Pölhölän asusteet

Mika.

Hei, olen juuri kurssilta valmistunut kuljettaja ja olen tiedustellut eri yhtiöistä töitä, Pölhölällä olisi luvassa duunia, mutta vaatteiden väri ja malli mietityttää. Olen hetero mies ja minusta Pölhölän vaatteet ovat kovin naiselliset, väri violetti ja puvun mallikin hieman naismainen ja minulle sanottiin , että punapuvun lisäksi joutuu pitämään kesälläkin kravattia, kuinka pärjää helteillä, onko taukoja riittäävästi ja joutuuko ajamaan yli kahdeksan tunnin päiviä?
Mitä mieltä olette pölhölän virkapuvun väristä ja asun kokonaisuudesta? Oletteko kokeneet itsenne kiusaantuneeksi ja onko teitä häiritty puvun värin takia?
Kyselen asiaa, koska se minua vaivaa ja töitä olisi saatava, kuitenkaan e haluaisi leimaantua naismaiseksi hintukaksi työn takia, että jos jollakin kokemusta tästä yhtiöstä ja työpuvusta niin otan neuvoja vastaan ja kyse on siis Pkl:n paikallisiliikenteestä helsingissä.

92

2286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta mooses...

      Ilmeisesti et osaa käyttä haku toimintoja tällä sivustolla ,jos noita joudut kysymään....
      Provohan tuo aloitus tietenkin, mutta....

    • tiamontti kysyy

      ja odottaa itteään tukevaa vastausta. Vttu Diamontti sä olet melko säälittävä pelle. Itte oot asias tyriny ja nyt sitte sulla ei oo mitään muuta viestittävää, kuin joku työasu. Itseasiassa tuo työpuku on PK-seudun tyylikkäimpiä niin väritykseltään, kuin myös tyyliltään. Mutta luuserit ovat aina luusereita.

      • jorma ulkona

        homoushan on muotia, ei muuta kuin "mika" kaapista ulos rohkeasti!!


      • diamond o`rossi
        jorma ulkona kirjoitti:

        homoushan on muotia, ei muuta kuin "mika" kaapista ulos rohkeasti!!

        Taitaa olla ja apinoihin sekaantuminenkin ja missikilpailut piokatyttöjen kesken. Tänäänkin kello 07 50 Herttikassa Pölhölän 58 ja auto nummero 805 ja tytöllä lippalakki joka sopi apinan päähän kuin sormi suutarin...
        ja kuumalla hellepäivällä violetinpunainen villapaita. Ei pääse simpanssit pilkuistaan , vai mitenkäs se meni.


      • maisteri äo 162
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Taitaa olla ja apinoihin sekaantuminenkin ja missikilpailut piokatyttöjen kesken. Tänäänkin kello 07 50 Herttikassa Pölhölän 58 ja auto nummero 805 ja tytöllä lippalakki joka sopi apinan päähän kuin sormi suutarin...
        ja kuumalla hellepäivällä violetinpunainen villapaita. Ei pääse simpanssit pilkuistaan , vai mitenkäs se meni.

        kyllä rossia potuttaa pohjolan hienot vaatteet. Ja eipä rossia otettu pohjolalle töihin kun naiivi on.


      • timant o´´pässille
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Taitaa olla ja apinoihin sekaantuminenkin ja missikilpailut piokatyttöjen kesken. Tänäänkin kello 07 50 Herttikassa Pölhölän 58 ja auto nummero 805 ja tytöllä lippalakki joka sopi apinan päähän kuin sormi suutarin...
        ja kuumalla hellepäivällä violetinpunainen villapaita. Ei pääse simpanssit pilkuistaan , vai mitenkäs se meni.

        Ettei vaan timantilla ollut kuumia aaltoja itsellään, kun ei noita hellepäiviä ole viime aikoina ollut.


    • diamond o ' rossi

      pohjolanliikenteen vaatteet ovat pääkaupunkiseudun parhaimmaksi valitut v.2011. Ja kohta kaikilla bussikuskeilla on violetin väriset kuteet.

    • diamond o ' rossi

      Mä anon vapaata tiukukoskelta ja tulen missikisoihin vain pelkät violetin väriset boxerit ja rintsikat päällä ja voitan tai sitten en !

      • tiukukosken ylilääkäri

        etköhän sää tiamontti nyt päivän vapaata voi saada, kun kerran kyseessä missikisat sentään. Pääset toteuttamaan vähän sitä sun naiseksipukeutujan haavetta. Ota pokaali kotiin!
        Muista vaan tulla heti kisojen jälkeen tänne takasin niin laitetaan taas isot latauspiuhat kiinni. Ei sillä että susta ikinä normaali tulisi, millään hoidolla.


      • stadin kundi

        Hyvä diamond tule ja rassaa pakoputkeni otan tummelia muukaan niin katsotaan savuttaako vielä?


    • asenne vammaton : )

      Voi elämän kevät tätä pohjolanliikenteen työasu keskustelua!!!! Työasu,kun työasu ei se violetti sinua tapa!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Entinen Pkl Kuski.

      Pölhölä on kummajainen alan yritysten joukossa, muissa yrityksissä eletään sentään tätä päivää, mutta Pölhölällä sata vuotta vanhaa armeijan aikaa!
      Pölhölän kuljettaja joutuu käyttämään keähelteelläkin nailonista kauluspaitaa ja kravattia kun muilla yrityksillä t-paita, muissa saadaan käyttää helteellä shortseja, pölhölällä ei. PÖlhölän kuski siis näännytetään autoonsa ja päivät ovat kusisen pitkiä.
      Pölhölän työpuku on naismaisen violetti/lila, sille nauraa koko kaupunki, miksi työpuku on tuon värinen ja miksi tuollainen sotialaallinen armeijakuri ja solmiopakko, kyse on alistamisesta. Eipä ihme, että Pölhölän esimiesaines on puolisotiaallsita ja maanpuolustuhenkistä, armeijastahan sinne on siirretty ihan päällikkötasolle asti.
      Pölhölällä vallitsee hierarkia ja kyttäysmeininki, voi kuljettaja poloa, joka ei jaksa lyhyenä päivänä tehdä ylitöitä, eli jatkaa päivää kun takana pitkien 12 tunnin päivien uuvuttava putki. Minulla kävi näin, esimies soittaa, että käykö päivän jatkaminen, no eihän se voinut käydä, kun ainoa lyhyt päivä ja omia menoja rästissä, seuraavassa työvuorolistassa tämä juntattiin, vieläkin kusisempina päivinä ja tätä simputusta jatkui seuraavt puoli vuotta, myöskin perässäni kuljettiin ja tarkkailitiin ajoaikojani.
      Minulle riitti, ei ksokaan enään Pölhölän komppaniaan violettivaatteisiin.

      • opelmies1

        Itse olen Pohjolan Liikenteen kuski ja meillä saa käyttää kesähelteillä shortseja, mutta kravatti on aina pakollinen päässä. Minun mielestäni kravatti on ihan mukava pitää päällä ja se tuntuu hyvältä. Tykkään paljon työvaatteistani.


    • Rää-Täli

      Tiukukoskella uusiivat potilaiden vaatetusta jolloin vanhat käytöstä poistuvat retelit myyty pölhölälle uusiksi violetinpunaisiksi virka-asusteiksi. Että sama vaatekuosi jatkuu edelleen ja hieman pistää miettimään onko pölhölällä ja Tiukukoskella jokin syy-yhteys , kun sama vaatetus hoidokeilla ja kuljettajilla. Voivat vuorotella mestoista tarvitessa.

    • Tiamontti on vaan

      niin vitun katkera, kun ei päässyt edes Pölhölälle töihin. Nyt jätkä maukuu ku leikattua narttukatti, jolla ei ole mitään saannin mahdollisuutta. Mutta elämä on.

      • diamond o`rossi

        Edes pölhölälle? On niitä muitakin , paljon paremmilla miesmäisillä kuteilla varustettuja firmoja. Myös paremmilla ja inhimillisemmillä ajosarjoilla ja sopivanmittaisilla työpäivillä maustettuja. Olkaa siellä pölhölällä vaan jotka pitsistä tykkäätte ja gestaponaz-kurissa viihdytte.


      • masa
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Edes pölhölälle? On niitä muitakin , paljon paremmilla miesmäisillä kuteilla varustettuja firmoja. Myös paremmilla ja inhimillisemmillä ajosarjoilla ja sopivanmittaisilla työpäivillä maustettuja. Olkaa siellä pölhölällä vaan jotka pitsistä tykkäätte ja gestaponaz-kurissa viihdytte.

        diamond on helbin halpatyöläinen musta käkkäräpää joka riitelee herttoniemes kaikkien kanssa ja ajelee vaalean sinisellä autolla. Hyvin sopii varhaan.


      • diamond o`rossi
        masa kirjoitti:

        diamond on helbin halpatyöläinen musta käkkäräpää joka riitelee herttoniemes kaikkien kanssa ja ajelee vaalean sinisellä autolla. Hyvin sopii varhaan.

        Tule masa jumalauta juttusille siellä Herttikassa niin saat maistaa sormustani. Sitä on joutunut useampi pomokin imemään vuosikymmenten varrella. Voi rypistyä violetinkukertavat simpsettisikin siinä tuoksinassa.Koskas tulet ?


      • rekkaraimo
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Tule masa jumalauta juttusille siellä Herttikassa niin saat maistaa sormustani. Sitä on joutunut useampi pomokin imemään vuosikymmenten varrella. Voi rypistyä violetinkukertavat simpsettisikin siinä tuoksinassa.Koskas tulet ?

        jaaha yksi hertsikan tyyppi pilaa typerillä kirjoituksillaan koko tämän joukkoliikenne palstan. Hyi häpeä!


      • tiamontti
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Tule masa jumalauta juttusille siellä Herttikassa niin saat maistaa sormustani. Sitä on joutunut useampi pomokin imemään vuosikymmenten varrella. Voi rypistyä violetinkukertavat simpsettisikin siinä tuoksinassa.Koskas tulet ?

        etkö siis oikeesti ymmärrä kuinka ymmärtämätön sä olet? "tuu maistaa mun sormusta", voi jösses mikä idiootti. Entä jois jokutulee ja katkoo sulta ton sormuksen sormen? Taitaaolla vetelät pöksyissä alta aiksayksikön. Älä rupee idiootti trollaa, sillä joku voi vastata haasteeseen ja tehdä sun sormuksesta muinaisjäänteen. Sä tuskin oot nii kova kuin sun timanttis ja sekin on vain ns. teollisuustimantti, eli pelkkä kopio todellisesta timantista.


      • columbo
        tiamontti kirjoitti:

        etkö siis oikeesti ymmärrä kuinka ymmärtämätön sä olet? "tuu maistaa mun sormusta", voi jösses mikä idiootti. Entä jois jokutulee ja katkoo sulta ton sormuksen sormen? Taitaaolla vetelät pöksyissä alta aiksayksikön. Älä rupee idiootti trollaa, sillä joku voi vastata haasteeseen ja tehdä sun sormuksesta muinaisjäänteen. Sä tuskin oot nii kova kuin sun timanttis ja sekin on vain ns. teollisuustimantti, eli pelkkä kopio todellisesta timantista.

        Tiukukosken potilas taas tänä iltana pullistelee violetin värisessä hameessa täällä. Ja muistaa pohjolanliikennettä haukkua. Ja syy siihen ettei päässyt töihin pohjolanliikenteelle vaikka yritti. Mut moukka mikä moukka.


      • diamond o`rossi
        columbo kirjoitti:

        Tiukukosken potilas taas tänä iltana pullistelee violetin värisessä hameessa täällä. Ja muistaa pohjolanliikennettä haukkua. Ja syy siihen ettei päässyt töihin pohjolanliikenteelle vaikka yritti. Mut moukka mikä moukka.

        Tervetuloa vaan tasaselle tiamontit ja kolumpot sun muut vellipöksyt, rekkavaimot mukaan lukien. Sormus jo 50 vuotta ratkonut työriitoja ja sen tenho puree vastakin jos aihetta ilmenee. Voi tulla ihan vapaasti vetämään sormikoukkua kanssani , mutta voi teillä tulla äitejänne ikävä kanssani. No..missä tavataan ja kokeillaan?


      • Goljat
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Tervetuloa vaan tasaselle tiamontit ja kolumpot sun muut vellipöksyt, rekkavaimot mukaan lukien. Sormus jo 50 vuotta ratkonut työriitoja ja sen tenho puree vastakin jos aihetta ilmenee. Voi tulla ihan vapaasti vetämään sormikoukkua kanssani , mutta voi teillä tulla äitejänne ikävä kanssani. No..missä tavataan ja kokeillaan?

        asia selvä. Tule huomenna kello kaksitoista suomen aikaa turun kauppatorin kulmaan heselle. katotaan sitten. voin maksaa junalippusi turkuun kuittia vastaan, takaisin pääsetkin kätevästi sairas-autolla. Äläkä nyt ole paskaa jauhava nolo tissiposki vaan ilmesty paikalle. Ja ota timanttisormuksesi mukaan.


      • diamond o`rossi
        Goljat kirjoitti:

        asia selvä. Tule huomenna kello kaksitoista suomen aikaa turun kauppatorin kulmaan heselle. katotaan sitten. voin maksaa junalippusi turkuun kuittia vastaan, takaisin pääsetkin kätevästi sairas-autolla. Äläkä nyt ole paskaa jauhava nolo tissiposki vaan ilmesty paikalle. Ja ota timanttisormuksesi mukaan.

        Näin lyhyellä varoitusajalla en päässyt koska luin satujasi vasta nyt jolloin hetki mennyt jo ohitse. Mutta mielelläni otan kutsun vastaan myöhempänä ajankohtana. Pääsisitkö itse tulemaan Helsinkiin ? Voin minäkin maksaa sinun matkasi , mutta varoa pitää minun ettei paluumatkasi taitu "monosen"kyydillä. Sopisiko jonakin viikonloppuna , tai kyllä viikollakin käy kun riittävän ajoissa ilmoitat sen ajankohdan. Kävisikö Nallepubissa Kaarlenkadulla Helsingissä vaikka. Voin tarjota sulle ensin kaljatkin jonka jälkeen voin esitellä sulle sormustani Karhupuiston nurkilla.


      • anti-timantti
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Näin lyhyellä varoitusajalla en päässyt koska luin satujasi vasta nyt jolloin hetki mennyt jo ohitse. Mutta mielelläni otan kutsun vastaan myöhempänä ajankohtana. Pääsisitkö itse tulemaan Helsinkiin ? Voin minäkin maksaa sinun matkasi , mutta varoa pitää minun ettei paluumatkasi taitu "monosen"kyydillä. Sopisiko jonakin viikonloppuna , tai kyllä viikollakin käy kun riittävän ajoissa ilmoitat sen ajankohdan. Kävisikö Nallepubissa Kaarlenkadulla Helsingissä vaikka. Voin tarjota sulle ensin kaljatkin jonka jälkeen voin esitellä sulle sormustani Karhupuiston nurkilla.

        taidat olla niitä jätkiä joka esittelee toiselle koiraalle ihan jotain muuta asioita kuin sormuksia...
        Sun homoleikkisi tuskin kiinnostaa yhtään ketään.


      • diamond o`rossi
        anti-timantti kirjoitti:

        taidat olla niitä jätkiä joka esittelee toiselle koiraalle ihan jotain muuta asioita kuin sormuksia...
        Sun homoleikkisi tuskin kiinnostaa yhtään ketään.

        No ton kysymyksen voi esittää Kolli-Jatalle joka on leikattu ja pyytelee Turun torille.
        Siksi Nalle , koska Jatta viihtyy sen kaltaisissa paikoissa kuten Turussakin paikassa missä "he" kokoontuvat.


      • leva
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Näin lyhyellä varoitusajalla en päässyt koska luin satujasi vasta nyt jolloin hetki mennyt jo ohitse. Mutta mielelläni otan kutsun vastaan myöhempänä ajankohtana. Pääsisitkö itse tulemaan Helsinkiin ? Voin minäkin maksaa sinun matkasi , mutta varoa pitää minun ettei paluumatkasi taitu "monosen"kyydillä. Sopisiko jonakin viikonloppuna , tai kyllä viikollakin käy kun riittävän ajoissa ilmoitat sen ajankohdan. Kävisikö Nallepubissa Kaarlenkadulla Helsingissä vaikka. Voin tarjota sulle ensin kaljatkin jonka jälkeen voin esitellä sulle sormustani Karhupuiston nurkilla.

        Mielenkiintoista. Nallehan on lesbomesta, onko diamonddi tosiaankin joku lesbo muija, joka esittää jotain...


    • diamond o ' rossi

      Kannattaa mennä pohjolalle töihin. On hienot ajovaatteet. Hyvät autot. Mukavat pomot. Hyvät ajosarjat ja ajoajat. Pitkä vuosiloma = 12 viikkoa. Hyvä palkka = 25 euroa tunti.

    • diamond o`rossi

      Nii ja unohtui mainita työeduista vielä että saa kusta mun kintuille ja nauraa mulle päin naamaa, kun olen ruikuttamassa portin pielessä. Mutta eihän ne tällästa alkoholisoitunutta tissiposkea suunpieksijää sinne ikinä ota. Mutta portilla itken, niin voitte aina naureskella mun tyhmyydelle kun ajatte ohi. (älkää siltä käräyttäkö tiukukosken ylilääkärille mun sijaintia, tulee meinaan meikäläiselle lähtö heti takasin...)

      • Koiranturpa

        Täällä kirjoittelee soopaa tiukukoskensa kanssa . Menis treffeille.


      • sherlockholmes

        Joo mä kusasin rossin päälle kun oli sammunut hertsikas metron sisäänkäynnin eteen. Jo oli äijä kusessa.


      • Rautalanka Martti
        sherlockholmes kirjoitti:

        Joo mä kusasin rossin päälle kun oli sammunut hertsikas metron sisäänkäynnin eteen. Jo oli äijä kusessa.

        Tosta nyt vois olla montaakin mieltä. Jos oikeasti olisit edes ajatellut osoitella pililläsi Rossin Upia kohti kusemis , tai omia mielitekotarkoituksissasi , tuskin olisit kykenevä tänne kirjoittamaan , vaan joku muu laatisi muistovärssysi. Sen verran tunnen Diamondin vuosikymmenten takaa kun öjlylstissa seilattiin noita kaksikaistaisia silloisia pikateitä ja pidettiin isännät ja muutkin turvanrepijät aisoissa.


    • mautalanka rartti

      öljylasti teillä taisi olla ruskeassa silmässänne helpottamassa "sisäänkäyntiä" muuta öljylastia te d-kuppiposket ette ole ikinä nähneetkään.

    • jallu18

      Herrajumala sinun kanssa! oletko kehitysvammainen? Pohjolan Liikenteen työvaatteet ovat kyllä hienoja. Ei kaikki kuljettajat pidä violettia pukua. Minä tunnen yhden Pölhölän kuljettajan ja hän pitää kesällä shortseja töissä mutta pitää silti päällä Pölhölän kravattia ja Pölhölän kauluspaitaa. Jos on sadepäivä niin hänellä on mukana Pölhölän violetti takki. Pölhölän vaatteet eivät ole naismaiset! PISTE

    • ex pölhölä

      Yleinen käytäntöhän on että pölhölä pitää harjoittelu ajan harjoittelijat töissä. Eli ilmaistyövoiman. Ja kun harjoittelu ajan kysyt töitä ei ole työpaikkaa. Harjoittelijat lähtee pois ja seuraavana päivänä tulevat uudet harjoittelijat. Näin saadaan harjoittelijoilla keploteltua jatkuvasti. Ja jos vähänkin sairaslomia pidät. Alkaa lääkärien puolelta simputus ja oikein hakemalla haetaan kuskista sairauksia joita ei ole varmastikaan. Lähetteitä mitä ihmeellisimpiin tutkimuksiin. Onhan duunaria kiva simputtaa sadistin kiilto silmissä.

      • diamond o`rossi

        Lisäksi varusteisiin mukaan kuuluu epämiellyttävästi hiertävät stringit joita niiden shortsien kanssa kuuluu pitää.


      • duamond o rossi
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Lisäksi varusteisiin mukaan kuuluu epämiellyttävästi hiertävät stringit joita niiden shortsien kanssa kuuluu pitää.

        Diamond o Rossi tietää kun oli pohjolan portilla stringit jalassa kysymässä töitä mut stringimiehelle oli tullut lähtöpassit.


      • diamond o`rossi
        duamond o rossi kirjoitti:

        Diamond o Rossi tietää kun oli pohjolan portilla stringit jalassa kysymässä töitä mut stringimiehelle oli tullut lähtöpassit.

        Siellähän pidätte niitä epämukavia naistenhepeniä. Muistin virkistämiseksi voin kertoa että vierailuni portilla ei päättynyt suinkaan kyseisiin vaatekappaleisiin ,vaan siihen kun tippakannulla posetiivarinapinaa muistuttava kyherö kantoi jotain polttoainetta kun se suuri säästökampanja. Se riitti mulle ennenkuin ehti alkaakaan. Lähtöpasseja en saanut vaan otin ne. Onkos muuten vihellelty peräänne kun niissä pitseissänne sipsuttelette ?


      • Pölhölän kuski

        On se työilmapiiri aika armeijamainen, mutta työkaverit on mukavia. Ei siellä tunnu kuskin arvostus kovin suuri olevan, vähän sellainen meininki, että "olet kyllä korvattavissa". Johdon ressuharrastukset paistaa toisin sanoen läpi henkilöstöjohtamiseen.

        Työvaatteet on ihan asiallisia, tuo väri on pikemminkin tuollanen unisex.

        Harjoittelijatkin kyllä saavat töitä, kunhan eivät kauheasti särje kalustoa harjoitteluaikanaan.


    • diamond o`rossi

      Transut saa särkeäkin kalustoa sekä kuluttaa polttoainetta mielin määrin. Punaisista stringeistä saa lisäpisteitä kun vilauttaa niitä pomojen kopilla.

    • diamond o rossi

      Jaaha Diamond tiukukoskelta lomalla ja kirjoittaa puutaheinää ei näytä olevan lääkitys kohdallaan.

      • Rautalanka Martti

        Ei se puutaheinää kirjota , turha virnistellä. Taitaa jollakulla toisella olla stringit menneet nurinpäin päälle ja hiertää . Mutta punanuttu vaan päälle , niin ei ne hiertämiset haittaa ja ainahan voit käydä antamassa pomoille suukon ennen linjalle lähtöä. Mutta varo kompastumasta portaissa korkokenkien kanssa , mutta onhan siinä portaiden seinässä peili josta voi tarkistaa mihin sipsuttaa.


    • diämön ö pässi

      Rautalanka poika ja rossihan olleet hoidossa yhtä aikaa ja siitä tuntevat toisensa. Ja nuorena leikkineet leluautoilla. Ja toisella leluna muovinen gulfin leluauto ja pyrrännyt niin lujaa että räkä lentää.

    • mölleri kustaa

      Tuo Diamond taas hertsikassa nenä punaisena ja stringit jalassa. On saanut tiukukoskelta lomaa näköjään. Vaalean punaiset stringit näkyy olevan onkohan saanut pohjolanliikenteeltä lahjaksi.

    • Menkää perässä.

      http://m.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288572877671.html

      Ruotsissa veturimiehet pukeutivat hameeseen kun työantaja Arriva kielsi helteillä shortsien käytön..
      Pölhölän liikenteellähä tilanne on sama, shortsien käyttö kielletty, krvattipakko ja naisellinen lilavaatetus, niinpä Pölhölänkin kuljettajia(miehiä9)on nähty jo hame päällä..
      Pölhölän pojat, nyt joukkovoimaa ja kaikille lilahame päälle, näin voitte saada shortsitkin, Arriva nimittäin taipui lopulta.
      Tokihan naisellinen asuste ja hamonen, monelle pölhölän kuskille sopii, mutta Shortsit eivät herättäisi niin plajon huomiota, semmoiset somat violetit pikku shortsit.

    • vinttikoira1

      Hameet sinne on tulossa, sopii lilapuvun asusteeksi,toki Nobinallakin on semmoisia mielistelijöitä, että hameet heillekin. Veolia lienee ainoa firma, jossa miehiä töissä ja sehän nähtiin tässä taannoin, kun olosuhteista taisteltiin. Olisi syytä odottaa koko kentältä tukea seuraavaan koitokseen, myöskin hamemiehiltä.

      • GOLJAT

        Eihän nämä veolian miehet saaneet lakolla nykästäkään ulos? Voi vee millaisia miehiä. Ainut hyöty oli viikon palkan menetys. Ja niin suureen ääneen toitotettiin et johtaja ulos. Heh heh ! MIEHET MUKA ? !


    • tollasten

      vinttikoirien olisi syytä itse mennä peilinsä eteen hametta sovittelemaan, sillä tuollaiset sen ansaitsee. Jätkät esittää kovista, mutta ei ole edes duuniaan tekemään, vaan selitellään niitä näitä ja jopa työasuista tehdään numeroa, vaikka niissä ei mitään moitittavaa olekkaan. No jollekkin machoilu on jopa väreistä kiinni, oikeille miehille ei.

    • dtyhteyh

      kato kähärä

    • helbkus

      Siellä tuupakan portin pieles stringeissä lakon aikana oli Diamond o Rossi ja rautanaula martti.

      • Missikisat

        Nythän sinne haetaan esimiehiä. Parhaat misut palkitaan ties millä vekottimella.


      • Kapimatti
        Missikisat kirjoitti:

        Nythän sinne haetaan esimiehiä. Parhaat misut palkitaan ties millä vekottimella.

        Sulkeiset siellä tarttis järjestää eikä mitään missikisoja.


    • mälli

      ei hekvetti mitä idiootteja tänne kirjottaa,kasvakaa nyt saatana aikuisiksi helvetti.

      • Elli M

        Täytyy myöntää kun näitä lukee ja ihmetellä täytyy mistä noita viisauksia oikein kumpuaa?


    • kjeh kjeh

      Ne sopii sulle hyvin. Jos ei muuten, niin pistä pyykkipojat silmäkulmiin. Mika on nimittäin naisen nimi japanissa.

      • Lippueki

        Mikä Mika kyseessä ?


      • Sikamika 9
        Lippueki kirjoitti:

        Mikä Mika kyseessä ?

        Kyllä sä tiedät Eki.


    • Hepulikuski

      Meirän virmassa saaraan käyttää sortseja, eikä ravattia tartte käyttää. Muutenkin asu on melko vapaa, kun voiraan pitää myös pikee paitaa päällä.

      • Kupuliheski

        Unohdit mainita hameesikin.


      • Diamond o' Rossi
        Kupuliheski kirjoitti:

        Unohdit mainita hameesikin.

        Etelästä tulin ja kotimatkalla taksin ikkunasta näin violetteja naistenvaatteita kantavia biljardikeppijaloilla seisoskelevia kuin meren mutaa. Eikö siellä sinisiä pidetä ! Taikka muun värisiä !!!


      • Totta mooses...
        Diamond o' Rossi kirjoitti:

        Etelästä tulin ja kotimatkalla taksin ikkunasta näin violetteja naistenvaatteita kantavia biljardikeppijaloilla seisoskelevia kuin meren mutaa. Eikö siellä sinisiä pidetä ! Taikka muun värisiä !!!

        Oikeasti koita kasvaa henkisesti edes hiukan.


      • repe saari
        Totta mooses... kirjoitti:

        Oikeasti koita kasvaa henkisesti edes hiukan.

        Minkälaista MIESTÄ kiinnostavat toisten miesten vaatteet...?


    • Iso violettimies

      mr. Diamond, kyllä ne sun delfiininnokka"pootsit" herättää kans aika lailla selän takana hilpeyttä, vaikka itse varmaan pidät niitä "tosi cooleina". Kyllä ne kuitenkin on aika naismaiset, mutta älä ota ittees jos on sun mielestä kivat! P.S. Vuoskausia oon hakenut kahvia "teidän" taukotiloista, mutta koskaan en ole kuullut sun mainitsevan mitään mun violetista naismaisesta työrotsista. Ei ole näköjään kanttia v - - - - illa naamatusten?

    • maisteriäo163

      Diamond on miesrakastaja.

      • Manttelinperijä

        Kuka se Diamontti oikein siellä on ja mitä se tekee ?


    • maisteriäo163

      Diaamontti on Alkoholisoitunut tenunenu.

    • Diamond o Rossi

      On kyllä bootsit mutta eläkkeellä ollut jo pitkään vaikka väkisin yritettiin niitä naistenvatteita päälleni tyrkätä takavuosina. Se iso violettimies , kyllä maamaksuten mielellään tavattais jos se vaan passais ja miksen uskaltais mainita naisellisuudestasi se rotsi päälläsi. Taidatkin olla iso violettineiti.

      • maisteriäo163

        On se.


    • huvittava tai

      oikeesti ihan naurettava ketju. Reilu 2 vuotta sitten aloitettu itsesääli luo vielä ilmeisesti aloittajan toimesta lisä kommentteja. Oikeesti, onkohan jokin pilleri jäänyt ottamatta ja jo pitkään!

      • Rautalanka Martti

        Huvittavinta se vikka toisin väitetään ,tämä Rossin Upi on oikeassa. Tyttöjä mitä tyttöjä sanon minäkin. Ennenvanhaan öljykuljetuksissa ei tullut kysymykseenkään moinen hepeillä pelleily.


    • goljatti

      Rautalankamies vertaa rekan ajoa ja bussin ajoa keskenään nehän on kaksi eri asiaa. Kyllä rautalankamies ja Rossi saa rauhassa lipittää sorbusta keskenään. Jaa antaa pohjolanliikenteen kuskien ajella hienoissa ajo vaatteissaan. Kumpikaan teistä poloisista ei päässeet pohjolanliikenteelle vaikka olette pyrkineet. Pohjolanliikenne ei kaikkia resupekkoja ota töihin.

    • Diamond o`Rossi

      Kyllä me Martin kanssa ajettiin bussejakin öljyrekkojen ajamisten jälkeen. Mutta ei me hepeniä suostuttu eikä suostuttais päällemme pukemaan. Eikä tarttekaan kun ollaan jo molemmat onnellisesti ja onnellisia eläkkeellä. Mutta olkaa tarkkana , sillä yksi herraa leikkivä poliitikonalku Hakunilassa , on hameessa jo.

    • maisteriäo163

      Minä ajelen jaguaarilla missityyppisen vaimoni kanssa. Luuserit ajaneet öljyrekkoja muka. Nimittäin tuo saikin ja piikkilanka martti kumpikaan ei päässeet pohjolanliikenteen palvelukseen vaikka kymmeniä kertoja kyselivät.

    • Diamond o`Rossi

      Taas seisoi Pasilan aseman vaihtopaikoilla biljardikeppijaloin varustettuna useita punasiin hepeniin sonnustautuneita. Onko siellä meneillään taas ne kuuluisat missikisat ?

      • maisteriäo163

        Diamondin neiti sinne vaan kisailee.


      • superkuski

        Diamond on turvenuijien kuningas.


    • aloittajalle..

      Nykyisessä sanotaanko "tasa-arvoisessa" maailmassa lienee pian pakollisia juurikin tiettyyn asenteeseen kuuluvat värit asusteissa, muutaman vuoden päästä hamekin saattaa tulla miehille pakolliseksi joten sen puoleen lienee hyvä alkaa sopeutumaan ajoissa....

      • Parta Jugi

        Kyllä täällä Hakunilan varikolla Nobinalla yksi koiranturpa jo nyt sopeutuu hameen käyttöön. Käyttää hameita vapaa-aikanakin ja on nähty pukkarissa käyttävän sukkiksia hameen allakin. Pelonsekaisin tuntein me miehisemmät odotamme koska ne yleistyvät. Pakolla niitä ei meidän päällemme saa. Riittää kun täällä yksi debattipelle niitä päällään kantaa ja pomoille esittelee kun pukki tuo paketin.
        Ei ole sillä munaa vaikka hokee ettei toisilla ole. Itse ei ole tullut face to face tapaamaan , ei pihalle , eikä takapihalle. Ei vastaa puhelimeensa , eikä suostu sovintokaljoille Helmigrilliin. Nallepubista iskemä miesystävä ilmeisesti kieltänyt.


      • Pitkä J. VK.sta
        Parta Jugi kirjoitti:

        Kyllä täällä Hakunilan varikolla Nobinalla yksi koiranturpa jo nyt sopeutuu hameen käyttöön. Käyttää hameita vapaa-aikanakin ja on nähty pukkarissa käyttävän sukkiksia hameen allakin. Pelonsekaisin tuntein me miehisemmät odotamme koska ne yleistyvät. Pakolla niitä ei meidän päällemme saa. Riittää kun täällä yksi debattipelle niitä päällään kantaa ja pomoille esittelee kun pukki tuo paketin.
        Ei ole sillä munaa vaikka hokee ettei toisilla ole. Itse ei ole tullut face to face tapaamaan , ei pihalle , eikä takapihalle. Ei vastaa puhelimeensa , eikä suostu sovintokaljoille Helmigrilliin. Nallepubista iskemä miesystävä ilmeisesti kieltänyt.

        Ei tämä vielä mitään. Minäkin olen hameen kannalla kun olisi vilpoisa pyöräillessäkin. Sain jo pukilta pehmeän paketinkin pyöräilyshortseja.
        Tietäis kuka pukinkonttiin pistänyt ,niin osais mennä kiittämään.


      • Veikko Veoliasta
        Pitkä J. VK.sta kirjoitti:

        Ei tämä vielä mitään. Minäkin olen hameen kannalla kun olisi vilpoisa pyöräillessäkin. Sain jo pukilta pehmeän paketinkin pyöräilyshortseja.
        Tietäis kuka pukinkonttiin pistänyt ,niin osais mennä kiittämään.

        Nobinan Hanurilan Lagy Gaga , Lady Käkä , esittelee Helmigrillissä ystävänpäivänä klo 18 uutta hänelle tehtyä asua , ellei sovi toveri Jugin kanssa reilussa hengessä asioita. Joukolla mukaan sovintokaljoille. Jompikumpi heistä ilmeisesti tarjoo ja omaan piikkiinhän saa vetää kukin minkä haluaa.


      • Karjuheinolasta

        No nythän te pyöräilyladyt taas pääsette vauhtiin ja se Varhan pitkä J.kin.
        Ehdotan että pidätte Wappuna siellä Helmigrillissä oikein muotinäytöksen ja samalla voisi Jugi ja Käkä tehdä jo viimeinkin sen sovintonsa ja Jugi toimia pyörähtelijöiden asustetuomarina.
        Ehdottomasti tulen paikalle katsomaan ja todistamaan miehisyyksien alasajoa .


    • Helbheikki

      Pölhölän ihan asiallisety verrattuna näkyyn Itäkeskuksessa.
      Vanha puliukko kaiveli roskiksia yllään Helsingin Bussiliikenne Oy.n siisti sininen rotsi.
      Syviksen valkkaamaa ainesta joka ajettu niin loppuun kamalien työvuorojen ansiosta, että ulkomuoto vähintäänkin kärsinyt siinä määrin että ellei ole, niin ainakin näyttää tenurilta.

    • Talkoo-Taavetti

      Sielläkin saattaa Helbissä vaatteet joiltakuilta ryvettyä kunhan ylityökielto laajenee lakoiksi asti.

    • Anonyymi

      Vieläkös siellä Helbillä on sellainen joku pyöräilykerho, missä kaverit kilvan polkee toinen toistaan niin että sukkikset hajalla rikki raavittuina ? Joku Risto siellä ainakin yhteen aikaan oli kierroksessa heillä.
      On kumma mieltymys fillaristeilla naisten hepeniin, siis itse päällä pitäen.
      Eikö Suomi-verkkarit olisi vähän miehekkäämmät ?

      Antifillaristi

      • Anonyymi

        On täällä ja Syvämulkku, Talipallomme kunniajäsenenä.
        Täällä sentään vaatteet ok, mutta muuten syvältä koko firma.
        Mutta mikäs tässä pekkasilla ollessa kun oli pakko heidän antaa lopulta pitää ja nyt kauhea ukkopula.
        Minä kyllä sinne Pölhölälle mieluummin niiden tyttövaatteiden uhallakin tulisin ennemmin kuin täällä Syvälässä.

        Helbheikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä ja Syvämulkku, Talipallomme kunniajäsenenä.
        Täällä sentään vaatteet ok, mutta muuten syvältä koko firma.
        Mutta mikäs tässä pekkasilla ollessa kun oli pakko heidän antaa lopulta pitää ja nyt kauhea ukkopula.
        Minä kyllä sinne Pölhölälle mieluummin niiden tyttövaatteiden uhallakin tulisin ennemmin kuin täällä Syvälässä.

        Helbheikki

        Vaatteet mitkä vaatteet, vaan tärkeämpää on aatteet !
        Siksi jokainen mies lakkoporteille vahtiin rikkurineitejä etteivät pääse rikkuroimaan maanantaina tapahtuvaa AKT lakkoa vastaan !
        Kusiruutat laulamaan ja tärpättisuti heilumaan rikkurien munia varten.

        Talkoo-Taavetti


    • Anonyymi

      Olen kuullut ja nähnytkin jo että Pölhölässäkin jo hyljätään ne neitivaatteet.
      Enää eivät siellä pakota kravattia pitämään eikä kauluspaitaakaan. Tummemmat rotsitkin ja ne violetit rotsit historiaa samoin ne hiertävät violetit stringitkin.
      Pitäiskö jo hakea sinne duuniin ? Ottaisko ne heteroeläkeukkoja ?

      Diamond o`Rossi

      • Anonyymi

        Juurikin näin, olen itsekin huomannut saman Pohjolan liikenteen kuljettajilla, ja olen jopa keskustellut asiasta muutaman kuljettajan kanssa. Tätänykyä heillä on kesäksi pikeepaidat ja shortsejakin saa käyttää kunhan ne on oikeanväriset. Myös kauluspaidat ovat uusittu täysin, ja tänä päivänä PL käyttää harmaita kauluspaitoja, joissa on Pohjolan liikenteen logo rinnassa, ne tunnuksettomat vaaleansiniset sekä valkoiset kauluspaidat ovat jo poistettu kokonaan firman vaatetuksesta, sekä myös violetinvärinen takki ja villapaita, jotka ovat tätänykyä korvattu siniharmaalla takilla ja mustalla villapaidalla. Lisäksi heillä on myös nykyään tosi tyylikäs, siniharmaa fleece, jossa on Pohjolan liikenteen logot hihoissa. Krakan käyttö on myös nykyään täysin vapaaehtoista vuoden ympäri, eli ne jotka solmiota edelleen käyttää, niin tekee sitä täysin vapaaehtoisesti omasta halustaan.

        Tästä kaikesta me voidaan kiittää Pohjolan liikenteen uutta toimitusjohtajaa, Janne Hattulaa, joka pisti firman paremmaksi. Aatella että kymmenen vuotta tämän keskustelun alkamisen jälkeen, on firman vaatetus ihan eri maata kuin 10 vuotta taaksepäin, kiitos kovasti Janne tästä! 👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, olen itsekin huomannut saman Pohjolan liikenteen kuljettajilla, ja olen jopa keskustellut asiasta muutaman kuljettajan kanssa. Tätänykyä heillä on kesäksi pikeepaidat ja shortsejakin saa käyttää kunhan ne on oikeanväriset. Myös kauluspaidat ovat uusittu täysin, ja tänä päivänä PL käyttää harmaita kauluspaitoja, joissa on Pohjolan liikenteen logo rinnassa, ne tunnuksettomat vaaleansiniset sekä valkoiset kauluspaidat ovat jo poistettu kokonaan firman vaatetuksesta, sekä myös violetinvärinen takki ja villapaita, jotka ovat tätänykyä korvattu siniharmaalla takilla ja mustalla villapaidalla. Lisäksi heillä on myös nykyään tosi tyylikäs, siniharmaa fleece, jossa on Pohjolan liikenteen logot hihoissa. Krakan käyttö on myös nykyään täysin vapaaehtoista vuoden ympäri, eli ne jotka solmiota edelleen käyttää, niin tekee sitä täysin vapaaehtoisesti omasta halustaan.

        Tästä kaikesta me voidaan kiittää Pohjolan liikenteen uutta toimitusjohtajaa, Janne Hattulaa, joka pisti firman paremmaksi. Aatella että kymmenen vuotta tämän keskustelun alkamisen jälkeen, on firman vaatetus ihan eri maata kuin 10 vuotta taaksepäin, kiitos kovasti Janne tästä! 👍👍

        Muutos on kyllä valtava. Ennen neidin näköiset kuljettajat liiloine takkeineen muistuttavat nykyään asustukseltaan lähinnä vanginvartijaa.


    • Anonyymi

      Onneksi koivarilla luotetaan vielä 70-luvun asialliseen muotiin

    • Anonyymi

      On ne nyt jo Pölhölänkin kuteet miehistyneet.

    • Anonyymi

      Nyt heilläkin näyttää olevan miesten vaatteet.
      Tosin nekin ryvettyy jos rikkuriksi heittäytyy ja pyrkii lakkoportista sisälle ja aikoo töihin.
      Ruuttaryhmämme hoitelee siankusella uittamisen välittömästi.

      Talkoo-Taavetti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe