Käyttökokemuksia Samsung galaxy s III :sta?

Ostin itse tuon puhelimen tänään, ja sanoivat että tulee postissa ensviikon alussa.

Vaikuttaa mielestäni hyvältä ainakin itselleni, tosin sen koko vähän arveluttaa, et mahtuuko taskuun :D

Mut onko kellään käyttökokemuksia?

80

6188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulta löytyy. Itseasiassa ostin kyseisen mallin myös tänään ja suoraan Expertiltä!. Tähän asti se on toiminut mainiosti ja nopeus on riittänyt hyvin nettiselailuun ja muihin toimintoihin. Ainut huonopuoli on näytön kestävyys. Se särky aika helposti jos SGS3 putoaa lattialle.

    • Ai, onko sulta sitten tippunut?

      Tosiaan kun on isonäyttö kyseessä niin varmasti on herkkä hajoamaan :/ toivottavasti noi mun ostamat suojakuoret vähän suojaisi näyttöä.

    • Ei ole tippunut, mutta olen lukenut monien sen käyttäjien kommentteja. Itse ostin samaan pakettiin Expertiltä vakuutuksen, jonka omavastuu on 30 euroa.. Eli jos puhelin putoaa ja se särkyy niin joudun maksamaan 30 euroa korjauksesta.. Tai jos se menee korjauskelvottomaksi niin ne antavat uuden vastaavan tilalle.. Se vakuutus maksaa 120 euroa ja kattaa 1-vuoden.

      • hydrhdryh

        Ohos... Tuohon hintaan on kyllä sitten syytäkin tiputtaa se. Nuo lisävakuutukset pakkavat olemaan järkyttävissä hinnoissa suhteessa tuotteen hintoihin. Tosin, varmasti täytyykin olla koska väittäisin suuren osan ottavan noita vakuutuksia ainoana aikomuksenaan suorittaa vakuutuspetos.


      • Emppu880
        hydrhdryh kirjoitti:

        Ohos... Tuohon hintaan on kyllä sitten syytäkin tiputtaa se. Nuo lisävakuutukset pakkavat olemaan järkyttävissä hinnoissa suhteessa tuotteen hintoihin. Tosin, varmasti täytyykin olla koska väittäisin suuren osan ottavan noita vakuutuksia ainoana aikomuksenaan suorittaa vakuutuspetos.

        Jos kännykkä putoaa (ja sitähän sattuu), saa tilalle uuden vastaavan 30 eurolla. Kun laite on kuitenkin 600 euron arvoinen mielestäni vakuutus ei ole ollenkaan hassumpi mielenrauhan kannalta.

        Tiedän lukuisia tapauksia missä känny on pudonnut esim. järveen kalareissulla. Se muuten harmittaa jos kyseessä on 600 euron arvoinen peli.

        Helposti tuo vakuutus siten hintansa hankkii, jos jotakin sattuu.


      • paska puheita!

        Iphone trollaajien puheita näytön särkyminen.


    • paras on

      Kyllä SGS3:lle pitää vaakavyölaukku ostaa, kukaan ei kai taskussa naarmuta puhelintaan ;)

    • Ai okei ... No toivottavasti ei sitten tipahtele ... Ei sen näyttö vissiin lasia ole..?

      • tietäjä.

        Näyttö on kylläkin Corning: Gorilla Glass 2-pleksilasia. Se on noin 500% tavallista lasia kestävämpää mutta särkyy silti helposti. Gorilla Glass:in ja Gorilla Glass 2. ero on vain paksuudessa.


    • Ai on lasia? Oliko SGS2:sessakin? herranen aika ... täytyy olla puhelimen kanssa varovainen.

    • Sansungisti

      Lasiahan nuo kaikki on olleet SGS1:sen näytöstä lähtien. Oma on jo naarmuilla vaikka olen yrittänyt sitä varjella. Eli kalvo ja suojakuoret on aika must.

      Hämmentävästi en ole vielä parinviikon jälkeen keksinyt mitään muuta negatiivista sanottavaa, olen siis tykännyt kovasti.

    • Valtaisan upee laite

      Upee laite, vaihdoi vanhan iPhone 4S siihen.. viikko sitten sain sen ja siittä asti leijunut taivaissa kuvainnollisesti.. Mukavan kokoinen, erittäin nopea,, hyvä ääninen myös ulospäin, mm kaverit ihmeteleet mitä, kun mun ääni on nyt tasainen katkomaton ja luonnollisempi.

      Pelien latautuminen on salaman nopeaa. samoin selai ei aikaile ja nyt pystyy lukeen puhelimestakin oikeita nettisivuja.

      Nää galaxyn puhetunnistukset ja muut jutut toimii mainiosti.. verrattuna vanhan 4S siriin joka ei saanut mitään järkee mun englannista.
      Paikannus ei katko ja on myös paljon 4S nopeempaa, sekä ilmeisesti wlan paikannuksen myötä myös paljon tarkempaa??

      Musiikinkuuntelu on nautinnollisempaa, kun matalatkin äänet toistuu kivasti.
      Ja ennen kaikkie 4S verrattuna hirveän helppo siirtää musiikkia koneelle ja kuivia ulos. Kuvat on GS3 Tustaltaan paljon tarkempia kuin 4S:n kuvat ja HD video näköjään pakkaantuu paremmin kun ei ole sitä haamurajaa kuin iphonessa.

      Miinuksena.. että akun kyllä pelaa loppuun neljässä tunnissa :D
      Muuten se tuntuu kestävän hyvin.
      Pelatessa laite myös lämpiää jonkinverran.

      • Kielitaidoton

        mistähän saisi kyseiseen laitteeseen suomenkieliset ohjeet????


      • Kielitaidoton kirjoitti:

        mistähän saisi kyseiseen laitteeseen suomenkieliset ohjeet????

        Jos tarkoitit SGS3 mallia niin siihen löytyy ohjeet täältä: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201210/20121026104403090/GT-I9300_UM_Open_Jellybean_Fin_Rev.1.0_121015_Screen.pdf


      • Henrix98

        Jee, joku muukin lukee tietoviikon mobiilii!

        Valtaisan upee laite, mitä oikein tarkoitat "wlan paikannuksella"? En muista lukeneeni mistään sellaisesta ominaisuudesta ja mitä se muutenkaan hyödyttäisi; kyllähän tiedät milloin olet kotona.
        Saatat viitata Google:n uuteen Wlan-verkkopaikannukseen johon kerättiin tietoja StreetView-kuvauksen yhteydessä, mutta mielestäni palvelu ei ole vielä auki/toiminnassa.


    • :D

      Kyllä se on sellaiselle tyypilliselle Corolla kuskille ihan hyvä luuri, ja paskat siitä laadusta! Kunhan vaan on samanlainen kun naapurilla.

      • 55

        Lumia kännykkää en kehtais omistaa tai pitäis ostaa Lada.Lada ja Lumia ovat yhtä kantikkaita muotoilussa.


      • lada on parad
        55 kirjoitti:

        Lumia kännykkää en kehtais omistaa tai pitäis ostaa Lada.Lada ja Lumia ovat yhtä kantikkaita muotoilussa.

        Kuules lada on hyvä auto


      • Haukkuja homot vittuu
        lada on parad kirjoitti:

        Kuules lada on hyvä auto

        Lada on ehdoton auto


      • 55
        lada on parad kirjoitti:

        Kuules lada on hyvä auto

        Mitä hyvää Ladassa?


    • FSO Polonez

      No te nyt ette ole olleet kuin pilke isänne silmäkulmassa kun Ladoja suomen maanteillä näki enemmänkin kuin yhden tuntiin.

    • linkittäjä.
      • huomaaja.

        Samsungin näyttö ei ainakaan saanut kehuja.


      • ßæ2

        Lûmïâmîê§ tà᧠lìnkíttäm䧧ä.


    • Samoin myös MikroPC lehdestä löytyy vertailu näistä malleista. Siinä kyseinen HTC jäi toiseksi näiden takia:

      - Hitaampi
      - Pieni akku ( 1800 mAh) Samsungissa taas 2100 mAh...
      - Tökkivä käyttis
      -

    • tosi asiat julki

      Samsungin näyttö ei käytännössä olekkaan yhtä hyvä kuin kilpailijoiden,testattu on omakohtaisesti ja eroa huomaa.

      • Itse todennut!

        oletko iphone trolli?

        S3 näyttö on mitä upein! Paras puhelimissa! tällähetkellä!


    • Itseasiassa Samsungin näyttö on nimenomaan hyvä! Se on tarkka ja siinä on hyvät värit.. Itse en ole ainakaan huomannut mitään huonopuolta siinä.

      • testin lukija.

        HTC:ssä on kuitenkin parempi


      • teknariin en luota
        testin lukija. kirjoitti:

        HTC:ssä on kuitenkin parempi

        HTN:n kuva huonompi.


    • Kyllä, mutta muuten HTC on aika huono verrattuna Samsungiin. Ainakin minulle akunkesto on yksi tärkeä ominaisuus kännykässä.

    • tosi asiat julki

      Vapunen: *Itseasiassa Samsungin näyttö on nimenomaan hyvä! Se on tarkka ja siinä on hyvät värit.. Itse en ole ainakaan huomannut mitään huonopuolta siinä.*


      testin lukija: *HTC:ssä on kuitenkin parempi*

      Vapunen: *Kyllä, mutta muuten HTC on aika huono verrattuna Samsungiin

      tosi asiat julki: *Samsungin näyttö ei käytännössä olekkaan yhtä hyvä kuin kilpailijoiden,testattu on omakohtaisesti ja eroa huomaa.*

      myönsit jo itse että samsungin näyttö on huonompi kuin HTC,n mistä tässä kysekkin oli,(ei muista asioista), sillon kun haetaan vertailua, ei tee huonommasta 8samsungista) hyvää vaikka just sellasen omistaisikin vaan tekee "huonomman"

      • Emppu880

        Molempien näytöt ovat normikäytössä erinomaisia, mutta HTC:n ongelmia ovat kaatuileva käyttis (varmaan tulee firmispäivityksiä, mutta kuitenkin) sekä selkeästi surkeampi akun kesto.

        Kun vielä hintakin on kalliimpi, on näistä kahdesta mallista valinta helppo: Samsung.


      • Emppu880 kirjoitti:

        Molempien näytöt ovat normikäytössä erinomaisia, mutta HTC:n ongelmia ovat kaatuileva käyttis (varmaan tulee firmispäivityksiä, mutta kuitenkin) sekä selkeästi surkeampi akun kesto.

        Kun vielä hintakin on kalliimpi, on näistä kahdesta mallista valinta helppo: Samsung.

        Juuri noiden ongelmien takia valitsin Samsungin, ja sen näyttö ei ole ollenkaan huono..


      • toteaja.
        Emppu880 kirjoitti:

        Molempien näytöt ovat normikäytössä erinomaisia, mutta HTC:n ongelmia ovat kaatuileva käyttis (varmaan tulee firmispäivityksiä, mutta kuitenkin) sekä selkeästi surkeampi akun kesto.

        Kun vielä hintakin on kalliimpi, on näistä kahdesta mallista valinta helppo: Samsung.

        teknarin testin mukaan Samsungin näyttö on auringonvalossa lähes käyttökelvoton, mutta sehän ei ole normitilanne....


      • toteaja. kirjoitti:

        teknarin testin mukaan Samsungin näyttö on auringonvalossa lähes käyttökelvoton, mutta sehän ei ole normitilanne....

        Niin no se on kyllä kieltämättä totta! Mutta kun laittaa käden suojaksi niin näytön kuvakkeista saa selvää.


      • Emppu880
        toteaja. kirjoitti:

        teknarin testin mukaan Samsungin näyttö on auringonvalossa lähes käyttökelvoton, mutta sehän ei ole normitilanne....

        Osittain pitää paikkansa. Mutta aika harvoin tulee luuria selattua suorassa auringonvalossa, joten tuon merkitystä ei kannata suurennella.

        Eli kännykän näytön tiiraaminen suorassa auringonvalossa ei todellakaan ole normitilanne, varsinkaan Suomessa.


    • Lumonointiaaa

      Aivan mahtava laite!

      Paras puhelin mitä nyt on olemassa ihan selvästi!

      • ♥♥♥♥♥

        On mahtavan hyvä puhelin ja paras.Hyvä ostos saa *****


    • neitinäpsä8-6

      HELP!
      En saa numeronäyttöä päälle (salinen numero ku on) Mistä se laitetaan? Olisiko joku ystävällinen ja vähän auttas. eiliseen päivään asti olen aina ollut nokian kannalla, mutta nyt tahti muuttui, ei ikinä enää nokiaa tai lumaa tai mitään muutakaan vastaavaa..

      • Killo Ville

        Juuh,, kirjoitettu ihan selvästi ipadilla!
        asiakin haiskahtaa iponi jutuille


      • ......
        Killo Ville kirjoitti:

        Juuh,, kirjoitettu ihan selvästi ipadilla!
        asiakin haiskahtaa iponi jutuille

        Jahas, Sherlock taas liikkeellä.


    • Uskomaton laite!

      Todella mahtava puhelin!
      Ensimmäistä kertaa en pety mainokseen!
      Laite on sitä mitä luvataan.
      Lisäksi erittäin hyvä kuuluvuus myös huonossa kentässä, jossa ex iphone on ihan mykkä!

    • Akademik Pavlov

      Onko kenelläkään mitään käsitystä siitä miten tuosta saapi verkon valinnan manuaalille?
      Valtakunnan rajan lähellä kun tulee liikuttua niin olis kiva jos puhelin ei lipsahtaisi naapurimaan verkkoon.

      Tänään tätä asiaa ihmettelimme Elisashopin henkilökunnan kanssa,mutta eivät hekään löytäneet mitään järkevää ratkaisua.

    • Eipä taida saada mitenkään. Ainakaan SGS3 mallissa ei voi laittaa verkon hakua manuaalille ( Eli silleen että puhelin pysyisi aina tietyssä verkossa).

    • Arveluttava koko

      Hei olen itse ostamassa laitetta muttA olen myös miettinyt jos joku tietäisi jotakin noin samoilla ominaisuuksilla olevaa laitetta (en tarkoita kokoa) .
      Sillä se koko vähän arveluttaa. Niin voisko joku pistää vaihtoehtoja sillw

      KIITOS JO ETUKÄTEEN

      • ............

        Iphone 4s.sopivan kokoinen,eikä kaatuile käyttis niinkuin android luureissa on tapana ja muutenkin laadukkaamman tuntuinen.Itelläni ollu Samsung S2 ja Iphone 4 ja voin sanoa että iphone 4 oli paljon parempi käyttää ja oli luotettavampi kuin S2,S2 käyttis kaatuili koko ajan sammuili itsekseen eikä saanut välillä edes pois näppäin lukosta kun olisi pitänyt soittaa,vastaavia ongelmia ei koskaan ilmennyt iphonessa


      • ............ kirjoitti:

        Iphone 4s.sopivan kokoinen,eikä kaatuile käyttis niinkuin android luureissa on tapana ja muutenkin laadukkaamman tuntuinen.Itelläni ollu Samsung S2 ja Iphone 4 ja voin sanoa että iphone 4 oli paljon parempi käyttää ja oli luotettavampi kuin S2,S2 käyttis kaatuili koko ajan sammuili itsekseen eikä saanut välillä edes pois näppäin lukosta kun olisi pitänyt soittaa,vastaavia ongelmia ei koskaan ilmennyt iphonessa

        Eipä tämä SGS3 malli ole kaatuillut kuin yhden kerran..


    • SGS3 on tämänhetken paras Android puhelin. ( Jos note 2 ei lasketa). LG pääsee hyvin lähelle SGS3 mallia, mutta sen tuki on huonompi.

      • 920....

        kaikki anterot kaatuilee ja lagittaa ihan tarpeeks,wp8 seuraava puhelin


      • nokiat romuja
        920.... kirjoitti:

        kaikki anterot kaatuilee ja lagittaa ihan tarpeeks,wp8 seuraava puhelin

        Taas tuli Elopin peräreijän nuolija väärälle palstalle.


    • tyhmä kysymys?

      itse pistin tänään tuon s3:en tilaukseen ja odotan kuin kuuta nousevaa. Se on sitten meikäläisen ensimmäinen ei-Nokialainen, ja nytkin tuossa pöydällä "komeilee" c7 eli ainakaan huonompaan en ole vaihtamassa!

      Onkohan tuo Android kuinka erilainen käytössä kuin tämä vanhan halon symbia..?

    • On se aika erilainen. SGS3 tulee olemaan huomattavasti nopeampi ja sen käyttöliittymä tulee olemaan parempi.

    • 18.11

      ostin samsung galaxy s3 heinäkuussa ja tänään kolmas meni rikki, 3 G ei toimi ja puhelut tai viestit ei lähde, yhdellä työkaverilla myös kolmas galaxy s3 menossa, kahdella toisella taas samat ongelmat kuin minulla mutta vasta ensimmäinen puhelin

    • Aika jännä. Itse ostin kyseisen mallin muutama kuukausi sitten ja samoin tuttavani eikä ongelmia ole vielä ollut ( Paitsi 4.1 päivityksen myötä puhelin ilmoittaa välillä että wlan yhteys katkennut vaikka ei ole).

    • hulluus pois

      Huikea viihdepuhelin. Itse sain omani heti juhannuksen jälkeen. Viihdekäytössä siis lyömätön peli ja nopea.
      Työkäyttöön on kuitenkin parempi i phone 4 joka on varmaakin varmempi laite ja akunkestoltaan lyö SG3:n mennen tullen. Mutta viihdekäyttöön tämä apple onkin sitten kovin ikävä tapaus verrattuna Galaxyyn.

      • Porri patsas

        Sgs3 on Hyvä puhelin työ puhelimeksi tai ihan normaaliin arkeen . Tässä puhelimessa on 4 ydin prosessori eli parempi kuin tapleteissa ja tietyissä tietokoneissa. Minulla itsellä on tämä puhelin ja on todella hyvä ja kestävä . Kaikki ompput ja Nokiat jää kakkoseks . S Voice sovellus on MAHTAVA !!! Silläkin paljon käyttöä


    • Itseasiassa Samsung on nimenomaan työkäytössä parempi ja sen akku kestää eri testien mukaan pidempään kuin IPhone4. (muistaakseni).

    • S+3

      Mulla on ollu s3 nyt joulusta asti ja oon kyllä ollu oikein tyytyväinen kyseiseen puhelimeen! Tykkään ku siinä on iso näyttö mut paksuus ja paino ei oo siltikään suuria (niiku vaik 920 lumiassa). Mut kannattaa kyllä hommata suojakuoret tai ainaski ees kalvo. Näyttö naarmuuntuu ilman kalvoo suht helposti (kaverilla näin on ja siks ostin ite suojakalvon heti kättelyssä). Suojakuori lisää mukavasti jämäkkyyttä puhelimeen ja uskon että pienemmiltä jäljiltä säästyn sen ansiosta :D Ostin omat tavarat tollasesta paikasta ku veli suositteli http://www.mobiilitukku.fi/samsung-c-33.html ei ollu pahan hintasta ja iha siistin näkösii kuorii

    • Suojakuori kannattaa tosiaan ostaa, koska SGS3 takakansi on aika ohut ja hepponen. Kannattaa myös asentaa kaikki päivitykset.

    • 27-27

      """Suojakuori kannattaa tosiaan ostaa, koska SGS3 takakansi on aika ohut ja hepponen. Kannattaa myös asentaa kaikki päivitykset. ""


      Ubuntu siihen kannattaa asentaa.

    • jonneeee

      onks sgs3 mustana


      • gygfthh

        On sitä mustana


      • gygfthh kirjoitti:

        On sitä mustana

        S3 4G versio on mustana mutta normaalia ei saa.


    • maariahhhhh

      Mä ainakin rakastan s3:stani enkä luomuis enään mistään hinnasta mahtuu hyvin taskuun :) suosittelen lämpimästi kaikille :)

      • gygfthh

        Minkä värinen se on


    • Ässä3
    • Jokuwaa

      On tosi hyvä ja nopee! Mun kaverilla on 4s ja valittaa aina mulle et haluis kuulemma s3:en. Oon testannu iPhone 4s ja se on paljon hitaampi. Ainut hyvä puoli iPhoneis on se et ne on aika kestäviä. S3 on iso joten uskon,että se johtuu siitä että puhelin ei ole niin kauhean kestävä. Testasin kerran ja tiputin puhelimen parvisängyltä lattialle,eikä taphtunut mitään. Sovelluksetkin tää lataa hirmu nopee.

    • Kyllä se aika hyvin kestävä koostaan huolimatta.

    • huippukänny

      Mulla ollu jo vuoden ja hyvin kestäny; kameran linssi vaan rikki. Muutaman kerran tippunu, mutta näyttö kestää hyvin ku ostin kärkkäiseltä jonkun joustavan näytön suojakalvon.

    • Coren omistaja

      Itellä nyt Samsung Galaxy Core Plus, toimii ihan hyvin mutta muistin kanssa isoja ongelmia, ei suostu päivittämään sovelluksia tilanpuutteen vuoksi vaikka muistikorttikin on. Oon jo jonkun aikaa harkinnu S3:a, miten siinä ton muistin kanssa? Koska aiemmin oon omistanu LG:n ja Huawein, joiden muistissa ei ollut mitään ongelmia vaikka muuten eivät Coren tasolle yltäneetkään. Kaverin Samsungissa oli kanssa muistiongelmia niin mietin, että onko se Samsungin perusongelma vai riippuuko mallista?

    • Hyvin riittää muistu mutta S3 mallissa kannattaa asentaa Cyanogenmod niin saa enemmän irti sen nopeudesta.

    • Ehdottaja

      Ehdottaisin ostamaan samsung galaxy s3 minin se mahtuu hyvin taskuun :)

    • chryslermies

      Hei olen 11v ja omistan kyseisen puhelimen . minulla ei ole muuta huonoa sanottavaa ku se että se menee säröille niin pirun helposti. mutta hyvä peleissä ei saa pokemon go peliä mutta toimii. Olen nyt ostamassa huawei honor 7 lite tai galaxy xcover3 puhelinta . Mutta alan kallistua jo honoriin koska se on tehokkaampi.

    • Persepukki

      Onks hyvä peleissä?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe