kaikki vaatteeni, autoni, taloni, tyylikkyyteni, aivan kaikki jopa työtäni kohtaan ollaan kateellisia! en ymmärrä, ihminen ei saisi olla paras missään ja kaunis eikä hyvin toimeen tuleva. Aina ollaan kateellisia. Jos ostan uuden auton, siitä huomautellaan, uudet kengät, tai vaatteet joita ostelen tosta noin vaan, ollaan kateellisia.
Eilen ostin 8 käsilaukkua, niin jo siitäkin huomauteltiin.
Kai ihminen saa ostaa mitä haluaa, ja tehdämitä haluaa.
Kun läksin rivieralle, kuiskuteltiin ja katottiin pitkään, kun tulin rivieralta, oltiin kateellisia kun olin ostanut vaikkamitä.
Mutta ei auta, jos kauneus ja elämäntyylini on kateuden aihe, siitä vaan. On mulla ystäviä, jotka ei ole kateellisia. Lähdenkin terun luokse juomaan kateudenmaljan. Maailman parasta skumppaa... ja sitten menenostamaan uuden talon.
Kärsin ihmisten kateudesta
10
187
Vastaukset
- Mude
Jassoo ja voi voi.
- jep...
Täysin tyylitön provo...et parempaa keksinyt ja todellisuudessa elämäsi olisi todella köyhää, koska et osaa muuta kuin ostaa itselles onnea.En olisi kateellinen, koska olen onnellinen ihminen ja voisin ostaakin paljon enemmän mitä oikeasti tarvitsen, mutta se on niin turhaa ei niitä hautaan mukaan saa kuitenkaan.
- Apuva sullen
Kauneus on katoovaista. Talous voi romahtaa, niinhän Kreikassa on käynyt, ja jos olet Italian Rivieralta talon ostanut, niin voi voi sun kanssa...
Eihän sinua toki voi kadehtia, myötätuntoa korkeintaan tuntea.
Minä hetkenä tahansa voi autokolari iskeä, talot palaa. Nykyisin tekevät niin huonoja kenkiäkin, että nämä vanha 80-luvun kengät ovat yhä parhaimmat. Palmrothit. Mitä enemmän ihmisellä on maallista hyvää, sitä suuremmat ovat murheet.
Olet varmaan kuullut sanonnan: "Huoleton hevoseton poika!"
Pahinta on, että kun ei tiedä mihin rahansa laittaisi, rupiaapi sitä juomaan kurkusta alas. Niin sinäkin sanot tekeväsi, ihmisparka.- raitis perhe onnelli
Raas kateellisten puhetta, heti aletaan ns vesittmään ja aliarvoimaan, eikä kehumaan!
Nyt tuotan sulle pettymyksen, meillä ei ryypäitä, eik äytetä alkoholia, vain shampanjaa jos on tarvis. Meille jupottelu ei ole tärkeää niinkuin muille, ja sulle.
Siksi menestymme kun emme juopottele päivät pitkät, koita sinäkin ryhdistyäytyä, äläkä ole kateellinen meille.
- ..............
Ketkä siitä huomautteli että ostit 8 käsilaukkua? Tai ketkä yleensäkin ovat näitä kateellisia? Ja mistä nämä ihmiset tietävät että ostit 8 käsilaukkua??
- Apuva s.
Meidän lähituntumassa kulkee yksi rouva, jolla on mukanaan kaupan ostoskärryt, ja niissä hänellä on kauheasti kaikkia nyyttejä ja mm. 8 käsilaukkua ja ruudullisissa muovikasseissa on vaatteita. Hänellä on korkokengät jalassa.
Hän on huolellisesi meikattu ja vaikka tukassa onkin mummopermanentti, niin nätisti virkattu myssy pitää keltaiseksi värjätyt hiukset kuosissa.
Hän osaa monta sanaa ranskaa.
Kaikki niin pitävät hänestä. Hän ei ole kateellinen kenellekään, ja voin ihan vilpittömästi sanoa, että kukaan ei häntäkään kadehdi.
Onnellinen ihminen.
- äly hoi mihin menit
ainakaan älykkyyttä ei voi ostaa...
- loisto anoppi mulla
Jos on rahaa niinm iksei voi ostaa vaikka 8 käsilaukkua? Ostattehan työkin 8 omenaa??
Mun anoppi ostaa meille aina ruokaa kun itse ei syö niin paljon, ja sittenmenee hukkaan, niin ostaa aina liikaa ja kiikuttaa sitten meille.
Sille ostaminen on huvia siinä missä jolleen on uiminen tai jalkapallo. Anoppi shoppailee.
Mun lapsetkin ovat sitämieltä että anoppi on hyvä tapaus. - noh,,...
No voi lettas tohon provoon. Maailmassa on ainakin yksi ihminen, joka ei ole kateellinen sinulle.:) Minä olen ostanut käsilaukun viimeksi vuonna 2005 ja se oli halpa Espritin käsilaukku n. 40 euroa hinta. En ole kateellinen mistään, koska ihmisen virka on olla ihminen. On h*vetin hienoa - vaikkakin toki kapeaakin joskus, mutta ihan kivalla tavalla, kun ei ole mennyt naimisiin esim. minkäänlaisen pörssipellen kanssa, jolla kohta olisi miljoonia velkaa ( vaikka olisin voinutkin ja missä luojan kiitos äly voitti), en ole ostanut velaksi taloja joita en iässäni pystyisi maksamaan, enkä mitään. En ymmärrä, mistä puhut, mutta anteeksi tuntematon nimetön aloittaja: Mistä syystä kenenkään pitäisi olla kateellinen? Mä ainakaan en osaa.
Ps. On ihanaa nukkua pitkään, kun ei ole rääkyvää lapsilaumaa jaloissa, mutta melkein raivoakin kieltämättä joskus herää, kun esimerkiksi toimeentulotukea syydetään perheille, missä miehekkäät voisivat elättää vaimokkeeensa ihan itse. Naiset synnytyskoneina ja miehet siittäjinä ja ämmät suurimpina puolustamassa sitä sortoa - kiitti v*tusti. Hyvä yhteiskunta tää sinällään, mutta sopisko veromalli, että lapsiperheet itse kustantaisi toistensa elämän pääosin, ja sitten muuutenkin jokainen viiteryhmä omansa - ei varmaan sovi, koska pitäähän mun nuoren akateemisen naisen millä tahansa vaikka kahden euron tuntipalkalla maksaa työttömän peruskoulukouluttautuneen jukkapekan äidin kotihoidontuki, kun jukkapekalla ei ole muuten mahdollisuuksia ja näin vaikka siksi, että mä olen vasta kolmekymppinen.
Miksei verokortteja, että meidän beibi 4- vee vaatii nyt sataviiskyt kuussa jäkisharrastukseen ja v*tun lapsettomat äkkiä tänne äkkiä kakskymppiä per kuukausi ja eikö kuulu sana! Tai että akka niin siis pitäia saada olla himassa, kun köyhimmät ei saa toimeentulotukea, ei saa mitään tukia, kuuuuuuuuun kerran on lappppsiperheitäkin. Olis edes miehet ja naiset tasapuolisesti "kotityötä" tekeviä, kun kerran tässä natsi- infrastruktuurissa molottaa etuuksiensa pienuudesta.
Lällällää, musta olisi kamalaa vaihtaa vaippoja joka ilta. Omalle sen toki kai tekisi, mutta ikinä en ennen neljääkymppiä tekisi tai edes yrittäisi lapsia ja jos jää lapset mulla tekemättä, on se vsarmasti elämäni suurin suru, mutta koen sääliäö naisia kohtan, joille synnyttäminen on jokin meriitti tai pakko, kosken ole kasvanut sellaiseen kulttuuriin, vaan mun annetaan valita. - hulluksi tulossa
Hitsi kun on iso talo! Mulla on iikunanpesu projekti menossa, nyt on vajaa pulet pesty! Sitten alkaa matonpesuprojekti, sitten siivousprojekti. Shoppailuprojetkti on kivaa. Entiset kalut ulso uudes sisään.
Se on kivaa, kun ei oo rahasta kiinni ja voi ostaa mitä kivaa näkee. Kerrano stin kokonaisenkaupan. Sitten myin sen hirrrrveellä voitoolla. sitten ostin Kemikalion.
Ai että, sata ihmistä on kateellisia. Mäa sun matkalaukussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k984108Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k282876Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2302201Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet582097- 721456
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911101Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57955- 71954