hameet miehelle

röijymies

mistähän löytäisi asiallinen valkolaismies kauniita romani vaatteita,ei ainkaan kirppareilta,tiedän ettei niitä hyväksytä valkolaisilla eikä varsinkaan miehellä mutta siltikin kysyn ku niin kauniista ja hienoista vaatteista tykkäisin,toivon asiallisia vastauksia ja mieluiten romaneilta eikä näiltä rasisti turvan soittajilta kiitos tv röijymies

45

806

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljetti

      Meitä on ainakin kaksi. Ainoa keino on teettää tai pistää jonnekin "halutaan ostaa"-ilmoitus. Minä teetin omani. Paljetti-tv

    • Romani nainen

      Hei röijymies!

      Googlappas Annenkangastori, niin sieltä löydä sekä röijyjä että sopivija hameita itsellesi. Eikä maksa paljon.

      Hyvää kevättä sulle

      • Hannebella

        Näitä kauppoja on Annen Kangastorin lisäksi mm. S-tex, Tarja Taskinen Oy ja Valkoinen Rosita. Kaunista kevättä kaikille !


      • röijymies

        kiitos sinulle ja hyvää kevättä sulle myös


      • Paljetti
        röijymies kirjoitti:

        kiitos sinulle ja hyvää kevättä sulle myös

        Kerro mitä tilasit ja mitä maksoit. Olis kiva verrata.


      • röijymies
        Paljetti kirjoitti:

        Kerro mitä tilasit ja mitä maksoit. Olis kiva verrata.

        hei paljetti,en ole täälä vertailemassa enkä sun kans sun fantasioita jakamassa,ihan asiallisen kysymyksen tein ja siihen pari asiallista vastausta sain,kiitos kaikille ja hyvää kevättä


      • Paljetti
        röijymies kirjoitti:

        hei paljetti,en ole täälä vertailemassa enkä sun kans sun fantasioita jakamassa,ihan asiallisen kysymyksen tein ja siihen pari asiallista vastausta sain,kiitos kaikille ja hyvää kevättä

        Anteeksi ! Ei ole kysymys mistään fantasioista, vaan ajatus siitä, että onko muita transvestiitteja, jotka ovat teettäneet näitä hienoja pukuja ja käyttävät myös niitä. Olen tuntenut olevani aivan yksin tämän asian kanssa.


      • röijymies
        Paljetti kirjoitti:

        Anteeksi ! Ei ole kysymys mistään fantasioista, vaan ajatus siitä, että onko muita transvestiitteja, jotka ovat teettäneet näitä hienoja pukuja ja käyttävät myös niitä. Olen tuntenut olevani aivan yksin tämän asian kanssa.

        ok,anteeksi paljetti ei ollu tarkoitus sinua loukata,yksin tämän asian kanssa olen minäkin,kaikkea hyvää sinulle


      • Paljetti
        röijymies kirjoitti:

        ok,anteeksi paljetti ei ollu tarkoitus sinua loukata,yksin tämän asian kanssa olen minäkin,kaikkea hyvää sinulle

        Vertaistukea löytyy esimerkiksi Puuterista. Itse toimin trans-henkilöiden parissa.


      • röijymies
        Paljetti kirjoitti:

        Vertaistukea löytyy esimerkiksi Puuterista. Itse toimin trans-henkilöiden parissa.

        niin alunperin minä kyselin mistä saisin romani naisten vaatteita hankittua,en minä vertaistukea enkä muutakaa tukea kaipaile,parasta tukea voisi antaa vain oikea romani nainen joka olisi todellinen ystävä,mutta haaveitahan nämä kaikki on,


      • Paljetti
        röijymies kirjoitti:

        niin alunperin minä kyselin mistä saisin romani naisten vaatteita hankittua,en minä vertaistukea enkä muutakaa tukea kaipaile,parasta tukea voisi antaa vain oikea romani nainen joka olisi todellinen ystävä,mutta haaveitahan nämä kaikki on,

        Kyllä ymmärtäväinen romaninainen voi löytyä - vaikka täältä ! Haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin ja tunnenkin muutamia romaneita, joille en kyllä ole kertonut tästä asiasta.


      • röijymies
        Paljetti kirjoitti:

        Kyllä ymmärtäväinen romaninainen voi löytyä - vaikka täältä ! Haluaisin myös tutustua uusiin ihmisiin ja tunnenkin muutamia romaneita, joille en kyllä ole kertonut tästä asiasta.

        voi ku sellainen ymmärtäväinen romaninainen löytyisiki ihan oikeaksi ystäväksi.mutta en usko ,ei täältä eikä muualtakaa.ei kukaa romaninainen ymmärrä miestä joka haluaa hameet ja röijyt,mutta kaikkea hyvää sinulle paljetti toivottavasti sinä löydät mitä etsin.omalla kohdallani en siihen enää usko


      • röijymies

        kiitos teen näin,ku en hameita muualtakaan löydä


      • Kellohelma
        röijymies kirjoitti:

        kiitos teen näin,ku en hameita muualtakaan löydä

        Mistä sää sitte oot kattellu niitä ?


    • röijymies

      oon netistä missä myydään vaatteita etsiny,romaneilta en oo edes kehdannu kysyä,mutta nyt tiedän nuo paikat mitä täällä neuvottiin kiitos

      • Kellohelma

        Hameet maksaa 400 € ylöspäin ja röijyt on siinä 80 € kappale.


    • hametyttö

      Hei, tietäiskö joku mistä saisi tilattua sellaisen hameen mitä näkyy nuorilla romani tytöillä? Sellanen musta kapehko (helmasta vähä levenevä) missä on kiiltäviä strassi koristeita.

      • anti manne

        ei ne niitä mistään tilaa vaan varastaa kankaat ja pakottaa jonkun valkolaisen tekemään hameen ilmasks tappamisen uhalla.


      • Vinkki 5
        anti manne kirjoitti:

        ei ne niitä mistään tilaa vaan varastaa kankaat ja pakottaa jonkun valkolaisen tekemään hameen ilmasks tappamisen uhalla.

        Just joo

        Kuule en suosittele edes leikkimielisesti pukemaan meijän vaatteita päälles.. Mietin vaan mitä joku voitehä ihmiselle joka halventaa toisen kultuuria.
        Ei meidän vaatteet oo kato yleisessä käytössä miehillä, pue kuule vaan tein oman kulttuurin vaatteet niin selvät ongelmitta.


      • allan8
        Vinkki 5 kirjoitti:

        Just joo

        Kuule en suosittele edes leikkimielisesti pukemaan meijän vaatteita päälles.. Mietin vaan mitä joku voitehä ihmiselle joka halventaa toisen kultuuria.
        Ei meidän vaatteet oo kato yleisessä käytössä miehillä, pue kuule vaan tein oman kulttuurin vaatteet niin selvät ongelmitta.

        tietäsit vaan.ei ne niitä julkisesti piä.


    • Kaaleen tosi nainen

      Voi rakas Jumala että kaikkia sitä onkin olemassa!!!!! Jo raamattu kieltää miehiä pukemaan naisen tamineisiin ja päin vastoin. Luuletko että kaaleen hameissa kekkuloidessasi kaalot katsoo hyvällä? Elä kerjää hankaluuksia. Pukeudu suoriin housuihin ja vaikka sitten paitaan jossa jotain koristeita. Pitäis riittää siulle ja riittääki. Kaikkea sitä saa lukeakkin. Sairasta.

      • asopgpgog

        On miehiä jotka haluavat pukeutua naisen vaatteisiin. Ei siinä mitään pahaa tai väärää ole. Heillä on siihen täysi oikeus.


      • Toinen nainen

        Niin minunkin mielestä tuo puuha on sairasta, että mieshenkilö pukee hameen päälle.
        Ja vielä kaiken päälle samettihameet, tuommonen se on jo kaiken huippua, en oo missään moista kuulutkaa. Tuo jos mikään on meijän kultuurin alentamista, että mies kulkee kaaleen hameissa. Mene sinä hyvä naismoinen mies, hoitoon ja pikasesti. On niitä vaikka mitä tuolla mailmalla.


      • pepsodent vai
        Toinen nainen kirjoitti:

        Niin minunkin mielestä tuo puuha on sairasta, että mieshenkilö pukee hameen päälle.
        Ja vielä kaiken päälle samettihameet, tuommonen se on jo kaiken huippua, en oo missään moista kuulutkaa. Tuo jos mikään on meijän kultuurin alentamista, että mies kulkee kaaleen hameissa. Mene sinä hyvä naismoinen mies, hoitoon ja pikasesti. On niitä vaikka mitä tuolla mailmalla.

        Lopunaikaa tää on, iha varmasti. Raamatun mukaa Jumala loi ihmiset miehiksi ja naisiksi,piru keksi kaiken mailman homot, lespot ja transventiittit. Joha tuo sotii kaikkea luontoa vastoin . Mahtaa olla mukavaa, ei ole sillä sen tien pääsä ei "kunniankukko" laula. Tee aloittaja parannus, usko Herraan Jeesukseen ja koet ja näät mite elämäsi eheytyy. Et tarvii naisten tamineita enään ,hylkää ne ja ota vastaan Jumalan koko sota-asu..jos nyt tajuut edes mitä ne on...voi kauheutta mitä sitä voikaa lukea täällä.


      • Jaija-Baija
        pepsodent vai kirjoitti:

        Lopunaikaa tää on, iha varmasti. Raamatun mukaa Jumala loi ihmiset miehiksi ja naisiksi,piru keksi kaiken mailman homot, lespot ja transventiittit. Joha tuo sotii kaikkea luontoa vastoin . Mahtaa olla mukavaa, ei ole sillä sen tien pääsä ei "kunniankukko" laula. Tee aloittaja parannus, usko Herraan Jeesukseen ja koet ja näät mite elämäsi eheytyy. Et tarvii naisten tamineita enään ,hylkää ne ja ota vastaan Jumalan koko sota-asu..jos nyt tajuut edes mitä ne on...voi kauheutta mitä sitä voikaa lukea täällä.

        Mine olla ugandasta adoptio suomi ja olla tummaiho ja homoseksualinen ja tahto pukeutu häämekko ja anta aina uusinta neitsys pois. Ei rassisti.


    • oi auta

      jarikos se siinä ostattloo taas.....

    • 18

      pepsodent vai :lle

      kyllä on niin ulkokultaista ja vedotaan raamattuun kuin parempikin uskova,taitaa nämä ihmiset olla juuri niitä mitä raamatussa käsketään välttämään.
      mustalaisen "usko" on (eikös naisen pitäis olla hiljainen ja nöyrä?)
      ja todella kauheutta mitä täällä voi lukea joidenkin muka uskovien pätemistä,sussa ole henkeä ollenkaan
      eikös se Jeesus sanonut aikoinaan että mitä se sinuun katsoo seuraa sinä minua(Jeesusta) kun pitäisit omasta henkisestä tilasta vähän paremmin huolta niin ei olis tarvetta päteä täällä.jos olis sun uskos olis ihan oikealla pyhällä hengellä täytetty niin ei olis tilaa,tarvetta "kauhistella"täällä toisille.mutta hyvä esimerkki mustalaisten uskosta.

      • Tuo on niin paikalla

        "18", mitä sä kirjotit, se stämmaa justiin eikä melkein.


    • strassi

      hei olisi myynnissä 6 uudenveroista röijyä.vieläkö haluat niitä?

    • alas rotu sorto

      Saako kaavot kelasta hame rahaa? Sehän on rotu sortoa jos saavat. Hame raha on tarkoitettu vain kaaleille. Muuten tulee rotu sortoa.

      • Rotu sortoo

        Saa nekin, jos tekevät pimeetä keikkaa sossuuille.

        Eivät sossut sorra eri rotuja, niin ku ei romanitkaan. ;)


    • Ilman rintoja

      Mie olen 19 vuotias nuori nainen. Minulla on poikatukka. Olen romani. Miten on, haluaisin laittaa miehen saapasppuvun ylleni. Ja hienot kiilto saappaat.Haluan olla mies.Mistä saa tilattua nuo tamineet. Neuvokaa kaaleet.

      • romaniamatsoni

        Saapaspuvin lisäksi sun pitää hommata strapon dildo ja piiska. Romaneidenkin joukosta löytyy varmasti sulle sopiva naiselle alistuva mies joka nauttii siitä että on välillä sängyssä "nainen" :D Vai tykkäätkö enemmän tytöistö:)


      • uiooop
        romaniamatsoni kirjoitti:

        Saapaspuvin lisäksi sun pitää hommata strapon dildo ja piiska. Romaneidenkin joukosta löytyy varmasti sulle sopiva naiselle alistuva mies joka nauttii siitä että on välillä sängyssä "nainen" :D Vai tykkäätkö enemmän tytöistö:)

        No, mistä ne saa ?Joo, tykkään kovasti, tytöistä. En tykkää miehistä, ne on niin karvasia, ja niillä on ihme elin jalkojen välissä.


      • kovaaajoa
        uiooop kirjoitti:

        No, mistä ne saa ?Joo, tykkään kovasti, tytöistä. En tykkää miehistä, ne on niin karvasia, ja niillä on ihme elin jalkojen välissä.

        Etkö ole kuullut Kaalimadosta? Mutta harkitse tarkkaan hankitko sellaisen koska tyttöystäväsi saattaakiin kuvitella kun "panet" tai kuten lesbot sanovat "ajat straponia" lantioillaan miehen käsien hellän puristuksen ja voi halutakin kokeilla oikeaa kullia kumi kullin sijaan:D


    • Riihimäen miranta

      kyllähän mie anna mertsille välillää kumimulkkuu kakkareikään. Välillä otetaan ternokin kammariin ja hää työntää nyrkin mertsin kakkareikään ja mie soitan hortto kaalon levyä tunnelman luomiseksi. semmoista meillä riihimäellä.

    • juuliilmanhuolia

      aloittajille kaikki rakkaus

    • Tikkurilan jeeno

      Onko vielä röijyjeenoja linjoilla? Tavataanko tänään hotelli vantaalla? Onko paljon röijyjeenoja tulossa?

    • Pervojen hameet

      Haet hamees sossusta. Sieltä ne on muutkin ne hakeneet. Kaikkihan sen tietää et mustalaisten talot ja vaatteet omistaa sossu! Kannattaaki sit ylpeänä niitä esitellä, sossujen mainoksia.

    • röijymiehelle

      elä hae hyvä mies hametta. millä me sit erotetaan sut meiän rouvista? ovat sen verran rotevatekosia, et vaikiaks käy.

      • niininki

        Koittakaa nyt hyvät ihmiset siistiä puheitanne.
        Näille hommille lienee omat sivunsa.

        Törkeää puhua täällä näistä kun loukkaatte vanhempia ihmisiä.

        Oikeasti.

        Jotain kunnioitusta sentään.
        Tai alan tekeen kaikista rumista kirjoituksista ilmoituksen.

        Ei tämä ole mikään pervosivusto!! Menkää pervot muualle tai teidät poistetaan.


      • likinäköinen

        Se voi olla vaikeaa. En ole muulla kehdannut tunnustaa tätä mutta kerran baarissa pillua metsästäessäni menin juttelemaan tyylikkäältä näyttävälle yksinäiselle naiselle joka osoittautuikin mieheksi. Koitin sitten puhua vain niitä näitä kun tajusin totuuden mutta kyllä hävetti.


    • Muna suuhun.

      Kyrpää perseeseen vaan.

    • Mistähän mulle
      • Veijo B

        Kenen sakeissa on noin komia jeeno? Hyvänä pitäisin jos omakseni saisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe