citymarketin kassat

siirimaija

Onpa nykyisin hitaita kassoja citymarketissa. Tänäänkin verkkaista työskentelyä jonoista huolimatta.

65

2720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittusaatanaprklfjis

      Kato ne venaa Diabloo mielessää.

    • tuntipalkka

      ne on palkattu tuntipalkalla..

    • Kyllä korpee

      Itse olen alkanut välttelemään yhtä tiettyä kassan ämmää. Hidas ku etana, tyhmä ku saapas ja ihme vitun hiiri (vaikkakin ylipainoinen) kun ei voi päin katsoa missään vaiheessa ostotilannetta. Pari kertaa jättäny ostokset keskelle lattiaa ja marssinu ulos, kun ei ole muita kassoja ollut tai jonot niissä 10 metriä.

    • aattelin vaan.

      En ole itse tällaista huomannut...
      Mutta voihan olla että on sinne on tullut kesätyöntekijöitä tai muuten vaan uusia työntekijöitä. Eihän aloitteleva millään voi olla yhtä nopea kuin jo vuosia tehnyt! Äkkiä uudetkin oppii ja miten sitä muutoin oppii ja harjaantuu kuin tekemällä? En usko että kenenkään elämä on kiinni parista lisäminuutista kassajonossa :D Nopeus kassatyöskentelyssä on mielestäni vain yksi osa sitä työtä, kai siinä tärkeintä on tarkkuus ja asiakasystävällisyys. Tavaroistakaan ei varmaan viivakoodit ihan heti löydy aloittelijalla, vuosien mittaan sitten oppii tietämään missä ne on missäkin tavarassa. Myöskin ostosten asettelu pakkauslinjalle on tärkeää, ettei mene asiakkaan purkit ruttuun :) Kaikkea sellaista varmasti joutuu opettelemaan ja siksi on "hidasta".

    • lindilla

      Tosiaan, joillakin kassamyyjillä on outo tapa vilkuilla muualle, esim. muita kassoja.
      Aivan kuin asiakas ei mitään merkitsisi. Ja kyllä työotteet voivat olla reippaita, vaikka olisi vasta-alkaja.

      • ffyjhhh

        No on valituksen aiheet :[ Minä olen joka kerran ollut tyytyväinen palveluun :)
        n


    • wilmasinikka

      Olen itsekin palvelualalla ja työpaikassani korostetaan sitä, että asiakas "maksaa palkkasi". Ketään ei saa kohdella ylimielisesti, jokainen asiakas on yhtä tärkeä. Ei kai kauppiaallekaan ole yhdentekevää, jos asiakas on pettynyt palveluun. Kyllä sinne työpaikkaan on varmasti helppo löytää tekijöitä, jos on tarvetta vaihtaa uusia tilalle.

    • kassakyylä

      Kävin tänään Cittarissa ja kyllä siellä kaikki kassat näytti ihan uusilta ja ennen näkemättömiltä. Taitaa olla taas kesäksi uutta porukkaa koulutuksessa...? missä ne kaikki entiset hyvät kassat oikein on, kun niitä ei näkynyt missään...?

    • Yksmartta

      Onko kemppari puolen myyjätär myös uusi, vaiko aikaisemmin ollut jossain varaston puolella?
      Lykätkää äkkiä takaisin sinne johonkin varaston peräpäähän, hänellä on koulutus
      vielä siinä vaiheessa ettei ole valmis asiakaspalveluun.

    • ORI laitumelta päin.

      Jos ne ovat YH tai vanhoja piikoja.ovat TOSIMIESTEN puutteessa.

    • käen pesä

      pipari märkänä

    • myyjä jämsästä

      siirimaijahan voi itse mennä sinne kassan toiselle puolelle jos on varaa valittaa.

      te asiakkaat olette kyllä yksiä idiootteja, valivali ja uliuli sitä sun tätä.

      • tää on vaan elämää

        Joo ei me kaikki asiakkaatkaan olla ihan fiksuimmasta päästä. Aina on valitettavaa ja kortit hukassa ja kesken maksun lähdettävä vaihtaan kahvipakettia.


    • Siinä pulma.

      Vanhaa ruokaa -30% vaiko
      tuoretta ruokaa -30% ?

      Prismasta saat vanhentunutta ruokaa alennuksella, kun ostat pakkauksen, johon on liimattu alennustarra. Bonukset saat kuukauden päästä.

      Mutta meneppä Citymarkettiin, niin tarjousruoat ovat aivan tuoreita, ja alennus on 10-50 %. Tosin on sielläkin aikas vanhoja tuotteita 30 %:n alennuksella, mutta suurin osa tarjoustuotteista on aivan tuoretta tavaraa. Plussa-edut saat jo ennen maksamista.

      Fresh fruit or rotten vegetables?

    • Another asiakas

      Johan on valitusta. Ihastuttavia kassoja: hymyileviä, ystävällisiä ja kärsivällisiä - olivatpa asiakkaat millaisia tahansa.
      Ainut asia, joka ottaa päähän, on niiden epäekologisten pussukoiden tarjoaminen, mutta oletettavasti käsky pussien tarjoamiseen jokaisen jogurtin tai pakasteen kohdalla on tullut johdolta.
      Hyvä kassat. Jatkakaa samaan malliin alkääkä pahoittako mieltänne!

      • Laitetaanko pieneen

        Mukavia tyttöjä kaikki, mutta sen laitetaanko pieneen pussiin voitte unohtaa. Jos joku haluaa laittaa jotakin pieneen pussiin, tehköön sen itse,


      • eihän se JOKU
        Laitetaanko pieneen kirjoitti:

        Mukavia tyttöjä kaikki, mutta sen laitetaanko pieneen pussiin voitte unohtaa. Jos joku haluaa laittaa jotakin pieneen pussiin, tehköön sen itse,

        saa sitä pientä pussia auki... jono vaan hidastuu, mikäli ne aletaan itse laittaan niihin pusseihin. Lisäksi jotkut asiakkaat vielä nuoleskelee sormiansa ja taas yriteään avata sitä pikkusta pussia.

        Kassahenkilöt osaa sen homman ja käy nopeasti.

        Mulle riittää ihan perusasiallinen palvelu kassalta muutenkin. Ihania noi kassat on suurimmaksi osaksi. Ei sitä paitsi aina voi olla se paras päivä kassallakaan... kuten tuntuu olevan myös muillakin niitä hmmm... hieman huonompia päiviä. Eikä kaikille tarvi alakaa lepertelemään, kuin hyvällekin tuttavalle.

        Harmittaa tuo liika pitkä kohteliaisuus, kun toivotetaan hyvää päivänjatkoa... mulle riittää ihan että hei, tai moi... tms. vastaava.

        Noitten eläkeikäisten kiireitä en ihan ymmärrä... kytätään ostosten kanssa siinä kassajonojen välissä ja sitten kiilataan siihen jonoon, joka etenee hieman nopeamman näköisesti... luulis että siinä iäsä alakaa riittämään ihan se jonon normaalietenemisnopeus.


    • kaupan täti

      siinä oletten aivan oikeassa että käsky kysyä "laitetaanko nämä pieneen pussiin" tulee johdolta. Ja niinhän se menee että kassaneidit ja -herratkin ovat vain ihmisiä, toiset nopeampia, toiset hitaampia. Jos ei ole aikaa jonottaa, kannattaa varmaan suunnata kauppaan heti aukeamisen jälkeen ja vaihtaa ehkä sitä kauppaakin pienempään. Mä en lakkaa ihmettelemästä tätä "mukavien asiakkaiden" järjenjuoksua... Vaikka asiakashan on aina oikeassa, niinkös se meni..?

    • ;)

      Pienet on murheet kun täytyy moisesta valittaa. En ymmärrä myöskään tota valitusta naapurien ruohonleikkuusta. Pitää sitten muuttaa kauemmaksi jos ei kestä elämisen ääniä. Minua ei riso vaikka naapuri sunnuntaina nurtsiaan leikkaa.
      No, meitä on joka lähtöön..

    • Tuore jämpsäläinen

      Aijai, muutama nuorempi sirpsakka tummaverikkö on kyllä ilo silmälle kyseisessä puljussa :)... Ainoo vaan, että ovat välillä aika elämäänsä kyllästyneitä eikä asiakaspalvelusta ole tietoakaan. Toisaalta sen kyllä ymmärtää...

    • mätisäkki

      Tarjoiskohan ne nuoret kassaneidit piparia.

    • Peräkamarin Uuno

      Kun tuota asiaa näillä palstoilla pohdiskelet, niin sinä taidat kuulua niihin miehiin, jotka eivät saa piparia koko elämänsä aikana.

    • Pasi

      Kivoja kassoja kaikissa Jämsän kaupoissa

    • Älkää häiritkö?

      En menis moittimaan Cittarin kassoja, annetaan mahdollisuus näille uusille nuorille oppia, ihan kehityskelpoisia ovat. Ja edesauttaa siinä asiakkaankin ystävällisyys.
      Meidät asiakkaat on vaan hemmoteltu näillä ns. vanhoilla myyjillä, ja kassoilla.
      Mistä voisit enään saada parempaa palvelua, kuin Cittarissa on, lihatiskillä, kahviossa, lottopisteessä, jne...
      Mutta mitä tulee siihen vaaleaan-lyhythiuksiseen nuorehkoon naismyjään, joka huseeraa kodinkone-kemikali-pesuaine osastolla, eipä taida niin tärkeää kysyttävää minulla enään tulla, että häntä lähestyisin, ja häiritsisin hänen työskentelemistä.
      Siinä vasta töykeä, ja epäystävällinen henkilö. Ihan varmasti väärällä alalla.
      Ainoa valonpilkku on, onneksi ei ole hoitoalalla, esim. vanhainkodissa.

    • Keskolainen

      Kiitos paljon teille, jotka oikeasti ymmärrätte, että me ei olla mikään kassatätirotu joka asuu kaupassa 24/7. Monesti valitetaan, että miksei soiteta lisää kassoja ja missä ne kaikki kassat on? Kaikki ei kai tajua, että meillä on omat kodit ja oma elämä. Ja jos tulee sairaslomia, ei kaikki halua kuluttaa viikon ainoaa vapaapäiväänsä kassalla kuuntelemassa haukkuja milloin mistäkin.

      Paskaa palauttetta te Jämsäläiset kyllä osaatte antaa jopa omasta äidistänne, mutta on kiva kuulla välillä positiivistakin :)) Näin juhannuksen alla ainakin kivempi mennä työskentelemään, kun tietää, että jotkut jopa ovat tyytyväisiä.

    • tuleeko minustaki

      Sen olen huomannut, että vanhat ihmiset ovat todella kovia valittamaan!

    • tiedän mitä teet

      Miksi te vanhat ihmiset olette todella ilkeitä?

    • Hyvin pyyhkii

      Varmaan meissäkin niitä ilkeitä on, mutta itse en ole nähnyt koskaan kenenkään ilkeilevän kassoille, vaikka käyn kaupassa jokseenkin joka päivä. Minun mielestäni ainakin sittarin kassat ovat mukavia, ja ne nuoret eritoten. Huono päivähän voi tietysti sattua joskus jokaiselle, olipa sitten kassalinjan kummalla puolen tahansa.

    • äiti ja 8 v.

      Itse tyhmänä asiakkaana sain pari vuotta sitten pienen lapseni kanssa hyvää palvelua cittarin kassalla. Ostimme pelin lapsen omilla rahoilla jotka suurimmaksi osaksi olivat kolikoita....pelin hinta jotain 70e...joutui siinä kassatyttö laskemaan ja laski vielä kahten kertaan. Pyytelin jo anteeksi kun tajusin miten ääliö olin kun vielä ruuhka-aikaan tultiin vaikka oltaisi voitu mihin muuhun aikaan tahansa...Kassa iloisena sanoi että tämä on kuule hänen työtä ja jos muita asiakkaita harmittaa jonottaa voivat he vapaasti siirtyä muille kassoille. Jos häntä oikeasti harmitti ei ainakaan meille sitä näyttänyt ja se jos mikä on oikeaa ammattitaitoa ja minulle tulee aina hyvä mieli kun muistan tuota tapausta :)

    • Isompaa !!!!

