Nurmeksen venäläisten pentutehtaat

lopen kyllästynyt

Eikö kukkan osaa mitään,näille nurmeksessa olevien Venäläisten pentutehtaille. Tiedän että pennut tuodaan Leiettuasta ja Venäjältä,Sitten näillä pennuilla teetetään uusia pentuja jopa samoilla isillä ja myydään periaatteella, rahat käteen ,ei tilille käy.
Tällä lailla ei pankkiin tule tieto,että rahaa on ylimääräistä tullut ja soskusta ,kelalta,ym. saadaan päälle kaikki avustukset. Lisäksi koiria on sairastunut ja kuollut ,jopa Yksi vuotiaana johonkin,mitä eläinlääkärikään ei osaa selittää..Älkää hyvät ihmiset ostako,näitä pentuja.Pahimmassa tapauksessa menee lääkekulut ,eläunlääkärikulut ja pennun hinta.Lisää tuovat koiria Venäjältä,kun entiset kuolee lukemattomiin synnytyksiin. JA;PAHIMMASSA TAPAUKSESSA;TAUDIT SIELTÄ TULEVAT TÄNNE!!

50

1771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tessu

      Salakuljetettuja pentuja???.laillisilla pennuilla tietääkseni pitäisi olla paperit jos koiranpentu on tuotu ulkomailta. plus kunnossa olevat rokotukset.

    • saman nähnyt

      paperittomina myydään paljon salakuljetettuja ja paperit jos on ne saadaan tuoda ihan luvalla..Joka tapauksessa aika suuria pentuita teetetään ihan ilman papereita..ja,niiden kanssa olevilla..

    • koiraihminen11

      Miksi kukaan ei ilmoita Kelaan,Kennelliittoon tai soskuun...ei silloin ihan tarkastamatta jätetä..Tiedän kyllä pari jotka ovat jo sen tehneetkin.

      • huomattu on kyllä---

        Joo,ja sitten on suomalaisia miehiä,joilla vaimot Venäjältä.Yhdessä kaipataan kilvan koiranpentuja ja kissoja...


      • irinalehikoinen

        Kun ottaa huomioon, mitä eläinten kasvattaminen maksaa, millaista huolenpitoa ne vaativat, kuinka paljon ne rajoittavat ns. vapaa-aikaa - pyrimmehän tarjoamaan niille hyvät elinolot - muutaman sadan euron myyntihinta on todella pieni. Lisäksi eläimet "pakottavat" meidät harrastamaan liikuntaa, mikä on aika hyvä juttu. Rauhoittaisiko mieltänne, jos istuisimme kotona, joisimme alkoholia, ja sitten joka joutuisimme turvautumaan esim. Kelan antamiin tukiin, joihin vähän liikuntaa harrastavat usein joutuvat turvautumaan. Lisäksi on paljon ostajia, jotka pitävät pentujen hintaa kalliina, pyytävät alennusta, ja kaupan jälkeen katoavat kuin tuhka tuuleen!


      • jarmolehikoinen
        huomattu on kyllä--- kirjoitti:

        Joo,ja sitten on suomalaisia miehiä,joilla vaimot Venäjältä.Yhdessä kaipataan kilvan koiranpentuja ja kissoja...

        Minulla on venäläinen vaimo ja voin rehellisesti sanoa, että hän on paljon parempi ja kauniimpi, kuin suomalaiset naiset. Ylipäänsä on erittäin vastenmielistä ja surullista lukea, että näiden sivujen lukijat ja kirjoittajat suhtautuvat huonosti ulkomaalaisiin - täällä Pohjois-Karjalassa vihamielisyys näyttää kohdistuvan yleensä venäläisiin. Tunnen heitä paljon - he ovat ahkeria, rehellisiä ja tunnollisia ihmisiä. Työ ja perhe merkitsevät heille paljon. Mitä Venäjältä tuotuihin eläimiimme tulee voin niinikään rehellisesti sanoa, että olemme itse käyneet hakemassa ne, kuljettaneet rajan yli laillisesti, ja huolehdimme niistä - näin voi sanoa - paremmin kuin itsestämme.


      • N.MM
        jarmolehikoinen kirjoitti:

        Minulla on venäläinen vaimo ja voin rehellisesti sanoa, että hän on paljon parempi ja kauniimpi, kuin suomalaiset naiset. Ylipäänsä on erittäin vastenmielistä ja surullista lukea, että näiden sivujen lukijat ja kirjoittajat suhtautuvat huonosti ulkomaalaisiin - täällä Pohjois-Karjalassa vihamielisyys näyttää kohdistuvan yleensä venäläisiin. Tunnen heitä paljon - he ovat ahkeria, rehellisiä ja tunnollisia ihmisiä. Työ ja perhe merkitsevät heille paljon. Mitä Venäjältä tuotuihin eläimiimme tulee voin niinikään rehellisesti sanoa, että olemme itse käyneet hakemassa ne, kuljettaneet rajan yli laillisesti, ja huolehdimme niistä - näin voi sanoa - paremmin kuin itsestämme.

        Taulapää!! Aloittaja tarkoittaa koiria ei naisia. Taisi osua omaan nilkkaasi=DDD


      • NN.MM
        irinalehikoinen kirjoitti:

        Kun ottaa huomioon, mitä eläinten kasvattaminen maksaa, millaista huolenpitoa ne vaativat, kuinka paljon ne rajoittavat ns. vapaa-aikaa - pyrimmehän tarjoamaan niille hyvät elinolot - muutaman sadan euron myyntihinta on todella pieni. Lisäksi eläimet "pakottavat" meidät harrastamaan liikuntaa, mikä on aika hyvä juttu. Rauhoittaisiko mieltänne, jos istuisimme kotona, joisimme alkoholia, ja sitten joka joutuisimme turvautumaan esim. Kelan antamiin tukiin, joihin vähän liikuntaa harrastavat usein joutuvat turvautumaan. Lisäksi on paljon ostajia, jotka pitävät pentujen hintaa kalliina, pyytävät alennusta, ja kaupan jälkeen katoavat kuin tuhka tuuleen!

        siinä vaimo ja perässä isäntä=DD


      • Damaskosi
        jarmolehikoinen kirjoitti:

        Minulla on venäläinen vaimo ja voin rehellisesti sanoa, että hän on paljon parempi ja kauniimpi, kuin suomalaiset naiset. Ylipäänsä on erittäin vastenmielistä ja surullista lukea, että näiden sivujen lukijat ja kirjoittajat suhtautuvat huonosti ulkomaalaisiin - täällä Pohjois-Karjalassa vihamielisyys näyttää kohdistuvan yleensä venäläisiin. Tunnen heitä paljon - he ovat ahkeria, rehellisiä ja tunnollisia ihmisiä. Työ ja perhe merkitsevät heille paljon. Mitä Venäjältä tuotuihin eläimiimme tulee voin niinikään rehellisesti sanoa, että olemme itse käyneet hakemassa ne, kuljettaneet rajan yli laillisesti, ja huolehdimme niistä - näin voi sanoa - paremmin kuin itsestämme.

        se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa..


    • eu oyj.

      Mites niitä voi sieltä tuoda kun sinne ei saa edes viedä ?

      • koiraihminen11

        No,luuletko ettei nämä keinot keksi???


      • koiraihminen 11
        koiraihminen11 kirjoitti:

        No,luuletko ettei nämä keinot keksi???

        Jumakauta ,jos viinat ,bensat yms..sieltä tuodaan,niin kuvitteletko ettei muutamaa joiranpentua saa rajan yli??? vaikka rahalla....


      • eu:sta paskat

        prkl...oletko tyhmä vai itse kauppias?


      • eu:sta paskat
        eu:sta paskat kirjoitti:

        prkl...oletko tyhmä vai itse kauppias?

        siis,tämä eu oyj.???


      • heh hee
        koiraihminen 11 kirjoitti:

        Jumakauta ,jos viinat ,bensat yms..sieltä tuodaan,niin kuvitteletko ettei muutamaa joiranpentua saa rajan yli??? vaikka rahalla....

        tutushan asioihin ennen kun tuut tänne itsesi nolaamaan.


      • koiraihminen11
        heh hee kirjoitti:

        tutushan asioihin ennen kun tuut tänne itsesi nolaamaan.

        taidat varmasti olla myyjä tai puoliso..Nolaámaan tulee tänne vastaan sanojat vain ne jotka näitä myy!!


      • koiraihminen11
        koiraihminen11 kirjoitti:

        taidat varmasti olla myyjä tai puoliso..Nolaámaan tulee tänne vastaan sanojat vain ne jotka näitä myy!!

        suoraan sanottuna kaikkihan sen tietävät että näitä pikku Toyterrierejä on Nurmeksessa,pimeeti myynnissä vaikka kuinka.Kun vain käteen maksaa,saat vaikka 4kpl yhdeltä myyjältä kerralla.Vaikka näillä pennuilla olisi samat isät,myydään nartut ja urokset,ja mitään ei haittaa jos on sama isä....


      • koiraihminen11
        koiraihminen11 kirjoitti:

        taidat varmasti olla myyjä tai puoliso..Nolaámaan tulee tänne vastaan sanojat vain ne jotka näitä myy!!

        samat isät saatana kaikilla ,vaikka eri pentueesta ostat...Se nolaamisesta...sinä nolaat itsesi,kun edes ilkeät väittää täyttä paskaa...


      • irinalehikoinen
        koiraihminen11 kirjoitti:

        suoraan sanottuna kaikkihan sen tietävät että näitä pikku Toyterrierejä on Nurmeksessa,pimeeti myynnissä vaikka kuinka.Kun vain käteen maksaa,saat vaikka 4kpl yhdeltä myyjältä kerralla.Vaikka näillä pennuilla olisi samat isät,myydään nartut ja urokset,ja mitään ei haittaa jos on sama isä....

        Kuinka voitte kirjoittaa tuollaista - ettehän edes tosiasioita vanhemmista. Toivomme, että käyttäisit oikeaa nimeäsi kirjoittaessasi tuollaista. Tiedän, että huolehdimme eläimistämme - ne elävät paremmin kuin me itse - ja siksi voin käyttää nimimerkkinäni omaa nimeäni! Tavalliset ihmiset lukevat viestisi ja luonnollisesti heti uskovat sen.


    • toi-terrieri

      taitaapi olla vielä venäjän toi-terrierejä... luulemma ja kauppuri asuu nurmeksen kulmilla.myy osamaksulla.ja maksu kotiin.

      • koiraihminen11

        siellä on se yksi "myyjä".sieltä sitä saapi koiran kotia ja heti..ihan vaikka osamaksulla ja vaikka 50€ kk. kunhan vain koirat menee...


      • Toyterrieri harrasta
        koiraihminen11 kirjoitti:

        siellä on se yksi "myyjä".sieltä sitä saapi koiran kotia ja heti..ihan vaikka osamaksulla ja vaikka 50€ kk. kunhan vain koirat menee...

        Ihme miten vähän näistä "rotista" kukaan uskaltaa kirjoittaa suoraan minnekään palstoille.Kennelliiton sivuilla on joitakin,mutta esim. täältäkin on poistettu heti kirjoitus,jos kauppiaan nimen mainitsee. Hyvä kun joku puuttuu tähän ja levittää sanaa..


    • ei kannata säästää

      Johan pitäisi hälytyskellot soida ostajalla jos esim. kennelin tiloihin ei päästetä tai koirilla ei ole papereita tai käy vaan käteinen raha ettei voi maksaa pankkisiirrolla? Rokotustodistukset pitää myös löytyä ja pennut olla mikrosirutettuja? Tyhmää mennä tuommoisilta ostamaankaan pentua? Saa syyttää itseään jos kaupat ei ole mieleen!

      • koirauhminen11

        siitähän kärsii itse vain ostaja,jos virheen tekee...Vai,mieleen kaupat..pääasia on tässäkkin ollut varoittaa muita,etteivät samaa virhettä tekisi,ja loppuisi se pentutehtailu. Joten niistä nenäsi ja jos et ymmärrä että kyseessä on VAROITUS,olet vielä vähäälysempi...


      • Niilo 67

        Voin niistää sen nenäsi puolestasi,tule vain käymään...Oletpa saatanan tyhmä ihminen ,kun et tajua että kyse on poistaa nämä pentutehtaat!!


    • Remmuloi

      Etkö Niilo osaa muualla hoitaa asioita kasvotusten ym ottaa asia esiin oikeassa paikassa luuletko että suomi24 sivulla kirjoittelullasi asia korjaantuu!! SÄÄLITTÄVÄÄ

      • Niilo67

        kerroppas miten sitten tämä Pentutehtailu loppuu,jos ihmisiä ei varoiteta ajoissa?? tunnut olevan niin pätevä ihminen??? ei ole minulla yhtään näitä koiria,mutta vituttaa se tehtailu.


    • urokki

      onpas hassuja pentueita kun on ihan sama isä!

      • Riia26

        Ai,tällä naisella..?? käyttää samaa urosta kaikkien astuttamiseen.Mitäs hassua siinä on? enemminkin kuvottavaa!


      • irinalehikoinen

        Toivon, että tulisit meille katsomaan, kuinka eläimemme asuvat, vaikka ne on ostettu Venäjältä: ostamme niille ruokaa, joka on parempaa ja kalliimpaa, mitä itse syömme, ne elävät vapaasti talossamme, ja myös ulkoilutamme niitä, tai ne voivat halutessaan oleskella verannalla. Pesemme eläimet säännöllisesti eläinkaupan shampoilla. Toivon, että otat rohkeasti meihin yhteyttä!


    • eu,oyj.

      Muistutus tällä osiolla ei saisi tuoda nimiä eikä osoitteita tietoon voi hävitä koko ketju
      Vai onko Suomi 24, säännöt jääneet lukematta .

      • pikkukoirat

        Pentutehtailu loppuu, kun ihmiset eivät osta paperittomia koiria. Kannattaa osta kasvattajalta, joka käyttää kennelliiton sopimuksia ja jonka tiedot voi tarkistaa liitosta. 600 euroa pennusta, josta ei tiedä mikä on, onko kirppuja yms. syöpäläisiä, on teodella pajh, kun samalla hinnalla saa puhdasrotuisen paperikoiran, jolla on kaikki kunnossa.
        Varokaa epämääräisiä myyjiä !!


      • Nikki162
        pikkukoirat kirjoitti:

        Pentutehtailu loppuu, kun ihmiset eivät osta paperittomia koiria. Kannattaa osta kasvattajalta, joka käyttää kennelliiton sopimuksia ja jonka tiedot voi tarkistaa liitosta. 600 euroa pennusta, josta ei tiedä mikä on, onko kirppuja yms. syöpäläisiä, on teodella pajh, kun samalla hinnalla saa puhdasrotuisen paperikoiran, jolla on kaikki kunnossa.
        Varokaa epämääräisiä myyjiä !!

        http://www.keltainenporssi.fi/13705898
        täältä lisää...


      • irinalehikoinen
        Nikki162 kirjoitti:

        http://www.keltainenporssi.fi/13705898
        täältä lisää...

        Meillä on useampi narttukoira, joita olemme kasvattaneet pienestä pitäen. Ne on tuotu Venäjältä, ne ovat puhdasrotuisia ja niillä on asialliset paperit, joita tarvitaan ylitettäessä valtakunnan rajaa. Ostamme koirille parempaa ruokaa, mitä itse syömme, ne elävät vapaasti kotona ja ulkoilutamme niitä. Onko rikos, jos pidämme eläimistä ja tarjoamme niille hyvän kodin? Uskomme, että on huonompiakin harrastuksia.


      • irinalehikoinen
        pikkukoirat kirjoitti:

        Pentutehtailu loppuu, kun ihmiset eivät osta paperittomia koiria. Kannattaa osta kasvattajalta, joka käyttää kennelliiton sopimuksia ja jonka tiedot voi tarkistaa liitosta. 600 euroa pennusta, josta ei tiedä mikä on, onko kirppuja yms. syöpäläisiä, on teodella pajh, kun samalla hinnalla saa puhdasrotuisen paperikoiran, jolla on kaikki kunnossa.
        Varokaa epämääräisiä myyjiä !!

        Ainakin meidän tapauksessa papereiden tekeminen pennuille onnistuu, jos ostajat sitä vaativat. Toistaiseksi yksikään ostaja ei ole papereita tahtonut, vaan itselleen hyvän kotikoiran. Ihmetyttääkin, miten yksi paperipala suojaa "syöpäläisiltä" ja muilta kamaluuksilta! Eiköhän se riitä, että rakastaa ja hoitaa omistamaansa eläintä. Lisäksi voin todeta, että mielestäni kennelliiton toimintakin on tavallaan rahastusta, eikä esimerkiksi opiskelijoilla tai köyhillä ole varaa kalliisiin koiriin, vaikka voisivatkin antaa lemmikille rakkautta samalla mitalla.


    • Parsonrussel

      Hei!
      Tiedän tapauksen. Venäläisnainen myy toyterriereitä kokoajan, niitä on siis alituisesti myynnissä, mustassa pörssissä tai kauppojen seinillä. Naisella vissiin on koiran pentuja jatkuvasti. Yllä olevissa teksteissä kerrottiinkin jo saman uroksen käytöstä, se on totta. Nainen pitää koiria omassa talossaan, jos se edes niitä käyttäisi lenkeillä, niin nehän näkyisivät edes jollekin ihmiselle, mutta ei. Ostaessa kaikkia koiria, emää tai muita sisaruksia ei anneta nähdä. Tapaamiset on sovittava ajoissa ja maksu järjestettävä käteisellä. Outoa?

      En silti menisi tuomitsemaan kaikkia venäläisnaisia kieroilijoiksi, kuten joku ylläoleva ilmaisi tilanteen. Nurmeksessa kun on paljon venäläisiä vaimoina. Sama on koirien sirutuksessa, ei niitä tarvitse olla kuin hyvä sukuisilla koirilla. Kyseessä oleva venäläisnainen myy paperittomia koiria, pitkä- ja lyhytkarvaisen toyn sekoituksia, jolloin ei loogisesti tule suomen kennelliiton rekisteriin pentutehtailusta mitään.

      Olen nähnyt hänet muutaman kerran siitä huolimatta eläinlääkärissä, käytti silloin yhtä mustaa urosta ja neljää naarasta rokotuksella. Hän kertoi omien koiriensa olevan peräisin venäjältä. Liekkö kaikki myytävät pennut sen ainoan uroksen pentuja?

      Lisäksi pennuista on löytynyt kirppuja. Sisäsiittoiset pennut ovat kuolleet hyvin nuoressa iässä.

      • Toitsut

        just,ja löytyy myös Dalmaattilaisia ja kisssoja...


      • jarmolehikoinen
        Toitsut kirjoitti:

        just,ja löytyy myös Dalmaattilaisia ja kisssoja...

        Tahdon vastata tähän, että uskoakseni hoidan "Dalmaattilaiseni" erittäin hyvin, ja toivon, että kirjoittaja tarkistaisi kyseisen koirarodun oikeinkirjoitusmuodon.


      • Liudmila Timonen

        Mulla on 4 toiterrieriä: 2 urosta (punainen pitkäkarv. ja punamusta lyhytkarv.) ja 2 narttua (valeabeihevarinen, lyhytkarv. ja punamusta pitkäkarv.). Mulla on iso ja ihana piha, missä minun koiria leikivat joka päivä monta kertta, napureita hähnyt aina. Ei ikina oli mun pennulla kirppuja, ihmissija aina näkivät kaikki minun koiria ja penttua(millaisija ovat tosi harvoin, koska pienirotuisija koirija syntyivat huonosti ja vähän, valetettavasti). Olen kenneelliitton jasen, monta kerta kävin näyttelyssä. Olin voittaja montta kertta koirien kanssa. Se on mun ihana harrastus, se oikei ihana ja hyvä koirien rotu. kaunis koira, pieni, helpo hoittaa, pitka elämä, iloisia ja raulisia koiria, millaisia sopiva aikuisille ihmisille ja hyvä kaveri lapsele, voi kavella pitkä kavely tai myös rittä olla omalla pihalla. Kiitoksija teille kaikkile kuka kirjottavat niitä kertokuksija, huonoja ja hyviä, Se teidän sydän asija, en tie miksi tarvitse valehdella toinen toiselta, parempi tutustua ihminen ja koirien kanssa. Siunausta.
        Terve tuloa katsomaan ja tutustumaan niistä ihanista koiria kanssa.
        Ystävälinen terveisin Liudmila.


      • nn.m
        jarmolehikoinen kirjoitti:

        Tahdon vastata tähän, että uskoakseni hoidan "Dalmaattilaiseni" erittäin hyvin, ja toivon, että kirjoittaja tarkistaisi kyseisen koirarodun oikeinkirjoitusmuodon.

        www.dallufoorumi.net/bbs/viewtopic.php?f=1&t=2227


    • Myös ostaja

      En usko että tämä tarkoittaa sinua millään lailla. Uskopa että kalikka kalahti siihen oikeaan....

    • tosi pettynyt

      Älköön koskaan ostako Venäläisnäiseelta koiria! Koskaan....

      • omat koirat

        Tosi pettynyt! Sinun kehotuksesi ei minuun tehoa. Ostan koirani mistä ja keltä haluan.
        Venäläisnaiselta, Kiinalaismieheltä ja jopa Ruotsin kuninkaalta.


    • koiran omistaja

      Minullapa on sellanen koira, jossa on niin paljon rotuja sekasi, et se ei itekkään tiedä, minkä rotunen se on. Sen isä on Portugalista ja emo on Suomesta. Yks samasta pentueesta oleva näytteli sarjassa Kotikatu. Minun koira on muuten saman näköinen, mutta lähes pystykorvan värinen ja tuuheampi karvainen. Ikää sillä on jo 11v. eikä ole sairastellu, kun on "seropi". Myös tämän koiran emo on ollu elokuvassa. Kuvan nimi on Mies vailla menneisyyttä. Siitä tuleekin se aasinsilta Nurmekseen, kun kuvan päähenkilö on Nurmeksesta lähtöisin, muuttaa Helsinkiin ja menettää muistinsa.
      Kyseisen elokuvan ohjaaja antoi minulle tämän koiran ja mikä hauskinta, antoi myös koiran käyttöohjeet mukaan.
      Niin, koira ei maksanut mitään, koska se on sekarotuinen ja hyvä luontoinen ja ihmisystävällinen koira on ollut. Ainoa, mitä yllätyksiä se on tuottanut, on sen metsästys vaisto. Kun sen kanssa kävelee metsässä ja se on kytkettynä, niin se ei välitä, mitä ympärillä tapahtuu, mutta jos sen laskee vapaaksi, niin on kuin eri koira ja lähtee heti jälkiä seuraamaan.
      Niitä saman suvun koiria on muuten ollut monessa muussakin elokuvassa.

    • pentuja tulee

      Sutki pannut nurmeksen rouvat paksuiksi, siinä vasta todellista pentutehtailua!

      • Sutki Panomies

        Montako rouvaa minä olen pannut paksuiksi? Kerro se minulle!


      • on se kova
        Sutki Panomies kirjoitti:

        Montako rouvaa minä olen pannut paksuiksi? Kerro se minulle!

        Tällä hetkellä noin 219 :)


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe