... unohtuuko entiset ihastukset/rakkaudet ikinä täysin? Mitä tekisit jos entinen ihastuksesi/rakkautesi olisi nyt kiinnostunut sinusta (olettaen että olet jo päässyt kyseistä henkilöstä yli)? :)
Esimerkiksi: Vesa tykkää Annista, joka kumminkin seurustelee Villen kanssa. Vesa ei saa vastakaikua ja myöhemmin hänelle kehittyy juttua Liisan kanssa, joka jättää hänet jonkin ajan päästä. Mitä Vesa tekee, jos kaiken tämän jälkeen Anni lähestyy häntä (vaikka seurustelee edelleenkin, mutta on esim. aikeissa erota)?
monimutkaista :D
Mitä mieltä olette... (entisistä ihastuksista/rakkauksista)
9
496
Vastaukset
- juuuh
mä en koskaan tuu unohtaa mun ihastuksia, joskus mietin että ajatteleekohan ne koskaan muo, koska tiedän että ne tykkäs myös musta :D...
- AndrogyyniApina
Yks entinen ihastus on ollut viime aikoina aika paljon mielessä jostain syystä, vaikka viimeksi näin hänet lukion päättöjuhlissa vuonna 2009... emme juuri koskaan mitään puhuneet koko lukioaikana. Ja olen tällä hetkellä ihastunut toiseen, mutta ei se ole estänyt häntä ajattelemasta.
Lähinnä olen miettinyt, että mitä hänelle mahtaa elämässä mennä. :) Ja haaveilen uudelleentapaamisesta. Että voisin pyytää anteeksi, kun en uskaltanut mennä juttelemaan hänelle, vaikka hän selkeästi halusi jutella minulle.
(Ja älkää kysykö, kelle olen tämän osoittanut. Hän on liian fiksu viettääkseen aikaa tällaisella palstalla. ;P ) - Yksi vain_
No riippuu varmaan Vesasta, että herääkö niitä tunteita vielä. Jos herää, niin sitten pitäisi varmaan keskustella Annin tilanteesta ja siitä, mitä hän haluaa.
- riippumattomies
Ei ole kyllä ole minulla unohtunut yksikään ihastus niiltä kahdenkymmenenkahden vuoden ajalta jolloin on tätä palloa tultu koluttua. Ensimmäiset taitavat olla 5-6 luokalta ala-asteelta silloin ja siitä eteenpäin rakkausasiat ovatkin sekoittaneet meikän pakkaa. Suurin osa kiinnostuksista ei enää millään lailla kiinnosta, mutta kyllä muutamat ovat sellaisia joille edelleenkin sydän lämpenee.
Jos puhutaan tuoreemmista tapauksista joista on päässyt jo yli, niin kyllä ainakin minä tarttuisin tilaisuuteen jos kyseinen henkilö alkaisikin osoittaa kiinnostusta. Ei sitä koskaan tiedä...
Sanoisin että ihastukset/rakkaudet ovat kuin hehkuvia hiiliä: mitä kuumempana liekki on leiskunut, sitä pidempään lämpö säilyy hiilessä ja sitä helpommin se lämpiää uudestaan vaikka hehku olisikin jo himmennyt. - 2+3
Ite ihastunut hyvin harvaan ihmiseen koko lähes 30 vuotta kestäneen elämän aikana. Kyllä mä varmasti ainakin tutustuisin uudelleen ja katsoisin mitä tapahtuisi. Ja tämä siis koskee tietysti vain ihastuksia, joiden kanssa seurustelua ei koskaan kokeiltu. Exät, joiden kanssa on jo todettu ettei homma toimi, ei kiinnostaisi.
Hitaasti se ois varmaan tollasessa tapauksessa kyllä edettävä. Ei varmaan mitään rakkautta ensisilmäyksellä tapahdu henkilöön, jota kohtaan olleet tunteet on joutunut jo kertaalleen tappamaan.
Mutta miksei ajan kanssa, jos edelleen tultaisiin juttuun ja viihdyttäisi toistemme seurassa? Noin teoriassa se ihminen on kai kuitenkin sama ihminen, jonka joskus aiemmin koki niin kiinnostavaksi, että tunteita muodostui. Joten miksei se voisi olla edelleen kiinnostava? - 5353
Vesalla kävi nii hyvä tsäkä että ottaa ja kokeilee silloin varmasti, vaikka ihastusta enää ilmassa niin olisikaan
- ...
Ihastukset unohtuu, rakkaudet ei.
- miehen mielipide
Antaisin tietenkin mahdollisuuden uudelle tilanteelle, jotkut jutut kehittyvät hitaammin. Ja jotkut eivät vaan osaa erota ilman uutta ihastusta, vaikka entinen suhde olisi kuinka kuollut.
- Romantikko aina vaan
Mulle on nyt käynyt niin, että olen kohdannut henkilön, jonka kanssa hellustelin 30 vuotta sitten. Meidän juttu ei tuolloin loppunut riitaan tms. Tilanne vain oli hankala, kun toinen opiskeli kaukana eikä yhteistä aikaa oikein löytynyt. Tykkääminen ei koskaan tainnut loppua. 1980-luvulla ei ollut kännyköitä eikä nettiä, joiden kanssa yhteydenpito olisi ollut helpompaa.
Nyt olemme tapailleet kesäkuusta lähtien ja tuntuu tosi hyvältä. Rauhallinen ja mukava olo. Ehkäpä meidän molempien elämät vaativat sen, että tämä 30 vuotta kului ja nyt olemme ikäänkuin kypsiä toinen toisillemme. En tiedä, mutta tämä kivi kannatti kääntää! Kiva olla, kun mikään ei ärsytä, mikään ei ota pannuun... On vain kauheen kiva olla yhdessä. Ja aatelkaa... Me ollaan nyt viiskymppisiä! :) Elämä jatkuu ja on vieläkin aika ihanaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904