      Jämsässä on vaan liian pieni citymarket muihin kaupunkien citymarketteihin verrattuna. Äänekoskellakin on isompi kuin Jämsässä. Olisikohan aika vaatia laajennusta. Suomen suurin S marketkin on isompi kuin Jämsän citymarket.

      • MEILLÄ täälä

        JYVÄSKYLÄSSÄ onkin kohta sellanen PRISMA, jotta ette ole sellaista vielä missään koskaan nähneetkään, tuskin edes osanneet haaveillakaan sellaisesta.

        Siinä meni koko teollisuusalueen iso kortteli... autokauppa, katsastusasema, rekkaterminaali... vanhan prisman paikalle tuleekin sitten pysäköintipaikkaa.


    • isoa se olla pitää.

      Samaa mieltä, liian pieni on! Kodinkoneita ja sellaista mahtuu liian vähän, ruokapuoli on ihan hyvä. Kenkiä vain murto-osa siitä mitä valikoimissa on isommissa liikkeissä. En todellakaan ymmärrä miksi piti jo alunalkaen rakentaa näin pieni, jos rakennetaan olisi kannattanut laittaa heti suurempi. Vaikka kahteen kerrokseen!

    • pienelle pientä

      Miks tän kokoisessa paikassa pitäis olla jättimäinen Cittari, kun ei sinne kuiteskaan asiakkaita riittäisi tarpeeksi kokoon nähden? Haloo, me asutaan Jämsässä.. Rakennetaan nyt saman tien Anttilatkin ja Sokokset ja vaikka Stockmannikin.=)

      • rahaa ku p@skaa

        " pienelle pientä ", eihän se sitä tarkoita että muutkin olisivat ostokyvyttömiä jos sinä et pysty sieltä cittarista mitään ostamaan.


    • kassaneiti

      Ikävä kyllä meidän on käsketty kysyä "laitetaanko pussiin". Tyhmä olo siinä vaan tulee kun hokee samaa asiaa satoja kertoja päivässä. Mutta minkäs teet. Ikävä kyllä osa asiakkaista haluaa tavaransa pikku pussukoihin. Jos ei kukaan haluais, ei tarvis varmaan kysyäkkään.

      • Pussiton

        Semmoinen asiakas on täysi törppö, joka antaa kassan pussitella tavaroitaan muiden odotella jonossa. Jos joku haluaa tavaransa pieneen pussiin, laittakoon ne sinne itse. Jos kauppias luulee tuon pussittamisen olevan hyvää palvelua, hän erehtyy. Kun yhtä palvellaan, kymmenen saa odotella hampaitaan kiristellen jonossa. Kassojen vikahan tämä villitys ei missään nimessä ole.


    • ei pussiin!

      Juuri näin kuten Pussiton kirjoitti! Pelkkää ajan haaskausta tuo pieneen pusiin laittaminen ja kysely ylipätään. Voisiko olla niin että kassa oman harkintansa mukaan sitä kyselisi? Jos katsoo että asiakas ei itse pysty laittamaan vaikka liikuntarajoitteiden vuoksi? Suurin osa asiakkaista varmasti pussittelee itse jos sitä tarvitsee.
      Toki me asiakkaat ymärrämme että käsky pussin kyselystä on tullut ylempää, ei se kassojen vika ole :)

      • määäääääääääää

        Meillä käy kerran kuussa Mystery Shopper. Yksi arviointikriteereistä on tuo pussituskysely. Jos haluat täydet pisteet niin kysyt "laitetaanko jogurtit ja pakasteet pieneen pussiin". Ei voi tietää kuka se on, joten on kysyttävä kaikilta. Huoh. Kukalie idearikas pälli tämänkin on keksinyt. Ei kai S-Marketissakaan mitään pussiteta?


    • no huhhuh

      Nyt on kyllä pienen kassatyöläisen pakko avautua, kun erehdyin tätä keskustelua lukemaan.
      Ensinnäkin, monen jämsäläisasiakkaan mielestä jono = yksi ihminen latomassa tavaroita tiskiin ennen Häntä. Onhan se kamalaa kun joutuu minuutin (tai jopa kaksi!) odottelemaan. Ja kummasti se kiire iskee juuri siinä jonossa. Kaupassa on kyllä aikaa kierrellä mielin määrin, mutta kun tullaan kassalle, onkin kamala hoppu.
      Tottahan se on, että välillä meillä on oikeasti ruuhkaa, mutta sekään ei ole kassojen vika. Se johtuu siitä, että työvuorolistaan ei sen enempää työntekijöitä ole laitettu. Säästösyistä. Jos on tarve antaa palautetta jonoista, ei hyödytä tippaakaan antaa sitä meille kassoillaistujille. Ei meitä työnantaja kuuntele. Asiakkaita saattaisi kuunnellakin. Siellä ulko-oven pielessä on palautelaatikko. Kirjoittakaa palaute ja laittakaa sinne. Jonoja/tungosta inhoavat: pysykää poissa juhlapyhien aattoina ja pyhän jälkeisenä arkipäivänä. Silloin nyt vaan on paljon ihmisiä liikkeellä. Jopa Jämsässä. Asialle ei voi yhtään mitään.

      Toiseksi, väärät hinnat. Ei ole kassatytön/pojan vika, jos se kissanruokapaketti tulee koneelle viisi senttiä kalliimmalla hinnalla, kuin luki lapussa. Älä siis suutu ja pura vihaasi meihin. Vika on henkilössä, joka ei ole laittanut uusia hintalappuja hyllynreunaan. Joskus jopa itse asiakkaassa, joka on katsonut hinnan väärin (tätähän ei toki koskaan tapahdu!). Kun hinta tulee väärin, täytyy soittaa osastolle, että saadaan asia korjattua.
      Joskus kohdalle osuu myös tuote, jonka hinta ei tule lainkaan koneelta tai tuote, jossa ei ole viivakoodia. Tällöin myyjän on myös soitettava osastolle. Ei auta tippaakaan, jos asiakas sanoo hinnan olevan se ja se eikä auta, vaikka tuotteessa olisi selvä hintalappu "4 €". Tuote pitää myydä oikealla koodilla. Muuten ei järjestelmässä näy, mitä on myyty. Tässä ikävä kyllä ollaan meillä tarkkoja, eikä sekään ole kassatyöläisen syy. Eli turha huokailla ja rummuttaa sormilla, jos joudut odottamaan, kun myyjä soittaa osastolle saadakseen tuotteen hinnan koneelle.

      Ja entäs ne epäystävälliset asiakkaat? Jos hymyilen ja sanon hei, toivon että saan edes jonkinlaisen vastauksen. Monilla AIKUISILLA ihmisillä on käytöstavat kadoksissa. Jotkut eivät osaa edes kiitosta sanoa. Eniten harmittaa vanhemmat, jotka opettavat paskat tapansa kakaroilleen. Kyllä siinä menee myyjältäkin palveluhalut, kun saa tylyä kohtelua. Ihan kuin olisi ilmaa.

      Tuolla ylempänä oli muutama asiakas kertonut inhokki työntekijöistään. Siihen voin vastata, että kyllä minullakin on inhokkiasiakkaita, joiden toivoisin kiertävän kassani kaukaa. Mutta enpä alennu heitä täällä kaikille kuvailemaan.

      Jokaisen pitäisi elämässään työskennellä edes yksi päivä kassalla. Muuttuisi tuo ylimielinen asenne. Istukaapa itse tuntikaupalla kassalla ja olkaa nopeita, hymyilkää, älkää tehkö ainuttakaan virhettä. Ei onnistu.
      Kauppa on minun työpaikkani. En minäkään tule teidän työpaikoillenne aukomaan päätäni.

      Onneksi on jäljellä vielä niitä mukaviakin asiakkaita, jotka piristävät päivää ja saavat hymyn huulille. Muuten olisin jo varmaan sairaslomalla hermoromahduksen vuoksi.

      T: Väärällä alalla ja lopen kyllästynyt

      • Rauha, rauha...

        Puhut varmasti täyttä asiaa. Kuitenkin, mitä minä olen niissä jonoissa seisoskellut (joka päivä), niin aika harvoin loppujen lopuksi sitä töykeää käytöstä näkee. Tässä pussituskeskustelussahan nimen omaan minun mielestäni kassoja puolustellaan, eikä suinkaan moitita.

        Homma on vaan niin, että ne asiakkaat ovat hyvin oppivaisia. Varmasti jo nyt osa asiakkaista on vahvasti sitä mieltä, että tämmöinen pussittaminen kuuluu ilman muuta kassojen tehtäviin. Seuraavana on tietysti vuorossa kassittaminen. Ei viitsitä niitä kassejakaan itse täyttää, vaan odotetaan, että kassa pakkaa tavarat valmiiksi.


    • Kurttuposki

      Kyllä se kassa kerkiää kysymään ostosten lapon yhteydessä: Pannaanko pussiin.
      Siihen minä vastaan: Kiitos, voin pussittaa tässä odotellessani itse. Jos haluan jotain pussiin.
      Kylläpä tää nyt sitten riepoo ihmisiä, pussitus homma.
      Jos myyjän kerta kuuluu kysyä näin, antakaa jo asian olla, ja menkää siihen mielipidelaatikolle itkeen.
      Tai tehkää itse asiakkaat jotain, että meidän kaikkien olisi mukavaa kauppareissulla.
      Itse tiedän, koska olen itsekkin ollut joskus myyjä, että, kun oon kiva asiakas, niin saan kyllä myös parasta palvelua, joka tarkoittaa sitä, etten mee kauppaan purkaan omaa paskaa oloani, myyjä on työntekijä työpaikallaan, ei se sentään tarvi ihan "kotia asti asiakkaita saattaa".
      Tämä asiakkaille, ja joillekkin myyjillekkin:
      Hymyä vähän huuleen, sinäkin hapan-naama, hei, ei se satu, kokeile vaikka.

    • kehut työntek..

      täytyy nostaa hattua yhelle harjoittelija henna??lle:)tummatukkainen lyhyt neitokainen teollisten puolella.. aina iloinen ja kohtelias ja puhelias myöskin:)aina saanut vaivatta tarvitsemani tuotteet,samoin muut kehuneet tätä myös.
      toivottavasti viesti menee perille kauppiaalle asti:pidä tuosta tytöstä kiinni!!:)
      terv. yksi tyytyväinen asiakas

      • Sivusta seurannut

        Ai, puhutaanko Hennasta joka kiroilee kovaan ääneen hyllyjen välissä ja tuuppii asiakkaita kärryillä ja rullakoilla! Vaikuttaa niin kouluampujalta, että kierrän aina mahdollisimman kaukaa, kyseisen yksilön!


    • jou090´5

      Hennalta sais pipariakin.

    • tyyväinen asiakas

      hm, mun mielestä käytös ollut aina todella asiallista,ja saanut hyvää palvelua..
      joka kerta asioidessani citttarissa,oon ollut todella tyytyväinen hennalta saamaani kohteluun palveluu:)joten.äläpä puhu sellaista mikä ei pidä paikaansa,sivusta seuuraaja! hienoa,jatka samaan malliin :)

      • Vammasia molemmat

        Niin joo, se ihana työntekijähän ei voi käyttäytyä huonosti, koska itse olet saanut niin mallikasta palvelua! Voin mennä kuvaamaan huomen aamulla kun se huutaa taas perkelettä ja saatanaa apuun, kun ei saa hedelmäpussia piikkiin.


      • mpljmpsp¨å
        Vammasia molemmat kirjoitti:

        Niin joo, se ihana työntekijähän ei voi käyttäytyä huonosti, koska itse olet saanut niin mallikasta palvelua! Voin mennä kuvaamaan huomen aamulla kun se huutaa taas perkelettä ja saatanaa apuun, kun ei saa hedelmäpussia piikkiin.

        Että Henna huutaa saatanaa ja perkelettä apuun. Kova likka se Henna. Ei muuta kun potkut perseeseen.


    • Ei hättöö

      Mihin********kaikilla on nykyäään niin ********kiire.
      Kassoilla ei kerkee jonottaa ja sitt ajetaan suojatiellä päälle.
      Mihin tää maailma oikein menee???????

    • lopettakaa ppuheet..

      hm. olen seurannut sivusta tätä keskustelua,ja pakko puuttua peliin..
      nimittäin musta,tää kyseinen työntekijä todella osaa asiansa,käytöstapoja myöten ja palvelu ollu aina hyvää..
      joten millä perusteella solvaatte ja haukutte häntä vammaiseksi??tunnetteko hänet henk.koht??? jos,ette ei kannata puhua vammaisuudesta tms, yhtään mitään,jos ei asiasta mitään tiedetä... ja väitättekö että ette ite ikinä kiroile??

    • :)

      Ihania tyttöjä Cittarissa kaikki.

    • sukulaisia

      :DDD tosi naurettavaa, että sukulaisten ja tuttujen täytyy käydä kehumassa omaa pikkustaan!

    • jotain rajaa

      Nyt menee yli että nimellä haukutaan. Tää menee jo kunnianloukkauksena.

    • puuman pojista yksi

      Tuohon päälle vielä ne ikävät soneramiehet jotka tyrkytti siinä! kyllä menee kauppa vaihtoon kun joutuu ihmisten kanssa juttelemaan kaupassa käydessä!

      Kaikki ne on hauskoja ja etenkin se kymppikassan puumanainen

      • jpso´jhhr

        Saako siltä puumalta?


    • työ rauha

      Kyllä tosiaan Jämsässä on pimeetä porukaa!!!!!

    • jämpsäläisyys

      KYLLÄ TÄLLÄ PALSTALLA ÄLYKKYYS KUKKII

    • Huoh ja huoh

      Ikivanhojen ketjujen kaivelija iski jälleen.

    • Jämsän komii

      Jämsäläiset on hitaita hämäläisiä tekee hommia, mut johtajana vaativat nopeutta.

      • Typerää

        Älkää idiootit nostelko näitä vuosia vanhoja ketjuja!!!!


    • idiotti

      Ei oo cittarin ominaisuus mihinkään hävinny, vaikka olis kuinka vanha ketju. Valitettavan moni kassa ei näytä pitävän työstään, eiks sillon vois keksiä jotain muuta kuin työskentelyn asiakaspalvelutehtävässä.

      Pohjanoteeraus oli kun edelläni oli mieshenkilö, joka sai käteisenä maksetusta ostoksista väärin takaisin. Asiakas esitti asian hyvässä hengessä kassaneidille. Neiti tilitti hetken mietittyä uudestaan oikein, mutta ei pahoitellut asiaa asiakkaalle mitenkään, eikä sanonut mitään muutakaan.

      • sinulle idiotti

        Siis ei hitsi hei! Oletko toipunut tästä kokemuksestasi jo? Uskomatonta että edellä oleva asiakas sai vaihtorahan väärin takaisin, ja asia vielä korjattiin!!! Huhhuh... Kylläpä läheltä liippasi! Oletko joutunut käymään keskustelemassa asiasta? Jos tahdot niin varmasti helpottaisi käydä juttelemassa kokemuksesta jossakin vertaistukiryhmässä tms. Tsemppiä ja voimia kovasti sinulle. Todella järkyttävä tapaus!!


    • Kyllästynyt

      Mikä siinä on, että niitä kassoja on tänä päivänä aivan liian vähän? Samoten myymälästä ei löydy myyjiä vaikka kuinka hakisi.

    • Etu asiakas

      Voiko tällä keskustelu palstalla keskutella kassa työn tekijöiden arki elämän psyko fyysisistä ongelmista, ennen kuin alamme arvostella ihmisten työn kuvan todellista pää perää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe