AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Mopon Teoriakoe Vaikea?

Mopon Teoriakoe Vaikea?

64 Vastausta 4 156 Lukukertaa
Mulla on torstaina (28.06) mopokortin teoriakoe ja pelkään etten pääse siitä läpi ekalla. oks se oikeesti nii vaikee ku jokkut sanoo vai pääseekö siitä helposti läpi?
Jotkut pääsee, jotkut ei. Itse en päässyt ekalla kerralla läpi, koska oli todella epäselviä kuvia, jotka pysty ymmärtään kahdella eri tavalla ja siihen lisättynä vielä hirveä jännitys. Seuraavaan kokeeseen menin yhtään harjoittelematta ja oli 5 virhettä vähemmän, vain sen takia koska oli selvemmät kuvat.

Varaudu siihen että voi hyvinkin kusasta. Jos kusasee, niin sitten kusasee.
Ei sillä ole mitään väliä meneekö se ekalla vai tokalla. Paitsi että ittellä kaveri vittuiliko se pääsi ekalla ja ite tokalla :S
Jos liikenne säännöt osaa ja ei tule epäselviä kuvia niin pitäisi olla suhteellisen helppo koe
jos tuntuu et ei meinaa mennä ni täs on linkki mist voit harjotella http://www.indriving.com/verkko-opisto/flash/
Eli mulla on teoriakoe pe 29.6. Ainaki kun oon harjoitellu netissä jossain harjotuspaikassa niin useimmiten pääsee läpi, mutta välillä tulee niin epäselviä kysymyksiä, kuten "saanko ajaa suoraan?" ja edessä punanen valo. Laitoin ei. Vastaus: "saa ajaa, kun valo on vihreä". Just tommoset kysymykset pelottaa, mutta onne kaikille suorittajille!
Voiko tollasia muka olla? o_O
Tänään oli teoriakoe, ja läpi meni! Ei ollut ollenkaan vaikea, vaikka oli kolme virhettä kuvissa ja 1 monivalinnois. Kannattaa harjotella paljon netissä harjotusohelmissa, kysymykset ovat samantapaisia. Onnea!
Jes! pääsin teoriakokeen läpi tuli 2 virhettä kuvissa ja 0 monivalinnoissa:D
vaihda nimimerkki sitten :d
Itellä meni läpi ekalla, mutta harjottelussa itsekkin huomasin että kun se kysyy '' Saanko ajaa suoraan '' Se tarkoittaa sillä tiemerkintöjä ja liikkennemerkkejä. Siinä kannattaa unohtaa kokonaan valot! :D Netissä pienellä harjoittelulla pääsee kyllä ekalla!
Jos on SELVÄT kuvat ja osaat liikennesäännöt kyllä koe pitäisi mennä läpi, äläkä jännitä kauheasti ja jos kusaset ei se maailmaa kaada (:! (Itse kusasin ajokokeen koska en osannu hidasajoo)
Ite menin tänään ja 1 virhe sanallisis ja 6 kuvissa.. ajokaista.comis harjottelin, siel on selvii kuvia ja 0 virhettä kummassakin neljä kertaa peräkkäin. Tuonne, kun meni ni aluks tuntu helpolta, lopussa kuvat oli ihan ihmeellisiä. Mut josko pääsis toisel kerral läpi..
Opetelkaa nämä niin menee 99% varmasti ekalla läpi:

-Oikealta tulevaa väistettävä.
-Jos sulla on kärkikolmio niin väistä muita.
-Stop merkki - kaikkia väistettävä + pakollinen pysähtyminen.
-Vasemmalle kääntyessä on väistettävä suoraan ajavia.
-Mopolla ajetaan tien oikeassa reunassa tai pientareella.
-Väistä jalankulkioita ym.
-Opettele liikennemerkit hyvin.
-Kertaa netissä pari kertaa.
-Älä panikoi kokeessa.

Ite sain kortin jo 2011 keväällä, oli kyllä helppo ekalla läpi. 3 väärin kuvallisissa ja 0 sanallisissa. Kun muistaa perus liikennesäännöt, liikennemerkit ja mopoiluun liittyvät asiat niin koe on helppo nakki.
Me ollaan mopo kursseilla tehty netissä nuita harjoituksia ja oli aika kompia pari kysymystä kuvissa.Esim. Saan ajaa suoraan ja oli punaiset valot ja kaikki oppilaat sanoi, että väärin ja oikea vastaus oli että oikein koska valot oli vain sillä hetkellä punaiset eikä ole joka kerralla :D
Ekan kerran kun tein teoriakoetta olin tosi jännittyny, liian ylimielinen ja liian hermostunut, vastasin ilmiselviin tehtäviin väärin ja sain 1 sanallisista ja 5 kuvista, no tokalla kerralla olin tilannut tunnukset indriving.comissa ja menin nöyränä ja rauhallisena sinne kokeeseen en laittanu niitä kuulokkeita korviin vaa chillailin ja laitoin ne tehtävät vaan vaistomaisesti ja tarkasti lukemalla niin tuli 1 teorioista ja 2 kuvallisista väärin, kannattaa tehä samoin jos haluu päästä läpi ekalla.
En muista miten se koe meni tarkalleen mutta ekalla läpi joka tapauksessa.. Automatkalla luin jotain vihkosta läpi ja se riitti joten ei taida olla kovin vaikea koe. Nyt viisaampana lukisin kunnolla jopa mopokortin teoriakokeeseen koska eihän sinne paikanpäälle nyt jaksa kahta kertaa perhana vaivautua.
Paljon maksaa toinen yrittäminen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos vaikka kun oma on niin epähuomiossa vastaan väärin. Nyt on jo 50 euroa...
Kävin tänään yrittämässä, kaikki harjoitukset netissä meni hyvin, mutta kun oli oikea teoriakoe siinä kysyttiin kolme kertaa samaa kuvaa. Kirjallisessa 9/10, kuvissa 9/15. Kuinka paljon maksaa uusinta?
500€ ja sulta revitään hiukset päästä
28€ uusinta
on helppo koe jos osaa perusliikenne säännöt ja käyttää maalaisjärkeä eikä jännitä
mä jännitin hirveesti ja mulla ei oo tollasta maalais järkeä nii meni uusintaa sanalliset : 4 virhettä ja kuvalliset : 0 virhettä... ja harjottelin tosi kovasti elikkä ei siis kannata jännittää ajattelee vaan että hyvin sen menee :)
tietääkö joku että jos opetusluvalla suorittaa mopokortin niin tarviiko sillon käyä tekemässä ajokoetta tai käsittelykoetta?
Täytyy käydä tekemässä
joo ei se menny ekalla läpi. Sanallisista löyty 2 virhettä ja kuvista peräti 6. Huomenna uus yritys ja voi persus jossei mee läpi, ei jaksais enää ressata. Toivotaan sitä parasta. Oon sen verran kova ressaaja että siinä taitaa olla mun ongelma:D Niija ajokoe vielä eessä. Kertokaa kokemuksia, menikö helpolla läpi?
Mutta tokaa en! läpi meni ja MIKÄ HELPOTUS:) 0 sanallisista väärin ja 3 kuvista, että nipinnapin. temppii kaikille kokeen tekijöille!
Itse pääsin ekalla läpi, 0 virhettä. Monet ei kyllä usko .. Mutta ihan helppo se on harjottelet vaan tosi paljon netissä.
Ite pääsin tänään kolmannella läpi sanallisissa 0 virhettä kuvallisis 3 virhettä. Ei oo mun mielestä kovinkaan helppo. Riippuu saatko selkeet kuvat.
itellä on enny 3 kertaa perseellee ja aina yhest pisteest
Mä pääsin syksyl ekalla läpi, molemmissa 3 väärin :D Jotkut kuvat on tosi selkeitä ja joistain ei taas saa mitään selvää
Jos tekee vitusti niitä harjotustehtävii niin kyl varmana pääsee läpi. Mul oli sanallisis 0 ja kuvissa 1 väärin.
Joo elikkäs ihan vaan sitö et mulla on 2 päivän päästä se koe ja en oo lukenu ku 2 kertaa,niin voisko joku nopee kertoo jotain vinkkejä pika harjotteluun??
Luet vaan. En itsekkään lukenut paljoakaan, katselin kirjan takaosasta vain liikennemerkkejä ja harjoittelin netissä, en muuta.
Se täs onki,ei mul oo mitää kirjaa, vaan nettitunnukset..
:O Miksi sinulla ei ole kirjaa?
kuinka monta saa olla väärin kuvallisiisa ja sanallisissa tehtävissä?
3 molemmissa.
Mitä teoriakokeessa kysytään, Onko ne vaikeita?
Pitääkö siinä kirjoittaa paljon? Pitääkö pitää joku esitelmä liikennesäännöistä?
Tuntematon 34590 mitä sä selität?
Mulla on huomenna teoriakoe, ja jännittää tosipaljon ... Oon kyllä harjotellu paljon netissä mut nyt toivotaa vaan parasta. Onks siinä samoja kysymyksiä ku niissä nettitehtävissä?
Aika pitkälti ;)
Ei se ole vaikea eikä sitä tarvitse jännittää. Itse olin kuunnellut teoriatunneilla kohtuu tarkasti ja harjoitellut kokeeseen tietokoneella ehkä yhteensä tunnin. Ekalla meni ja vain yksi virhe.
Teoriä koe on helppo käsittelykoe vielä helpompi. Onko muut muuten ollu käsittelykokeessa viritetyllä mopolla mä kun olin ostanu mopon käytettynä ni sitä oli edellinen omistaja jo virittäny mut ei siin mitää opetusluvat vaan kehiin ja homma selvä
itte meen 28.1.2014 teoriakokeeseen lohjalle ja toivon et tää aplikaatio vois auttaa muitakin eli jos sulla on älypuhelin niin google playsta lataat hakusanalla "mopon teoriakoe" sit sielt tulee semmonen appi jossa on mopon kuva klikkaa sitä ja lataa se sovellus ite saan sillä 10 kaikista
Käykääpäs tämmöstä koekilemassa http://www.indriving.com/verkko-opisto/flash/
Näillä harjotuksilla menin pari vuotta sitte kirkkaasti ekalla läpi, eikä toi oo kalliskaan!
Tuo mihin ryhmään noi liikennemerkit kuuluu tuntuu vähän vaikealta, mutta itse liikennemerkit menee ihan ok. :/
Minun tytär mopokoulussa :)) Kalliiksi on tullut kun 2 kertaa on veikannut eikä läpi ole mennyt. Nyt tuntuu ettei uskalla edes yrittää. Eikö opettajilla ole mitään vastuuta esim auttaa ja veikata vaikka yhdessä? Muutenkin opettaja on kohdellut huonosti tytärtäni ja mollannut toisille oppilaille häntä kertomalla että: " et vieläkään päässyt läpi kokeesta". Missä vaitiolovelvollisuus?
siis mitähän meinaat :D mitä järkeä opettajan olisi sun tytärtä auttaa kun tyttäresihän sillä mopolla ajaa.
Sitä tarkoitan, jotta opettaja voisi neuvoa ja voisivat HARJOITELLA veikkausta yhdessä oppilaansa kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarviiko olla opettajalla koko ajan rahastuksen maku suussa!
Parempi vaan ettei tytär pääse liikenteeseen tappamaan itseään jos tietotaito on veikkaamisen tasolla!
Terve
Voitteko kertoa jonkun linkki, mistä voi harjoitella teoriakoekeeseen
Omavitunautokoulu.com
Kysytäänkö Teoriakokeessa liikennemerkkiryhmiä?
joo mua vituttaa aivan saatanasti. En päässy ykkösellä teoriakokeesta läpi kun oli hirvee jännitys ja meni kuvallisista 4väärin ja sanallisista 0. joten vitutuksen määrä on suuri
Mul oli tänää teoriakoe. Sanallisist 2 virhettä ja kuvallisis peräti 5. Maanantain olis uusinta. Itteeni ei niin paljo vituttanu mut vanhempii vitutti :D
sama juttu mulla!
MULLA ON TÄYSIN SAMA MOPO TÄÄLLÄ NOKIALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itel oli eilen teoriakoe, läpi meni. Sanallisis meni väärin 1 ja kuvis 3 eli ei ois yhtään virhettä saanu enää olla kuvallisis :D
Oma oli eilen! Ja läpi meni. Tosin toinen yritys, ekalla oli 2 sanallisis ja 4 kuvallisis mut nyt tokal kerral ei ollu yhtää virhettä. Jos joku viel näit lukee ni vinkiks teille kel on koe eessä päin ni ku saatte sen kirjan, lukekaa sielt takaanta kysymyksii ja kerratkaa niistä. Teoriakokees on samanlaisii kysymyksii. Opetelkaa perussäännöt, eessä oli jollaa hyvä kommentti mitä ne on. Käykää ainakii kerran autokoulul harjottelemas tai sitte tietokoneella, ni näätte millanen se koe on. Menkää kokeesee rennost, älkää ottako turhii paineit ja pitäkää hyvä fiilis siel kokees. ( purkka voi auttaa ) onnee teille kokeesee!
Mul oli tänää ja pääsin läpi,:) 0 virhettä sanallisissa ja 2 virhettä kuvallisis, harjottelin kokeesen aik paljon netis ja jonku verran kirjast ja menin kokeeseen ottamatta turhii paineit ja vastasin kysymyksiin rauhassa, jännitti kyl aika paljon ennen koetta et pääsenkö läpi, mut hyvin kuitenki meni, tsemppii kokeisiin menijöille!
Kävin täällä eilen lukemassa toisten kokemuksia, ite kävin tänään vetään läpi ekalla! :) Siis aivan samanlaisia kuin nettiharjoituksissa(ajokoulunsivustolla). meni kuvista MAX määrä väärin, textijutuista vaan1, ei se hirveen vaikee ollu! :D
kaverilla oli opetus lupa ja se sai kaikki oikein teoriakokees nii sen ei tarvi käyä ajokokeita
Ekalla meni läpi. Jänitti aika paljon, mutta kylläse siitä, kun muistaa keskittyä kunnolla. :) Ei kannata panikoida ajan takia on siinä aikaa miettiä. ;)
 /   /  /  / Mopon Teoriakoe Vaikea?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta