Tänä vuonna 2012, 26 huhtikuuta katsoin ikkunasta ulos auringon loistaessa suoraan sänkyyni olin ymmälläni.
Sillä auringon säteet pölyiseen ikkunaan osuessaan muodostivat Daavidin tähden, ilmiö ei kestänyt kuin heräämiseni ajan eli noin puoli minuuttia jolloin auringon säteiden ja ikkunan kulma muuttui näky vaihtui normaaliksi auringon paisteeksi.
Ilmiö oli itselleni hyvin eriskummallallinen sillä olen ollut kiinnostunut juutalaisuudesta jo pitkään ja nyt koen jotenkin nähneeni sen "kruunun".
Tiedän että Davidin tähti ei ole mikään alkuperäinen merkki ja sen alkuperä on vähintääkin kyseenalainen tai ainakin sen saattaminen yleiseen tietoisuuteen.
Hyvin eriskummalliseksi asian tekee vielä että kyseinen päivä on Israelin itsenäisyyspäivä ja vaimoni syntymäpäivä.
Toki itsenäisyyspäivää aletaan juhlia vasta auringon laskettua.
Olen ennekin törmännyt eriskummallisuuksiin kuten eräässä unessani jonka otin puheeksi myös tällä palstalla kolmisen vuotta sitten.
Näin unessa että minulle annettiin avain ja jonkilaisen "holvikaaren" joka muistutti muinaista heprealaista kirjainta TAWia joka tarkoittaa merkkiä,kirjoitusta, monumenttiä.
Näistä mistään en ole ennen ollut tietoinen.
Kysinkin ns aloittelevani juutalaisena mikä on juutalaisuuden suhde tälläisiin ,hhmmmm voisiko sano näkyihin joihin en kyllä vieläkään usko??
26 huhtikuuta katsoin ikkunasta ulos auringon,,,
11
60
Vastaukset
- KTS (Ei kirj.)
Kun minä tulin kristinuskoon, antoi Jumala aivan ERITYISEN rakkauden ja mission palestiinalaiskansaa kohtaan ja ikkunasta loisti sinä iltana puolikuu tämän kaiken vahvistukseksi!
HYVÄ!- Mikset
koskaan tuo esille kiinnostustasi palestiinalaisia kohtaan? Ei palestiinalaiset kiinnosta sinua minkään vertaa. Ne ihmispoloiset on vaan välikappaleitasi juutalaisvihallesi.
Omaa uskontoasikaan et osaa päättää, kuten kirjoituksestasi tulee ilmi. Välillä olet ollut kristitty ja välillä taas islamilainen. Minun käy todella sääliksi sinua. - KTS (ei kirj.)
Mikset kirjoitti:
koskaan tuo esille kiinnostustasi palestiinalaisia kohtaan? Ei palestiinalaiset kiinnosta sinua minkään vertaa. Ne ihmispoloiset on vaan välikappaleitasi juutalaisvihallesi.
Omaa uskontoasikaan et osaa päättää, kuten kirjoituksestasi tulee ilmi. Välillä olet ollut kristitty ja välillä taas islamilainen. Minun käy todella sääliksi sinua.Ei kait tässä meikäläisellä niinkään ole mitään sen kummempia päätösvaikeuksia, vaan ihan näillä vastalössiläisillä, jotka israelfanituksessaan, kipoissaan, hanukkavanukoissaan ja jeshuasmashuasmassikoinnissaan eivät oikein läheskään aina tunnu tietävän, ovatko kristittyjä, messiaanisia, juutalaisia vai vähän sitä sun tätä...
Pientä on tähän verrattuna se, jos minä ristiin kuunsirpin kiinnitän ikään kuin merkiksi rakkaudesta islaminuskoisia kohtaan...
:O)
Allah ei unohda palestiinalaisia koskaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10505949- 4+6
KTS
Ismael.
Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa". (1. Moos. 16:12).- KTS (Ei kirj.)
"...kaikkien käsi on häntä vastaan..."
Siltä näyttää. Tehdään siis kaikki yhdessä parannusta arabivihastamme ja kiitetään Herraa siitä, että hän meidät siitäkin synnistä vapauttaa! Amen!
:O)
- 2+3=5
Jotkut herkät ihmiset näkevät silmissään "näkyinä" omia alitajuisia ajatuksiaan, toiveitaan, tai pelkojaan. Jumala ei anna mitään vihjailevia, mystisiä näkyjä, Hän ei leiki okkultismilla. Hänen sanansa ovat suorat ja todet. Jos Hän joskus harvoin antaa todellisen näyn, se on selkeä näky, sillä on tarkoitus ja se toteutuu.
Mitä itse valon luomaan kuvioon tulee. Mikäli sellainen todella ilmestyi, se oli sattumaa, tai ehkä kuvio oli epäselvä, mutta "näkijä" loi, eli uskoi sen Daavidin tähdeksi. Valo, vesi, monet luonnon ilmiöt luovat joskus kuvioita, joilla sattuu meille itsellemme olemaan merkitys, mutta luonto ei ole sitä sellaiseksi tarkoittanut.
Itse näin kerran rukoukseni aikana sadeveden luovan ristin ikkunaan. Se oli kuitenkin vain sadeveden kuvio, mutta samanhetkinen rukoukseni antoi itselleni aiheen hetken kuvitella, ikäänkuin siinä olisi "viesti". Tällaisista luuloista on kuitenkin tehtävä parannus, tällainen ei ole raamatullista uskoa, vaan mielikuvitusta ja paholaisen kiusaa. Jumala ilmaisee tahtonsa raamatunsanansa, sekä Henkensä kautta.
Näkijän tulisi ensimmäiseksi tehdä parannus ylpeydestä ja taikauskosta ja kääntyä elävän Jumalan puoleen. Ns. "selvänäkö" on syntiä. Jumala ei toimi sellaisen kautta.- 1+11
Jos uskot paholaiseen, se on taikauskoa ja jäänne pakanuudesta .
- 70-7=63
1+11 kirjoitti:
Jos uskot paholaiseen, se on taikauskoa ja jäänne pakanuudesta .
No mutta kukas se sitten jutteli Eevalle Eedenin puutarhassa? Käärme? No olihan se muodoltansa käärme, mutta kyllä se oli Vanha Kehno käärmeen nahassa. Oon jo näillä foorumeilla oppinut sen teologian, että Lucifer ei ole sen oikea nimi, hyi olkkoo, en viitsi sen oikea nimeä lausua, alkaa S:llä.
Eikös juutalaiset usko, että semmoista langennutta enkeliä, Jumalan vihollista ole olemassa? Koko Raamattuhan alkaa suunnilleen siitä, liekö jo 2:een lukuun itsensä tunkenut?
Joo, ei, se oli vasta 3. luku:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=1. Moos. 3:1&rnd=1337161652538
* - usko pois 2222
Yritätkö nyt määräillä Jumlaakin että hän ei antaisi vihjailevia näkyjä?
Miksei antaisi tavallisille ihmiselle pienenmpiä näkyjä ja profeetoille suurempia?
Lumikiteet tekevät daavidin tähden kuvion ja se on siinä...
---Jumala ilmaisee tahtonsa raamatunsanansa, sekä Henkensä kautta.---
Niin ja unien ja merkkien kautta. Lue Raamattua.
---Näkijän tulisi ensimmäiseksi tehdä parannus ylpeydestä ja taikauskosta ja kääntyä elävän Jumalan puoleen. Ns. "selvänäkö" on syntiä. Jumala ei toimi sellaisen kautta---
Joo, parannusta tarvitaan ja merkkejä ja unia, usko pois tai ole uskomatta.
Raamatussa on väärä eli ajallinen jumala, mutta minä olen oikea eli ajaton god.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10244291
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10505949
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10152794
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994169Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k422954Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2682499Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612176- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761310- 951205
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101- 711014
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57965