jo auki!?

    • jufjur

      Viikko vielä lähtöön ja hotellina Downtown. Kertokaa kokemuksia hotellista ja sen ympäristöstä.

      • Aytur

        Olen ko. hotellissa kirjoitushetkellä 7. huhtikuuta 2013.

        Huoneet on siistejä ja tunnelmallisia joskin vähän ahtaita. Sähköalan koulutuksen saaneena voin kertoa että huoneissa on sähköt vedetty päin vittua kuten koko Alanyassa (standardit ja turvallisuus unohdettu). Ilmastointilaite kannattaa sammuttaa tai jäädyt yöllä (sulake off -asentoon keskuksesta). Ennen suihkuun menemistä kannattaa myös irroittaa hiustenkuivain seinästä tai altistut sähköiskuvaaralle.

        Aamupala ja illallinen kuuluu hintaan. Lounas ei. Kannattaa kuskata oma vesipullo mukaan ruokailuun, koska ravintolasta ostetut juomat joutuu maksamaan erikseen. Tarjoilijalle ei kannata antaa tippiä kuten ei muillekaan.

        Siivojat ja suurin osa muusta henkilökunnasta eivät osaa englantia. Henkilökuntaa ei kannata suututtaa tai lennät hyvin helposti pihalle.

        Uima-allas on auki tietyn ajan vuorokaudesta. Vesi on kylmää. Rantaan on matkaa hotellin pihalta noin 30 m. Merivesi on kylmää.

        Eftalia Downtown on vain käännös Eftalia Aytur hotellista, jolla on myös kolmas nimi: Eftalia Hotel. Eli siis Eftalia Aytur = Eftalia Downtown = Eftalia Hotel. Hotellin seinässä lukee vain "Eftalia Hotel". Kyseessä on siis Eftalia yhtymän(?) halvin hotelli.


      • Aytur
        Aytur kirjoitti:

        Olen ko. hotellissa kirjoitushetkellä 7. huhtikuuta 2013.

        Huoneet on siistejä ja tunnelmallisia joskin vähän ahtaita. Sähköalan koulutuksen saaneena voin kertoa että huoneissa on sähköt vedetty päin vittua kuten koko Alanyassa (standardit ja turvallisuus unohdettu). Ilmastointilaite kannattaa sammuttaa tai jäädyt yöllä (sulake off -asentoon keskuksesta). Ennen suihkuun menemistä kannattaa myös irroittaa hiustenkuivain seinästä tai altistut sähköiskuvaaralle.

        Aamupala ja illallinen kuuluu hintaan. Lounas ei. Kannattaa kuskata oma vesipullo mukaan ruokailuun, koska ravintolasta ostetut juomat joutuu maksamaan erikseen. Tarjoilijalle ei kannata antaa tippiä kuten ei muillekaan.

        Siivojat ja suurin osa muusta henkilökunnasta eivät osaa englantia. Henkilökuntaa ei kannata suututtaa tai lennät hyvin helposti pihalle.

        Uima-allas on auki tietyn ajan vuorokaudesta. Vesi on kylmää. Rantaan on matkaa hotellin pihalta noin 30 m. Merivesi on kylmää.

        Eftalia Downtown on vain käännös Eftalia Aytur hotellista, jolla on myös kolmas nimi: Eftalia Hotel. Eli siis Eftalia Aytur = Eftalia Downtown = Eftalia Hotel. Hotellin seinässä lukee vain "Eftalia Hotel". Kyseessä on siis Eftalia yhtymän(?) halvin hotelli.

        Unohtui sanoa että WiFi on ilmainen, mutta toimii vain ajoittain. Yleensä ei ollenkaan.

        Kuntosalista, lääkäristä, kampaamon palveluista, hamamista, saunasta, minijääkaapista ja safe boxista joutuu maksamaan erikseen.


      • Downtown on hyvä
        Aytur kirjoitti:

        Olen ko. hotellissa kirjoitushetkellä 7. huhtikuuta 2013.

        Huoneet on siistejä ja tunnelmallisia joskin vähän ahtaita. Sähköalan koulutuksen saaneena voin kertoa että huoneissa on sähköt vedetty päin vittua kuten koko Alanyassa (standardit ja turvallisuus unohdettu). Ilmastointilaite kannattaa sammuttaa tai jäädyt yöllä (sulake off -asentoon keskuksesta). Ennen suihkuun menemistä kannattaa myös irroittaa hiustenkuivain seinästä tai altistut sähköiskuvaaralle.

        Aamupala ja illallinen kuuluu hintaan. Lounas ei. Kannattaa kuskata oma vesipullo mukaan ruokailuun, koska ravintolasta ostetut juomat joutuu maksamaan erikseen. Tarjoilijalle ei kannata antaa tippiä kuten ei muillekaan.

        Siivojat ja suurin osa muusta henkilökunnasta eivät osaa englantia. Henkilökuntaa ei kannata suututtaa tai lennät hyvin helposti pihalle.

        Uima-allas on auki tietyn ajan vuorokaudesta. Vesi on kylmää. Rantaan on matkaa hotellin pihalta noin 30 m. Merivesi on kylmää.

        Eftalia Downtown on vain käännös Eftalia Aytur hotellista, jolla on myös kolmas nimi: Eftalia Hotel. Eli siis Eftalia Aytur = Eftalia Downtown = Eftalia Hotel. Hotellin seinässä lukee vain "Eftalia Hotel". Kyseessä on siis Eftalia yhtymän(?) halvin hotelli.

        Siis oletko uudella Aytur-puolella vain vanhalla Downtown-puolella? Kaikki ne ovat Eftalia-ketjun hotelleja. Viime syksynä Downtownia ei oltu uusittu, mutta Ayturin 3 rakennusta olivat. Henkilökunta oli tosi mukavaa Downtownissa. Vaikka vesi maksaa illallisella, emme nähneet yhdenkään tuovan omaa vesipulloa! Ja tippiä annettiin ilman muuta hyvästä ja ripeästä palvelusta, hikihatussa juoksivat. Ja silti olivat aina niin kohteiaita. Vaikea kuvitella mitä pitää tehdä, että 'lentää pihalle'? En voi muuta kuin suositella hotellia, vaikka yleensä pidän enemmän pienistä hotelleista.


      • Aytur
        Downtown on hyvä kirjoitti:

        Siis oletko uudella Aytur-puolella vain vanhalla Downtown-puolella? Kaikki ne ovat Eftalia-ketjun hotelleja. Viime syksynä Downtownia ei oltu uusittu, mutta Ayturin 3 rakennusta olivat. Henkilökunta oli tosi mukavaa Downtownissa. Vaikka vesi maksaa illallisella, emme nähneet yhdenkään tuovan omaa vesipulloa! Ja tippiä annettiin ilman muuta hyvästä ja ripeästä palvelusta, hikihatussa juoksivat. Ja silti olivat aina niin kohteiaita. Vaikea kuvitella mitä pitää tehdä, että 'lentää pihalle'? En voi muuta kuin suositella hotellia, vaikka yleensä pidän enemmän pienistä hotelleista.

        Oma vesipullo kannattaa tuoda koska se tulee puolet halvemmaksi, eikä sitä ole hotellin säännöissä kielletty.

        Aika sinisilmäinen täytyy olla että kutsuu henkilökuntaa mukavaksi. Tietysti ne yrittää miellyttää, mutta kun jätät tipittämästä niin ei ne tule enää koko loman aikana kysymään mitä haluat juotavaksi.

        Ollaan uusitulla Aytur "puolella", mutta ei siellä enää virallisesti ole mitään vanhaa ja uutta puolta vaan koko hotelli on vain "Eftalia Aytur" vaikka jotkin matkatoimistot puhuvatkin vielä Downtownista.

        Hotelli on silti kokonaisuutena hyvä.

        http://www.eftaliahotels.com/


      • Downtown jne.
        Aytur kirjoitti:

        Oma vesipullo kannattaa tuoda koska se tulee puolet halvemmaksi, eikä sitä ole hotellin säännöissä kielletty.

        Aika sinisilmäinen täytyy olla että kutsuu henkilökuntaa mukavaksi. Tietysti ne yrittää miellyttää, mutta kun jätät tipittämästä niin ei ne tule enää koko loman aikana kysymään mitä haluat juotavaksi.

        Ollaan uusitulla Aytur "puolella", mutta ei siellä enää virallisesti ole mitään vanhaa ja uutta puolta vaan koko hotelli on vain "Eftalia Aytur" vaikka jotkin matkatoimistot puhuvatkin vielä Downtownista.

        Hotelli on silti kokonaisuutena hyvä.

        http://www.eftaliahotels.com/

        Me emme ole sinisilmäisiä hölmöjä, vaikka henkilökunta olikin meistä kaikista mukavaa. Siis Downtownin puolelle, ne 2 vanhempaa rakennusta remonttia vailla. . Matkustusta on tullut harrastettua kymmeniä kertoja.

        Turkissa tipittäminen on osa palkkaa. Toki voi olla kitsas ja jättää sen tekemättä, viedä omat juomat ruokailuun jne. Ja henkilökuntaa voi kohdella alentuvasti, sitäkin on nähty. Mitähän pitäisi tehdä, että lentäisi hotlasta ulos?

        Nazar myy edelleen Downtownia, Aytur on uusittuna paljon kalliimpi. Mutta kivat huoneet ovat, kävimme hollantiaispariskunnan huonetta katsomassa. Downtownin sähköviritykset ne vasta kauheat ovatkin :D Kuten Turkissa yleensä. Hyvä vinkki kuitenkin pitää aina fööni pois päältä kun sitä ei tarvitse.


      • saasnähä
        Aytur kirjoitti:

        Oma vesipullo kannattaa tuoda koska se tulee puolet halvemmaksi, eikä sitä ole hotellin säännöissä kielletty.

        Aika sinisilmäinen täytyy olla että kutsuu henkilökuntaa mukavaksi. Tietysti ne yrittää miellyttää, mutta kun jätät tipittämästä niin ei ne tule enää koko loman aikana kysymään mitä haluat juotavaksi.

        Ollaan uusitulla Aytur "puolella", mutta ei siellä enää virallisesti ole mitään vanhaa ja uutta puolta vaan koko hotelli on vain "Eftalia Aytur" vaikka jotkin matkatoimistot puhuvatkin vielä Downtownista.

        Hotelli on silti kokonaisuutena hyvä.

        http://www.eftaliahotels.com/

        Harmi ettei vettä voi viedä Suomesta mukana :) . Meitä on monenlaista matkaajaa !
        Olemme lähdössä ko. hotelliin puolihoidolla. Sen tiedän,rantakatua ennenkin kävelleenä,että liikenteen äänet kuuluu huoneisiin. Onkohan tuo päivällinen kelvollista ? Eipä voi kyllä paljon vaatia kun toinen viikko hotellissa puolihoidolla maksaa 50e/matkustaja


    • jufjur

      Itse en niin tuosta uimisesta välitä, joten kylmä vesi ei minua haittaa. Lähden matkaan kymmenen vuotiaan poikani kanssa ja hän haluaa varmasti uida. Eli onko uimaltaan vesi ja merivesi kuinka kylmää? Onko verratavissa suomalaiseen järviveteen kesällä?

    • Väiski 53

      Mulle ei ole käynyt selväksi siaitseeko tämä hotelli Gleopatrarannan puolella vai sataman puolelle Alanyaa..Meinataan emännän kanssa ottaa syyskuussa äkkilähtö Alanyaan ja tämä hotelli vois olla yks vaihtoehto.....Kunhan tietäs vaan missä hotelli siaitsee..:-) :-)

      • puolitoistaviikkoa

        Sataman puolella, pääkadun varrella! Itse olemme mieheni kanssa menossa ensi sunnuntaina viikoksi lomalle sinne! Voin kertoa kokemuksia suoraan sieltä! :)


      • Väiski 53
        puolitoistaviikkoa kirjoitti:

        Sataman puolella, pääkadun varrella! Itse olemme mieheni kanssa menossa ensi sunnuntaina viikoksi lomalle sinne! Voin kertoa kokemuksia suoraan sieltä! :)

        Kiitoksia oikeen paljon..:-) Olis tosi kiva kuulla millainen hotelli oli...


      • Antsku72
        Väiski 53 kirjoitti:

        Kiitoksia oikeen paljon..:-) Olis tosi kiva kuulla millainen hotelli oli...

        Ei oe vastattu näköjään. Itseäkin kiinostaisi.. eftal aytairista löytyy kyllä tietoa ja kuvia ja videoitamutta downdaunin puolelta ei mitään. Laittakaa hyvät ihmset jotakin tietoa ja videoita jos löytyy.. kun kuitenkin olen käsittänyt että vaikka ovatkin niinku samaa hotellia mutta ei kuiteskaan..


      • Downtowin on hyvä
        Antsku72 kirjoitti:

        Ei oe vastattu näköjään. Itseäkin kiinostaisi.. eftal aytairista löytyy kyllä tietoa ja kuvia ja videoitamutta downdaunin puolelta ei mitään. Laittakaa hyvät ihmset jotakin tietoa ja videoita jos löytyy.. kun kuitenkin olen käsittänyt että vaikka ovatkin niinku samaa hotellia mutta ei kuiteskaan..

        Minä olen ollut Downtownissa 2 kertaa ja kirjoittanut tuossa yllä kokemuksista 'Downtown on hyvä'. Tietoa siinä pitäisi olla vaikka kuinka. Vaikka rakennuksia on 5, kaikille on yhteinen ruokasali. Iso uima-allas sekä muutama pienempi. Hotellikompleksihan on valtava. Normaalisti en pidä isoista paikoista, mutta tämä on oli ihan kiva. Hyvällä paikalla pääkadulla Itäisen rannan puolelle.


      • Ansku72
        Downtowin on hyvä kirjoitti:

        Minä olen ollut Downtownissa 2 kertaa ja kirjoittanut tuossa yllä kokemuksista 'Downtown on hyvä'. Tietoa siinä pitäisi olla vaikka kuinka. Vaikka rakennuksia on 5, kaikille on yhteinen ruokasali. Iso uima-allas sekä muutama pienempi. Hotellikompleksihan on valtava. Normaalisti en pidä isoista paikoista, mutta tämä on oli ihan kiva. Hyvällä paikalla pääkadulla Itäisen rannan puolelle.

        No joo.. tietoa onkyllä tuossa yllä aika hyvin mut tahtoisin vielä tietää et onko hotellilta helppo mennä pääaltaalle eli pääseekö siitä ihan suoraan kun hotelli kyllä näyttää olevan ihan vieressä vai joutuuko jostain kiertelemään. Ja oliko hotellihuoneet niin siistejä kun kuvasta ymmärtää? Onko tässä rakennuksessa huoneistoja joissa olisi keittiö. Sais vaikka kaffetta keitettyä..


      • *Kirsikka
        Ansku72 kirjoitti:

        No joo.. tietoa onkyllä tuossa yllä aika hyvin mut tahtoisin vielä tietää et onko hotellilta helppo mennä pääaltaalle eli pääseekö siitä ihan suoraan kun hotelli kyllä näyttää olevan ihan vieressä vai joutuuko jostain kiertelemään. Ja oliko hotellihuoneet niin siistejä kun kuvasta ymmärtää? Onko tässä rakennuksessa huoneistoja joissa olisi keittiö. Sais vaikka kaffetta keitettyä..

        Hei,

        Olin viime kesänä kyseisessä hotellissa. Tässä kokemuksia:

        - sijainti oli loistava, ranta tosi lähellä. vain yksi katu ylitettävänä

        - isolle altaalle on helppo mennä, ei tarvitse paljon kierrellä, pieni allas Downtownin vieressä

        - aamiainen tosi hyvä ja runsas, seisova pöytä, munia, munakkaita ja ohukaisia oli kokki paistamassa (minulla oli vaan aamiainen mutta myös illallista kehuttiin)

        - sitten se huono puoli eli huone, huoneeni (olin yksin) oli ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoissa kalterit, tunsi olevansa putkassa. Näköala järkyttävä likainen takapiha. Kadun puoleisissa huoneissa varmaan vähän parempi. Huone oli muutenkin aika ahdistava, pieni, tunkkainen, pimeä ja kalusteet kauheassa kunnossa. Telkkari ei toiminut mutta se ei minua häirinnyt joten en valittanut asiasta.

        -jääkaapin olisi saanut lisämaksusta

        Kokonaisuutena ihan siedettävä kahden tähden hotelliksi vaikka huoneeseen olinkin pettynyt!


      • *Kirsikka
        *Kirsikka kirjoitti:

        Hei,

        Olin viime kesänä kyseisessä hotellissa. Tässä kokemuksia:

        - sijainti oli loistava, ranta tosi lähellä. vain yksi katu ylitettävänä

        - isolle altaalle on helppo mennä, ei tarvitse paljon kierrellä, pieni allas Downtownin vieressä

        - aamiainen tosi hyvä ja runsas, seisova pöytä, munia, munakkaita ja ohukaisia oli kokki paistamassa (minulla oli vaan aamiainen mutta myös illallista kehuttiin)

        - sitten se huono puoli eli huone, huoneeni (olin yksin) oli ensimmäisessä kerroksessa, ikkunoissa kalterit, tunsi olevansa putkassa. Näköala järkyttävä likainen takapiha. Kadun puoleisissa huoneissa varmaan vähän parempi. Huone oli muutenkin aika ahdistava, pieni, tunkkainen, pimeä ja kalusteet kauheassa kunnossa. Telkkari ei toiminut mutta se ei minua häirinnyt joten en valittanut asiasta.

        -jääkaapin olisi saanut lisämaksusta

        Kokonaisuutena ihan siedettävä kahden tähden hotelliksi vaikka huoneeseen olinkin pettynyt!

        Jäi vielä sanomatta, että jos ei pidä venäläisistä niin ei kannata tähän hotelliin mennä. Niitä on nimittäin todella paljon siellä. Oli ainakin silloin kun minä olin kesäkuussa 2013.


      • Downtown on jne.....
        Ansku72 kirjoitti:

        No joo.. tietoa onkyllä tuossa yllä aika hyvin mut tahtoisin vielä tietää et onko hotellilta helppo mennä pääaltaalle eli pääseekö siitä ihan suoraan kun hotelli kyllä näyttää olevan ihan vieressä vai joutuuko jostain kiertelemään. Ja oliko hotellihuoneet niin siistejä kun kuvasta ymmärtää? Onko tässä rakennuksessa huoneistoja joissa olisi keittiö. Sais vaikka kaffetta keitettyä..

        Se on hotelli eikä siellä ole huoneistoja lainkaan. Se entinen minibaari on tyhjennetty ja kävi jääkaapista. Siellä voi pitää omia välipalatarvikkeita. Aamiainenhan on valtaisa. Tokalla kerralla oli puolihoito, lisämaksu oli silloin vain 30 e/vko. Kun teki mieli kahvia, menimme kahvilaan tai altaan baariin ja tilasimme kahvit ja jädet.

        Huoneet olivat kulahtaneet, mutta emme viettäneet niissä juurikaan aikaa. Ne piti remontoida aikoja sitten kuten muutkin rakennukset, mutta taitaa olla vaiheessa vieläkin.

        Ai niin, vaikkei olisi illallista ottanut, voi käydä lisämaksusta syömässä siellä kuitenkin. Jösses mitkä määrät ruokaa, salaatteja, jälkiruokia yms. Jos riittää vaatimaton taso, Downtown on hyvä. Altaat ja kaikki muu onkin sitten useamman tähden arvoisia.


      • Antsku72
        Downtown on jne..... kirjoitti:

        Se on hotelli eikä siellä ole huoneistoja lainkaan. Se entinen minibaari on tyhjennetty ja kävi jääkaapista. Siellä voi pitää omia välipalatarvikkeita. Aamiainenhan on valtaisa. Tokalla kerralla oli puolihoito, lisämaksu oli silloin vain 30 e/vko. Kun teki mieli kahvia, menimme kahvilaan tai altaan baariin ja tilasimme kahvit ja jädet.

        Huoneet olivat kulahtaneet, mutta emme viettäneet niissä juurikaan aikaa. Ne piti remontoida aikoja sitten kuten muutkin rakennukset, mutta taitaa olla vaiheessa vieläkin.

        Ai niin, vaikkei olisi illallista ottanut, voi käydä lisämaksusta syömässä siellä kuitenkin. Jösses mitkä määrät ruokaa, salaatteja, jälkiruokia yms. Jos riittää vaatimaton taso, Downtown on hyvä. Altaat ja kaikki muu onkin sitten useamman tähden arvoisia.

        Finnmatkat myy eftal aytur apartmens hotellia joka on käsittääkseni huoneistoja sisältävä hotelli. Eivät osanneet kertoa kun laitoin viestiä et mikä rakennus heidän kuvistaan on tämä hotelli.. outoa.. aattelin että onko se downtawn kun finnmatkojen sivulla sanotaan että sijaitsee eftal aytur rakennusten takana mutta ei se voi olla kun on sivun mukaan uusittu vuonna 2001. Finnmatkoilla paljon kalliimpia matkoja kun nazarilla. Ollaan Tampereen kentältä lähdössä niin melkein parisataa euroa eroa per henkilö.. aika paljon. Jotenkin olen niin tykästynyt tähän paikkaan ja nazarilla paljon halvemmat hinnat ... kiitos vaan kaikille tiedoista joita sain..


    • "onko hotellilta helppo mennä pääaltaalle"
      -On todella helppo, kävelet aulasta 10 metriä, ja allas on siinä.

      "Ja oliko hotellihuoneet niin siistejä kun kuvasta ymmärtää?"
      -Ei ole. Itseasiassa todella kuluneita

      "Onko tässä rakennuksessa huoneistoja joissa olisi keittiö."
      -Eipä taida olla, joten oma keitin mukaan..

      Tuossa pari kuvaa kyseisestä hotlasta..

      http://aijaa.com/AhAB7Z
      http://aijaa.com/O9dB5B

      En ottanut tai en ainakaan löydä kuvia, mutta patjat olivat alaosasta aivan mustat, eli luultavasti homeessa, eli millekkään nirppanokalle hotelli ei sovi..

    • Downtown on hyvä jne

      Tänään varattiin matka Eftalia Downtowniin 2 viikoksi 10.5. Nazarilta. Hinta puolihoidolla 489 e. Aamiainen ja illallinen ovat seisovasta pöydästä, joka on testattu aiemmilla matkoilla tähän hotelliin 2012. Välissä ollaan käyty muissa maissa. Eikö olekin melko edullista :D

      • underbomber

        Oliko hyvä ja onnistunut reissu? Oliko paikat ennallaan? Tuliko kuvia otettua?


      • underbomber

        Oliko hyvä ja onnistunut reissu? Oliko paikat ennallaan? Tuliko kuvia otettua?


      • Downtown on hyvä jne
        underbomber kirjoitti:

        Oliko hyvä ja onnistunut reissu? Oliko paikat ennallaan? Tuliko kuvia otettua?

        Lauantaina tultiin takaisin. Oli erittäin hyvä reissu ja hyvät ilman koko 2 viikon ajan. Kyllä se Eftalia on ennallaan! Mainiot aamiaiset ja ihanat illalliset noutopöydästä. Aulaan oli tullut juomakaappi, jossa isot ja pienet vedet, limut, jääteet yms. olivat tosi halvalla hinnalla. Niitä ei sitten viitsittykään kantaa mistään muualta. Otimme jääkaapin (1 e/vrk). Meillä oli patjat uusittu, mutta mitään remppaa ei ollut tehty. Telkkarissa melko huono kuva, mutta ei meillä ollut aikaa sitä vahtiakaan. Lätkämatsit käytiin katsomassa lähibaareissa.

        Henkilökunta kaikkialla lähestulkoon samat. Hotellihan on vain kahden tähden, mutta erittäin hyvä sellaiseksi. Huonekaluja on liikaa, joten sieltä taasen siirsimme nojatuolia yms. parvekkeelle. Siivooja ei siirrellyt takaisin. Uima-altaalla otimme päiväkahvit jäätelön kera, eipä maksanut juuri mitään.

        Muut Eftalian vieraat olivat Saksasta, Hollannista, Englannista jne. Mukavaa sakkia! Eipä tullut otettua kuvia hotellista. Omasta puolestani suosittelen. Ja sitä illallista tässä tapauksessa, koska meillä se maksoi etukäteen varattuna vain 20 e / viikko eli alle kolme euroa! Ei harmita, jos joskus meneekin muualle.


    • 12.5

      Hyvä tietää. Käydäänpä kurkkaamma napsusta.

    • raape

      Paljonko hotellilta on matkaa OBAN markkinoille? Jos poikkeis ens maanantaina .
      (12/5)

    • Sinne kohta

      Onko huoneet tuolla mihin suuntaan eli kadulle,altaalle vai mihin?
      Ja mihin olisi paras ja hyviä huoneennumeroita jos on tiedossa,kiitos=)
      Mihin aikaan aamuisin on aamiainen ja mihin aikaan taas illallinen?

    • olin siellä 2013

      hotla on pääty kadulle, eli pitkiltä sivuilta, eli parvekkeilta näkee tenniskentän ja pähkähullun kukon ja muutaman kanan tai toiselta puolelta Eftalia Ayturin seinän..

      Hotellin tähtiä en tiedä, mutta kaksi on oikea määrä.

      Kulunut ja vaatimaton hotelli.

    • Tuija123

      Downtownin huoneet on joko sivukadulle (aamuauringon puolelle) tai allasalueelle (ilta-auringon puolelle). Kulunut kalustus huoneissa, sängyt kovat ja tosiaan ahdasta, mutta ihan kelpo kahdeksi tähdeksi. Ilmastointi toimi hyvin ja suikusta tuli aina lämmintä vettä :) Ruuat on tosi hyviä sekä aamupalalla että illallisella, monipuolinen valikoima ja paljon tuoretta tavaraa. Aamupala oli 7.30-9.30 ja illallinen 19.00-21.00. Heti seitsemältä illallisella oli kauhea ruuhka, mutta kun malttoi odottaa 30-40 min, niin oli väljempää ja rauhallista.

      Lapsia tuolla ei paljoa ollut, eikä venäläisiäkään. Muut matkustajat enimmäkseen Hollannista, Norjasta ja Saksasta.

      Downtown on tosiaan pieni ja vanha hotelli, mutta yhteiset tilat muiden Eftalian hotellien kanssa. Henkilökunta asiallista ja hyvä palvelu, varsinkin allasalueella tosi rento tunnelma.

    • eki.

      Eftalia Downtown on läävä.

      Lowcost myy Eftalia Avtyr- kuvilla tuota takapihalla sijaitsevaa karmeaa loukkoa.
      Avtyr on kunnon paikka hyvällä sijainnilla.

      Jos asioitte Low Costin kanssa kysykää tästä erikseen, jälkikäteen eivät ota valituksia kuuleviin korvinsa.

      • Örkki

        Samaa mieltä! Downtown on todellakin läävä, ei ansaitse edes sitä kahta tähteään.

        Kerran siellä ollut enkä toista kertaa takuulla mene. On sen tasoinen paikka, että en yhtään ihmettele vaikka tulisi kotiin tuliaisina jotain ötököitä.

        Osahan täällä sitä jopa kehunut mutta makuja on monenlaisia.


    • Menisin uudelleen

      Esim.Tjareborgin Sultan Keykubat suite hotelli aivan vieressä ja paljon parempi tasdo ja edullisempi.
      Ja sinne kun tekee varauksen ja lähettää s.postilla huonetoivomuksen,niin sen saa..

      • Kleopatra beach

        Olet oikeassa.
        Lowcost käyttää tuota Eftalian "piharakennusta", sen huoneiden taso ei ole tätä päivää.


      • Rambo tours
        Kleopatra beach kirjoitti:

        Olet oikeassa.
        Lowcost käyttää tuota Eftalian "piharakennusta", sen huoneiden taso ei ole tätä päivää.

        Toukokuussa olimme Low Costin matkalla tuossa hotellissa.
        Tehtiin ne kuuluisat 2 matkaa Low Costilla kerralla: Ensimmäinen ja viimeinen.
        Eftalia Downtown on surkea hotla.
        Ja Low Cost yhtä surkea matkanjärjestäjä.
        Alanyassa olen ollut monet kerrat, kaikki on toiminut aina ok, nyt tuli paha pettymys.


    • jossu2

      Ei enää eftaliaan! Sängyt möykkyiset ja tyynyt niin kivikovat että niillä olisi voinut tehdä murhan. Kukko aloitti möykkäämisen aamuyöstä ja kaltoinkohdeltu reppana koira aloitti haukkumisen ja ulvomisen heti aamusta. Henkilökunta nyrpeää, ei tervehtinyt vaikka itse tervehti ensin. Paljon venäläisiä. Aamupala oli yllättävän hyvä.

    • Aina yksin rauhassa

      Kyllä on hienoa olla luotaan karkoittavan asiallisen näköinen. Asiallisesti käyttäytyvä suomalainen keski-ikäinen nainen Turkissa yksin matkalla jo viisi kertaa. Ja aina olen saanut kulkea, ruokailla ja nukua yksinäni. Ei ole koskaan Turkin mies puhutellut saati seuraani yrittänyt. Kyllä on ollut helppoa ja turvallista nauttia kulttuurista, ruuasta...
      Näkökykyni on Suomessa optikolla tutkittu: Kaiki kunnossa.
      Turkissa olen aina kohdannut asiallista kohtelua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe