täyteainetta silmänalusiin

rumimmat silmät

onko kukaan ottanut silmien alusiin täyteainepistoksia? Miksi otit? Oliko lopputulos mielestäsi hyvä?

Itse kamppailen nuoresta iästä huolimatta rumien silmien kanssa. Silmät on kuin syvällä kuopassa ja näytän aina väsyneeltä/kuolleelta. Olen nähnyt yuotubessa videoita, joissa plastiikkakirurgi laittaa silmänalusiin täyteainepistoksia. Ja harkitsen nyt vakavasti itsekin.

Olisi kiva kuulla kokemuksia, jos jollain on :) Mutta kasvoni ovat kyllä muutenkin niin rumat, että en tiiä mikä tähän katastrorfiin oikein auttaisi...

112

11741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä ja huono

      On laitettu juvidermia silmänalusuurteisiin. Mulle ei tullu mustelmaa, mutta kaverilla aivan mustat silmänaluset vielä 3 viikkoa hoidosta. Minä kävin plastiikkakirurgilla ja kaveri kosmetologilla. Hinta oli mulla 20 e enemmän,eli ei mitään kun lopputulosta vertaa.

      • sonia123

        itse olen laittanut nasaalijuonteisiin ja silmänalusiin täyteainetta, juvederm ja restylane. olen ollut todella tyytyväinen :) itse kävin helsingissä laittamassa clinic esteticillä


      • silmäaluset
        sonia123 kirjoitti:

        itse olen laittanut nasaalijuonteisiin ja silmänalusiin täyteainetta, juvederm ja restylane. olen ollut todella tyytyväinen :) itse kävin helsingissä laittamassa clinic esteticillä

        Sonia123...Kuka laittoi ja mitä täyteainetta käytettiin?


    • mulle kans

      Paljonko maksoi ja kerrotko sen hyvän kirurgin nimen

    • Hyvä10

      Noin 400 maksoi ja Heikki Kupi laittoi :)

    • Minulle ehdotettiin juuri rasvansiirtoa silmänalusiin. Kärsin samasta ongelmasta. Toinen vaihtoehto on silmäkuoppiin asetettavat implantit. Oletko käynyt kirurgin arviossa?

      • täytettynaama

        Susanna Kupi mainostaa...eikös sulla oma keskustelupalsta silikoniinfo?sinne vaan


    • Silmäkuoppiin? Eikös silmäkuopissa ole silmät?

    • Siis implantit asetettaisiin silmien alle. Ne nostavat yläluomea ylöspäin. Näin silmät näyttävät pienemmiltä.

      • Tarkoitatko alaluomea?


      • Implantit laitettaisiin yläluomien kautta.


      • kirjoitti:

        Tarkoitatko alaluomea?

        Voi ei :D tarkoitan siis alaluomea


      • tummimmat silmänalus

        Miksi implantit? Miksi ei täyteainetta?


      • silmänaluset
        tummimmat silmänalus kirjoitti:

        Miksi implantit? Miksi ei täyteainetta?

        En laittaisi implantteja ennenkuin aika vanhana


    • Oletko jo saanut ongelmaasi apua?

    • Apuaimplantit

      Rasvansiirto tai täyteaineet ei mitään implantteja alaluokkiin...

    • Haloota

      Onko kokemuksia täyteainein tehdystä kyyneluran täytöstä? Tuliko hyvä?

    • saddie

      Mulla laitto kanssa Heikki Kupi silmänalusiin täyteainetta kun olivat tummat ja ja vähän kuopalla. Autto kyllä tosi hyvin, huono puoli kun pitää uusia. No toivon että kestäs kauan, nyt laitosta on noin 3,5 kk ja hyvin on paikallaan.

    • Hjlgfgjllbvh

      Paljonko Kupi otti täytöstä ja sattuiko?

    • how M

      up

    • niin, tsiigaaa up...

      sama hintaluokka tääl stadis... ja hyvä laittaja, ei satu!

      • ah so

        Ai juu tuol oli jo hinta. no ei paha jos toimii


    • Implantit olisivat pysyvät.

    • kjfvnjigrvni

      "Implantit olisivat pysyvät." - Joo, niin ovat mutta se tekeekin niistä ongelmalliset.

    • 1maito

      Ai, miten niin ongelmalliset, voisitko selventää?

    • Miten ongelmmalliset? Vuosien siristely on auhettanut rypyt silmien alle... pahenee vaan. Aloitin vasta kuntoilun ja pelkään että rasvansiirto ei pysyisi.

    • Tietysti toimenpiteen onnistuminen ja komplikaatiot pelottaa, mutta tämä ainainen siristely alkaa jo riittää.

    • N56jasilmäpussit

      Minulle laitettin silmäpusseihin täyteainetta n 1 kk sitten. Pysyvyys on hoidon tehneen lääkärin mukaan 1,5 - 2 vuotta. Toimenpide tehtiin laajemman hoitokokonaisuuden yhteydessä. AIVAN MAHTAVA TULOS!

      Mikään voide tai muu ulkoinen hoito ei tätä hoitoa vastaa. En voi muuta kuin suositella!

      • mulle kans

        Kuka laittoi ja mitä täyteainetta käytettiin?
        Tuleekohan täyteaineen laitosta mustelmia?


    • täyteaineesta

      Voiko tulla muita ongelmia? Mustelmat kyllä katoaa. Miten kanyylin käyttö

    • Nyt ois sitten laitettu orbital rim implantit silmien alle. Implantit laitettiin alaluomen kautta ja tehtiin pienet viillot myös silmien ulkonurkkiin. Arpia ei havaitse ollenkaan.

      • Implanteista

        Mitä ne implantit ovat? Silikonia?muuta?


      • Implanteista2
        Implanteista kirjoitti:

        Mitä ne implantit ovat? Silikonia?muuta?

        Niin ja tuleeko ne alaluomen alle ja tuntuuko kovalta?


    • Tulivat alaluomen alle. http://www.youtube.com/watch?v=9JTpbVYG7i4 tuossa jokin video, missä laitetaan saman tapaiset. Implanttini eivät ole saman muotoiset. En muistanut edes kysyä mitä materiaalia ovat. Tuntuvat kovalta ainakin vielä. Soitin asiasta ja hoitaja sanoi, että käsitelty alue tuntuu kovalta, mutta pehmenee ajan myötä. Kirurgi tosin sanoi, että joutuu mahdollisesti tekemään myös rasvansiirron silmien alle.

    • Mustelma2

      Tuleeko täyteaineen laitosta silmänalusiin mustelmaa?

    • 33123jeps

      Eikös laser olisi parempi? Jenkeissä ainakin laserilla pääsee eroon tummista silmänalusista..

    • Hollow eyes

      Tummat silmänaluset eivät tarkoita samaa asiaa kuin ontot silmäkuopat. Ontoilla silmäkuopilla tarkoitetaan tilannetta, jossa silmät ovat sijoittuneet varsin syvälle silmäkuoppiin ja alaluomen alle muodostuneen rasvan määrä on hyvin vähäinen, jonka vuoksi kallon muoto korostuu silmien ympärillä varsin voimakkaasti. Usein rasva silmien alla alkaa vähentyä vasta iän myötä, mutta joillakin tällainen voi olla jo synnynnäistä.

      Itselläni tilanne on juuri näin. Olen vasta hieman yli 20v. ja silmäkuoppien vuoksi näytän jatkuvasti väsyneeltä ja rujolta. Englanniksi aiheesta löytyy paljon tietoa googlaamalla "hollow eyes", mutta suomeksi ei tunnut löytyvän oikein mitään. Amerikoissa hommaan näytetään aikalailla käytettävän rasvansiirtoa, joka itseänikin kiinnostaisi täyteaineita enemmän. Jos hommasta selviäisi alle 500€, niin menisin kyllä välittömästi. Aiheesta ei vain tosin näytä löytyvän tuon taivaallista tietoa minkään klinikan sivuilta.

    • Kanyylihoito paras

      Täyteaine pysyy erittäin kauan silmien alla leitettuna, jopa 2-3 vuotta ja juuri sen hoidon saa noin 500e:lla, Rasvan siirto on vähintään 1500e ja enemmän. Tärkeä on että hoidon tekee lääkäri ja kanyylilla, eli ei neulalla. Tuolloin mustelmien riski on lähes olematon. Ainakin Cityklinikalla näitä hoitoja on tehty kauan ja hyvin onnistuneesti.

      • Hollow eyes

        Hei sinä, joka ilmeisesti olet käynnyt cityklinikalla kyseisessä toimenpiteessä. Olisi mukava kuulla kokemuksestasi, paljonko mitäkin täyteainetta sinulle laitettiin ja paljonko tästä maksoit. Kävin tuolla heidän sivustollansa katsomassa ja siellä luki vain hintoja eri täyteainemäärille, muttei niinkään puhuttu juuri niiden käytöstä silmänalusiin.

        Ilmaista lääkärin konsultaatiota mainostettiin, johon ilmeisesti voisi mennä ilmaiseksi "arvioitavaksi", koska kyseessä on ns. ei kirurginen toimenpide(?). En oikein vielä uskalla ottaa sinne yhteyttä, koska en oikein tiedä miten tuota toimenpidettä kysyisin ja tuo 500€ raja on todellakin minulle aika kipurajoilla. Arvostaisin todella kokemuksia tästä. Kuinka kauan sinulla meni toimenpiteeseen pääsyyn ajanvarauksen jälkeen ja oliko muutos mielestäsi kuinka merkittävä?


    • rasvansiirrosta

      Rasvansiirrolla saadaan koko kasvojen alueelle täyteläisyyttä, käytetään myös silmäkuopan alueen. kasvojen rasvansiirto vaatii osaamista ja kokemusta. Pk-seudulla ainakin Peltoniemi ja Tampereella Kupi tai Tarkka plastiikkakirurgeja, jotka tekee näitä hoitoja.

      • mkl4

        Eikös keskikasvojen nosto korjaa ainakin alapuolista osaa? Ja eikös tollainen ongelma synny jos on silmäluomileikkauksessa otettu liikaa rasvaa pois.


    • Tiinsq

      Onko teillä kauttaaltaan siis tummat aluset vai yksittäisiä suonia, jotka muodostavat "rinkulan" silmän alle? Ensimmäisenä mainittuun varmaan auttaa tuo täyteaineen siirto paremmin, mutta onko jälkimmäisestä kellään kokemusta? Laserilla voidaan nykyään poistaa jopa suonikohjuja, mutta voidaanko silmänalusista poistaa laserilla laajentuneita suonia?

    • process911

      Minulla on juuri sama ongelma. Siis tuo hollow eyes. Implanttien laitosta on nyt 2 kk. En saanut implanteilla ihan haluamaani tulosta. Harkitsen rasvansiirtoa lisäksi... Asiasta ei todellakaan löydy suomeksi tietoa.

    • Hjhjhjh

      En uskaltaisi laitattaa implantteja. Täyteaine on parempi ratkaisu

    • Holloweyes

      Hollow eyes, saitko apua ongelmaasi?

      • minä

        Olen itse nuori nainen ja kärsinyt lapsesta asti tummista silmänalusista ja pusseista. Kävin laitattamassa täyteainetta plastiikkakirurgilla silmien alle.. ainetta laitettiin poskipäihin josta sitä levitettiin ylöspäin lieventämään silmäpussien rajaa. Voin lämpimästi suositella jokaiselle joka vaivasta kärsii koska oma itsevarmuutenki kasvoi todella paljon näinkin pienellä toimenpiteellä. ei tummuuta ja pusseja saa täyteaineella kokonaan pois mutta ero on kuin yöllä ja päivällä entiseen verrattuna:) hinta oli vajaa 400€ ja oli kyllä kaiken tuon hinnan väärti..

        pienet mustelmat tuli mutta nyt 2 vk kulunut ja ei enää huomaa mitään. meikillä sai nuo mustelmat piiloon eli eivät haitanneet elämää. :)noin viikon ajan nuo mustelmat kestivät ja nyt näkyy muuten lopputulos pistosten jälkeen. ensimmäisinä päivinä oli outoa hymyillä koska se tuntui hieman erilaiselta mutta nopeasti tottui ja ei kaduta yhtään.. nyt katsoo pirteämpi ihminen peilistä!


      • pullottaa
        minä kirjoitti:

        Olen itse nuori nainen ja kärsinyt lapsesta asti tummista silmänalusista ja pusseista. Kävin laitattamassa täyteainetta plastiikkakirurgilla silmien alle.. ainetta laitettiin poskipäihin josta sitä levitettiin ylöspäin lieventämään silmäpussien rajaa. Voin lämpimästi suositella jokaiselle joka vaivasta kärsii koska oma itsevarmuutenki kasvoi todella paljon näinkin pienellä toimenpiteellä. ei tummuuta ja pusseja saa täyteaineella kokonaan pois mutta ero on kuin yöllä ja päivällä entiseen verrattuna:) hinta oli vajaa 400€ ja oli kyllä kaiken tuon hinnan väärti..

        pienet mustelmat tuli mutta nyt 2 vk kulunut ja ei enää huomaa mitään. meikillä sai nuo mustelmat piiloon eli eivät haitanneet elämää. :)noin viikon ajan nuo mustelmat kestivät ja nyt näkyy muuten lopputulos pistosten jälkeen. ensimmäisinä päivinä oli outoa hymyillä koska se tuntui hieman erilaiselta mutta nopeasti tottui ja ei kaduta yhtään.. nyt katsoo pirteämpi ihminen peilistä!

        Minä kävin eilen laittattamassa täyteainetta silmäpussien alle. Minulla on silmäpussit ja niiden alla syvä uurre silmän sisänurkasta poskia kohti. Plastiikkakirurgi ei vielä suositellut silmäpussien leikkkausta,( eli rasvan poistoa luomen sisäkautta). Toinen vaihtoehto oli kokeilla Juvedermia tähän uurteeseen ja samalla se häivyttäisi silmäpussin alareunaa.
        Miten paljon sinulla "Minä" , oli turvotusta täyteaineen laiton jälkeen? Onko aine "tasoittunut" parin viikon aikana verrattuna ensimmäisiin päiviin?
        Minulla ei tullut mustelmia lainkaan. Nyt kuitenkin kohta, johon täytettä laitettiin pullottaa ikävästi, vähän niinkuin olisi toinen silmäpussi tullut entisen alle :(. En tiesä, onko tämä vielä turvotusta, mutta toivon tosiaan, että kohta vähän laskeutuisi.
        Annettiinko teille muille, joille on täyteainetta laitettu, ohjeeksi hieroa käsiteltyä kohtaa? Minulle sanottiin, että vuorokausi pistosten jälkeen saa kohtaa varovasti hieroa pyörivin liikkeein. Tasoittaakohan hieronta täytettyä kohtaa tai saako hieromalla ainetta tavallaan leviämään/siirtymään johonkin suuntaan?
        Jostakin kulmasta ja tietyssä valossa toimenpide näyttää todella onnistuneelta, mutta kun valo osuu tietystä suunnasta näkyy käsitelty kohta pulllottavan selvästi. Kertokaapa muutkin´kokemuksianne, joilla on silmänalusia käsitelty täyteaineella!


    • KPIT

      Minullekin laitettiin Tampereella täyteainetta kyyneluraan. Tietyssä valossa taittaa täytteen kohdalta hieman ja "pullottaa". Missä kävitte ja paljonko maksoi kokonaisuudessaan? Kiitos asiallisista kommenteista.

      • Pullottaa

        Kävin Oulussa Botniassa, 340€ maksoi. Yhdellä ampullilla selvisin.


    • mulle kans

      Paljonko Cityklinikalla maksoi?

      • :-D

        kuka hullu menis cytiklinikallle? !!!!Halooo!!!


    • Simmui

      Hei "Pullottaa"!

      Kuka sulle laittoi Oulun Botniassa sen ampullin? Pitikö käydä ensin konsultaatiokäynti ja sitten vasta täyttökäynti?

      Olen kuullut, että eräs oululainen naislääkäri on todella hyvä noissa täyttöhommissa, mutta hänelle juuri pitäisi ensin tilata konsultaatioaika, johon uppoaisi rahaa noin 90 € ja sitten seuraava aika olisi se täyttöaika, johon uppoaisi taas rahaa kai se 350- jotain.

    • samma här

      uppia.

    • kyynelura

      En vieläkään uskalla laitattaa kyyneluraan. Löytyykö vielä muita joilla hyvä kokemus?

    • Poskipäät

      Hei!

      Eikö Oulussa tkäydä ottamassa täytehoitoja poskipäihin tai huuliin?

      Kerrottehan kokemuksia, Tuula Kinnunen? Anna-Liisa Vesala? Kai Terveystalolta vai joku muu olisi hyvä?

      Kiitos! =)

      • Älykääpiö1

        Vit sentään kirjota huulille omalle palstalle tässä puhuttiin silmäpusseista


      • Oulust

        Hei "Älykääpiö1"

        Poskipäihin laitetaan se täyte juuri niiden silmäpussien ja poskipään väliin esim. alaluomen valahtamisen vuoksi, joten liittyi asiaan.

        Ja onko muka niin paha moka, jos joku kysyy täytehoitokeskustelussa myös huulientäytön kokemuksia.


    • Piikkistä päivää

      Silmien alle laitettavissa täyteaine hoidoissa ottaa tekijä aina huomioon asiakkaan aineenvaihdunnan, eli kerääkö paljon nestettä silmien alle. Jos henkilöllä on taipumusta voimakkaaseen turvotukseen, pitää ottaa huomioon että nesteiden kerääntyminen mahdollisesti pahentaa tilannetta.

      • Silosimmu

        Minulle laitettiin täytettä Tampereella, tekijä asiaan koulutuksen saanut sairaanhoitaja. Ennen toimenpidettä täytin terveydentilaani, allergioita ym. selvittävän lomakkeen ja puhelimesa aikaa varatessa neuvottiin välttämään kaikkea verta ohentavaa toimenpiteeseen asti.

        Pari ihan pientä sinelmää tuli, mutta ne sai meikillä peittoon ja kun lievä turvotus laski, olen kyllä älyttömän tyytyväinen! Vei tummuutta ja ihan selvästi täytti tyhjänä ja ryppyisenä roikkuneita alaluomia.


    • Joulu20134

      Tietääkö joku tehdäänkö Turussa näitä täytehoitoja ja jos niin missä?? Erittäin kiitollinen tiedosta olisin.

    • hui hui

      Kuinka paljon kanyylilla laitto sattuu? Menisin muuten mutta pelkään kipua

    • adadadasda

      Hintaluokka rasvan siirrossa?

    • lommosilmä

      Rasvansiirto kiinnostaa mutta kuinka pysyvää ?

    • adadad

      Eikö kellään ole jakaa kokemuksia oman rasvan siirrosta silmänalusiin? Saisi hävitettyä verisuonten näkyvyyttä. Olisin todella kiitollinen. :)

    • Hipster

      Turussa ainakin Royal beuty Academy Yliopistonkadulla tekee täyteainehoitoja. Siellä tuntuu olevan nyt kampanjahinnastokin. Mulla on aika ensi viikolle..jee :)

    • 10+10

      Saako täyteaineilla myös tummuutta pois vai onko se enemmän kuoppia varten?

      Olisikohan parempi kuin rasvansiirto..

    • Kiitos etukäteen

      Kuka on etelässä mielestäsi paras täyteaineiden laitossa? Paljonko tulee maksamaan, jos ei ole hirveitä määriä tarkoitus laittaa silmänalusiin? Onko mahdollista/hyötyä, jos vain verisuonia on tarkoitus häivyttää, eli ne saavat aikaan ns. puolipallon. Mikä on paranemisaika?

      Todella kiitollinen olisin, jos joku jaksaisi vastata, kun ei oikein löydy ajankohtaista tietoa.

      • Kysyvä1

        Hei vastauksia kiitos! :)


    • 9+16

      Nostetaan tätä. Kokemuksia, kokemuksia!

    • kokemuksiaaa

      nostetaan taas

    • Teresa7
    • lilya1

      Eli Restylanea ei suositella? Niin voisi päätellä äskeisestä linkistä?

    • Joulu20134

      No niin, kävin laitattamassa täytettä silmänalusiin. Erittäin tummat, vois sanoa mustat aluset ja aikas kuopalla. Nyt on 3 päivä menossa ja paranee vaan. Nyt voin olla melkeen ilman meikkiä, vähän pitää ei osaa olla ilman. Pienen pienet mustelmat tuli 2 kohtaan, ei haittaa pätkääkään. Ei ole kuopalla enään ja hiukan tummuutta jäljellä mutta entiseen verrattuna ei mitään. Terveystalo Turku olin ja maksoi 370 euroo.

      • 1+12

        Kuka laittoi ja mitä? Oliko verisuonet siis näkyvissä?


      • Joulu20134
        1+12 kirjoitti:

        Kuka laittoi ja mitä? Oliko verisuonet siis näkyvissä?

        Furkat Mansurow ja Fortelis Extraa laitettiin. Ei mitään verisuonia vaan muuten ihan mustat. Tosi tyytyväinen, n. vuoden pitäis pysyä näin. Loistavaa !!!


      • Toimenpidettä hark.
        Joulu20134 kirjoitti:

        Furkat Mansurow ja Fortelis Extraa laitettiin. Ei mitään verisuonia vaan muuten ihan mustat. Tosi tyytyväinen, n. vuoden pitäis pysyä näin. Loistavaa !!!

        Työskentelikö lääkäri yksin? Miksi juuri ko. täyteaine? Täytettiinkö siis kyynelurasta lähtien vai millä tavalla?

        Kiitos mahd. vastauksesta.


      • utelias4
        Joulu20134 kirjoitti:

        Furkat Mansurow ja Fortelis Extraa laitettiin. Ei mitään verisuonia vaan muuten ihan mustat. Tosi tyytyväinen, n. vuoden pitäis pysyä näin. Loistavaa !!!

        pitikö varata erillinen konsultaatioaika vai tehtiinkö samalla kerralla? :)


      • Joulu20134
        utelias4 kirjoitti:

        pitikö varata erillinen konsultaatioaika vai tehtiinkö samalla kerralla? :)

        Lääkäri työskenteli yksin, laittoi 3 erimerkkistä pakettia pöydälle ja kertoi kuinka kauan mitäkin käyttänyt, ei siinä sen kummempaa. Nenän pielestä noin sentin verran alaspäin ja siitä sit vaan pisteli, alaluomet kun olivat kuopalla niin sitä kuopan reunaa seuraten. Samalla kertaa voi laittaa kun käy näyttämässä jos vaan aika riittää, kesti noin puolisen tuntia kaikkiaan.


      • hhmmmmmm
        Joulu20134 kirjoitti:

        Lääkäri työskenteli yksin, laittoi 3 erimerkkistä pakettia pöydälle ja kertoi kuinka kauan mitäkin käyttänyt, ei siinä sen kummempaa. Nenän pielestä noin sentin verran alaspäin ja siitä sit vaan pisteli, alaluomet kun olivat kuopalla niin sitä kuopan reunaa seuraten. Samalla kertaa voi laittaa kun käy näyttämässä jos vaan aika riittää, kesti noin puolisen tuntia kaikkiaan.

        Kiitos vastauksesta. Käyttiköhän kanyylia? Sitä suositellaan juuri mustelmien välttämiseksi..


      • Joulu20134
        hhmmmmmm kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Käyttiköhän kanyylia? Sitä suositellaan juuri mustelmien välttämiseksi..

        Ei käyttänyt, neulalla pisti. Ensin sillai että osui luuhun ja sitten ainetta. Sanoi että näin ei tule pahemmin mustelmia. Eikä tullut kuin ne kaksi pientä. Tummuutta vielä jäljellä mutta kun olivat "kuopalla" ilme on ihan erinäköinen. Olen todella tyytyväinen.


    • väsyneet silmät

      Voisko joku toimenpiteessä käynyt antaa neuvoja? Kuka olisi paras täyteaineen laittaja pääkaupunkiseudulla ( kokemusta)? Laitettiinko täyteainetta vain kyyneluriin, vai myös alaluomen ulkonurkkiin? Paljonko toimenpide maksoi? Mitä ainetta ja montako milliä sitä kuoppiin laitettiin?

    • yks vaan

      Kiinnostaisi myös tietää, että voidaanko täyteainetta laittaa ns. ulkonurkkaan?

    • 8+10

      Kerääkö tuo täyteaine kuinka paljon nestettä? Eikös se ole periaatteessa hyvä asiam, koska verisuonet näkyvät huonommin = vähemmän tummuutta?

    • 11+3

      Ylläolevaan vastausta!

    • vinkkejä kiitos?

      Osaako joku kokeneempi sanoa, että kauanko voi punoitusta näkyä?

      Yhdessä pistokohdassa tuntui syntyvän mustelmaa, joten kevyellä hieronnnalla ajattelin, että parantuminen nopeutuisi muutamia päiviä täyteaineen oton jälkeen ja nyt kyseinen kohta punoittaa vielä 1,5 viikkoa operaation jälkeen. Voisiko parantumista jotenkin nopeuttaa? Tuntuu että todella hitaasti paranee...

    • Aloittaja :)

      Tässä tietoa hommasta, YouTubesta löytyy pilvin pimein jenkkimateriaalia hakusanoilla tear through injections :)

    • ex-panda

      Kävin Estetiassa, ja minulle laittettiin kyneluraan kanyylilla. EI sattunut vaikka pujahdettiin aika kaukaa lihaksen alta. Jottei tulisi ongelmia hoito tehdään kahdessa osassa ja mulle laitetaan 3kk jälkeen lisää. Nyt jo parani todella paljon ja olen tyytyväinen. Uskon että se seuraava laitto on hienosäätöä.

    • Hkk2

      Up

    • LÄÄKÄRII

      Ensimmäisellä kerralla silmien alueelle saa laittaa VAIN 0,2ml MAX / per silmä, ja ainoastaan lääkäri, koska sokeutumisen ja ihosyövän mahdollisuus silmässä suurin. Suoraan siniseen kohtaan ainetta ei myöskään pistetä.

    • edelleen banda

      Itselle laitettu täyteainetta kyyneluriin muutama kuukausi sitten.. vaikutus kesti kuitenkin vain hyvin lyhyen aikaa.. :( lähinnä olin tyytyväinen muutaman päivän ajan, jolloin lievää turvotusta, mikä peitti tummat (mustat..) silmänaluset.. lisää kokemuksia implanteista?? hintaluokka? :)

    • Kyllästynyt

      Olisiko lisää käyttäjäkokemuksia? Olen aivan lopen kyllästynyt omiin synnynnäisiin mustiin silmänalusiin. Lienevät johtuvan ainakin ohuesta ihosta. Tässä punnitsen erilaisia esteettisiä / kirurgisia vaihtoehtoja.

    • JOULU20134

      No niin, nyt on vuosi kulunut kun fortelis extraa tummiin silmänalusiin laitettiin. Sen vuoden verran ainakin tämä aine vaikutti, taas ovat tummat aluset ja samalla tavalla kuopalla kuin vuosi sitten. Aika varattu samalle lääkärille 23.12. Ja täyte aine oli fortelis extra. Hei ensiviikkoon :)

      • selkjwrlje

        Laita ennen ja jälkeen kuvat johonkin!


      • Mulle myös!

        Oliko hinta noussut?


      • jelphelpo

        Osaatko kertoa tarkemmin fortelis extrasta? En ole moisesta aikaisemmin kuullut. Oliko sinulla verisuonia silmänaluksilla näkyvissä? Tarkoitan ns. perillisiä tummia silmänalusia.

        Missä toiminpide tehtiin ja paljonko oli hintaa?

        Kiitän.


    • Poskipäät

      Jos on vain tummat silmänalukset huolena, niin eikö niihin voi laittaa peiteainetta? Itselläni se toimi hyvin vuosikymmenet.`

      Viime vuosina on alkanut "silmänalukset laskeutua", eli poskipään luu jo hohkaa ihon alta. Onko kukaan sitä kohtaa täytättänyt ja onko onnistunut hyvin?

      Mietin, olisiko parasta laitattaa täyteainetta tai omaa rasvaa poskipäihin, vai olisiko jo aika keskikasvokohotuksen....

    • Täytettä

      Varmaan jollakin on kokemusta Tuula Kinnusen laittamista täytehoidoista. Kertokaahan, Kiitos. :)

    • uppaaka

      Up uudelleen

    • tättepask

      haluatko näyttää kuin kylmä patsas ?

    • Onnellinennaama

      Voin lämpimästi suositella Oulussa Tuula Kinnusta kyynelurien täyttämistä haaveileville! Lopputuloksen näkee tosin vasta viikon jälkeen kunnolla, mutta olen jo hyvin tyytyväinen ja vasta hoidosta tulin. Lääkäri ei kuulemma käytä kanyylia mahdollisten vakavien komplikaatioiden takia, vaan pisti neulalla suoraan. Täytettä, Juvadermia laitettiin ensimmäisellä vastaanotolla vähän, ja koska ainetta jäi, saan käydä laittamassa sitä lisää jos haluan. Kaiken kustannus noin 400e.
      SUPER!

    • Hoidonurvallisuus

      Kyynelurien ja silmänseudun täyteainehoitoa pidetään näitä hoitoja maailmalla tekevien lääkärien keskuudessa hyvin riskialttiina hoitona. Vakavin riski on aineen kulkeutuminen tämän alueen verisuonistoon ja sieltä on yhteyksiä mm. silmänpohjan verenkiertoon, mikä voi aiheuttaa näön menettämistä pysyvästi (valitettavasti näitäkin ongelmia on tapahtunut). Tämän alueen hoito vaatii kokemusta ja anatomian tuntemusta. Suositus on tällä hetkellä juuri tietyntyyppisten kanyylien käyttö, jolloin em. riskiä vähennetään. Toki, jos lääkäri on tottunut neulalla tekemään ja tuntee hyvin anatomian niin näinkin toimitaan. Ylipäänsä viime vuosina juuri kasvojen alueen täyteiainehoidoissa on korostettu turvallisuusta nähin liittyvien harvinaisten merkittävien riskien vuoksi.

    • Huhuhuh

      Mikä tuo silmän alle laitettava implantti on?
      Näyttää kauheelle.

    • Virooon

      Implanttia en todellakaan laittaisi! Miten rasvansiirto (maltillinen)? Parempi kuin täyteaine...?

    • Anonyymi

      Nenän muotoilu täyteaineella, elokuu 2019
      Harkitsin pitkään nenän korjauttamista, sillä nuorena olin murtanut sen auto-onnettomuudessa ja aina katsoessani peiliin, näytin hieman erilaiselta kuin ennen kolaria. Kysyin omassa kotikaupungissani voidaanko nenää hieman kohottaa täyteaineella ja minulle kerrottiin, ettei paljon mitään voida tehdä, joten hyväksyin asian.

      Ihan mielenkiinnosta katsoin kuitenkin kuvia ja luin nenän muotoilusta ilman leikkausta, sain kuvan vahvasta ammattitaidosta Mansurowin sivuilta ja niinpä varasin ajan puhelinkeskustelun tuloksena. Konsultaatiopäivänä minulle selitettiin juurta jaksain, mitä voidaan tehdä ja yllättävää oli että minua hoitava plastiikkakirurgi pystyi sanomaan hyvin yksityiskohtaisesti miten hänestä kannattaa toimia, lisäksi hän pystyi perustelemaan lopputuloksen uskomattoman tarkasti, sain kuulla että paljon voidaan pienillä asioilla muuttaa profiilia toivotuksi!

      Niinpä uskaltauduin ottamaan täyteainetta ja vaikka olin hiukan epäileväinen pienistä yksityiskohdista, huomasin jo muutaman pienen piston jälkeen, että tulos oli huikeasti parempi kuin osasin kuvitellakaan! Koko ajan edettiin niin, että sain seurata peilillä mitä tapahtui ja miltä tulos näytti, kaikki tehtiin aina vasta kun itse halusin jatkaa suositellulla tavalla ja lopputulos oli uskomattoman hyvä!

      Nyt toimenpiteestä on muutama kuukausi ja nenä paitsi tuntuu paremmalta, koska tikkauksen jäljiltä siihen oli jäänyt pieni kiristävä tunne ilmeillessä, jota nyt ei enää tunnu ilmeisesti täyteaineen takia? Ulkoisesti nenä näyttää nyt huomattavasti paremmalta, suosittelen lämpimästi,aion ehdottomasti jatkossakin käyttää palvelua, sillä olen todella vakuuttunut huippu ammattitaidosta! Minua myös kuunneltiin ja otettiin huomioon mielipiteeni kaikessa, suosittelen lämpimästi!

      Ella

    • Anonyymi

      Suuri kiitos Furkat Mansurowille. Minulle laitettiin täyteainetta kasvoihin ja olen erittäin tyytyväinen. Oli ihana herätä tänään aamulla ja katsoa peilistä ja huomata kuinka kasvot olivat niin pirteän näköiset. Kiitos! Tulen ehdottomasti uudestaan!

    • Anonyymi

      Onko samaa täyteainetta mitä huuliin laitetaan? Minkä merkkinen sopii silmänalusille ja auttaako mustiin silmänalusiin? Oon miettinyt leikkausta mutta jos tää auttais

    • Anonyymi

      Täyteaine ei saa laittaa alaluomien ihon alle--tulevat juoppo-silmät

      • Anonyymi

        Täyteaine laitetaan syviin kerroksiin luupintaan ja lihaksien alle.
        Tätä pystyvät tekemään plastiikkairurgit Suomessa, älä menee sairaanhoitajalle, tai vain lääkärille(tereveyskeskuslääkärille) jolla ei edes erikoistumista (city-Klinika)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyteaine laitetaan syviin kerroksiin luupintaan ja lihaksien alle.
        Tätä pystyvät tekemään plastiikkairurgit Suomessa, älä menee sairaanhoitajalle, tai vain lääkärille(tereveyskeskuslääkärille) jolla ei edes erikoistumista (city-Klinika)

        Kilpailijan (oikeinkirjoitus vähän hakusessa) kirjoittama viestipari?


    • Anonyymi

      Minulle on laitettu 8 vuotta sitten Revanesse täyteainetta kyyneluriin. Olen katunut toimenpidettä laitosta lähtien. Suosittelen harkitsemaan kaksi kertaa, silmien alla on hyvin ohut iho, täyteaine aiheuttaa helposti ryppyjä ajan saatossa ja minulla ei ainakaan täyteaine ole vieläkään poistunut.

    • Anonyymi

      Oletteko joutuneet poistamaan täyteainetta kyseiseltä alueelta, miten tehtiin ja miten onnistui? Oletteko olleet tyytyväisiä kyyneluran täyttöön?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe