Kesä tulee ja tanssia olisi kiva,parittoman naisen on kuitenkin vaikea päästä lavoilla tanssimaan.Oliskos vinkkejä...mistäs löytäis tanssikaverin?ikääkin jo 45v.
Tanssimaa lavoille
4
217
Vastaukset
- lavalle
Antava? missä olet?
- Go go go
Höh. Oot nuori. Itsekin aloitin yli 40-vuotiaana ja tanssia olen saanut alusta asti niin paljon kuin jaksan. Poikkeuksena ollut vain Valasranta, jossa käy keskimäärin nuorempaa porukkaa kuin muualla. Siellä en ole päässyt ihan joka pelille. :) Rohkeasti vain lavoille!
- Vipeltäjä:)
Sekaan vaan ja sitten aktiivisuuttaa naistentunnilla, rupee tulemaan kiitoshakuja ja siitä pikku hiljaa sitten saakin kerättyä kivan tanssittajaporukan kasaan.
Itsekkin jo lähes 60v eikä mitään ongelmaa tanssiinpääsyis.
Heti alus ei vaan parane hermostuu ellei paljon pääsekkään parketille, pitkäjänteisyyttä tarvitaan ja tietty toi tanssitaito on oltava jota kuinkin kohillaan. - Viikuskaktus
Naiset ovat kautta historian pitänneet YHTÄ! Joten varmaankin sieltä löytyy pareja?
Pian olet "parillinen" nainen ja voi alkaa kierrättmään juttuja hakija miehistä niin ja jos oikein haluaa niin voi kaikkialla hakea itse. Sillä se on sinun itsesi päätettävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k994184Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k472979Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2852586Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet612196- 721466
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761320- 951225
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911111- 741038
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?601003