170cm lyhyt mieheks

170cm ja 19w

Onko 170cm miehenä lyhyt ?

72

5353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+6

      Riippuu ihan henkilöstä ja mieltymyksistä :) Itelle olis liian lyhyt, koska oon 177 ja mulle toi pituus on aika tärkee, mut kaikille ei tosiaankaan oo.

    • Itsekin lyhyt

      Miksi kysellä kysymyksiä, joihin tietää itsekin vastauksen?? Kysymyksesi asettelu huokuu sitä, ettet ole tyytyväinen pituuteesi.

      Olet kesivertoa lyhyempi mies kuten itsekin olen, mutta se ei tarkoita, että olisit muita huonompi ihminen kokosi takia. Kyse on enemmänkin siitä, että teetkö itse pituudestasi numeron. Miten kannat itsesi jne. Onhan niitä tosi lyhyitä naisiakin, jotka eivät kaikki halua yli 180 senttistä miestä, tai joita eivät kaikki pitkät miehet halua, kun haluavat mieluummin sopivan pituisen itselleen. Jokaiselle luulisi löytyvän joku sopiva.

      Kukaan ei voi pituudelleen juurikaan mitään (pl. epäterveelliset elämäntavat), joten kannattaa ajatella lähtökohtaisesti niin, että miksi murehtia asiasta, jolle ei itse ole voinut mitään? Olet minkä pituinen tahansa, voit silti itse valita, elätkö elämäsi onnellisena vai masentuneena. Kannattaa ajatella, että aina vois olla asiat huonomminkin ja löytyy ilo niistä hyvistä asioista, jotka itsellä on.

      Et kuitenkaan ole vielä mikään tosilyhyt/lyhytkasvuinen, ja hekin voivat löytää onnensa esim. toisista lyhytkasvuisista jne.

      • n32

        "Kysymyksesi asettelu huokuu sitä, ettet ole tyytyväinen pituuteesi"

        öö, mitä sitten? Harva on 100% tyytyväinen itseensä, edes ulkonäköönsä. Itseäni ei haittaa vaikka ihmisellä on sisäinen kauneusvirhe, kuten joku asia, mikä vaivaa itsetuntoa.

        Masennustaan ei kukaan itse valitse, vaikka tie mitkä himas-pekat niin väittäisivät.


    • lyhkäne

      "Jokaiselle luulisi löytyvän joku sopiva."

      "Et kuitenkaan ole vielä mikään tosilyhyt/lyhytkasvuinen, ja hekin voivat löytää onnensa esim. toisista lyhytkasvuisista jne."

      Ei löydy. Kaikille ei ole kumppania olemassa vaikka ei olisi edes mitään kriteerejä kumppanin suhteen.
      Itse olen yksi noista miehistä ja sen asian tajuaminen oli todella katkera ja kova pala.
      Lyhyt mies joutuu todennäköisesti elämään yksin, kun lyhyetkin naiset menevät niille pitkille miehille.
      Pariutuminen ja seksi on pääosin pitkien miesten yksinoikeus.

      • tätinen

        Aika heikoillahan lyhyet miehet on, ei sille voi mitään. Minä olen 168 cm pitkä nainen ja tykkään korkokengistä eli aina kengillä tulee pituutta lisää n. 7 cm.En voisi kuvitellakkaan itseäni lyhyempää miestä vierelleni. Minua aina ärsyttää kn esim. näissä nettitreffi-ilmoitksissa kun huomaan tosi mielenkiintoisen miehen, niin bang- pituus on luokkaa 166-170 cm. APUVA! Onko kaikki lyhyet miehet netissä ettimässä seuraa...missä on tavallisen pituiset eli 180-185 cm ja vielä pitemmät. Tietysti varattuja jo:)


      • tavallisen pituset??
        tätinen kirjoitti:

        Aika heikoillahan lyhyet miehet on, ei sille voi mitään. Minä olen 168 cm pitkä nainen ja tykkään korkokengistä eli aina kengillä tulee pituutta lisää n. 7 cm.En voisi kuvitellakkaan itseäni lyhyempää miestä vierelleni. Minua aina ärsyttää kn esim. näissä nettitreffi-ilmoitksissa kun huomaan tosi mielenkiintoisen miehen, niin bang- pituus on luokkaa 166-170 cm. APUVA! Onko kaikki lyhyet miehet netissä ettimässä seuraa...missä on tavallisen pituiset eli 180-185 cm ja vielä pitemmät. Tietysti varattuja jo:)

        Kuule tätinen.
        Sun aikakaudellas miesten keskipituus oli vähemmän kuin nykynuorukaisilla, ja tätien ikäluokassa sinä oot myös naiseksi keskimittaista pidempi.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus


      • Pitkä vodi
        tätinen kirjoitti:

        Aika heikoillahan lyhyet miehet on, ei sille voi mitään. Minä olen 168 cm pitkä nainen ja tykkään korkokengistä eli aina kengillä tulee pituutta lisää n. 7 cm.En voisi kuvitellakkaan itseäni lyhyempää miestä vierelleni. Minua aina ärsyttää kn esim. näissä nettitreffi-ilmoitksissa kun huomaan tosi mielenkiintoisen miehen, niin bang- pituus on luokkaa 166-170 cm. APUVA! Onko kaikki lyhyet miehet netissä ettimässä seuraa...missä on tavallisen pituiset eli 180-185 cm ja vielä pitemmät. Tietysti varattuja jo:)

        APUVA APUVA APUVA ! Kukahan se tässä on heikoilla tätimoonika? Ei mikään ihmekään jos joudut roikkumaan treffipslstoilla eikä flaksi käy miesten kanssa,kerta olet noin rajoittunut ja pidät pituutta ylitsepääsemättömänä asiana,
        Katso tarkasti peiliin ja mieti oletko itse niin täydellinen että tuomitset ketään heikoksi
        T 178cm nainen jonka mies on 181cm
        Hyvin pyyhkiny viimiset 14 vuotta " kävelen korkeilla koroilla mieheni rinnalla"


    • goergjoqdsdv

      Tottakai lyhyet ovat netissä, koska lyhyillä miehillä ei ole hirveästi kysyntää baareissa, kouluissa, työpaikkaromansseissa eikä muissa tapahtumissa ellei lyhyt mies ole itsevarmuudeltaan, ulkonäöltään, karsimaltaan ja sosiaalisilta taidoiltaan (sanavalmius ja läpänheitto) luokkaa Robert Downey Jr. http://cdn.buzznet.com/assets/users16/xashleyemotiongirlx/default/hot-robert-downey-jr--large-msg-126763744375.jpg
      tai sitten muuten vain hyvätuloinen/rikas julkkis ym.

      Tavallista pitemmät ylemmän tason miehet, eivät tietenkään joudu roikkumaan nettipalstoilla, vaan heillä riittää vientiä luonnossa (baareissa, kouluissa, työpaikoilla, muissa tapahtumissa jne.)

    • goergjoqdsdv

      Sen verran täytyy sanoa naisten puolustukseksi, että tuskin itsekään haluaisin itseäni lyhyempää miestä jos olisin nainen. Ja en itsekään miehenä voi kuvitellakaan seurustelevani ainakaan kovin paljoa itseäni pitemmän naisen kanssa, joten ymmärrän noi naisten mieltymykset, vaikka ne ottaisivatkin lyhyemmille miehille koville. Ehkä 166-170 senttisten miesten ei muutenkaan kannattaisi lähtökohtaisesti katsoa 168 senttisiä naisia.

      Mutta jos on joku tämmöinen normaalipituinen (168 cm) naistapaus, joka ei syystä tai toisesta millään löytäisi itselleen juuri sitä sopivan pituista (yli 180cm) miestä, niin luulisi, että tällainen nainen jossain vaiheessa tyytyisi sitten ottamaan mieluummin vaikka jonkun noin 170-172 senttisen pätkän, joka olisi muuten mukava, kuin jos toinen vaihtoehto olisi elää loppuelämä yksin. Kun tuonkaann mittainen mies ei ainakaan ole lyhyempi kuin se 168 cm nainen, ja tarvittaessa voisi hankkia yhdet vähän paksumpipohjaiset kengät kompensoimaan sitä, ettei nainen mene koroilla ainakaan hirveäsi yli :D.

      • Anonyymi

        Kuulostat ylipainoiselta :D


    • nainen 36

      Tämä maailma on luonut "ihannemitat" sekä miehille että naisille. Näihin mittoihin sitten ihmiset vertailevat itseään. Vertailun kautta he kokevat ylemmyyden tai alemmuuden tunteita, kummatkin perustuvat väärään mittariin! Ihmisen ei ole tarkoitus vertailla itseään muihin, vaan keskittyä iloitsemaan omasta ainutlaatuisuudestaan.

      Koko elämä on pelkkä näkökulma kysymys. Jos verrataan sinua ihannemieheen, niin olet liian lyhyt, mutta entä sitten? Formulakuskit, rallikuskit ja monet näyttelijämiehet ovat lyhyitä ja he ovat menestyneitä ja pärjäävät elämässä. Se on sinusta kiinni, että teetkö tästä asiasta ongelman vai hyväksytkö pituuden osaksi sinua. Maailmassa on valtava määrä miehiä, jotka ovat sinun pituisiasi tai lyhyempiä. Sinun kannattaa keskittyä hyväksymään ja rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet. Ole ylpeä itsestäsi! Kävele selkä suorana ja ole kotona omassa kehossasi :)

    • On, mutta mielestäni lyhyet miehet ovat suloisia.

      T.Tyttö/nainen

    • Oh boy...

      here we go again...

    • yeahjee95

      ei mun mielestä, ja vaikka oliskin niin se ei haittaa ainakaan muo!
      ...oon nimittäin vaan 153cm pitkä :)

    • Pitkä mies

      Voi hyvä luoja.... mistä ja miksi näitä miehenalkuja, jotka kokevat olevansa lyhyitä löytyy?

      Taulaidioottipölvästiurpo, ei sinun arvosi määräydy pituuden mukaan. Jos haluat olla MIES, niin seuraavat asiat ovat olennaisia
      - Olet miehekäs
      - Et rutise
      - Et kerjää huomiota
      - Älä kuvittele, että nainen on sinua arvokkaampi
      - Saat kenet haluat ja niin monta kuin haluat
      - Pidät naisestasi huolen ja olet herrasmies niin vaimollesi kuin rakastajattarellesikin.

      Lopeta tuo itsesi väheksyminen!

      • Pötköä pukkaa

        pituus = miehekkyyttä


      • ........
        Pötköä pukkaa kirjoitti:

        pituus = miehekkyyttä

        On toki jonkun vammaisen huoran mielestä.


      • Sovinisti!!
        ........ kirjoitti:

        On toki jonkun vammaisen huoran mielestä.

        Naiset = vammaisia?


      • Nyyh nyyh

        Noh noh, rauhotus ny Eemeli, ennenku soitan sun äidille...


      • ........
        Nyyh nyyh kirjoitti:

        Noh noh, rauhotus ny Eemeli, ennenku soitan sun äidille...

        Menehän takaisin keittiöön siitä ja pyöräytä aisurillesi vaikkapa voileipä !


      • portinvahti.

        pieni korjaus,ei kuuleelämässä ole tärkeeä se ettäkuinka monen kanssa kerkeää olla, tää onvalitettavastiteille joilleki iskostunut päähän.


      • oi voi.

        Todennäköisesti taas yksi avohoidossa oleva henkilö, jonka oikea paikka olisi jossakin mielisairaalassa. Ai niin, nehän on melkein kaikki lakkautettu.


    • heippaM

      ei todellakaan ole lyhyt! olen itse 157 cm ja minulle riittää että mies olisi sentin tai 2 pidempi, tietenki mitä pidempi sen parempi ;D (voi käyttää korkeampi korkoja hänen seurassaan ;D )

      Lue tuo pitkä miehen kommentti monta kertaa läpi, siin on kaikki oleellinen .. voitko miehen näkökulmasta katsoa tämän ja kommentoida http://keskustelu.suomi24.fi/node/10769554


      Ps. muidenkin kommenttit ja mielipiteet ovat tervetulleita ja tärkeitä ;D

      • ........

        "mitä pidempi sen parempi"

        Toki, onhan se selvää, että 157cm naisella tulee olla 3 metrinen mies ! Mies voi halutessaan kuljettaa sinua esimerkiksi taskussa.
        Kyseisellä miehellä tulee olla myös Hummeri, ja kun persjalkaisen ämmän nalkutus alkaa ärsyttämään, hän voi heittää sinut hansikaslokeroon säilöön.

        Turha kuvitellakkaan, että lyhyt mies kelpaisi edes lyhyelle naisellekkaan.
        Haistakaa paska !

        T: 164cm mies, jonka kanssa kääpiöämmä ei kehtaa käyttää korkokenkiä.


      • Hmmh
        ........ kirjoitti:

        "mitä pidempi sen parempi"

        Toki, onhan se selvää, että 157cm naisella tulee olla 3 metrinen mies ! Mies voi halutessaan kuljettaa sinua esimerkiksi taskussa.
        Kyseisellä miehellä tulee olla myös Hummeri, ja kun persjalkaisen ämmän nalkutus alkaa ärsyttämään, hän voi heittää sinut hansikaslokeroon säilöön.

        Turha kuvitellakkaan, että lyhyt mies kelpaisi edes lyhyelle naisellekkaan.
        Haistakaa paska !

        T: 164cm mies, jonka kanssa kääpiöämmä ei kehtaa käyttää korkokenkiä.

        Kyl se myös vituttaa olla kaksmetrinen ku oon suhteellisen baby face... Ja noh,ei ylipitkätkää ei niin miehekkäät saa helpolla...

        terveisin Liian pitkä jäbä


    • lyhyt mutta en läski

      Suomalaisen miehen keskipituus on 175 joten kyllä 170 on lyhyt mies.

      Oman tutkimukseni mukaan naisten toive on vähintään 175 pituinen mies. Jopa 160 pituiset naiset haluavat vähintään 175 pituisen miehen. Näin se vaan on.

      • 18+4

        Vitut on. Kasvapa muutama vuosi ja kommentoi sitten.


    • lyhyt

      Ei kaikki halua, olen noin 160 en välttämättä halua 175 miestä.
      Ne kivoimmat ja mielenkiintosimmat ovat tähänkin asti olleet vain noin 170. Ei pituudella ole nii väliä, kun kannat mittas ylväästi ja varmasti. Niuhoille ei kelpaa, mutta et ole heidän arvioisensa, kaikille löytyy joku - toivottavasti.

      • ..........

        "kaikille löytyy joku - toivottavasti"

        Miksi ihmiset jauhavat tuota epärealistista paskaa ?


      • Mitäs me ameebat
        .......... kirjoitti:

        "kaikille löytyy joku - toivottavasti"

        Miksi ihmiset jauhavat tuota epärealistista paskaa ?

        Luulin olevani suomen katkerin mies mutta nimimerkki
        ..........
        pistää vieläkin paremmaksi.Mitä nyt näitä "ihannemies" osion tarinoita olen lukenut,aina hän tekemässä pituudestaan numeroa.Tämä ei ole kuitenkaan vittuilua hänelle,sympatiani ovat hänen puolellaan! itse en ole lyhyt mutta muista syistä huono naisten kanssa.


      • Anonyymi

        Olen 180cm pitkä nainen. Nyt jo 70 vuotta täyttänyt. Pituuteni ei ole minua haitannut kuin tansseissa miehet ei hakeneet pitkää naista tanssimaan. Kuitenkin ketkä haki tanssimaan yleensä hakivat toisenkin kerran, ja hauskaa oli.


    • ...ja...

      Ei kaikille aina löydykään, mutta pitää sitä edes yrittää olla toiveikas, ei saa heti kättelyssä luovuttaa.
      Eii ole löytyny muinullekaan vielä tässä ketää uutta, vaikka haluaisin aikaani jakaa jonkun kanssa, mutta en vielä luovuta kokonaan.

      • Ihannemieheni on lyhyt

        Minä pidän lyhyemmistä miehistä. Itse olen 168cm pitkä, 170cm mittainen mies riittäisi hyvin, saisi olla kyllä sitten voimakas, että jaksaisi mua kantaa, pussailukin olisi helpompaa kun ei tarvitsisi kurkotella. Älkää tunteko häpeää miehet lyhyytenne tähden :)


    • 170cm

      Juu ei tarvitse hävetä vaikka olen vain 170 cm.Olen toista metriä pitkä ihan niin kuin suuriosa muistakin miehistä.Sitpaitsi päätä pidemmät akat tulee iskemään aika useasti.Riittää kun on karismaa.

      • Pano-Pentti 187cm

        Tommosia sinttejä pannaan pyllyyn liiterissä.. Tuunko poeka volvolla hakemaan siut saunomaan? Osoitetiedot?


      • Pano-Pertti
        Pano-Pentti 187cm kirjoitti:

        Tommosia sinttejä pannaan pyllyyn liiterissä.. Tuunko poeka volvolla hakemaan siut saunomaan? Osoitetiedot?

        Panopentintie 13.
        Kivesvaara.


      • Pano-Pentti 187cm
        Pano-Pertti kirjoitti:

        Panopentintie 13.
        Kivesvaara.

        Kohta nähdään tuhnu! Volvon etuvalot valaisevat kohta pihasi, tuhnu!


    • Bernie 159 cm

      Lues nyt tämä ensin.

      Ei se pituus mitään meinaa, jos lompkulli on riittävän iso :)))

    • Piiiitkä MIES

      Kylläpä on penska lyhyt tumppi. Hahahahhaaaaaaaaa.

    • mhjfjfj

      Wikipeediassa mainitaan miesten globaaliksi keskipituudeksi 166cm ja naisten 154cm. Eli ei yhtään lyhyt maailmanlaajuisesti ajateltuna. Joten eiköhän asian kanssa pysty elämään. Suomalaiset vaan ovat maailman pisimpiä kansoja.

    • mhjfjfj

      Wikipeediassa mainitaan miesten globaaliksi keskipituudeksi 166cm ja naisten 154cm. Eli ei yhtään lyhyt maailmanlaajuisesti ajateltuna. Joten eiköhän asian kanssa pysty elämään. Suomalaiset vaan ovat maailman pisimpiä kansoja.

    • mhjfjfj

      Wikipeediassa mainitaan miesten globaaliksi keskipituudeksi 166cm ja naisten 154cm. Eli ei yhtään lyhyt maailmanlaajuisesti ajateltuna. Joten eiköhän asian kanssa pysty elämään. Suomalaiset vaan ovat maailman pisimpiä kansoja.

    • mhjfjfj

      Wikipeediassa mainitaan miesten globaaliksi keskipituudeksi 166cm ja naisten 154cm. Eli ei yhtään lyhyt maailmanlaajuisesti ajateltuna. Joten eiköhän asian kanssa pysty elämään. Suomalaiset vaan ovat maailman pisimpiä kansoja.

    • mhjfjfj

      Wikipeediassa mainitaan miesten globaaliksi keskipituudeksi 166cm ja naisten 154cm. Eli ei yhtään lyhyt maailmanlaajuisesti ajateltuna. Joten eiköhän asian kanssa pysty elämään. Suomalaiset vaan ovat maailman pisimpiä kansoja.

      • mooona

        No, mä oon n. 170cm pitkä nainen ja mulla on maailman ihanin mies joka on kanssani samanpituinen! Mulla kun on hiusta ja toisella ei, näytän ehkä pitemmältä. Ja niin, tykkään koroista! Oikeesti, ei sillä pituudella ole väliä. Aikaisemmin seurustelin yli 180cm kanssa.. Että on sitä pitkänki kanssa tullut oltua. Itseäni huomattavasti lyhyempää en kuitenkaan ottaisi.


    • Mulukut kehiin

      Lyhyelläkin miehellä voi olla tosi iso mulukku. Eikö se ole tärkeintä teille nartuille?
      Toisinpäin, pitkällä uroksella voi olla hyvinkin pieni pili.

    • Pitkä ja ruma

      Kasvot ovat ylivertaisesti kaikkein tärkeimmät vastakkaisen sukupuolen hurmaamisessa. Näin on molemmilla sukupuolilla.
      Miellyttävät kasvot ihmisellä ovat suunnaton pääoma.

    • llgdgd

      Itse oon 171cm pitkä mies. Itselleni on toistunut baarissa kolme kertaa sama kuvio: olen mennyt jutteleen itseäni lyhyemmälle naiselle, joka on sanonut heti ekassa lauseessa "oot liian lyhyt" ja saman illan aikana itseäni noin 2-3 senttiä pidempi nainen on tehnyt alotteen minua kohtaan. Kerran käynyt niinkin että eräs päätä pidempi nainen on tullut iskemään todella suoraviivaisesti. Jotenkin tuntuu ristiriitaiselta tää kuvio. Sitten kun aloin miettimään niin kukaan itseäni pidempi nainen ei ole koskaa sanonu mulle, että olisin liian lyhyt. Itseäni lyhyemmät naiset siitä jaksaa kyllä muistuttaa. Voisko jossain tapauksessa naiset olla itsevarmempia lyhympien miesten seurassa, jos puhutaan naisista jokka on yli 170cm?

      Onko muilla lyhyillä miehillä vastaavia kokemuksia?

      Miksi itseään pidempi mies ei kelpaa alle 170cm naisille, vastauksia naisilta joille ei kelpaa?

    • ToinenLyhytMies

      Juu olen n. 169 cm "pitkä" mies ja olen myös huomannut, että paremmin käyn kaupaksi itseäni pidemmille naisille kuin lyhyemmille, hassu juttu.

      Kerrankin eräässä baarissa yritin iskeä ensin itseäni lyhyempiä naisia ilman tulosta ja sitten menin erään naisen luo, joka istui baarijakkaralla, enkä ensin huomannut hänen pituuttaan, mutta kun hän sitten nousi seisomaan , niin huomansin, että hän oli päätä pidempi minua ja hän oli ainoa joka oli heti suostuvainen:) kaiken lisäksi nainen oli tosi kaunis.

      Kaikki ei todellakaan ole aina itsestäänselvää.

    • aamulla 172cm

      Itekki varsin lyhyt mieheksi mut itteä ei asia häiritte,päivastoin, tosin en laittais vastaa jos olisin pidempiki. Aamupituus 172cm, kuukautta vaille 20 ja kasvut on kyllä kasvettu

    • onnellinenkaunokki

      Itse olen 170cm, poikaystävä muutaman sentin pidempi mutta lyhyempi jos käytän korkeita korkoja. Eikä haittaa pätkääkään, minä sitä rakastan, ei muiden mahdollisilla mielipiteillä väliä.

    • Vähemmän pitkä mies

      Vuosia 19, pituutta 172cm eikä vittu haittaa

    • on teillä ongelmat..

      Oon nainen ja 164cm pitkä, mun ex miesystävät on kaikki sattuneet olemaan todella pitkiä. Mutta eräs hyvä ystäväni on mielestäni hyvännäköisimpiä tapaamiani miehiä ja hän on vain 170cm. Mies treenaa paljon joten on erittäin maskuliininen leveine hartioineen ja lihaksineen, eikä pituus haittaa yhtään. Korkokenkieni kanssa olen misetä paljon pidempi muttei kukaan kiinnitä siihen huomiota, jos mies voivottelisi koko ajan kaikille kuinka lyhyt on niin tottakai kaikki sen huomaisivat!!!

    • pätkä87

      itse olen 162cm pitkä mies ja aivaan liia lyhyt! mutta kyllä tässä yksinki pärjää

    • 23344333

      Valehtelisin jos sillä ei olisi mulle merkitystä.. Oon kuitenki aika pitkä nainen 170cm.. jos mies on lyhyempi tai saman pituinen tunnen itseni lihavaksi ja liian isoksi.. Jos mies on pidempi kuin minä se on kiihottavaa. rehellinen vastaukseni

      • Osioihin

        Mua kai hävettäis olla nainen jolle pituus on kaikki kaikessa.


    • Ei liian lyhyt

      Minä nainen 169,5cm, lasteni isä noin sentin lyhyempi. Tapasimme kun olimme molemmat sinun ikäisiäsi. Eli 10vuotta sitten. Eipä se pituus mitään haitannut.
      Häntä ennenkin minulla oli ollut parikin poikaystävää joista kumpikin oli alle 175cm (tarkkoja pituuksia en muista).

      Mutta sinun kannattaa treenata lihaksia. Leveät hartiat ovat myös lyhyellä miehellä vielä tärkeämpää kuin pitkällä.

      • Ai, olikin vanha aloitus

        No, sitten.


    • Hmph

      Helvetin pinnallisia ihmiset on jos pituus merkkaa jotain. Ymmärrän et jos puol metrii on pituuseroo se voi hankaloittaa asioita mut ei sil muuten pitäs olla mitää väliä! Etenki ne naiset jotka ovat sillee et "apua en voi olla miestäni pidempi" ovat niin naurettavia. Eivät he taida edes rakkautta etsiäkkään.

    • 172 cm 21V

      Mä oon 21 ja 172 cm

    • 18+4

      170cm mies on alle keskimitan Suomessa, en kuitenkaan pidä lyhyenä. Oon 161 cm, tarpeeks pitkä mulle.

    • Pikkunaisia

      Olen 154cm pituinen nainen.Toivoisin löytäväni itselleni kivan ja urheilullisen miehen. Baarissa olen aina liian lyhyt. En ole mielestäni mitenkään ruma. Olen huumorintajuinen ja muutenkin mukava. En vaan kelpaa kenellekään koska olen liian lyhyt. Se on vaan tosiasia.

      • ei se

        Heheh, ei pidä paikkaansa. Syy on jokin muu.


    • ok ko toktok

      Kuulut pygmien sukuun.

    • mirkku22

      Kaikki alle 200 cm. ovat hukkapätkiä.

    • sehän on tärkein

      en teidä mutta just sopivaan 69iin löytyy kyllä nainen kun nainen

    • updown1

      joo

    • Ei ole.

    • Anonyymi

      Ei ole lyhyt vaan muut on vain turhan pitkiä.

      T: M171cm

      • Anonyymi

        nappiin sanottu, kankeus se on joka jyllää heissä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe