Suomalaisravintoloiden kierros

suomibaarit ;)

Ollaan elokuussa menossa ensimmäistä kertaa Alanyaan. Tarkoitus on suosia turkkilaisia ravintoloita, muta ajateltiin, että voitaisiin ottaa yksi iltapäivä/ilta ja kiertää suomibaarit läpi.

Tekisikö joku ystävällinen Alanya-konkari meille baarikierroslistan.

Hotellimme on Kleopatrarannalla hotelli Sunpark (Tjäreborgin). Mistä kannattaa aloittaa ja minne mennä sieltä? Mihin kellonaikaan kannattaa kierrokselle lähteä, jos ajattelee sitä, että siellä on meno vilkkaimmillaan? Onko viikonpäivällä merkitystä? Miten liikkuminen baarista toiseen, voiko kävellä, vai kannattaako ottaa taksi? Olen kuullut, että tulevat myös hakemaan.

Kiitos avusta :)

3

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annebaba

      Hotellilta Antalyaan päin, liikennevaloista oikealle ja noin 200 metriä, niin tulee 25 metrin katu (iso katu istutuksia ajoratojen välissä). Vasemmalle noin 200 metriä, Heikinbaari kakkonen. Oikealle parisataa metriä mutkien takana Heikinbaari ykkönen. Satakunta metriä eteenpäin Bella Alanya, kaikki 25 metrin kadulla. Kun kävelee katua suoraan, eikä käänny vasemmalle enää 25 metrin katua, Alexin baari noin 200 metrin päässä ja jos jatkaa vielä eteenpäin, niin seuraavasta kulmasta vasemmalle, kahden korttelin päässä on Kippis-Baari. Maininki-ravintolaan on matkaa noin 2 kilometriä itäiselle rannalle. Iltariennot alkavat noin 18-20 ja jatkuvat siihen saakka, kuinka perukka jaksaa hillua. Viikonloppuisin saattaa olla hiljaisempaa, kun silloin on porukan matkapäivät, mutta välillä lähtijät ottavat viimeiset ilot ennen kotimatkaa ja sellaiset tulijat, jotka eivät ole nääntyneet matkustamisesta, ottavat ilon irti elämästä.

    • paskaonpaskaonpaska

      EI kehtaa.Ovat niin paskoja paikkoja!Kallista ja paskhaa ruokaa. ja kuka haluaa jotain veetun muussia ja nakkeja kun voi herkutella turkkilaisella gourmet ruoalla.

    • just palannut

      Kuulostaa siltä, ettet ole käynyt näissä baareissa.......itse olen enkä allekirjoita moista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3401
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1439
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      163
      793
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe