Studio Glamour Helsinki -kokemuksia?

sx

Onko kukaan käynyt Studio Glamourissa ottamassa geelikynsiä?? Kokemuksia?

30

5272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never again

      Jep..tai yrittänyt käydä. ostin sinne facediili-lahjakortin. soitin varatakseni aikaa ja sain vastauksen ettei heillä nyt ole kynsiteknikkoa paikalla. sovittiin että jätän yhteystiedot jotta voivat soittaa kun teknikko tulee paikalle (?). Laitoin n.kk kuluttua tekstarin diilissä olleeseen numeroon. koskaan en saanut minkäänlaista vastausta. soitin uudestaan ja ihmettelin asiaa, erittäin epäystävällinen viroa ääntävä nainen sanoi että minun olisi pitänyt soittaa uudestaan...kun sanoin että minulle luvattiin soittaa sieltä, nainen sanoi ettei hän soittele asiakkaille. kerrottuani että lähetin myös tekstarin hän sanoi ettei vastaile tekstareihin. että jäi sitten se diili käyttämättä, toivottavasti saan facediilistä rahat takaisin...toiste en asioi kyseisessä paikassa!

      • Annqr

        Just meinasin varata siält aikaa ku on tos vieres. Taidanki kattoo jonkun muun mestan..


    • I love me messu vier

      Otin messuilla Studio Glamourin työntekijän laittamat ripset :( En suosittele! Ripset alkoivat heti tippua ja jo 2 viikon päästä vain muutama jäljellä. Ei ollut kyseessä omien ripsien vaihtuminen, koska irtoivat ilman omia ripsiä! En todellakaan suosittele kyseistä paikkaa. Rahan haaskausta

      • studioglamourinfo

        Olemme todella pahoillaan tästä epämiellyttävästä kokemuksesta.Jos ripsesi eivät pysy, niin pitäisi mahdollisimman pian ottaa yhteyttä Studio Glamouriin. Tietenkin korvaamme tehdyn vahingon tarvittaessa.
        Ripsienpidennys asioissa pitäisi ottaa yhteyttä yhden viikon kuluessa. Nämä ohjeet löytyvät myös kotisivuiltamme www.studioglamour.org. Hoitolassamme on myös aina paikalla kouluttaja, joka neuvoo tarvittaessa asiakkaita.
        Valitettavasti tämä asiakas ei ole käynnyt meillä näyttämässä ripsiään. Vastaamme jokaisesta työstämme, olemme erikoistuneet ripsienpidennysten laittoihin ja olemme tehneet sitä jo viisi vuotta ja meillä on iso vakioasiakaskunta.

        Tapaamisiin meidän hoitolassamme ja Hyvää Joulun alkua!

        Ystävällisin terveisin Studio Glamourin henkilökunta.


    • positiivinen yllätys

      Otin elämäni ensimmäiset ripsipidennykset täällä, aivan upeaa työtä!
      Kestivät hyvännäköisenä pari kuukautta, ilman huoltoa. Tietysti omat ripset olivat huonokuntoiset irtoripsien lähdön jäljiltä, joten ajattelin pitää taukoa.
      Seuraavan kerran menen samalle työntekijälle :)

    • vivi4

      Otin jonkun netti tarjouksen kautta ripsipidennykset sieltä, ja wow!! Voin rehellisesti sanoa että parhaimmat ripset jotka mulla on ikin ollu !
      Nyt äsken ostin facediilin kautta uuden lahjakortin, ja jos onnistuu, niin musta tulee vakkari asiakas ! Niin kynsiin kuin ripsiinkin

    • Nea T.

      Mutta oleteko huomannut että -=:StudioGlamour:=- pitää kahta erilaista hinnastoa ?! Yksi on tarkoitettu virolaisille ja toinen suomalaisille,aika outoa.
      Tottakai virolaiset saa halvemalla. Erittäin hämärää toimintaa!Pidetäänkö meitä aivan tyhmänä?

    • jenni001

      Olen ollut 3 vuotta studio glamourin asiakkaana ja en ole ikinä huomannut, että heillä olisi käytössä kaksi hinnastoa. Kurkkasin mielenkiinnosta hoitolan facebook sivulle eikä sielläkään näkynyt eri hinnastoja. Verrattuna muihin hoitoloihin on glamourissa aika edulliset hinnat.

    • mirell222

      facdiili lahjakortti maksa suurinpiirte saman poljon kun ripsienlaitto.Hinta nostetaan netissa sen varten ,kunnes diili myytän ja virolaisille on toiset hinnat olen itse monta kerta nähnyt miten velotetaan samasta töösta .myös on pölyne ja aika likane .asjakaspalvelu ei osa oma töita aina nostetaan ja vaihtetaan aika.Kaiken kivemppi on kun istut ja ototaat ja työntekiat puhu keskenaa viro ja pöpötta tiskilla.

    • Neido

      Totta taas kerran!!!

      Aika paljon Totta! Kannattaa miettiä 2 kertaa menna vai ei (ei kannata mennä)
      En mene vaikka olisi vihoviimeinen paikka maan päällä. Ei minkäänlaista kunnioitusta ja niin ylimielinen vastaanotto.

    • Hannaaaaaa

      Olen käynyt kyseisessä paikassa ottamassa ripset jo 4 kertaa ja aina olen ollut erittäin tyytyväinen!! SUOSITTELEN! Helen tekee mahtavia ripsiä! :)

      • Anonyymi

        Ripset ei vaa pysy..mulla pysyi sen 5 pvää ja puolet poissa ja kyse ei ollut omiem ripsien vaihtumisesta..kuulema ehkä oli paska purkissa ? Näin sanoi. En voi käsittää. Asiakaspalvelu muutenkin huonoa. Varataan aikoja joita ei kuitenkaan ole ja sit kiireellä huonolla hygienialla tehsäänkin .. en menis enään ripsiin sinne!


    • Kynnet olen kerran laitattanut siellä, hyvät ja kestävät tuli, vaikka aikaa kului ihan liikaa, mutta kyseessä oli harjoittelija, liekkö jo oppinut tekemään nopeammin. Ripsienpidennykset olen siellä laitattanut parisenkymmentä kertaa, ja ehdottomasti kannattaa varata aika Helenille, ei muille. Helen on nopea, tarkka ja huolellinen, ripset kestävät kauniina sen parisen viikkoa, vaikkakin kolme viikkoa voi olla huollon väli ihan helposti.

      • Niin ja kampaajalla kävin myös muutaman kerran siellä, -siellä oli aiemmin tosi mukava ja hyvä kampaaja, nykyään... Noh, käyn muualla ;-)


    • En mene uudestaan

      Kuittia ei saa vaikka pyytää ja käy vain käteinen. Hämärää.

    • 16+1
    • kkk5

      kiva kaik hyvät työntekiat on taas vaihtunut.Aina jos menet on joku lopetanut ja uus henkilö.Heleni ripset pysyvat oikeasti 2 viiko mutta keskustas laitetu 3 - 4 viiko .Eks jokane halua nopeasti saata kukaro täynnä jos kuukausis käytä 2 kerta hullos.Myös hämara talaus ja asjakaspalvelu ei kovin hyvä.MUSTA

    • kerta riitti

      Kävin vastikään hieronnassa käyttäen lahjakorttini-aika kevyttä silittelyä oli elikä seuraavana päivänä tuntunut missään.
      Hoitohuone oli ahdas, epäsiisti ja likainen ja maalit oli ilmeisesti loppunut kesken remontin katossa. Yritin rentoutua sukkamehulle tuoksahtavien fleecepeittojen alla. Pois lähtiessäni olin niin öljyinen, että kengät ei meinannu pysyä jaloissa, hieroja yritti imeyttää hierontaöljyn fleecepeittoon taputtelemalla.
      Ei päivää, hymyä, kiitosta tai heippaa koko keikan aikana -vaan vakavia virolaisia.
      Yksi kerta riitti.

    • etti2

      Soitin tänään -puhui vieraalla kielellä ja se oli vaikea ymmärtää. Miten pystyy varma itselle aika jos ei ymmärrä mitä puhutaan.

    • HannaKallio00

      Studio Glamour Helsingissä.Erittäin hyvää ja ystävällistä porukkaa. Suosittelen.
      tässä linkki kotisivulle ;) www.studioglamour.org

    • joooooo

      Tämä tulee vähään myöhässä mutta pakko laittaaa. Vuosi sitten kävin volyymiripsiä ottamassa Helenillä ja niin hyväää työtä joka kerralla. Noh viikko sitten soitin että voisin taas volyymiripsiä ruveta ottmaan ja kysyin että mikä päivä olisi vapaita aikoja HELENILLE niin puhelimessa nainen sanoi että se päivä ja kellonaika. No menin sitten sovittuna päivänä paikan päälle innoissani että jes Helen tekee pitkästä aikaa ripset. Tiskin takana oli nainen joka sanoi ettei minulle oltu kirjattu mitään aikaa ylös tai että Helenille oli tullut yhtäkkiä toinen asiakas ja minun piti sen takia ottaa toinen työntekijä laittamaan ripseni. No suostuin kun ajaattelin että ehkä se ihan ok ripset tekee mutta.... ripset ei muistuta tippaakaaan volyymia enemmänkin klassisia ja sisäreunasta ripset roikkuvat sanonko miten... JA siitä kun kävin ripset ottamassa on aikaa TUNTI! Palvelu oli ihan ok vähän kyllä väliinpitämätöntä. Lähhtiessäni jouduin käteistä käydä nostamassa kun ei kortti käynyt sitten kysyttiin haluanko kuittia sanoin kyllä niin vastaasivat että kuitti tulee S-postiin mutta eikylläole mitään kuittia näkynyt. Ja tästä kaikesta saa palkinnoksi vaan maksaa firmalle satasen jotka toimii ihmeellisesti ja valehtelee puhelimessa että Helenille on aikoja vaikka ei ole.... jos kyseisessä paikassa vielä asioin niin pidän myös huolen että aika on Helenille.. kiitos ja kumarrus hohhoijaa......

    • verokarhu

      Kuitti on annettava asiakkaalle käteen maksun yhteydessä. Ilmoita verohallintoon.

      • Näinsanooverottaja

        Sähköinen kuitti on yhtä pätevä


    • SilviajaBanksy

      Valitettavasti ostin offerilla lahjakortin hiusten leikkausta varten. Vahvistettiin ja muistutettiin ajasta s-postitse. Ajanvaraus oli klo. 10:00 ja vielä 10:10 ei koko paikkakaan ollut auki. Nainen Studio Glamourista soitti ja ehdotti että tulen toisen kerran. Sanoin että haluan rahat takaisin. Hän väänteli vielä että tule uudestaan. Tuntui todella epämielyttävältä. En ikinä pistäisi asiakkaitani odottamaan ulkona ja palauttaisin välittömästi käytetyt rahat ja sen lisäksi tarjoaisin uuden ajan vaivasta. Olen heihin taas yhteydessä ensi viikon alussa ja katsotaan mitä ne sanoo. Minua ei kohdella näin ilman että asiaa joko sovitaan tai valitus menee tässä tapaukessa kuluttajavirastoon.

    • Hmmmmmm

      Mä ilahduin löytäessäni tämän paikan, koska se olisi lähellä kotia ja sieltä saisi monenlaista haluamaani palvelua (esim hiukset, ripset/kulmat, kynnet) yhdestä ja samasta paikasta.

      Kampaaja oli mukava ja väri ihan hyvä. MUTTA väriä ylläpitäviä tuotteita ei löytynyt tai ilmeisesti myydä ollenkaan (hmmm, pitäisikö muka ostaa ne toisesta kampaamosta!). Eikä kampaaja tiennyt mistä on kyse, kun kerroin ed kampaamossa saaneeni "kiharat", jotka eivät ole varsinaiset kiharat/permanentti, vaan joku hellävaraisempi (ja kauniimpi!) keino vähän taivutella hiuksia laineille ja samalla saada ne näyttämään tuuheammilta.

      Ripsien kestovärjäys oli ok, MUTTA toisen puolen kulmakarvat päin mäntyä; väri kulmakarvojen yläpuolella ja vain puolet eli yläosa karvoista värjättynä, alaosassa oma vaalea väri.

      LISÄKSI mun mielestä pelkkä käteisen käyttö ja ed kommenteissa kerrotut kuittiongelmat ovat todella hämärää toimintaa. Toivottavasti oon väärässä, mutta ei voi mitään että mieleen tulee veronkierto tms kun hinnatkaan eivät hirveän korkeita (ylihintaa en suostu maksamaan, mutta fakta kuitenkin on että laatu maksaa). Jotenkin tuli kumma olo, kun ripsien ja kulmien värjääjä pisti ripsi- ja kulmarahat nopeasti yläkerrassa vain omaan pieneen kukkaroonsa.

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut vastineita edellä mainittuihin ongelmiin Studio Glamourista yhtäkään 😳??!!
      Käyn vielä kerran kun olen saanut nopeasti ja hyvät volyymiripset.

    • Anonyymi

      Paikka tarjoaa myös lasten hiustenleikkauksia (alle 12v.) 15€ puolen tunnin ajalla.
      Aika hutaisten vedettiin vartissa, niin ettei 10v. pojan toiveita kuultu. Aiemmin kivasti kerrostettu Otsatukka vedettiin saksilla kertalaakista ja kunnolla vinoon🙈
      Ei käydä toiste...

    • Anonyymi

      Otin ripsipidennykset ja kynnet Glamorissa, ja olen näihin erittäin tyytyväinen 👏

    • Anonyymi

      Otin pari vuotta sitte jonkun tarjouksen kautta geelikynnet sieltä. Voin rehellisesti sanoa että parhaimmat kynnet jotka mulla on ikin ollu. Musta on tullut Studio Glamourin vakkariasiakas 😊

    • Anonyymi

      Aina laitettu kulmat kuntoon todella hienosti ja huolellisesti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe