Mistä halvalla pullip?

Moikkelis kaikki! Elikkäs mä haluaisin tiedon mistä saisi halvalla pullipin olen etsinyt miku hatsune pullipia mutta nekin ovat kalliita niin voisitteko sanoa mistä saisio noin 40-60 eurolla pullipin.
Tai jos tiedätte muitakin pullipeita niin voitteko kertoa mistä?
Tai edes mistä halvalla mini pullip.
Kiitos jos vastaatte!

21

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgzhzhzhtccthkgi

      katsoppas pullipstylestä. sielä kaikki kyllä on dollareina mutta se tulee paaaaljon halvemmaksi kuin esim.mollamania

    • Manjushage

      Juu, voi olla halvempi tuo Pullipstyle, mutta jos tilaat ison nuken, varaudu siihen, että paketti jää tulliin ja joudut maksamaan alv:ia 23 prosenttia nuken alkuperäisestä hinnasta.

      • Manjushage

        Niin ja jos tilauksesi maksaa yli 150 euroa, joudut maksamaan myös tullia, joka on 23 prosenttia alv:eista.


    • Halvat pullip tiiän

      Tiiän semmosen mis saa 70€ MUT EN KERRO

      • pullip etsivä

        kerro! oot ilkee :(((


      • Pullip tykkääjä

        Toi vaan kiusaa ei se oikeest tiiä mut pullipstyle ebaysta saa kyl halval


      • ....

        kerro


      • Iipalime

        Toi on tosi ilkeetä ei se oikeesti tiiä kun se ei voi kertoo


      • nukkeilija

        Pullipstylestä saa esim pullip amarrin 55e, pullip moonin 56e, ja paljon muita.


    • MoLLis

      Käytettynä löytää tohon hintahaarukkaan, pullipstylessä halvemmat hinnat, mut pirun kalliit posti tullimaksut. Eli ite suosittelisin ostamaan mollamaniasta. Ite oon sieltä kaks nukkee tilannu, Ystävällinen myyjä ja nopea toimitus :)

    • Halvat pullip tiiän

      Tiiän siis oikeesi halval mut siis kamoooo jos kerron nii sit mulle ei riitäis

      • Mhhh

        Kerro😂


    • KÄYTETTY PULLIP

      Mulla ois käytetty pullip, jonka voin myydä hintaan 70 €. sillä on uusi parempi paruukki ja uudet silmät, joten 70 euroa on siitä hyvä hinta.

      • KIINNOSTAA

        Voitko laittaa kuvaa? Olisin kiinnostunu.


      • TheMiimu

    • nnnnnnnnnnnnn1

      nnnnn

      • nnnnnnnnnn1

        muhahahha


    • Pullipstyle ♥

      Pullip Stylessä on 3 sellasta 60-70€ maksavaa nukkea. :)

    • cicirotyyppi

      moi! oisin kysyny pari kysymystä. en itse vielä omista pullippia mutta parin viikon päästä on minullakin sellainen mutta kysymykset:1.kun pullipille vaihtaa uuden peruukin pitääkö vanha heittää pois?2.onko pullipiien hiukset kiinni päässä tarranauhoilla vai ompeleilla?3.miten uuden peruukinsaa päähän?

    • Chitsuki

      1. No eihän kenenkään ole pakko peruukkia heittää roskiin, jos ei halua :'D Aina on järkevää irrottaa stock-peruukki (ja myös vartalo) heti alkuunsa, ellei säilytä nukkeja lasivitriinissä vaan esim. kuvaa niitä. Keräilyhinta laskee huimasti, jos stockit ovat huonossa jamassa.

      2. Peruukki on liimalla päässä, eli hiuksia ei ole rootattu. Lisäksi ihan huomautuksena, Pullip on kovaa muovia, eikä siihen voi ommella. Suosittelen ottamaan tuollaisista asioista selvää ennen nuken hankintaa.

      3. Laittamalla, yksinkertaisesti. Jotkut käyttävät teippiä, sinitarraa, liimaa.. Itse en laita millään kiinni.

    • Talita3

      Hei! Mäkin olisin kiinostunu siitä käytetystä pullipista! :3 jos mitenkään vois saada siitä esim. kuvia? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe