Moottoripyörää ostamassa

20v tyttö

Joo elikkä oon ostamassa nyt tällästä kyykkypyörää. Kysyn vaa et mikä 1000cc kyykky ois paras aloittelijalle. Polkupyörällä ajan muutaman kerran viikossa, mutta muuta kokemusta ei kaksipyöräisitä ole. Korttia en aio suorittaa, vaan aattelin ajaa ilman korttii sil kyykyllä nyt ainaki alkuu. Kiitos jo etukäteen vastauksista. Ikää mul on 20 vuotta ja oon nainen.

20

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korttia ajava 42v.

      Toivottavasti tämä viesti ei ole tosi. Jos on, toivottavasti kukaan ei myy sulle polkupyörää kummempaa. Aloita kevarikortin suorittamisella, jos veri vetää ajamaan. Iso moottoripyörä ei kuulu kokemattoman käsiin, lähtee henki tai ainakin nahka. Ilman korttia ei saa ajaa yleisillä teillä. Jos niin teet, olet vaaraksi muille ja itsellesi.

      • Kiitos kommentista, tajusin itekki et en ostaa mitää kyykkyy ku ne on vähän liian nopeita ja sillee, mut yks tuttu on myyymäs 1700cc custompyörän ni oisko se hyvä valinta ekaks? Nehän ei pitäis olla ees liian tehokkaita jos oon oikein ymmärtäny?


      • heheheh.

        Kyllä luonto karsii !...provoilijankin.


      • Epävarma kysys-
        esjonneeee92 kirjoitti:

        Kiitos kommentista, tajusin itekki et en ostaa mitää kyykkyy ku ne on vähän liian nopeita ja sillee, mut yks tuttu on myyymäs 1700cc custompyörän ni oisko se hyvä valinta ekaks? Nehän ei pitäis olla ees liian tehokkaita jos oon oikein ymmärtäny?

        mä oo 36-vuotias yksinhuoltaja ja haluasin ostaa osamaksulla 750cuutioisen moottoripyörän.
        Nettimotossa niitä saa ostaa osamaksulla ilman käsirahaa, tuloni riittää juuri ja juuri täyttämään lainan ehdot. Kk-maksu 97€ ja 10-vuotta , kannattaako hankkia, tuleeko pahoja vikoja, jotka maksaa, korjaako joku halvalla niitä.
        kannattaako sosiaalitoimistoon viedä vakuutusmaksuja? he kyllä maksaa nyt mun lehti ja TV-luvan, muttei laajakaistaa? Mistä näkee, että onko rengas hyvä, onko ne vaikea vaihtaa. Myyjä ei antanut mun kokeila pyörää..onkohan siinä jotain vikaa? Meiän talossa asuu kyllä miehiä jotka vois käydä kokeilemasssa sitä , muttei ne kään voi viikonloppuna,ku eivät ole selvinpäin. Onko kypärä kallis, mää tykkäisin punaisesta.


      • sopiva--

      • esjonne03

    • piste tälle ketjulle

      Provojen taso putoaa luokattoman heikoksi, kun ilman mopoa jääneet persaukiset purkavat patoumiaan epätoivoisina palstalle.

      • ennen B:hen sai A:n

        Tuo oli kuitenkin sellainen provo jonka tunnisti välittömästi koska mukaan oli sotkettu ajokortittomuus.

        Suosittelen tuohon käyttöön Hayabusaa, vaikkei se tonninen olekaan.


      • Brutal Death
        ennen B:hen sai A:n kirjoitti:

        Tuo oli kuitenkin sellainen provo jonka tunnisti välittömästi koska mukaan oli sotkettu ajokortittomuus.

        Suosittelen tuohon käyttöön Hayabusaa, vaikkei se tonninen olekaan.

        Busa ois hyvä tai sitten uusi Kawan ZX14R joka on busaa tehokkaampi,nopeampi ja vielä painavampikin(?). Kumpikin on aloittelevalle motoristille oivia laitteita. Herran haltuun siis......tai paremminkin ...lepää rauhassa vaikka aloittaja selvä provo olikin!


    • näkemiin

      S24 on oikea provojen kaatopaikka.

    • Arttu Sakari

      Hoh hoijaa, kyllä on täällä jutut!
      Opettele ajaman ensin sillä polkupyörälläsi. Sitten kun sen osaat niin voit ajatella liikkumista moottoroidulla ajoneuvolla (50 cc mootori).
      Vielä jos löytyy intoa niin sen jälkeen hiukan suurempaa...

    • Yamah

      Joo osta vaikka Yamaha R1, eli 1000cc sporttipyörä. Kulkee ja kiihtyy aivan sairaan kovaa. On erittäin "helppo" kokemattoman käsitellä. Aloitappa vaikka mutkatielenkillä :)

    • 20v tyttö

      Peruin sitte koko ostoaikeen ku ei siit koeajost tullu mitää. Kytkimen käyttö oli yllättävän vaikeeta, en oikee päässy liikkeelle. Uuden polkupyörän ostin makso 500€.

    • ´kari taoiu4

      mulla olisi 600-kawa.olisiko se liian painava sulle.tehoja on 110 takap.väri nätti kavan vihreä,erikiois teippinmaalaus.pyörä o tällä hetkellä vantaalla

      • 110 takapyöräteho

        600 Kawassa? Älä nyt unta nää.


    • Heili Karjalasta

      Hei, olen 21v. nuori nainen. Kuukautiseni alkoivat 11-vuotiaana ja ovat olleet suht säännölliset. Nyt olen ajatellut ostaa kyykkypyörän, kun ovat kuulemma halpoja juuri nyt. Varusteisiin säästän rahaa koko ajan, juon vain 14 sidukkaa viikonloppuisin. Mitkä olisi parhaat ajohousut? Lyhyt vai puolipitkä, kun saattaa ulottuu kuitenkin polven yläpuolelle.

      • Viis varusreista

        Laita sellainen "roiskeläppä minihame ja toppi, ne riittää, ainiin kypärä on pakko olla, no pinkki sellainen, ja sit menoks....


    • teijoliini

      Osta haulikko ja pari panosta. Pääset nopeammin pois tästä maailmasta ja samalla tältäkin foorumilta.

      • esjonne02

        ilmakivääri löytyy jänisten metsästykseen mutta haulikkoa en aio ostaa. En vaan osaa käyttää sitä kiväärii. Miten ne toimii?


    • orggi

      osta busa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe