Minä olen nimittäin yhtäkkiä hurahtaen ihastunut palavasti aivan huomaamatta erääseen mieheen.
Olemme kummatkin sitä mieltä,että meillä on mahtavaa seksiä.Hän on sanonut minulle pitäväni minusta,ja minä hänestä.
Silti mua pelottaa että mies ei ole mun kanssa tosissaan.Meillä on myös aika paljon ikäeroa.

Ihastuminen on hieno fiilis... kunhan sen vaan tuntee ja on molemmin puolista.
Mä usein ihmettelen näitä kysymyksiä. Mitä jos pikku hiljaa ja ihan livenä katsotte, että mitä teidän jutusta tulee?
Nää täälläset asiat vievät oman aikansa ja kärsivällisyyttä pitää löytyä.
Mites olis, että uskoisit sen miehen sanoja?
Ei näissä asioissa voi mitään "vakuutusta" ottaa, joka sulkee pois epäonnistumiset, mutta mitään et saa, jollet uskalla! Nauti elämästä ja anna mennä!
Se ei todellakaan ole pääasia, mutta hyvin oleellinen tekijä. Tunnelataus liittyy mielestäni juuri parisuhteen fyysiseen puoleen, ilman sitä seksi on vain "ihan ok". Kun fyysinen ja henkinen kemia ovat kohdillaan, seksi on paljon enemmän kuin "ihan ok".
No, ihmiset arvostavat eri asioita... Itselle tuo kuvailemasi tilanne kuulostaa siltä kuin kaksi ihmistä makailisivat kesäisellä niityllä sinitaivaan alla pilviä tähyillen. Siinä ollaan ja köllötellään ja mukavaa on - mutta hei, antaako sellainen tarpeeksi pidemmän päälle..?
Onnekseni olen tavannut miehen, jonka kanssa on ihana "köllötellä sinitaivaan alla" - mutta vähintään yhtä ihanaa fyysiset rakkauden osoitukset :)
Paljolti kyse on siitä mitä kaikkea muuta teette yhdessä kuin vain seksiä.
Ja aika paljon ikäeroa on suhteellinen juttu, - tärkeämpää on henkinen ikäero kuin fyysinen. Samanikäisilläkin saattaa olla tässä henkisessä iässä paljonkin vaihtelua.
Aina se on venäläistä rulettia.