miten löydän kissani?

yksinäinen

Kissa ollut reilun vko:n kateissa,olen ilmoittanut löytöeläinkotiin,mut ei ole siellä.Mistä löytäisin rakkaan kisuni takaisin?Yöaikaan varmaan kannattaa lähteä etsimään,kuulee paremmin,jos vastaa huutoihin.

29

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossu

      käy laittamassa ilmoitus myös sellaiselle sivustolle kuin www.karkurit.fi
      Helsingin eläinsuojeluyhdistykseltä saa pyydettäessä
      loukun, jonka voi sijoittaa vaikka lähelle kotia ja sinne pistetään kissan herkkuruokaa (näin kesällä mieluiten jotain mikä ei pilaannu helposti), ja sitten vain odotellaan. Loukku tulee tarkastaa aina tietyin väliajoin. Tarkemmat ohjeet saat Helsingin eläinsuojeluyhdistykseltä.
      Jos et asu pääkaupunkiseudulla, niin kysy loukkuja oman paikkakuntasi eläinsuojeluyhdistykseltä.
      Kannattaa ilmottaa mahdollisimman moneen paikkaan kissasi katoamisesta, ja tottakai etsiä itse ympäriinsä.

      • Jenni

        Minun kissani katosi vappuna ja sen koommin ei ole näkynyt... Olen vain kuullut monen suusta, että odota syksyyn. -Kuulema on paljon tapauksia, että kisu häipyy keväällä ja tulee takaisin syksyllä (vaikka olisi leikattu jne).

        Toinen kissani on aika masentunut, mutta kai tässä on vain odoteltava syksyä, ennen kuin tohtii pikkukaverin hankkia.

        Toivo elää ja ikävä on kova edelleen.


      • Ystävä
        Jenni kirjoitti:

        Minun kissani katosi vappuna ja sen koommin ei ole näkynyt... Olen vain kuullut monen suusta, että odota syksyyn. -Kuulema on paljon tapauksia, että kisu häipyy keväällä ja tulee takaisin syksyllä (vaikka olisi leikattu jne).

        Toinen kissani on aika masentunut, mutta kai tässä on vain odoteltava syksyä, ennen kuin tohtii pikkukaverin hankkia.

        Toivo elää ja ikävä on kova edelleen.

        Löytyikö?


      • kissinpissi
        Jenni kirjoitti:

        Minun kissani katosi vappuna ja sen koommin ei ole näkynyt... Olen vain kuullut monen suusta, että odota syksyyn. -Kuulema on paljon tapauksia, että kisu häipyy keväällä ja tulee takaisin syksyllä (vaikka olisi leikattu jne).

        Toinen kissani on aika masentunut, mutta kai tässä on vain odoteltava syksyä, ennen kuin tohtii pikkukaverin hankkia.

        Toivo elää ja ikävä on kova edelleen.

        Mites se sillee katosi? Vai päästitkö ihan itse lemmikkisi heitteille kuten monilla on tapana?


    • parempaa hoitoa vail

      Eläin hoitolaan voi olla sen löytäjä vienyt, tai sitten sille on käynyt huonosti.
      Kannattaa hoittaa ne rakkaat lemmikit niin, etteivät katoa.Niin ei tarvitse sitten etsiä ja murehtua.

    • KANNATTAA LAITTAA ULOS (pihaan, ulko-ovelle) OMIA (kaikkien perheenjäsenten) KÄYTÖSSÄ LIKAANTUNEITA VAATTEITA, koska niiden avulla kissa löytää helpommin takaisin kotiin. Kissa on voinut pelästyä jotain ja siksi karata, eikä paniikissa enää löydä kotiin. Lisäksi karkuteillä olo on itsessäänkin jo pelottavaa, joten oman perheen jäsenten tuoksu ohjaa kotiin. Oma kissani löytyi likaisten vaatteideni ansiosta. =)

      KANNATTAA HAKEA HÄKKI/LOUKKO ELÄINYHDISTYKSELTÄ TAI LÖYTÖELÄINKODISTA JA LAITTAA SE OMAAN PIHAAN JA SINNE RUOKAA. Tälläinen häkki menee automaattisesti kiinni, kun kissa astuu sinne. Tosin joissain häkeissä on sellainen pohja, että kissantassu ei välttämättä laukaisi ansaa, kun kissantassu mahtuu häkkien koloista jolloin kannattaa laittaa pyyhe häkin lattialle.

      JOS ASUT KERROSTALOSSA, KANNATTAA JAKAA JOKAISELLE NAAPURILLE TIEDOTE, ETTÄ KISSA ON KADONNUT JA JOSSA ON KISSAN KUVA JA SELITYS PIHAAN ILMESTYNEISTÄ YLIMÄÄRÄISISTÄ TAVAROISTA. Tällöin naapurit eivät ihmettele pihaan ilmestynyttä häkkiä, eikä likaisia vaatteita. ¨

      JAA JOKAISELLE NAAPURILLE KUVALLINEN KATOAMISILMOITUS YHTEYSTIEDOILLASI! Vaikket tuntisi naapureitasi, niin he ottavat helposti esim. puhelimella yhteyttä, jos kissasi näkevät. Lisäksi tälläinen paperilappu on naapureitten helppo pitää tallessa.

      LAITA ERIKSEEN MYÖS RAPPUUN ILMOITUS KADONNEESTA KISSASTA. Naapureille tulevista vieraista joku saattaa nähdä kissasi tai naapurisi onkin heittänyt lappusi jo pois ja sitten huomaa kissasi, eikä muistakkaan yhteystietojasi.

      JAA KUVALLISIA KATOAMISILMOITUKSIA ASUINYMPÄRISTÖÖSI.

      LUPAA LÖYTÖPALKKIO. Se houkuttaa ilmoittamaan herkemmin kissahavainnosta, eikä sen tarvitse olla mikään järjettömän suuri. Itse ilmoitin katoamisilmoituksessani löytöpalkkiosta ja naapurini näki kissani kerrostaloni pihassa ja kissani löydettyä ilmoitti, ettei tarvitse löytöpalkkiota. Olin kuitenkin niin kiitollinen, että kävin ostamassa hänelle komean kukkapuskan, josta naapurini ilahtui oikein kovasti. =)

      Moni luulee sinun löytäneen jo kissaisi, joten kannattaa lisätä ilmoituksiin niin rappuun kuin muuallekkin, että kissasi on edelleen kadoksissa ja sen päivän päiväys ilmoitukseen.

      Kissaa kannattaa koittaa kutsua sillä tavalla, millä olet sitä aina normaalistikkin kutsunut kotona luoksesi. Huutaminen saattaa pelästyttää kissaa lisään ja silloin myös helposti kuullostat erilaiselta, kun olet hädissäsi. Kierrä ennemmin pidempää lenkkiä ja kutsu kissaasi sen tuntemalla tavallasi, esim. kiskittämällä.

      TSEKKAA KAIKKI PUUT, JOIDEN OHI KÄVELET, KOSKA KISSASI SAATTAA OLLA PUUSSA IHAN HILJAA.

      ILMOITA KISSAN KATOAMISESTA MYÖS LÄHIALUEIDESI ELÄINYHDISTYKSIIN.

      ILMOITA KISSASI KATOAMISESTA NETISSÄ, OMALLA FACEBOOKSIVULLASI JA PYYDÄ YSTÄVIÄSI JAKAMAAN KADONNUT ILMOITUSTA. ILMOITA KATOAMISESTA PAIKALLISEN ELÄINYHDISTYKSEN FACEBOOKSIVULLA SEKÄ NETTIPALSTOILLA, kuten www.karkurit.fi

      Ja kun kissasi toivottavasti löytyy SIRUTA KISSASI ELÄINLÄÄKÄRILLÄ!

      KUN VIERAAN KISSAN LÖYTÄÄ VOI SEN VIEDÄ ILMAISEKSI ELÄINLÄÄKÄRIIN TSEKATTAVAKSI, ETTÄ LÖYTYYKÖ KISSALTA SIRUA. Kissan mikrosiruun saa omistajan sekä kissan tiedot, jolloin kissan löytyessä saadaan heti yhteys omistajaan. MYÖS MONELLA ELÄINYHDISTYKSEELÄ ON SIRUNLUKIJA, mutta heille kannattaa soittaa ennen kissan viemistä, koska he tekevät vapaaehtoistyötä, eikä sirunlukijoita ole jokaisella toimijalla.

      TOIVOTTAVASTI LÖYDÄT KISSASI JA TOIVOTTAVASTI NEUVOISTANI ON MUILLEKKIN APUA!

      • Turhaa touhua

        Tuskin kannattaa päivittää niitä katoamisilmoituksia. Jollei kissaa ole löytynyt, niin ehkä on jo vainaa.


    • Romulusrumilus

      Olisi erittäin tärkeää huomioida, että mahdollinen siru PITÄÄ MYÖS REKISTERÖIDÄ johonkin järjestelmään..esim.turvasiru.fi, siruhaku.fi yms...pelkkä siru kissan niskassa ei kerro mitään kissan eikä omistajan yhteystietoja mikäli sitä ei ole rekisteröity mihinkään...siru numero on pelkkä numerosarja, siinä EI ole omistajan puhelinnumeroa eikä yhteystietoja.

    • karvakorvanen

      Heippa, etsimisestä ja huutelusta ei kannata luopua vaikka aikaa olisi kulunut viikkoja tai kuukausiakin - tästä minulla on ihan omakohtaista kokemusta: kissamme oli kateissa useita kuukausia ja löytyi yllätykseksemme lopulta melko läheltä kotia, ikävissään ja aivan valtavan väsyneenä mutta aika hyvässä kunnossa (keväästä myöhään syksyyn oli kateissa). Arvoitukseksi jäi, miksi kissa ei löytänyt(?) kotiin ympäristössä, jonka läheisyydessä se on asunut vuosia (leikattu tyttökissa). Palattuaan se nukkui viikon eikä ole sen koommin osoittanut minkäänlaista kiinnostusta moiseen retkeilyyn.

      Kadonneesta kissasta kannattaa tosiaan ilmoitella paikallisiin löytöeläinsuojiin, eläinsuojeluyhdistyksille, karkurit-sivustoille, lähikauppojen ilmoitustauluille jne. Naapuruston jokaiseen postilaatikkoon kannattaa sujauttaa kuvallinen katoamisilmoitus. Jos kissa on vain omilla teillään (kunnossa mutta kateissa), se saattaa pyöriä hyvinkin lähellä vaikka ei näyttäydykään. Aamuvarhaisella auringon nousun aikaan huutelu on varmasti hyödyllisempää kuin päivällä huhuilu, sillä hiljaisessa aamussa arkakin kissa saattaa uskaltaa paremmin tulla esiin piilostaan.

      • Turhaa touhua

        No, jos katsoo tuota ketjun aloittajan viestin päivämäärää, niin kyllä siitä huutelusta ja etimisestä kannattaisi luopua, muuten saa kylähullun maineen. Kissansa katosi yli 10 vuotta sitten!


      • karvakorvanen
        Turhaa touhua kirjoitti:

        No, jos katsoo tuota ketjun aloittajan viestin päivämäärää, niin kyllä siitä huutelusta ja etimisestä kannattaisi luopua, muuten saa kylähullun maineen. Kissansa katosi yli 10 vuotta sitten!

        No hei "Turhaa touhua", pahoittelen, että herkistyit viestistäni.

        Huomasin kyllä, milloin ketju on aloitettu, sillä luen ketjut ennen kuin niitä kommentoin. Kuten rakenteesta ja sanamuodoistanikin huomaat, vastasin ketjuun yleisesti.

        Kun käyt missä tahansa löytöeläinsuojassa tai vaikkapa karkurit-sivustolla, huomaat, että alkuperäisen kirjoittajan kissa ei ollut ajanlaskumme viimeinen karkulainen, vaan meillä on vuosittain tuhansia kissoja kaukana kotoa. Tämä aihe on valitettavan totta juuri tänäänkin monille kissoille ja monelle kissaansa kaipaavalle kotiväelle.

        Omalla kommentillani halusin vain luoda uskoa siihen, että karkureita kannattaa ja täytyy etsiä.


      • Turhaa touhua kirjoitti:

        No, jos katsoo tuota ketjun aloittajan viestin päivämäärää, niin kyllä siitä huutelusta ja etimisestä kannattaisi luopua, muuten saa kylähullun maineen. Kissansa katosi yli 10 vuotta sitten!

        Käytäppänyt järkeäsi "Turhaa touhua", vai halusitko vain tahallasi ymmärtää väärin? Kukaan EI missään vaiheessa väittänyt, että pitäisi kissaa ympäri kylää huudella 10 vuotta, eikä että ilmoituksia pitäisi kymmentä vuotta päivitellä.

        Ideana oli vinkeillä auttaa jokaista kissarakasta, joka klikkaa keskusteluun otsikon perusteella ja toivoo löytävänsä neuvoja vastaavaan tilanteeseen. Niinkuin sinäkin aivan varmasti tajusit....


      • Turhaa touhua
        mjiau kirjoitti:

        Käytäppänyt järkeäsi "Turhaa touhua", vai halusitko vain tahallasi ymmärtää väärin? Kukaan EI missään vaiheessa väittänyt, että pitäisi kissaa ympäri kylää huudella 10 vuotta, eikä että ilmoituksia pitäisi kymmentä vuotta päivitellä.

        Ideana oli vinkeillä auttaa jokaista kissarakasta, joka klikkaa keskusteluun otsikon perusteella ja toivoo löytävänsä neuvoja vastaavaan tilanteeseen. Niinkuin sinäkin aivan varmasti tajusit....

        Miksei sitten neuvottu, että pitäisi kissastaan parempaa huolta? Jos päästtää kissansa vapaasti kulkemaan, niin niillä on taipumus kadota ikävällä tavalla. Ei ne kovin paljon kissaansa rakasta, jotka kattinsa heitteille jättävät.


      • aikakone
        Turhaa touhua kirjoitti:

        Miksei sitten neuvottu, että pitäisi kissastaan parempaa huolta? Jos päästtää kissansa vapaasti kulkemaan, niin niillä on taipumus kadota ikävällä tavalla. Ei ne kovin paljon kissaansa rakasta, jotka kattinsa heitteille jättävät.

        Onkohan se varsinaisesti neuvo, jos sanotaan, että pidä kissasta huolta, kun kissa on jo kateissa? :D


      • Turhaa touhua
        aikakone kirjoitti:

        Onkohan se varsinaisesti neuvo, jos sanotaan, että pidä kissasta huolta, kun kissa on jo kateissa? :D

        Kissa on ollut kateissa jo yli 10 vuotta, niin onko nuokaan varsinaisesti mitään neuvoja, että miten sitä kannattaa etsiä?
        Nimimerkki "mijau" juuri kertoi, että tarkoitus neuvoille on se, että "kissarakkaat" tulevaisuudessa saisivat apua tilanteeseen. Eikö paras apu olisi se, että pystyy ennakolta ehkäisemään katoamista?


      • välinpitämättömyys
        karvakorvanen kirjoitti:

        No hei "Turhaa touhua", pahoittelen, että herkistyit viestistäni.

        Huomasin kyllä, milloin ketju on aloitettu, sillä luen ketjut ennen kuin niitä kommentoin. Kuten rakenteesta ja sanamuodoistanikin huomaat, vastasin ketjuun yleisesti.

        Kun käyt missä tahansa löytöeläinsuojassa tai vaikkapa karkurit-sivustolla, huomaat, että alkuperäisen kirjoittajan kissa ei ollut ajanlaskumme viimeinen karkulainen, vaan meillä on vuosittain tuhansia kissoja kaukana kotoa. Tämä aihe on valitettavan totta juuri tänäänkin monille kissoille ja monelle kissaansa kaipaavalle kotiväelle.

        Omalla kommentillani halusin vain luoda uskoa siihen, että karkureita kannattaa ja täytyy etsiä.

        Siis mitääääh? Tuhansia kissoja karkuteillä? Eli tuhansia välinpitämöttömiä ja huonoja lemmikin omistajia.

        Kannattaisi varmaa pitää siitä kissasta vähän parempaa huolta niin ei tarvi niin kovasti kaipailla.


    • turhaakin turhempi

      Me juuri rakastamme kissojamme, senkin turha touhottaja.

      • Turhaa touhua

        Jos heittäisin lapseni ovesta ulos ja odottelisin vain, että mahtaako tulla tänään kotiin. Ja perustelisin sillä tokaisemalla, että niin hirveästi rakastan lastani, mitä luulet, kuulostaako uskottavalta?


    • ei lapsia ovesta ulo

      Tottakai kuulostaa, jos kerran tarkoitat sitä. Lähtökohtaisesti aikuisen ihmisen sanaan uskotaan.

      • Turhaa touhua

        Lähtökohtaisesti lastensuojeluviranomaiset eivät uskoisi. Eikä kukaan muukaan paitsi sinä. Sinä olet pahasti tunnevammainen, melko varmaan sosiopaatti.


      • Turhaa touhua kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti lastensuojeluviranomaiset eivät uskoisi. Eikä kukaan muukaan paitsi sinä. Sinä olet pahasti tunnevammainen, melko varmaan sosiopaatti.

        Sinulla "turhaa touhua" on joko erittäin paha asennevamma tai sitten haluat vain herättää turhaa huomioita ja mollata muita. Jollei sinulla ole oikeasti mitään fiksua sanottavaa aiheeseen "MITEN LÖYTÄÄ KARANNUT KISSA", niin ole hiljaa tai aloita kokonaan uusi keskustelu haluamastasi kissa-aiheesta.

        On ääliömäistä olettaa, että jokainen kadonnut kissa olisi ulkoileva kissa. Oma kissani sattuu olemaan superhyvä karkaaja, joka mm. onnistui pariin otteeseen ihan itse iysensä kanssa avaamaan kerrostaloasuntoni välioven lisäksi lukossa olleen ulko-oven ja pääsi rappuun, kun en ollut kotona. Ja kyllä olen varma, että se ulko-ovi lukossa, koska se menee automaattisesti lukkoon oven sulkeutuessa. Parin rappureisun jälkeen täytyi hankkia oveen turvalukko, jonka sai auki vain avaimella myös asunnon sisäpuolelta.

        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, ettei kissoja kannata päästää vapaana ulkoilemaan, vaan valjaissa tai rakentaa kissalle ulkoilupaikka, josta ei pääse karkaamaan. Omat kissani ovat sisäkissoja, tosin asun keskustassa, joten eipä muunlainen ulkoilu olisikaan järkevää. Itse en uskaltaisi päästää kissojani vapaana seikkailemaan maallakaan, koska ulkoillessa kohtaa paljon vaaroja, joista tuntematon ihminen autoineen on varmaan se pahin.

        Mutta keskustelun aihe ei ole se, että kannattaako kissaa päästää ulos, vaan kissan löytäminen. Miksei voi aloittaa kokonaan uutta keskustelua, jos haluaa kokonaan muuttaa aihetta?


      • aikakone
        mjiau kirjoitti:

        Sinulla "turhaa touhua" on joko erittäin paha asennevamma tai sitten haluat vain herättää turhaa huomioita ja mollata muita. Jollei sinulla ole oikeasti mitään fiksua sanottavaa aiheeseen "MITEN LÖYTÄÄ KARANNUT KISSA", niin ole hiljaa tai aloita kokonaan uusi keskustelu haluamastasi kissa-aiheesta.

        On ääliömäistä olettaa, että jokainen kadonnut kissa olisi ulkoileva kissa. Oma kissani sattuu olemaan superhyvä karkaaja, joka mm. onnistui pariin otteeseen ihan itse iysensä kanssa avaamaan kerrostaloasuntoni välioven lisäksi lukossa olleen ulko-oven ja pääsi rappuun, kun en ollut kotona. Ja kyllä olen varma, että se ulko-ovi lukossa, koska se menee automaattisesti lukkoon oven sulkeutuessa. Parin rappureisun jälkeen täytyi hankkia oveen turvalukko, jonka sai auki vain avaimella myös asunnon sisäpuolelta.

        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, ettei kissoja kannata päästää vapaana ulkoilemaan, vaan valjaissa tai rakentaa kissalle ulkoilupaikka, josta ei pääse karkaamaan. Omat kissani ovat sisäkissoja, tosin asun keskustassa, joten eipä muunlainen ulkoilu olisikaan järkevää. Itse en uskaltaisi päästää kissojani vapaana seikkailemaan maallakaan, koska ulkoillessa kohtaa paljon vaaroja, joista tuntematon ihminen autoineen on varmaan se pahin.

        Mutta keskustelun aihe ei ole se, että kannattaako kissaa päästää ulos, vaan kissan löytäminen. Miksei voi aloittaa kokonaan uutta keskustelua, jos haluaa kokonaan muuttaa aihetta?

        Juuri näin kuin mjiau totesi. Itse asun kissoineni maaseudulla ok-talossa ja minulla on sisäkissoja. Kissojen vuoksi ovet ovat aina lukossa. Vieraiden kyläillessä neuvon heille ovien käytön ja vahdin, että ovet tulevat aina lukkoon, kun niissä kuljetaan. Vahinkoja voi kuitenkin sattua itselle tai muille, vaikka tekisin kaiken niin hyvin kuin mahdollista - ja jos kissa karkaa, tottakai se pitää löytää tavalla tai toisella.
        Omasta sisäkissaliljastani huolimatta en ole mikään tuomitsemaan itsenäisesti ulkoilevinkaan kissojen ihmisiä, sillä tiedän, että he tykkäävät kissoistaan ihan yhtä paljon kuin minäkin omistani ja huolehtivat yhtä hyvin vain tuolla erotuksella, että katsomme ulkoiluasiaa eri näkökulmasta. Heilläkin on oikeus olla huolissaan kadonneesta kissasta (eivät ulkokissatkaan kuljeskele tauotta ympäriinsä vaan laiskottelevat itse asiassa todella paljon kotona - tiedoksi myös kaikille, että maallakin kissojen leikkaus on hyvin yleistä. Itekään en tunne ainoatakaan leikkaamatonta kissaa!) ja etsiä sitä ilman syytetyksi joutumista. Tiedän että tällä kommentilla aiheutan täällä pahennusta mutta ei toisten tuomitseminen johda mihinkään hyvään, missään asiassa.


      • off topic
        mjiau kirjoitti:

        Sinulla "turhaa touhua" on joko erittäin paha asennevamma tai sitten haluat vain herättää turhaa huomioita ja mollata muita. Jollei sinulla ole oikeasti mitään fiksua sanottavaa aiheeseen "MITEN LÖYTÄÄ KARANNUT KISSA", niin ole hiljaa tai aloita kokonaan uusi keskustelu haluamastasi kissa-aiheesta.

        On ääliömäistä olettaa, että jokainen kadonnut kissa olisi ulkoileva kissa. Oma kissani sattuu olemaan superhyvä karkaaja, joka mm. onnistui pariin otteeseen ihan itse iysensä kanssa avaamaan kerrostaloasuntoni välioven lisäksi lukossa olleen ulko-oven ja pääsi rappuun, kun en ollut kotona. Ja kyllä olen varma, että se ulko-ovi lukossa, koska se menee automaattisesti lukkoon oven sulkeutuessa. Parin rappureisun jälkeen täytyi hankkia oveen turvalukko, jonka sai auki vain avaimella myös asunnon sisäpuolelta.

        Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, ettei kissoja kannata päästää vapaana ulkoilemaan, vaan valjaissa tai rakentaa kissalle ulkoilupaikka, josta ei pääse karkaamaan. Omat kissani ovat sisäkissoja, tosin asun keskustassa, joten eipä muunlainen ulkoilu olisikaan järkevää. Itse en uskaltaisi päästää kissojani vapaana seikkailemaan maallakaan, koska ulkoillessa kohtaa paljon vaaroja, joista tuntematon ihminen autoineen on varmaan se pahin.

        Mutta keskustelun aihe ei ole se, että kannattaako kissaa päästää ulos, vaan kissan löytäminen. Miksei voi aloittaa kokonaan uutta keskustelua, jos haluaa kokonaan muuttaa aihetta?

        Et itse pysynyt keskustelun aiheessa! Joka on: "MITEN LÖYTÄÄ KARANNUT KISSA".
        Missä kohtaa viestiäsi tuohon kysymykseen vastasit?


    • nautitaan auringosta

      Et aiheuta pahennusta, päinvastoin. Olet ihminen, jolla on laajanäköinen katsontakanta näihin asioihin joista ollaan eri mieltä, hienoa!

      • kissa heitteillä

        "On ääliömäistä olettaa, että jokainen kadonnut kissa olisi ulkoileva kissa."

        Ulkoileva kissa? Kyseessä on siis lemmikkieläin joka on toistuvasti heittellejätetty eläinsuojelulain vastaisesti.
        Mitäs puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.


    • laiska ja saamaton

      Ilmeisesti kissanomistajat ovat niin laiskoja ja tyhmiä etteivät joka osaa tai viitsi hoitaa lemmikkiään lain vaatimalla tavalla.
      Ompa vaikeeta käydä ulkoiluttamassa sitä kisaa 3-6 kertaa päivässä. Tiedättekös rakkaat kissanomistajat... näin tekevät KAIKKI koiranomistajat tai sitten koiralla on aidattu piha tarha tms.
      Kissa vain potkaistaan pihalla ja sanotaan että pärjäile itsekseksesi. Melkoista eläinrakkautta.

      • Sää senkin vittupää!

        Älä nyt taas aloita..Kiertelet vaan elämäsi sisällönpuutten vuoksi haukkumassa palstoilla ihmisiä.
        Itse olet laiska ja saamaton kun et keksi muuta tekemistä.


    • ..jakkaa..

      Ai tänne on kylvetty taas jo ihan uusi riita :D :D

    • Kissat on kivoja:)

      Kannattaa laittaa nettiinkin ilmoitus tästä kissastasi.
      Karkulaiset.fi on muistaakseni yksi hyvä sivusto, mihin kannattaa laittaa kuvan kanssa ilmoitusta.
      Meille joskus on tullut kissoja työmaan pihalle, joista pari jäi sinne pitemmäksi aikaa ja ko sivuston kautta löydettiin näille sitten se oikea "palautusosoite":)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe