Pankkikorttien huonolaatu!

Korttien huono laatu

Hei,

Nykyisin pankkikortit eivät kestä vuottakaan. Jouduin uusimaan korttini syksyllä, ja taas korttini meni uusintaan.

Onkohan muilla ihmisillä samanlaatuisia ongelmia kortin kestävyyden kanssa?

Pankilta vielä tuli uhkaus, että jatkossa joudun maksamaan kortin uusinnasta, vaikka en sitä itse millään tavoin vaurioita....

Onhan se bisnestä tietty pankilta, että voi veloittaa kortin uusinnasta.

11

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lompakossako?

      Missä oikein pidät korttia? Kyllä se lompakossa kestää sen 2-3 vuotta mitä se on voimassa. Kortin uusiminen maksaa myös pankille, eli kovin hyvää bisnestä se ei ole. Pankit kun eivät ole muovikorttitehtaita.

    • Hyvin kestää..

      Samoin ihmettelen, miten korttiasi säilytät.

      Itsellä useampi kortti, ja ovat aina kestäneet korttien uusimisajan, eli sen 3-4 vuotta.

      Ja pidän ne lompakossa jokainen omassa lokerossaan.

    • eivät kestä

      Mulla kestää yhden, korkeintaan puolitoista vuotta kortti. Vanha kortti jossa ei ole sirua, jota höylätään kunnolla. Aivan naarmuinen magneettiraita jne.. Säilytän kaikinpuolin asiallisesti, kun ei vaan kestä niin ei kestä.

    • 2+2

      älä höylää... käytä vain automaatilla 2 kertaa kuussa. nii kestää.

    • en taida käyttää

      Amexia automaatissa? Joo... en taida.

    • 23232323

      aloittajahan itse sanoi ...pankkikorttia...

    • Kortilla käy

      Ei ongelmia ainakaan 10 vuoteen ja ylikin mitä käytössä useampiakin kortteja jatkuvasti.Aina kestäneet normaaliin uusintaan asti.Myös eri pankkien sama juttu keston kanssa.

    • kortit max 2vuodeksi

      Olen saman huomannut. Kyse ei ole säilytyksestä vaan siitä kuinka usein korttia tarvitsee. Ennen sirukorttia kortti uusittiin vuosittain joten se kesti sen ajan. Nykyään kun on sirukortit niin sen pitäisi kestää 3-4 vuotta. Ei todellakaan kestä. Nyt on menossa jo kolmas kortti tälle ajalle. Käytän korttia todella paljon ja säilytän sitä asiallisesti lompakossani. Minulla on samassa lompakossa useita luottokortteja, mutta näissä muissa korteissa e ole mitään vikaa kun käytän niitä niitä harvemmin.

    • t4pp4j4t4neli

      Mullapa on kortti titaanista! ei kulu pikku höyläilyillä! laalaa!

    • nortea

      Olen huomannut että jotkut sirunlukijat painaa urat siihen siruun ja sitten sitä joutuu työntämään parikertaa ennenkuin se toimii.

      • 2+3

        Pieni oikaisu: se ei ole siru vaan kontaktipintalevy. Siru on suojassa sen alla.

        Lähimaksaminen tuo ratkaisun kontaktipintalevyn kulumiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe