Mies parhaassa iässä.

Olen 35.

Jotenkin ahdistaa, että olen turvottanut naamani ja mahani alkoholilla tässä vaiheessa, kun mies on parhaimmillaan, niin älyllisesti kuin ruumiillisestikin.

Se muuten on väärä luulo, että kirkkaita juodessa välttäisi kolesteroolin aiheuttamat turvotusongelmat. Ei pidä paikkaansa. Kirkkaassa viinassa jos jossain niitä kolesterooleja vasta onkin.

17

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenniepk

No jeah olenko mä nainen parhaassa iässä 24vuotta ja olen ollut alkoholisti siitä lähtien kun täytin 18 ja sain itte ostaa omat juomat. Vittu kännissä nytki. Mitä tässä pitäis tehä? En halua päätyä johki vitun parantolaan ja haluan lapsiakin vielä elämässä. Entä jos oon vahingoittanu kehoni jo niin etten saa enää lapsia, vittu oisin vihanen itelleni, vaikka oon kyllä nyteki. Apua tarvisiin.....

• Sokea taluttaa sokeaa.

Sanonta viittaa minun neuvoihini tällä vakiopalstallani.

• kyl sitä saa ku haet

Hae apua.

• jenniepk
        kyl sitä saa ku haet kirjoitti:

Hae apua.

Niin kai sitä saa, mussa on vaan joku lukko että en uskalla tai jaksa tai jotian yhtä tyhmää, no turha kai mun on tässä surkutella aattelin vain jos jollain oisi jotain rohkasevaa sanaa.Turha kai täältä empatiaa on saada, en oo koskaa saanut muualtakaan.Lopetan jos kykenen, en usko että nyt kykenen. AA kai ois ainut vaihtoehto, en vaan millään haluis sinne.Vähentäminen ois tietty yks vaihtoehto.

• juojuojuomatta
        jenniepk kirjoitti:

Niin kai sitä saa, mussa on vaan joku lukko että en uskalla tai jaksa tai jotian yhtä tyhmää, no turha kai mun on tässä surkutella aattelin vain jos jollain oisi jotain rohkasevaa sanaa.Turha kai täältä empatiaa on saada, en oo koskaa saanut muualtakaan.Lopetan jos kykenen, en usko että nyt kykenen. AA kai ois ainut vaihtoehto, en vaan millään haluis sinne.Vähentäminen ois tietty yks vaihtoehto.

AA on hyvä vaihtoehto jos haluu lopettaa. Jos mieli muuttuu voi aa:sta jäädä pois ja ruveta juomaan vähemmän.

• Tenupena

En minäkään halunnu joutua mihinkään ***** parantolaan. Sitten kävikin niin, että minä p ä ä s i n Nukarille.

• Onnistuuhan toki
        juojuojuomatta kirjoitti:

AA on hyvä vaihtoehto jos haluu lopettaa. Jos mieli muuttuu voi aa:sta jäädä pois ja ruveta juomaan vähemmän.

1 10000.sta kuulemma onnistuu jäämään pois AA.sta ja juomaan vähemmän. Ei se täysin mahdotonta ole.

• åsbgsöbgagåajgåaiogj

MIES PARHAASSA IÄSSÄ ON SANTUN IÄSSÄ!!

• Hörhör..
      • Kylmät kädet

Ei víttu aika nolo kömmähdys. Tarkoitin tosiaan kaloreita.

• ei vttu!
        Kylmät kädet kirjoitti:

Sä olet juappo ihan päästä perseeseen, mikään ei enään pelaa.

• Viisaaksi sanovat
        Kylmät kädet kirjoitti:

Et sinä väärässä ollut, sillä maksa muuttaa kolesterolin kaloreiksi.

• .

Viina on turvottanut nuppisi.

• Maroolofi

Itse aion ottaa selvää mitä on avokuntoutus ja miten sinne pääsisi. Laitokseen en mene, koska mulla on ''laitoksia'' ihan omasta takaa.

• liittolainen

Suomalaistutkimusen mukaan nuoruus päättyy 34 vuotiaana ja ihmisen paras ikä on 39 vuotta. Lopeta juominen, niin kerkiää turvotus laskea eikä äly pääse vähenemään ennen aikojaan.

• Nuori lääkäri

Sopiva määrä alkoholia on 17 annosta per päivä!

• .

Ei turvotukset johdu mistään kolesteroolista, vaan nesteen kerääntymisestä kudoksiin.
      Eikä viinassa ole kolesteroolia yhtään.
      Tai jos edelleenkin muuta väität, esitä viitetietoja väitteillesi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      45
      3864
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      52
      1829
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1396
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1230
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      198
      1189
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1061
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1029
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      876
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      50
      818
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      790
    Aihe