Sama uni toistuu lähes joka yö

Kikiii

Eli siis tämä sama uni on toistunut minulla jo tosi pitkään, mutta vasta nyt ajattelin, että voisiko se merkitä jotain tärkeääkin..
Eli siis unessa kävelen aivan normaalisti jossain kadulla ja käveleminen alkaa hidastua koko ajan ja vaikka kuinka yritän niin en pysty hallitsemaan jalkojani normaalisti ja lopulta kävelemiseni on todella todella hidasta aivan kuin aika olisi hidastunut, mutta ympärilläni olevat ihmiset kävelevät aivan normaalisti ja ohittavat vain minut. Ja tämä uni toistuu tosi usein ja se on joillakin kerroilla jopa tosi ahdistavaa. Minkähän takia tämä uni toistuu?

14

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      ENNTIEDÄ

    • pidä lomaa

      ei kun masennuslääkkeet käyttöön jos rupeaa painajaisia näkemään joka yö

      • mestari.

        ssri-lääkkeet ovat vaarallisia niille löytyy korvaavia luontaistuotteita.

        jos haluaa hulluksi, voi alkaa syödä ssri-lääkkeitä.


      • 3+4

        masennuslääkkeet aiheuttavat usein pahojakin painajaisia...


    • Jokujostain1234

      Joo mieki näin pienenä samaa unta melkein koko ajan, unessa juoksin avaamaan meijän ulko-oven ja yhtäkkia eteisestä (asuttiin siis 4 kerroksessa) tuli semmonen mustanruskee muumion tapainen (en oo varma, en ihan muista) hahmo lähesty hitaasti mua päin. Unessa vanhemmat oli olohuoneessa, ja talo oli pimee paitsi olkkarissa oli telkkari päällä. Iskä istu semmosella meijän vanhalla sohvalla ja huus kaikee ''Juokse henkes edestä!!'' ja sit kun yritin juoksee, niin kompastuin kenkätelineen päälle. Ja vaikka kuinka yritin unessa nousta, niin en vaa pystyny, kunnes yhtäkkii ovi aukes kunnolla ja se hahmo oli ehti ny siihen mun eteen. :( Se oli oikeesti ahdistavaa ja pelottavaa, heräsin aina samaan kohtaan ja näin unen aina samasta kohtaa, se ei koskaan jatkunu tosta eteenpäin...

      • kattonu 3t dokumentin unesta

        oon nähny samallaista unta. kävelin kadulla ja hidastuin ja lyhenin kokoajan. mua sillon vaivas semmone tunne et muut on mua parempia...

        unihan liittyy yleensä omiin ajatuksiin ja tapahtumiin. katoin dokumentin koska 1. mulla oli uniongelmia. ja aina kun sain unta ni joko toi uni mistä kerroin tai sitte manaaja jahtaa mua :-/
        2. sairastin luusyöpää=ei tekemistä


    • En usko, että unesi on mikään enneuni. Koska, jos aikaa hidastettaisiin, rupeasi maapallo jarruttamaan ja siitä ei todellakaan hyvä seuraisi. Jos tahdot tietää miksi se toistuu, osta kirja: Unienselityksiä.

      • niin se menee:))))))

        uniselitykset ovat tasoa; Horoskoopit.


    • kurjaa =(

      Mun milestä vaikuttaa, jonkinlaiselle unihalvaukselle. Mulla ainaski on välillä sellanen, et oon jossain (vaikuttaa hyvin todelliselle), sitte tapahtuu jotain pelottavaa ja yritän juosta pakoon, mistään ei kummiska tuu mitään (hyvin ahdistavaa). Ja kyllä mullakin useita unia, joita näen moneen kertaan. Koita kestää. Varmasti kurjaa, kun on joka yöistä.

      • ei ei

        ^^
        ei todellakaan ole uni halvaus.
        Uni halvauksessa herätään eikä pystytä liikkumaan vähään aikaan saatetaan tuntea jonkun pahan läsnä olon ja nähdä hallusinaatioita esim. Jotain hahmoja. Tuntuu painetta jossain kohtaa vartaloa.


    • tietääjä

      alitajunta viestittää..mieti tunnetilaa unessa.
      minusta vaikka olisi painajamaista uni , niin
      unimaakari kertoo, että eläämään tilaasi on jotekin pielessää ..pittää kasvaa hengisesti että muut eivät menisi elämässäsi ohitte vaan sinäkin pysiyisit muiten mukana..
      kehotakin kohtaaman unesi jolin saat rauhan tai mieti elämän muutoksia jolloin sitäkin kautta tulet sinuksi alitajunnan kanssa...

    • neuvo1

      tämä saattaa kuulostaa oudolta mutta masturboi ennen nukkumaan menoa niin auttoi ainakin itsellä

    • unihäiriö?

      Itse näen (lyhyesti kerrottuna) melkein joka yö sellaista unta , että kaikki on hyvin ensin ja sit yhtäkkii alkaa kayhee huuto ja ruumiita lattialla , ja verta jokapuolella ja uneni loppuu siihe kun tapan oman isäni veitsellä

    • BLOOD IS LIFE

      Jos näkee usein painajaisia niin voi johtua huonosta nukkuma-asennosta, elämänvaiheesta tai jos on syöny vaikka tulista ruokaa myöhään illalla. Tämä voi olla yksi uniselitys: Kävelet kadulla eli pyrit päämäärääsi, kävely hidastuu eli pelkäät että et saavuta päämäärää, toiset ohikulkijat on kilpailijoita, eteen tulevat esteet on vastoinkäymisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe