KYLLÄ RIITTÄÄ!

Jeesuksen oma

Jos sinusta, ystäväni tuntuu, että mikään ei riitä tssä elämässä...täälä maailmassa niin tiedän mikä on vastaus kaikkeen ja RIITTÄÄ! Ota vastaan Jeesus elämääsi, sydämeesi. Rukoile sitä itsellesi vilpittömin mielin sekä syntejäsi anteeksi. Voin kertoa omasta kokemuksestani, että elämä on mielenkiintoista ja on ihana, sisäinen rauha. Lue raamattua, etsi sopiva seurakunta, rukoile. Mahtavaa olla yhhteydessä Jumalan kanssa ja Hänen turvallisessa sylissään kun maailman hulluus ja sen ihmiset pauhaa ympärillä, kun mikään ei riitä...

27

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvyys kunniaan

      Mikäs mies se Jeesus onkaan ? Miten se otetaan vastaan? Mennäänkö portaille odottelemaan vai oikeinko asemalle asti? Mistä tietää milloin se tulee? Aikooko se olla kylässä kauankin? Mitä sille tarjotaan? Mitäs se sitten antaa vastineeksi? Haluaako se jatkuvasti kierrellä kylillä, vai jääkö se asumaan johonkin?
      Kyllä mullakin on sisäinen rauha. Ei siihen Jeesustakaan tarvittu. Olen vaan luonnostani rauhallinen ja synnitön, en tee koiruuksia kenellekään. Kyllä hyvät ihmiset pärjäävät ilman tunnon tuskia ja niin on hyvä olla. En ole nähnyt maailmassa mitään erityisempää hulluutta. Paitsi joskus tulee tsunameja, tulivuoren purkauksia, hirmumyrskyjä, tautiepidemioita ja nälänhätää. Niitä ei Jeesuskaan ole voinut lopettaa. Niistä kyllä ihmiset joutuvat kärsimään.

    • Jeesuksen oma

      Ei Jeesus tule elämääsi missään tapauksessa jos et sitä tosissasi ja vilpittömästi halua! Sitten kun olet päättänyt, että haluat varmasti ja tosissasi niin rukoile Häntä elämääsi ihan omin ajatuksin ja sanoin. Jos et ole näin kokenut, että haluat Jeesuksen elämääsi ja Häntä elämääsi tosissasi pyytänyt, niin siihen sinun kokemuksesi sitten asiasta on jäänytkin. Jeesus on minun, syntisen, tavallisen ihmisen Vapahtaja ja elämäni Herra. Kaikki olemme syntisiä, mutta Jeesuksen oma on armahdettu syntinen jolla on Jumalan Pojan, Jeesuksen kautta pääsy Isän, Jumalan tykö. Sen kokee jo täälä maan päällä, mutta on myös iankaikkinen elämä Taivaassa. Maailma on paha ja syntiin langennut. Se kerrotaan jo raamatun alkulehdillä. Ei meille paratiisia ole täällä luvatukkaan, ei uskovillekaan. Kun tiedän kuka olen, mihin tämä kaikki johtaa ja mikä on elämäni tarkoitus niin se on jotain se.

      • henrik ijäs

        jumala tai jeesus kävelee kalliolla jossa kiviä ja eri taivas , sininen


      • henriksoni97915
        henrik ijäs kirjoitti:

        jumala tai jeesus kävelee kalliolla jossa kiviä ja eri taivas , sininen

        näin kerran jeesuksen sillö oli kapeat kasvot ja hyvät pitkät hiukset
        näin myös sinistä kallioilla käveli


    • J K

      NIINKÖ

    • henrik ijäs

      jos kavia juo eikä rakenna rahat riittää

      • henrilksoni97975

        kahvia sokeri


      • henrik ijäs
        henrilksoni97975 kirjoitti:

        kahvia sokeri

        suomi on kuin vaha neuvostoliitto yhtä kommunistienn.


      • henrik ijäs7272
        henrik ijäs kirjoitti:

        suomi on kuin vaha neuvostoliitto yhtä kommunistienn.

        yhtä vihasia kun ryssät suoamlaiset opn


      • henriksoni979975
        henrik ijäs7272 kirjoitti:

        yhtä vihasia kun ryssät suoamlaiset opn

        osaan minäkin aukoo päätä jos muu aukoo.


      • henri,m
        henriksoni979975 kirjoitti:

        osaan minäkin aukoo päätä jos muu aukoo.

        ylijumala asu planeetalla jossa ei ollu mitään vieras planeettta


    • riuttala76

      Raamattu on mulle kyllä ollut aina pelkkä satukirja jonka jotkut tarinat mahdollisesti jollain lailla joihinkin historian tapahtumiin tai ihmisiin perustuvat.
      Tavallaan mulle riittää hienosti et on viihteenä toimiva tietokone ja nettiyhteys, toimiva kännykkä ja kelvollinen vuokra-asunto. Riittää hyvin et on varaa kahviin, tupakkaan ja ruokaan. Mutta toisaalta kyllä minä suurenkin rahasumman voisin hyvin äkkiä kuluttaa moniin erilaisiin asioihin joista ei jaksa ees uneksia kun aina rahat hyvin vähissä. Minä en nykyään tulevaisuutta paljon suunnittele kun en osaa ennustaa, elän päivän kerrallaan joten rahan kulutuksenkin päätän päivän kerrallaan.

      • Jeesuksen oma

        Niin, minullakin on pienet tulot, MUTTA ei se haittaa. Tottahan on, että kyllä minullakin on kelvollinen vuokra-asunto, nettiyhteys, toimiva känny ja rahaa ruokaan ja kahviin. Olen niistä kiitollinen Jumalalle! Nämä maalliset asiat tulee melko yhdentekeviksi kun tiedostaa Jumalan olemassaolon, Jeesuksessa Kristuksessa ja saa olla alati yhteydessä Häneen. Tulee ihan eri näkökulma koko elämää kohtaan. Avautuu silmät ja ymmärtää elämän tarkoituksen, Jumalan pelastus-suunnitelman ja tietää kuka minä oikeastaan olen ja mihin olen menossa. Jumala on antanut jokaiselle erilaisen persoonan ja eri lahjoja ja Hän haluaa mahdollisuuksien mukaan käyttää meitä Valtakuntansa työhön. Itse emme voi paljonkaan, oikeasti itseämme muuttaa, mutta Jumala voi!


      • kjijijij
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        Niin, minullakin on pienet tulot, MUTTA ei se haittaa. Tottahan on, että kyllä minullakin on kelvollinen vuokra-asunto, nettiyhteys, toimiva känny ja rahaa ruokaan ja kahviin. Olen niistä kiitollinen Jumalalle! Nämä maalliset asiat tulee melko yhdentekeviksi kun tiedostaa Jumalan olemassaolon, Jeesuksessa Kristuksessa ja saa olla alati yhteydessä Häneen. Tulee ihan eri näkökulma koko elämää kohtaan. Avautuu silmät ja ymmärtää elämän tarkoituksen, Jumalan pelastus-suunnitelman ja tietää kuka minä oikeastaan olen ja mihin olen menossa. Jumala on antanut jokaiselle erilaisen persoonan ja eri lahjoja ja Hän haluaa mahdollisuuksien mukaan käyttää meitä Valtakuntansa työhön. Itse emme voi paljonkaan, oikeasti itseämme muuttaa, mutta Jumala voi!

        Ymmärrän sua ja uskovaisia vaikka en itse ainakaan vielä käy kirkossa tai kuulu kirkkoon. Kyllä monet ihmiset tarvitsee uskoa Jumalaan henkisen hyvinvointinsa vuoksi. Ei se riitä että uskoo vain itseensä tmv. Sen näkee ihan siitäkin kuinka huonosti moni suomalainen voi henkisesti, vaikka olisikin kaikki asiat ihmissuhteita myöten kunnossa.


      • jumalainen
        Jeesuksen oma kirjoitti:

        Niin, minullakin on pienet tulot, MUTTA ei se haittaa. Tottahan on, että kyllä minullakin on kelvollinen vuokra-asunto, nettiyhteys, toimiva känny ja rahaa ruokaan ja kahviin. Olen niistä kiitollinen Jumalalle! Nämä maalliset asiat tulee melko yhdentekeviksi kun tiedostaa Jumalan olemassaolon, Jeesuksessa Kristuksessa ja saa olla alati yhteydessä Häneen. Tulee ihan eri näkökulma koko elämää kohtaan. Avautuu silmät ja ymmärtää elämän tarkoituksen, Jumalan pelastus-suunnitelman ja tietää kuka minä oikeastaan olen ja mihin olen menossa. Jumala on antanut jokaiselle erilaisen persoonan ja eri lahjoja ja Hän haluaa mahdollisuuksien mukaan käyttää meitä Valtakuntansa työhön. Itse emme voi paljonkaan, oikeasti itseämme muuttaa, mutta Jumala voi!

        Toivon, että jumala antais sulle halun tehdä työtä ja yrittää. Laiskuus on synti siinä missä jokin muukin...


    • Måns Friberg

      Todellinen rauha löytyy Jumalan luota, kuin olisi päässyt kotiin, rukoile sydämestäsi, että pääsisit Hänen yhteyteensä, Hän todella elää, Jumalasta on tehty maailman suurin vitsi ja silti, se on maailman suurin totuus, Hän kutsuu sinua, Hän kolkuttaa sydämesi ovelle, avaa, ja koet Taivaan Isän rakkauden ja huolenpidon, Hän odottaa sinua, mitä hyödyttää ihmistä voittaa vaikka kaikki maailman rikkaudet omakseen, mitään ei mukaansa saa. Jeesus lahjoittaa sinulle elävää vettä, vettä, jonka jälkeen et enää janoa tämän maailman kaivoille, kaivoille, jotka eivät vettä pidä, näin sana sanoo.

    • vaillakaikkea

      Usko, ei riitä, ei riitä rahaa. Otan heti jeesuksen vastaan elämääni, jos se maksa mun laskut.

    • iel

      Kyllä me kaikki laskumme joudumme maksamaan mutta hän tukee että jaksamme eteenpäin hänen rinnallansa ja turvassa. Hän rakastaa meitä niin paljon että antoi henkensä meidän puolesta, että saisimme anteeksi ja pääsisimme hänen luokseen iankaikkisuuteen. Hän on tehnyt puolestamme niin suuren uhrauksen, saamme olla todella kiitollisia ja se ei edes riitä. Meidän täytyy tutkia ja rukoilla ja olla sanansaattajina maan päällä, jotta sinäkin joka et ole huomannut kuinka hän vaikuttaa meissä. Johannes tiesi Jeesuksesta vaikka ei ollut tätä tavannut ja kastoi Jeesuksen upottamalla veteen, Johannes kysyi miksi minun tarvitsee tehdä tämä sinulle vaikka en ole sen arvoinen. Jeesus vastasi että hänen esimerkin vuoksi että kaikki ihmiset kokisivat saman upotuskasteen että pelastuisivat. Eli se on pelastussuunnitelma. Rauhan kyyhkynen.

    • " Ota vastaan jeesus elämääsi..."

      Mieluummin jooga.

      " Lue raamattua, etsi sopiva seurakunta, rukoile..."

      ...ja menetä lopuksi järkesi.

    • sgasfbafb

      iskender kebab.

    • kelen hillu

      Jumala kai maksaa kaikki laskut ja menot Vai sataako helvetti MANNAA taivaastavai spermaa

    • BogusBS

      Joo, kaikkea tuota ja yllätysbonus. Niin ne ainakin väittävät.

      Kuitenkin parempi vaan lähteä kaljalle.

    • jeesuksen kirjoitus

      Jeesus komppaa tätä

    • RAIMO.45V

      TUNGE RAAMATTU VITTUPERSEESEEN

    • Raimo on lapsi

      Jumala on. Vaikka kuinka väitätte isopappojenne panneen apinaa. Tiede on pelkkaa teorioiden pönkittämää teoriakasaa.

    • KIVAA OLI !!

      Me DOKATTIIN Jeesuksen ja saatanan kanssa . Vittu oli kivaa ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe