AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Mikä olisi hyvä nimi

Mikä olisi hyvä nimi

30 Vastausta 206 Lukukertaa
Sille meidän tulevalle yhteiselle (koira) vaaville ?
ööö, minulla on jo koira, en halua toista, paitsi tietty, jos toisella osapuolella olisi jo valmiina, niin pakkohan se olisi hyväksyä.
Pimpula :)
turner.
Varmaan Tinde, Tipsu tai Tinttu tms. =)
Ei nimeä voi päättää ennen kuin näkee sen jolle se nimi tulee. Nimi on omistajansa näköinen oltava.
Minä kyllä taidan ottaa ihan itselle sen vaavin kun sen aika on. Ja oletettavammin se on minulla ennen syksyä. Jos on..
Se on kyllä huomattu, että koirilla on yleensä sellainen nimi, mikä kuvastaa omistajaa, tai millaiseksi omistaja paljastuu. Tiedän yhden koiran, jonka nimi on Kelju
:D koira on aina jollain tapaa omistajansa näköinen - aina :D olkoot kelju tai ei :))
voisko olla essi ja assi tai enni ja anni
Raisalle kyllä kuulostaa hyvältä

=)
Kerro huomenna lisää essistä ja assista koko totuus
Conan tai Konan
jos tyttö niin Xena
Jos ei ole sukupuolesta täysin varmuutta, niin oisko sitten vaikka Kossu, Vissy, Pajatso, Lotto tms. adrogyynia =)
Mä oon aina halunnu antaa mun koiran nimeksi Pertti, musta se on vaan sellanen tosi suloinen miehinen nimi ja sopii koiralle.
ja sille kaveri nimeltä Eeva, niinkuin Kotikadun Pertti ja Eeva =)
En tiedä teidän koiristanne mutta omalleni tulee nimeksi bitch.
Ennen ajattelin, etä se olisi ehdottmasti Lumi, mutta nykyään sittenkin Jokeri, Keno tai vaikkapa Mansikka =)
Ja todellakin nimi annetaan vasta sitte, ku tulokas on nähty.
ämpäri! ;D
kannnattaa ottaa semmoinen nimi mihin koira reagoi helposti. ehkä nimetä se vähän luoteen perusteella ? ja senhän näet sitten kun saatte koiran.
:D
Casa ja Nova :D
Eli Koti ja Uusi, uusi koti, kuulostaa hyvältä ;-)
Sekin sattui :)
Ai. Pitääköhä tuo paikkasa. Koira muistuttaa omistajaasa ja et vielä nimikii... :). Mitä nimi Donna musta sit kertoo.? Deutsche dogge. hah hah.
Hapsu
Rapsu
Napsu
Börje
Pitäisköhän sun tutustuu ja sitoutua aiheeseen pikkase paremmin ? Meinaan kun niillä koirilla on ne nimet valmiina, kasvattajan antamana :). Ainakii puhtailla ja paperillisilla. Lempinimen voi yrittää vääntää.
Nimeksi tulee teeeeeeeeeeeee ja sille puetaan pinkkipuku päälle;)
Lahna
 /   /  /  / Mikä olisi hyvä nimi

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti
31 v. E-Pohjanmaa
37 v. Uusimaa
25 v. Pohjanmaa
35 v. Satakunta
50 v. Uusimaa
44 v. E-Karjala

LÖYDÄ SEURAA TOSITARKOITUKSELLA!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta