Tänään alkuillasta joku kaahari ajoi mieletöntä nopeutta Tervasaaren sillalle ohitettuaan auton tai kaksi Tervasaaren risteyksen kohdalla kieltoalueella. Rekisteritunnus alkoi kirjaimilla KMY- ja kyseessä oli tietenkin vanha sininen BMW, kuinkas muuten. Tuolla menolla pääsee pian hengestään. Toivottavasti ei vie ketään muuta mennessään.
Kukahan idiootti?
78
3148
Vastaukset
- nutytiki
Mistä ihmeestä noita tyhjäpäitä riittää auton rattiin. Taitaa olla isukin ja äityliinin pikku kullannuppu jolle annetaan bensa rahaa, niin pysyy pois kotoa.
- inhhis
ite oot tyhjäpää....
- haminan rouva...
kullannuppuu pitäisi luukuttaa oikeen kunnolla pakariin niin oppis sika ajelemaan.
- ipinapin
Eikös rouvaa ole vieläkään pantu "sinne" kun yhä haaveilee. Ilmoitus vaan deittipalstalle, niin rouvalle (teini fantasioijalle) luukuttaja löytyy, mutta hae sitä muualta kuin täältä kaupunki keskustelupalstalta. --> kipin kapin K 18 palstoille.
- Eiccamulcuton
täällä ruissalossa on (ruis-salon koulu/riekontie) samanlainen "ralli" mopo ja piikkinilkeillä yleensä klo 12-14.30. koskakohan taas joku pikkulapsi jää jonkun isukin pikku-urpon viilatun mopon alle?, Virkavallan kannattais laittaa kameravalvonta ko. tiepätkälle hiljentämään nilkkien hölmöilyä!
- baskaamaantienwarrel
vanha sininen pimmeri tietenkii haminan kuningas uimalakki vuokon romu,oikee roturealisti viel
- ::::::::::::::::::::
Saatana kun sillä riisikupilla käkäilit siinä edessä, niin tietysti se tuntui sinusta kauhialta vauhdilta kun sun kinderi ei kulje kuin potkimalla.
- ::::::::::::::::::::
Tuolaiset saatanan feikki poliisit pitäis uittaa Hyökyn kölin ali. Vit. että sylettää tuollaiset kyylät.
- poika pieni...
:::::::::::::::::::: kirjoitti:
Tuolaiset saatanan feikki poliisit pitäis uittaa Hyökyn kölin ali. Vit. että sylettää tuollaiset kyylät.
tuu kokeileen kuka tässä on feikki....pyyhin sulla mun perseeen..
- öööööööööäääääääääää
...ja äly senkun vaan säkenöin tuostakin kommentista...hohhoijaa
- ^SS
Totta ¨^
- poika pieni
wuorlinnan poika se oli vanhalla bemarilla joka hölmöili
- molokki
Eikös sitä kusipäätä vois joku laitaa pataan?
- saisse
hakkan kaikki vitun kaaharit
- Totuus.
Nii ja mistäköhän vitust sie riisikeppi tiiät mitää et onko se kusipää että se voi olla myös toisinpäin, että kyllä sen näkis sustakii jos olis lasipää nii miten siel kusi virtaa ja se on jo vähä tainnu sulla päähänkii nousta pahemman kerran!!!!
- ipinapin
aika hoitaa kun hölmöilee tarpeeksi niin joskus lipsahtaa vanha bemu metsän puolelle sit täytyy ajella äitin volsulla
- teveko..
no ei ole omena kauas puusta pudonnut..
- auts
ja vielä kiven päälle putosi....
- Raune Mjänttäri
auts kirjoitti:
eiks toi vuokko oo hinuri mitä on kuullu juttui..
- onks se?
Raune Mjänttäri kirjoitti:
eiks toi vuokko oo hinuri mitä on kuullu juttui..
Eiks Vuokko oo tyttö?
- dödöä
onks se? kirjoitti:
Eiks Vuokko oo tyttö?
Eiku kukka.
- saisse
auts kirjoitti:
fysiikan lait koskevat myös bemaria.
- Mähynen
V1ittuakos täällä huutelette, menkää suoraan sanomaan sille tai käytte tempasemassa nokkaan. Eiköhän se tuolta kyliltä löydy jos se noin paljon ressaa. Ei se mitään auta jos tänne tulee itkemään. Tai käyttäkää edes oikeaa nimeänne jos tänne pitää tulla kirjoittelemaan toisten nimiä.
- akkaäkkänen
Voisi kyllä sanoa, mutta kun ei viitti tavallaan turhan takia kuunnella "haist akka vi..u" juttuja tai saada räkälimppiä päällensä.
- mitäs jos
tempaistaskin äsyriin, saattaisi poika jopa tykätä...
- wuorlinna
mikä homppeli tuo mähynen oikein on kirjoita itse oikealla nimellä
- puikkari
mitäs jos kirjoitti:
tempaistaskin äsyriin, saattaisi poika jopa tykätä...
Se on äyskäri.
- bööde al
wuorlinna kirjoitti:
Pane ite nimes vasikka !
- Mähynen
wuorlinna kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun alan JULKISESTI haukkua muita siten että käytän heistä JULKISESTI heidän OIKEITA NIMIÄ, niin minä esiinnyn oikealla nimelläni. En ole niin paskahousu kuin suurin osa tällä palstalla että alan muita haukkumaan omalla nimellä ja sen jälkeen piiloudun nimimerkin taakse.
- tyttö 17v.
näitä lippis väärinpäin päässä, karvanopat, ja ylinopeus vanhalla bmw-romulla tyyppejä piisaa.... itse en mene kyytiin vaikka kuinka naukuisi...on muutaman kerran kysynyt, en tiiä onko sama, mutta ei on ei . On senverran kuitenkin tuo oma henkikulta arvossaan.
- eivät saa koskaan
Luuleeko ne tampiot ihan oikeesti että tekee vaikutuksen meihin likkoihin... no eipä tosiaan. En ikinä huolisi tollasia kaveriksi, saati enempäänkin...Ei ne ainakaan likkoja saa tolla tyylillä. Ilmankos aina ajelee 'poikaporukoissa'
- chacha22
miks naaaiset rakastuuuvat aina renttuihin,kyllä tytöt tykkää lähteä varsinkin jos tarjolla on vielä viinaa,
- ei tee vaikutusta
Niin likkoihin kun meihin poikiinkaa.
Ois kyl kiva päästä jonku söden kundin kaa vaikka jonnee rantsuun, vaik sit autos istuksimaan ja puassaileen, mutta eihän nää meijän pärinäpojat uskalla... - Bmw on rautaa.
Minähän ajelen miten tykkää ja muut voi haistaa paskat!
- kuski tarvii lautaa
kuuluisat viimeiset sanat
- Ei ole vitsi
kuski tarvii lautaa kirjoitti:
kuuluisat viimeiset sanat
Niinpä. Sehän se on bmw:llä ja kondomilla yhteistä, molemmissa on mulkku sisällä.
- saisse
entiselle hallan sahalle mennessä on kunnon tolppa keskellä tietä.ota blw:stä kaikki irti (150 KMH) ja vejä siihen.
- bmw on rautaa
tuollaiset yli 10 vuotta vanhat auton romut joutaa kyllä stenalle paaliin
- saisse
suomessa on auton keskiikä lähempänä 20 vuotta.tulis tilaa teille kun tämmösellä perioodilla romutetaan .
- rtweh
Ei ole vitsi puhuu kyllä totta xD
- Eta fisk
Kuka on idiootti?
- Justiinsajoo..
Hamina on hieno kaupunki täynnä hienoja ihmisiä!
- jame,petteli
Lökäpöksyjä korttelit täynnä.
- jaliperissä
joo ja yks mamma kun tila-autolla pyyhkäsi jyrin kylässä ylämyllä vaikka on 40rajoitus,reilusti ylinopeutta ja tuli vielä vasemmalta meinas viedä puskurin mennessään,eikä ollut ainut,poliisit enemmän valvontaa sinne,tai hidaste töyssyjä,siellä ajetaan kuin villissä lännessä,(tätä ei varmaan joku tollo tajua,mitä villi länsi sana muoto tarkoittaa)siellä paljon lapsia liikenteessä,työnnetään menemään kuin päättömät kanat,
- Eta fisk
ai niin minähän se olen
- Karlie Praun
Eiköhän tämä ole se sama kaveri joka ei vaan osaa käyttää vilkkua kaupungilla.
Eipä ole mukavaa katsoa, kun lapsiperhe lähtee ylittämään tietä S-marketin edessä ja katsoo ettei auto käänny, yllätys yllätys tämä valopää ei osaa käyttää vilkkua ja päättääkin kääntyä.... Läheltäpiti -tilanteita tuntuu riittävän. - 25vuottailmankolaria
Joopa joo. Aloittaja ei kertonut edes omaa mielipidettään oliko ohitus vaarallinen. Jos on tehokas auto ja näkymä tarpeeksi kauas onnistuu se ohitus kieltoalueellakin. Tosin todella todennäköisesti ohitus oli vaarallinen. Se henkilö joka sinusta näyttää kaaharilta ja kiihdyttää nopeasti on todennäköisesti hyvä kuski. Kun taas sinä heikon arviointikykysi kanssa ajat todennäköisemmin pahki vastaantulijaa ohittaessasi traktoria paniikissa. Ymmärsitköhän edes laskea nopeuttasi kun sinua ohitettiin?
- Eisaatana
V'itun pelle.
- Haist vee
Toisin sanoen tehokas auto oikeuttaa ajamaan kuin idiootti? Auton tehokkuus siis oikeuttaa laiminlyömään liikenneturvallisuuden? Mitäpä jos vaikka vetäisit k*teen mielipiteinesi.
- qijfng9unbi
Haist vee kirjoitti:
Toisin sanoen tehokas auto oikeuttaa ajamaan kuin idiootti? Auton tehokkuus siis oikeuttaa laiminlyömään liikenneturvallisuuden? Mitäpä jos vaikka vetäisit k*teen mielipiteinesi.
no...herra W:n tuntien....mikään ei maksa mitään, kunnes on osuma...ts. oma nokka veressä... siitäkään tuo urpo ei opi.....sitten alotetaan itku...kuka maksaa....ehkä elämä opettaa, kunnes naama on niin kurtussa, ettei naapuritkaan tunne.....:/
- pylvääseen
jos tuossa kirjoituksessa oli yksikin lause kirjoitettu tosissaan,niin voivoi.
nämä henkisesti pienimunaiset liikkuvat normaalien ihmisten keskuudessa,valitettavasti tappoautojen kanssa.
autohan ei tosin tapa vaan kuski.
toivottavasti ajaa pikaisesti tuhatta betoni-
- Kalle Wuorlinna
Jokainen v*tun idiootti joka avautuu tääl nii vois kirjotella oikeil nimil nii tietäis minkä näkösii vitun henkisest vajaatoimisii ihmisii tääl kirjottelee.
- älyjaWäläys
Onneksi yksi kirjoittaa niin tiedetään..
- saisse
kuulostat aateliselt häsä.hah
- saisse
vejä pameja.
- pamiraksu
saisse kirjoitti:
vejä pameja.
omnom pamit on hyvejä
- eta fisk
voiko haminan kaupungilla olla töissä noin idiootti bemari kuski ?
- hudhif
Sen vaan sanon että bemari kuskeilla on useinmiten pienet aivot ja vehkeet. Pitäähän niilläkin olla joku lelu millä elvistellä.
- säälittävää!
Kyllä haminalaiset on näköjään säälittäviä ihmisiä kun tullaan nettiin haukkumaan ihmisiä ja mitään ei uskalleta sanoa suoraan ihmiselle päin naamaa! 96 jonnetki täällä elvistelemässä. Kasvakaa ihmisest aikuisiksi! HuHuh..
- säälimätönkilkittäjä
Kyllähän päin naamaakin voi sanoa, mutta kukaan ei varmaan halua niitä "haist v..u, tanakeleprkle" vastauksia kuunnella takaisin. Ja jos kyseessä on esim. hörhö, niin veitsi/asekin saattaa olla herkässä. Meillä kujn pitäisi olla virkavalta tuollaisia "pikku kultia" varten. Valitettavasti virkavaltakaan ei aina kerkeä noita tyhjäpäitä kaitsemaan. "Säälittävähän" voisi itse mennä keskustelemaan kaaharien kanssa??? Vai eikö kaahaus häiritse "säälittävän" elämää??
- Mäiski
Ite oon kyllä menny sanomaan suoraan jos jokin häiritsee, vain p¤skahousut tulevat tänne itkemään anonyymina. Käyttäisitte edes omaa nimeänne jos on pakko käyttää haukuttavasta hänen oikeaa nimeään. Tuo tekosyy, "en haluaa kuunnella v1ttup3rkele palautetta" on vain sitä ettei oikeasti uskalleta asialle tehdä mitään, mielummin piiloudutaan täällä nimimerkin taakse ja leikitään kovaa. Eikä siinä mitään jos ei omaa nimeä käytä, mutta älkää sitten käyttäkö muidenkaan nimeä.
- säälittävää!
just tätä tarkotinkin, turha tulla nettiin anonyyminä kirjoittelemaan muiden ihmisten nimiä ja haukkumaan kun ei edes itse uskalleta laittaa omaa nimeä. Taitaa haminalaisilla mennä pupupöksyyn! Minun ei tarvitse mennä kenenkään kanssa keskustelemaan kaahauksesta, ei kiinnosta niin paljoa mitä muut tekee. HUhuhu ei voi muuta sanoa
- kulmrikas
säälittävää! kirjoitti:
just tätä tarkotinkin, turha tulla nettiin anonyyminä kirjoittelemaan muiden ihmisten nimiä ja haukkumaan kun ei edes itse uskalleta laittaa omaa nimeä. Taitaa haminalaisilla mennä pupupöksyyn! Minun ei tarvitse mennä kenenkään kanssa keskustelemaan kaahauksesta, ei kiinnosta niin paljoa mitä muut tekee. HUhuhu ei voi muuta sanoa
Hmmm, en kyllä säälittävän enkä mäiskinkään oikeaa nimeä täällä löydä.
Ja tuo vi..uprkele palaute kyllä tuntuu todella ikävältä kun sitä nuoriso tai muu rupu joukko naamalle takaisin heittelee. Kokemusta on siitäkin, ja myöskin muista tyhjän louskuttajista joita pyörii autoilla tai ilman autoja.
Se on valitettavaa että ihmistavat unohtuvat meiltä kaikilta silloin tällöin. Siinä säälittävä ja mäiski ovat oikeassa, että jos arvostelee toisia henkilökohtaisella tasolla, on oma nimikin uskallettava kertoa ja pysyä sanojensa takana. - Mäiski
kulmrikas kirjoitti:
Hmmm, en kyllä säälittävän enkä mäiskinkään oikeaa nimeä täällä löydä.
Ja tuo vi..uprkele palaute kyllä tuntuu todella ikävältä kun sitä nuoriso tai muu rupu joukko naamalle takaisin heittelee. Kokemusta on siitäkin, ja myöskin muista tyhjän louskuttajista joita pyörii autoilla tai ilman autoja.
Se on valitettavaa että ihmistavat unohtuvat meiltä kaikilta silloin tällöin. Siinä säälittävä ja mäiski ovat oikeassa, että jos arvostelee toisia henkilökohtaisella tasolla, on oma nimikin uskallettava kertoa ja pysyä sanojensa takana.Niin, et löydä minun nimeäni täältä koska en ole haukkunut ketään muita käyttäen heidän nimeään. Sitten kun käytän muista nimiä, laitan nimimerkin tilalle oman nimeni.
- Lissunpissunsissu
Mäiski kirjoitti:
Niin, et löydä minun nimeäni täältä koska en ole haukkunut ketään muita käyttäen heidän nimeään. Sitten kun käytän muista nimiä, laitan nimimerkin tilalle oman nimeni.
Eli et koskaan:)
- Mäiski
Jep, oikeassa olet. Tuskin tulen ikinä tänne nimeäni laittamaan koska en tule tänne ketään nimeltä haukkumaan, käyn mielummin sanomassa päin naamaa v1ttup3rkeleitä pelkäämättä.
- Fakta
Joku voisi kouluttaa sinua sen verran että oppisit edes äidinkielen perusteet.
- Totuus.
olen muuten homppeli
- s
s
- ei omalla nimellä ?
Onkos jo tätä päivää IP osoitteen helppo selvittäminen esimerkiksi jonkun yleisen ohjelman tms. avulla?
Osoittamalla salauksen poistoa ja sisältö-luettelossa verkko saat yleisiä tietoja verkon ja näiden viestien määrittelystä, kuten IP-osoitteen. osoitteen selvittämiseen käytetään DNS-järjestelmää.- ei auta
Tuota noin, mitäs olet ajatellut tehdä IP-osoitteella? Vaikka IP-osoitteen saisitkin selville, saisit selville kyllä ko. IP:n operaattorin, mutta siihen se jäisi.
Ilman poliisin pyyntöä ei ko. operaattori luovuta tietoa ko. IP:n haltijasta.
Sitä en tiedä, kuinka helposti ja kuinka paljon oikeusjuttuja tulee. Voisi kuvitella, että jos jokaisesta : haista v, mä tapan sut- jutusta tulisi poliisitutkinta, niin olisi oikeudenkäyntejä odottamassa seuraavat biljardi vuotta.
- jarmojorma
Sama paskahan pysähtelee aina keskelle risteystä ja alkaa sitte kuikkia tuleeks oikeelta ketää. Harvinaisen oman perseensä näköinen kakara.
- Herra 74,5
Olisiko herra Naakka tai Närhi tms.tai sit Kottarainen
- KURKO88
Sama mies vai?
- Bmwzutii
Nostetaas tää juttu taas, ettei vaan pääse unohtumaan.. ;)
- Haminas haisee lehmä
Haminalainen idiotti kävi katsomassa Woima-sonnia. Muutenkin Haminalaiset ovat ihan älykkyyden alatasolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k924070Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k252856Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2222098Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552063- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945- 68914