Little- ja perus Pullipit

Ajattelin ostaa itselleni pullipin, mutta totesin että kun nuori vielä olen, niin en ala vielä niin suureen säästämään (raha kun jostain syystä vaan häviää kukkarosta aika tiuhaan tahtiin... XD) Mut sitten kaksi hernettä kopsahti päässä vastakkain että onhan ne little pullipit olemassa!!! Sitte älysin, että voisihan sitä kyllä ostaa pään ja siihen kropan erikseen. Kummin kannattaisi tehdä? Onko little pullipin pää yhtä iso kun "perus" pullipin? Ja mitä materiaalia se pää on?

Kiitos jo etukäteen!!!! :D

20

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sricader

      Muovia kai se pää on, ainakin siltä tuntuu. Little Pullipin pää on vähän pienempi.

    • ewdwss

      No on litle pullip pienempi

    • Pullip fani

      Joo siitä voitulla vähän barbin näköinen. : )

    • Pullip faniii

      ite täytän koht 11 ja mul on jo ihana pullip (siis iso)

    • :)

      Mää haluun pullipin mut ne on ihan sika kalliita kävin yhellä sivulla jossa halvin oli ehkä 88 € ja kallein varmaan 170€!! Ihan hulluu!

    • BloodyRed♥

      Mulla on ollu heinäkuusta Bloody Red Hood pullip ♥
      Mut sinuna ostaisin ihan normi pullipin (en oo kauhee littele fani)

      • I love pullips <3

        Onko kllään pullip Merliä? Kokemuksia? Nimiehdotuksia?


      • 11v pulip tyttö fani

        Myytkö sen mulle vaik 30€


      • Lolgguygjygj
        I love pullips <3 kirjoitti:

        Onko kllään pullip Merliä? Kokemuksia? Nimiehdotuksia?

        Minulla on pullip merl, hyva kyl on


    • PullipLove

      KUKA MYY PULLIPPEJA ? HINNASTA VOITAISIIN SOPIA , MUTTA ENINTÄÄN 100 EUROA. SÄHKÖPOSTINI = [email protected]

    • Doller

      En suosittele etsimään Pullip-nukkea Suomi24:stä. Kyllä Pullip-nukkeja saa n. 100 eurolla uutenakin, PullipLove. Tsekkaa Huuto.netistä tai eBay:stä. Eikä sen Pullipin hankinnassa kannata kiirehtiä vaan miettiä tarkkaan, mikä malli miellyttää eniten, koska nättejä Pullip-nukkeja on tarjolla vaikka kuinka paljon. ;) Ja koko ajan tulee lisää.

      T. eräs, jolla kokemusta kyseisistä nukeista

    • pullip1

      Kellä ois pullippeja sanoo:Minulla

    • Pulllip

      miulle on tulossa tässä lähiaikoina pullip merl ja nimeksi ajattelin Dianaa tai Alisaa :)

    • Merl

      Mä saan pullip Merlin, mut en kyl mäkää oo sille nimee keksiny cx

    • PULLIP CRAZY

      mä taas haluisin snow whiten. säästän rahaa ja se maksaa ainakin molla maniassa n. 140 € ja se oli halvin mitä löysin ja EN AIO HANKKIA TOISTA NIIDEN HINNAN TAKIA!!! ps. snow white on ihana lolita,ainakin olen kuullut että lolitaan päin mennään... AAAGGHH! PAKKO SAADA,SAADA PAKKO ON! P.S.S. IM NOT CRAZY!!

    • Joku vaa...

      Hei jos hinta on ongelma älkää ostako pullippii... P.S Ebayssa on yeolumeja 50€

      • Tietäjä

        Pullip my select on noin 50€ eli halvempi kuin little pullip ja obitsu yhteensä... Ja little pullipin pää on todellakin pienenpi! Lisäksi siinä ei ole silmämekanismia! Ottakaa asioista selvää ihmiset:/


      • Toinenkin tietäjä
        Tietäjä kirjoitti:

        Pullip my select on noin 50€ eli halvempi kuin little pullip ja obitsu yhteensä... Ja little pullipin pää on todellakin pienenpi! Lisäksi siinä ei ole silmämekanismia! Ottakaa asioista selvää ihmiset:/

        Joo on vanha aihe, mut oikeesti voi luoja noi vanhemmat tekstit :'D ei näin~
        Little Pullipin pituus on noin 11 cm ja Pullipin pituus on noin 30 cm. Joten Littlen pää todellakin on pienempi. Ebay, tori.fi ja huuto.net ovat ihan hyviä paikkoja ostaa nukke :3 Virallisempia nettikauppoja ovat mm. Plasticpop (Saksa), PullipStyle (Amerikka), Mollamania (Suomi) ja Amai Dolls (Suomi) joista ainakin nuo suomalaiset ja Plasticpop ovat huomattavasti kalliimpia, kuin PullipStyle.
        Omat nukkeni olen ostanut Ebaysta ja yhden käytettynä toiselta, nukkeilun lopettaneelta nukkeilijalta :) Ja sinulle AP, luulen, että little Pullip sopii sinulle paremmin ;) Sille voi ostaa obitsun tai uuden peruukin, peruukin koko taisi olla 4-5" ja 11 cm obitsusopii hyvin :3 Kannattaa myös tutustua Little Daleihin ja Docolla-nukkeihin, jotka ovat myös pieniä (taitavat Docollatkin olla 11 vm? En ole varma)


      • Toinen Tietäjä
        Toinenkin tietäjä kirjoitti:

        Joo on vanha aihe, mut oikeesti voi luoja noi vanhemmat tekstit :'D ei näin~
        Little Pullipin pituus on noin 11 cm ja Pullipin pituus on noin 30 cm. Joten Littlen pää todellakin on pienempi. Ebay, tori.fi ja huuto.net ovat ihan hyviä paikkoja ostaa nukke :3 Virallisempia nettikauppoja ovat mm. Plasticpop (Saksa), PullipStyle (Amerikka), Mollamania (Suomi) ja Amai Dolls (Suomi) joista ainakin nuo suomalaiset ja Plasticpop ovat huomattavasti kalliimpia, kuin PullipStyle.
        Omat nukkeni olen ostanut Ebaysta ja yhden käytettynä toiselta, nukkeilun lopettaneelta nukkeilijalta :) Ja sinulle AP, luulen, että little Pullip sopii sinulle paremmin ;) Sille voi ostaa obitsun tai uuden peruukin, peruukin koko taisi olla 4-5" ja 11 cm obitsusopii hyvin :3 Kannattaa myös tutustua Little Daleihin ja Docolla-nukkeihin, jotka ovat myös pieniä (taitavat Docollatkin olla 11 vm? En ole varma)

        Ja Littleistä vielä: Niiden pää on samaa materiaalia, kuin Pullipin, eli kovaa muovia :) Ja kannattaa tosiaan tutustua muihinkin Pullip-perheen jäseniin, joita ovat siis Little Pullip, Little Dal, Docolla, Pullip, Taeyang, Namu, Isul, Dal ja Yeolume >w


    • Mimonen

      Moi. Oon ite vasta 11.v ja haluaisin pullipin. hinnast voitais sopii. Mun sähköposti on: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe