Minä Uusi-Ukki kansakoulupohjalta pohjanmaalta tunnustan olevani homo eli hinttari. Haluan tällä julkisella tunnustuksellani kannustaa muitakin kaltaisiani tulemaan rohkeasti kaapista ulos. Kepulireppanapalstalla minuun suhtauduttiin vastenmielisesti ja heittivät ryöhnät minut sieltä pois.
Täällä demaripalstalla olen tähtikirjoittajana kuin kotonani, olenhan ollut sossupunikki koko ikäni.
Kyllä näin on näreet, Herra paratkoon
Tunnustan olevani poikkeava paratkoon !!! Puukuulat
7
233
Vastaukset
- Jompe-vaari
Todistan ukin joka sanan olevan totta.
Tämä Kempeleläinen anustappimestari on rohkeasti tullut kaapista.
Myös itselläni o komeron oven raollaan, mitäpä tätä enää salaamaan, kaiki tietää, että rakastan vain uusi-ukkia. - kaappikuinkaappi
Tuletko renginkaapista vai ...
- Vaari-jomppe
Kehitimme ukin kanssa uuden peppuleikin.
Työnnämme junkkerin antamat jäätelöpuikot suoraan nahkasilmään.
Coolia toiminta , eikö vain?- Joori-Vamppeli
Nuoletteko jätskit ennen vai jälkeen?
- Uudistunut-ukki.
No ei tainut uusi-ukki Juonenkylältä 82-v saada täältäkään homo-seuraa.
Kiihkeänä punikkina oletin , että täältä löytyy.
Olen kyllästynyt jomppeeni, perä vuotaa ja haisee pahalta. Näin on näreet?????- Uudistunut-ukki
Miksi kukaan ei vastaa tähän seuran hakuilmoitukseeni miksi kyseleeUusi Ukki suolenkylästä 82 v
ei se seiso ei
- Jouni Arolahti
homoiluylistyksen nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639