Karkkimässäyksen ennätyksenne?

sokeria sokeria

Mikä on suurin määrä karkkia mitä olette mässänneet syödä yhteen menoon? Minulla on mennyt 1 pussi Marianne-karkkeja, 1 pussi Omar-kermakarkkeja, 1 pussi turkinpippureita, 1 pussi Fazerin Parhaita sekä 1 iso Daim-patukka yhdellä syöntikerralla. Eikä tullut edes huono olo, ihme ja kumma.

29

4184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takku88

      Itsellä isoin määrä on ollut 1,3 kg irtokarkkeja, suklaa levy ja muutama fazerin suklaapatukkaa... Toki teki pahaa jossain vaiheessa, mutta pakko ne oli kaikki vetää, kun ei pahemmin huvita säästellä mitään mättöjä kaapissa... Syö kerralla niin paljon ettei varmasti tee mieli vähään aikaan :o

      • fgvxgx

        mitä helvettiä, en kyllä ihmettele kansan läskiytymistä


    • zffvzxvzx

      Juu ja kerran viikossa voi syödä vaikka :D

    • 2424234

      Joskus pienempänä tuli vedettyä 500 grammaa irttareita yhdellä istumalla. Oli hieman huono olo. Nykyään tuollainen ei olisi mahdollista, jo 200 grammaa tekee pahaa.

      • Irtokarkit rules

        Itellä mee irtokarkkeja paljon putkeen mut sit ne kaikki "normikarkit" ni niihi kyllästyy jo puolesvälis pussia


    • Lääkärinmääräyksestä

      Kaksi Fazerin salmiakkisuklaalevyä taitaa olla ennätykseni tai sitten Pandan (kaksikerroksinen) konvehtirasia lähes kokonaan. Nyt en enää syö karkkia ollenkaan ja vieroitusoireet ovat aika kamalat. Hyvä etten vedä lättyyn, kun joku tulee mussuttamaan salmiakkia viereeni.

    • 17 v

      joskus pikkupoikana ruotsinlaivailun jälkeen meni melkein 2000 g samalla kertaa... :D nykyään harvemmin tulee enää mitään ostettua :)

    • 17+1

      Ihan hävettää myöntää, mutta pahin taisi olla joulun aikoihin: 6 sitruuna-kerma muffinssia, kolme kourallista pipareita maidon kera, puoli rasiaa fatzerin konvehteja (kaksikerroksisesta siis yksi kerros), fatzerin suomisuklaa pötti sekä pötillinen enkelikarkkia. :D Ja totta kai jouluruokaa. ja kaikki yhden päivän aikana. ;D Kyseisen mätön jälkeen oli kyllä niin ähkynä ettei tosikaan. :D

      ja ennen kuin kukaan tulee kommentoimaan: paino ennen joulua 71/167, joulun jälkeen 75/167 ja nyt 62/167. :D ei oo kyllä jännästi tehny sen koommin mieli kunnolla hotkia vaikka yhä oonki välillä melko järkyttäviä määriä herkkuja hotkinu. :D mutta kerran me eletään joten totta kai silloon tällöön saa pistääkki suun kunnolla makiaksi! ;D (kunhan ei ota tavaksi :D)

    • C4ndyL0ver

      Jumbo pussi (300-400g) ja suklaalevy (200g). Isoin määrä mitä vetänyt.
      Lapsena meni se 500g viikonloppukarkkeja parissa tunnissa, nykyään ei noin paljoa saa alas.
      Btw en ole läski ja olen tyttö. :D

    • Litran Mitta

      Siis puoli kiloa sokeria kerralla ? aikuiset on edesvastuutomia ostamalla puolikiloa karkkia lapselle !

      • C4ndyL0ver

        Siis mulle on vanhemmat pienenä ostanut karkkia mutta kun opin rahankäyttöä niin siitä lähtien aloin saamaan viikonloppurahaa jolla sais ostaa karkkia ja lopuilla mitä tahansa mihin riitti rahat - tai pistää säästöön. (: Itse olen ostanut nuo isot määrät mässyä, ei äitini tai isäni. Pienenä tietenkin riitti joku minipussi tai pieni sekoituspussi karkkia. Koskaan ei ole ollut mitään terveysvaivoja, olen syönyt koko elämäni kerran viikossa karkkia ja voin tosi hyvin.


    • tukkoinennenä

      Olen kehittänyt täysimittaisen riippuvuuden Eucalyptuksiin. Nehän ovat pelkkää puristettua sokeria, johon on sekoitettu tippa makuöljyä. Kaksi pussillista menee yhdellä istumalla, siis 400 g.

    • HODARII

      No eihän nuo nyt mitään vielä, vedän pari litraa jäätelöä illassa, yleensä vaniljaa mansikahillolla, tai suklaa nougat menee hetkessä siis litra tai kaksi. Kilon pitko pullaa, keksiä pari pakettia doris, domino jne... suklaata tummaa pandan 2 levyä ja sitten yöllä leipää juustolla ja suolakurkulla tai meeturstilla. IHANAA KUN SAA SYÖDÄ, MUIT A PAHEITA NOLLA. EN POLTA ENKÄ JUO SIIS SYÖN.. NAMS

      • BED not allowed

        Kuhan ei liho niin hyvä juttu. =) Kerran viikossa saakin herkutella.


      • Tukehdu hodariisi

        Toivon todella, että tämä on provo. Ihan sairasta menoa...


      • omat jalat kantaa vi
        Tukehdu hodariisi kirjoitti:

        Toivon todella, että tämä on provo. Ihan sairasta menoa...

        Sinulle tukehdu hodariisi, et itse uskalla tunnustaa omia paheitasi... eikö oo munaa vai
        kuule joskus menee 1kg mansikkahillopurkki tai vadelmahillopurkki yhdellä seisomalla et silleen meillä... ja kyllä lihottaa olen jo melkein sata kiloooo, mutta onnellinen


    • -nimetön-

      Pienempänä tuli korvattua ruoka karkeilla päivässä meni jotain 200-600g karkkia ja yheltä istumalta hyvinkin tuo 400g. Vedin karkkia melken joka pv koulun välitunnilla kun pääsi kauppaan. Ja olin sillon vielä alipainoinen. Nykyään syön karkkia sillon tällän mutta en 400g kerrallaan 200g tekee toisinaan sekin jo ällötysolon. Normaalipainoinen olen, mutta kyllä sen huomaa että ei tommosii määrii enää pystyis syömään muuten paino nousis hetkessä. Mitä hampaisiin tulee niin reikiä onkin sitten elämän aikana ollut varmaan kymmenen ja juurihoidosta lähtien. Nykyään kun karkkihimo iskee ostan vain yhtä irtokarkki lajiketta johon kyllästyykin pian jolloin tulee vähemmän syötyä.

    • kuukeri

      kaksi öljytankkeria

      • virontyttö

        Heh


    • virontyttö

      Porkanoita teidän pitäisi syödä, eikä karkkia. Ei ole ihme, että koulut ovat täynnä läskejä. Kuka vastuullinen aukuinen ostaa lapselleen karkkwja kilokaupalla....

      • 657t

        Lueppas esimerkiksi C4ndyL0verin viesti. Ei kaikki osta lapsilleen karkkia vaan lapset ostavat itse viikkorahoillaan tai viikonloppurahoillaan. =)


      • 5yghf

        Hahaha vai että oikeen virontyttö! *huutonaurua*


    • LihavaKissaMooses

      Itse syön omaa paskaani kun kuuntelen GG Allinia ja nain omaa koiraani.

    • timmi herkkusuu

      Karkkia ei kovin usein tule syötyä, joten mitään ennätyksiä ei tältä saralta osaa näin äkkiseltään sanoa. Muista herkuista on jonku kerran tullut syötyä pari isoa pussia sipsejä, pari litraa limukkaa ja kolme litraa jäätelöä. Nämä johonkin kolmeen neljään tuntiin leffoja katsellessa.

    • Söin.

      Juuri lautasellisen lihakeittoa,kaksi sämpylää ja salaattia. On parasta herkkua mitä tiedän.

    • ahmatti vm81

      1,5 litraa lakujätskiä olen joskus syönyt televisiota katsoessa . 500 g lakritsaa menee helposti. Joskus olen myös konvehtirasian, kaksikerroksisen, syönyt kerralla. Yritän välttää herkkujen ostoa, sillä syön kaiken hyvän mitä kaapista löytyy.

    • Mättö

      ennen pystyi vetämään helpostikin kilon irttareita kerralla :P
      Tosin viimeiset kaksi vuotta olen ollut syömättä karkkeja.

    • daahdida

      mulla menee tosi useesti

      paketti jäätelöä ( joskus irtojäätelöitä lisäksi)
      4-7 suklaalevyä
      1 kg irtokarkkipussi (yleensä pelkkää suklaakarkkeja)
      konvehtirasia

      - en ole lihava (alipainon rajalla)
      - olen tyttö

      • Troll alert!

        Trolli!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe