Poikien itsetyydytys?

poikjarna

Kertokaas mulle uusia itsetyydyskeinoja ku ei tuota esariakaan jaksa kokoajan raiskata... Mitä käytätte ”tekopilluina”?

37

13396

1Äänestä

    Vastaukset

    • vadelmapensa5

      miks mua nauratti ku luin ton juomapullo jutun :D





      ps. tänne ei sais kyl ikinä tulla ku rupee panettaa :d

      • poika 18

        tuu aukoo päåtäs sitten ku näät munas ilman mikroskooppia ja siirryt suurennuslasiin. Huomaa kirjoituksestasi että oot puuttessa.


    • kurpitsapillu23

      Oon tyttö, mut luin sellast kirjaa ja oli et.. OSta kurpitsa ja laita siihen reikä ja lämmintä mikros ja siin..

      • 3+4

        vois koklata


      • ; ))

        siis pikemminki on menny eikä et on menossa.....


      • nopee käsi

        Et tuu saamaa sitä vie vähää aikaan oon 14-v, voin sanoo et saat runkata vie monta vuotta:D


      • Poika14vuotta

        Mul oli tyttöystävä ku olin 10 ja se halus seksii en antanu ku en tajunnu ees mitä seksi on joten nyt kadun asiaa kun oon 14. Ps.en kuseta


      • Voittevielämuuttaatavat

        Pojat kuulkaas. Ettekös te ole aika nuoria tekemään tuollaista tai edes aattelemaan? Ihan ymmärrettävää että siistiä, ja coolia että sellasta sonnan bamlausta saa jauhaa ja että muutkin tekee sitä ja kuulostaa siistiltä, mutta te tulette saamaan sitä pillua jos olette totuudellisesti kohteliaita naisia kohtaan, muistatte käyttäytymisen, sekä olette edes yli 15 vee. Kärsivällisyyttä. Ei se pillu tule paskanjauhamisella tai koviksena olemisena tai mitään, tulette vaan pettymään siitä.


      • Anonyymi

        Miksei😉


    • jee19w

      oliiviöljyä tai jotain muuta liukasta!!!!!!!

    • Ari Runk

      kaikista paras ku ottaa kortsun ja rullaa sen auki. marmorikuula tms sisälle ja narulla hirtätte sen niin et se pysyy siel kärjesä. otatte pringlespurkin tms. ja teette pohjaan reijän ja siihen sivuillekin vastakkain reikiä, myös talouspaperirullan se pahviputki on hyväksi havaittu. lanka marmorikuulan takaa ja pohjan reijästä lanka ulos ja solmu päähän. pujotatte kumilenkkejä pahviputken läpi oman maun mukaan ja kumilenkkien päät läpi pahvista, kynä tms niin ettei se lenkki pääse takas sisälle. kaivatte sen kortsun sieltä pohjalta niin että se menee kumilenkkien raosta ja puristaa täten kumia. kortsun suuaukon vedätte pahviputken reunojen yli ja voitte koittaa teipata sen siihen tai kiinnittää muulla tavalla, ite pidän vaan kädellä sitä siinä ettei se kortsun pää pääse sinne sisälle takas...sitte vaan kumilenkit kireelle, margariinia kaapista ja nauttimaan...

      • poikjarna

        eli pringlespillu...


      • nopee käsi
        poikjarna kirjoitti:

        eli pringlespillu...

        Vois kyll koittaa pringles pilluu :D


      • Anonyymi

        Hyvä ohje.


    • heihe

      Miksi se pitää tehdä? Semmosiakin saa kaupasta.

      Askartelu on toki kivaa mutta taitaa tulla aika huono lopputulos.

      • Anonyymi

        Missä kaupassa myydään pringlespilluja. En ole vielä missään nähnyt. Toisaalta, en ole myyjiltä kysynyt.

        Ovatko jossain erillisellä manga/jonne - osastolla esim. prismassa?

        Tähän ois kiva saada vastaus. En kehtais kysyy myyjilt. Sillä yhdhellä kassanaisella joka on jo vanhempi, niin tosi hyvät bosat. Haluisin siltä tuheroo


    • Samppaz

      Kaalimato.com:ista voi tilata keinovaginoita ja seksinukkeja. Kysy vanhemmilta rohkeesti että voisivatko tilata

    • Tytöltäneuvo

      Pojat kokeilkaa sillee et upotatte tyynyn yhen kulman sisään (huom tyynyn pitää olla kova) ja sit vaa penis sisään. En kyl tiiä miltä tuntuu mut poikakaverilla ainaki toimi

    • älä runkkaa :) niin yksinkertaista se on kuomaseni.

    • Uhuh

      Autofellaatio

    • Anonyymi

      Esinahkaa edes takas

      • Anonyymi

        Ehdottomasti paras itsetyydytys tekniikka.


    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe