Prätkäseuraa suomea kiertämään

petteri

Koska naiset ovat minusta hyvää seuraa, itse pyöräilevä tai mukana oleva ympäristöistä kiinnostunut fiksu nainen olisi hieno lisä reissulle, heinäkuun puolenvälin jälkeen olis noin kuukausi pyöräilyyn käytettävissä, merellä on myös matkailuun sopiva vene käytössä,otappa yhteyttä :)

6

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irmeli

Mitä vaatimuksia matkaseurasta muuta kuin et nainen?? Mihin olit aikeissa ajella??Olisiko päiväreissuja? MIstä kaukaa lähdet?

• Petteri

Moi Irmeli ja kiitos viestistä !

Avoin mieli ja kiinnostunut ihmisistä ja uusista paikoista, sosiaalinen, on kiva tavata ihmisiä laidasta laitaan matkan aikana,usein suuri suola matkalla, kohtalainen fyysinen kunto, jos tykkää laulamisesta, niin hienoa, että jaksaa liikkua,itse tutkin ammatikseni luonnonvesiä ja usein on niiden järvien määrä, joissa olen käynyt uimassa ollut suuri, jos sulla on oma pyörä niin hienoa, itselläni on loistavasti kahdelle sopiva matkapyörä, jossa on hyvä istua matkalaisenakin, aikaisempi kokemus ei pahasta. Toveriasenne on oikea tapa saada matka onnistumaan .

Suomessa on vaikka kuinka paljon kiinnostavia reittejä, usein olen käynyt esim. Norjassa, pari vuotta sitten tein matkan Kroaatiaan. Asun Porvoon suunnalla ja täältä yleensä lähden.

Päiväreissuja on hyvä tietysti tehdä ennen mahdollista pitempää
        retkeä.

Kevätterveisin

Petteri

• Ansku & Pirjo

Tääl ois pari plikkaa vapaana kesätuuliin...

• petteri

Moi Ansku ja Pirjo, onkos teillä omat pyörät, koska ja minne mieli halajaisi, olis kiva kuulla,mikä teitä kiinnostaisi

t Petteri

• Irmeli

Hei Petteri!!

Etelä-suomesta olen minäkin, laulamaan en kyllä rupea, tanssimaan kylläkin, kunto ihan ok ,omaa pyörää ei ikävä kyllä ole. Matkakokemusta kyydissä on ja nautin suunnattomasti. Kesän joudun valitettavasti olemaan töissä, mutta pidennetyn viikonlopun reissun pystyn kyllä järjestämään.

Terveisin: Irmeli

• petteri

Kyllä sellainen on varmaankin järjestettävissä, uudet tuttavuudet ovat aina mukavia. Voisin lähettää sulle yhden kuvan, jossa on entinen pyöräni ja minä, jos lähetät mulle toimivan e-mail osoitteen. Vaihdoin pyöräni täydellisesti matkailua silmälläpitäen varustettuun suzuki 1250:een, joka on kyllä hyvä kuin mikä.

Katsotaan, jos voitais tehdä retki ennen kesälomiani jonain viikonloppuna, missä päin etelä-Suomea asustelet ?

t Petteri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      58
      3979
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      14
      2793
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2006
    4. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      207
      1655
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1436
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1089
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      904
    Aihe