TUULI - SALAISUUDET SANAT :D

ansfred

Nii eli voisko joku kiltti kopioia tänne ne laulun sanat? :3

27

4941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tralallaaaa!!!!!!

      Ihan ok!

    • synkroapeliin

      Tuuli - Salaisuudet Symbolismi (Illuminati, Stargate, Waterdoor, Checker board) http://synkromystiikka.blogspot.fi/2012/06/tuuli-salaisuudet-symbolismi-stargate.html

      Miten sattuukin Suomestakin löytymään niitä samoja synkromystisia teemoja, joita suuressa maailmassa esiintyy. Nämä lukuisista elokuvista, tv-sarjoista ja musiikkivideoista tutut elementit ovat läsnä myös tässä lapsille ja teineille suunnatussa musiikkivideossa. Aivopesua? Mind Controllia?

      Musiikkivideon anti on muutenkin todella vastenmielinen ja ihan aikuisten oikeasti huonoa musiikkia. Kuka jaksaa oikeasti kuunnella tuollaista luonnottomalta kuullostavaa konemaista soundia? Tässä on nyt pahemman kerran alitettu rima ja yritetty tehdä videosta lädy gaagatuksen ja käty pierulaisen kaltainen. Los totalos failaus...

      • Gjzjxkögssko

        Oo ny sekopieru hiljaa siinä


    • Koko laulun sanat

      lyrics:aha aha oho oho aha aha aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet Päälle päin mä näytän aivan siltä niinkuin eilenkin mull on samat puheet samat vaatteet kuljen samat reitit jotka joka päivä ennenkin pidän kasvoillani samat ilmeet kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa metsät taipuu ja seiniä kaatuu Kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet Kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha Puhun ihmisille oikein kuuluisia sanoja mutta niis on tänään puolet tyhjää en oo valehtelija mutt säästelen vaan totuutta kun tunnen niin ei siin oo mitään väärää Kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa et sä taipuja seiniä kaatuu aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet Kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet kuitenkin mun sisällä myrskyt puhaltaa metsät taipuu ja seiniä kaatuu Kukaan ei saa tietää mitä aattelen kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet aha aha oho oho aha aha mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudet

      • TII HILLA MAARIA

        TUULI JA ROBIN ON YHT HYVIIII JA TIIA HILLA MAARIA ON MUN KOKO NIMI


    • milla

      mmoi täs on fronside ollien sanat
      woo woo tommi ja mä kaupungilla taas illat trullailaan kevät illassa kauniissa äänet kaikuu taas ei huolia ei murheita ei kiire mihinkään en jaksa enempään

    • gfhtyuj

      Tuuli on paras!

    • jokutuulifani<3<3

      Tuulilla on ihana ääni olisimpa mä Tuuli

      • Vitsiootidiootti

        Oot tosi nolo jos luulet että se on sen oikee ääni sehän on käyttänyt autotunea eli äänenmuunnosta.


    • loltrollrobin

      Lol joku robin! Ja tuuli

    • YAARD

      Minusta on ikävää että tuulia kiusataan tai haukutaan!

    • Tuuli&Robinfani

      Tuuli on paras laulaja!! Ja Robin:)

    • luveju

      http://lyricstranslate.com
      Salaisuudet

      Salaisuudet
      salaisuudet
      salaisuudet

      Päällepäin mä näytän
      ihan siltä niin kuin eilenkin
      mul on samat puheet
      samat vaatteet

      Kuljen samat reitit
      jotka joka päivä ennenkin
      pidän kasvoillani samat ilmeet

      Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
      metsät taipuu ja seiniä kaatuu

      Kukaan ei saa tietää
      mitä aattelen
      mitkä on mun salaisuudet
      Kukaan ei saa tietää
      ketä aattelen
      mitkä on mun salaisuudet

      Salaisuudet

      Puhun ihmisille
      oikein kuuluisia sanoja
      mutta niis on tänään
      puolet tyhjää
      en oo valehtelija
      mut säästelen vaan totuutta
      kun tunnen niin
      ei siin oo mitään väärää

      Kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
      metsät taipuu ja seiniä kaatuu

      Salaisuudet
      salaisuudet

      Kukaan ei saa tietää
      ketä aattelen
      mitkä on mun salaisuudet
      kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa
      metsät taipuu ja seiniä kaatuu

      Kukaan ei saa tietää
      mitä aattelen
      Kukaan ei saa tietää
      ketä aattelen
      mitkä on mun salaisuudet
      mitkä on mun salaisuudet
      kukaan ei saa tietää
      ketä aattelen
      mitkä on mun salaisuudet

    • omppu8

      ihana biisi

    • melkein fani

      On kiva että hyvääkin palautetta tulee, sillä kyllä Tuuli osaa laulaa.

    • lol

      en osaa muuta sanoo ku et voi vittu ootko tosissas? xDDD tyypit kuunteleeii jtn tuulii ja robinia!? xDD

    • k.p4

      tuuli on paras ja sen paras laulu on:salaisuudet, paljon onnea vaan.........onhan robin yhtä hyvä laulaja kun tuuli mutta robinil on vaan puuttuva palanen sen paras laulu mutta muuten iha cool ja sillee kiva............tuuli on paras lalalallallalalallalalllalalalalalalalalalalalalalalalalalalallallalalalalalalalalallalala

    • kata pata

      aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet päällepäin mä näytän siltä niinkuin ennenkin mul on samat puheet samat vaatteet kuljen samat reitin jotkajoka päivä ennenkin pidän kasvoillani samat ilmeet kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietää mitä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietääketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet aha aha oho oho aha aha sslaisuudet aha aha oho oho aha aha puhun ihmisille oikein kuuluisia sanoja mutta niissä on kuule tänään tyhjää en oo valehtelia mut säästelen vaan totuutta kun tunnen niin ei siin oo mitään väärää kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu aha aha oho oho aha aha salaisuudet aha aha oho oho aha aha salaisuudet det det det det det det det det det det det det det det det det det det det kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet kuitenkin mun sisällä myrsky puhaltaa metsä taipuu ja seiniä tartuu kukaan ei saa tietää mitä aattelen ooo jeji jeeh kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet aha aha oho oho aha aha mitkä on mun salaisuudeet kukaan ei saa tietää ketä aattelen mitkä on mun salaisuudeet.Tos oli tuulin salaisuudet laulu se on mun mielestä paras laulu tuulilta mä meen tuulin keikalle 9.12.2012 espoon sello saliin se on mun eka tuulin keikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • youtube2

        Ok kiva tuulin keikka espoossa sellosalissa mä kävin siellä


      • lola3
        youtube2 kirjoitti:

        Ok kiva tuulin keikka espoossa sellosalissa mä kävin siellä

        olitko tuulin keikalla epistä


    • lola3

      tuuli on hyvö laulaja

    • lola3

      robin on tyhmä mutta tuuli on paras

    • nepsu25

      Mä voin osaan koko laulu ulkoo

    • AlexandraHarper

      i am tuuli`s funny!

    • aki laine

      OOLIN TUULIN PARAS KAVERI, JA OON SEN KOULUS! :D TULKAA JUTTELEE FACES: oon aki laine

    • TomHill

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe