suhde katkolla?

loppu?

Mitäs mieltä olette. Molemmilla omia lapsia. Äitienpäivä. Mies lähtee omien lastensa kanssa puistoon. Ei kysy mukaan.

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä tiedä

Ei tästä vielä voi mitään tuollaista päätellä, mutta sinä tiedät tietysti enemmän. Joskus on varmaan mukavaa viettää aikaa omien lasten kanssa. On äiteinpäivä, ehkä mies ajatteli, että haluat olla omien lastesi kanssa. Onko teillä hyvä keskusteluyhteys? Olisi tästäkin varmaan ollut hyvä jutella.

• kivipatsas miehenä

Meillä ei äitienpäivää vietetä.
      Tytöltä saan tarhassa tehdyn kortin, ja koitetaan keksiä aina jotain pientä kivaa.
      Alkuaikoina kun tyttö oli ihan pieni, odotin hullu että mies jotenkin muistais.
      äitienpäivän aamuna odotin edes jonkinlaista muistamista; ei mitään.
      Illalla sitten sanoin tyhmyyttäni ukolle, että ystävättäreni jolla saman ikäinen tyttö, sai mieheltä ruusuja.
      Siihen hän tiuskaisi "et sä ole mun äitini!" Eli siis mua ei tarvi huomioida, en tiedä huomioisko omaakaan äitiään jos hän eläis?
      Omakin äitini on kuollut, samoin molemmat isovanhemmat.

Tähän lisättävä, vaikka asian vierestä, että synttärilahjaa en saa. Ja joululahjat! Mikä numero niistä tehdään! Saan kuulla kuinka paljon rahaa on käytetty, paljonko hän on UHRANNUT minuun! (Mm. puuronkeitin, saunapyyhe, pata..)

Ukko on kylmä kuin kala. Suhde täälläkin alkaa vetää viimeisiään, olen jo hankkinut työpaikan toiselta paikkakunnalta. Onneksi työskentelen alalla missä töitä lÿtyy!

• ruusuja rakas

Tuollainen kylmä mies on elämänkumppanina aika hankala. Mutta sellaisia taitaa olla paljon. Olen sinkku, mutta olen seurustellut usean miehen kanssa ja enpä ole paljon muistamisia saanut. Itse olen aina muistanut kaikki merkkipäivät nimipäivistä lähtien. Miehet ovat ottaneet lahjoja mielellään vastaan, mutta eivät ole itse antaneet juuri mitään. Miehet ovat kuitenkin olleet tosissaan kanssani ja suunnitelleet perhettä. Missä huomaavaiset miehet???? Suomen rajojen ulkopuolella?

• ilonen

Minä sain miesystävältäni kukkia ja suklaata äitienpäivän kunniaksi jo eilen ja aamulla hän toivotti vielä tekstiviestillä hyvää äitienpäivää. Huomaavaisia miehiä on siis vielä olemassa mutta aika harvassa. Ex aviomieheni oli myös sellainen joka tokaisi äitienpäivänä että en ole hänen äitinsä joten oli turha odottaa mitään muistamista hänen puoleltaan.

• ,öl,kålå

"Ei kysy mukaan" ?
      Mykkäkö olet?! Olisit kysynyt, että mennäänkö yhdessä?
      Tässä sitä taas ollaan... Pitäisi osata lukea ajatukset ja kun ei osata, ollaan jo eron partaalla...

Olen itsekin äiti ja miesystävälläni pari lasta. Miesystävä kävi aamup omiensa kanssa mummolassa ja vei nämä sitten lastensa äidin luon. Me kävimme lasten kanssa omalla äidilläni, heidän isänsä haki heidät iltapäivällä mummolle. Meillä puhuttiin etukäteen järjestelyistä yhdessä ja erikseen eikä mutista turhia!

• 12+17

En ymmärrä lausetta "Et ole äitini". Eiköhan se puoliso sen tiedä itsekin. Lasteni äitinä silti juurikin on kiinteämpi osa minua ja perhettäni, ollessaan lapsille niin tärkeä. Kotitöihin osallistun, koti-isänä arkenakin, muttä äitienpäivänä yritän olla korostetunkin huomaavainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      106
      4287
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      66
      3086
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2841
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2322
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1552
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1378
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1332
    8. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      69
      1125
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe