varastaminen

jea-

jäänkö kiinni jos menen roppariin otan meikki tuottteita ja menen sovitus koppiin jonkun paidan kanssa... ilmeisesti ropparin sovituskopisssa ei ole valvontakameroita vai onko? tungen meikit kassiiini ja palautan paidan.... ostan samalla hämätäkseni lakkaa ym.... alkavatko hälyyttimet ppiippaamaaan meikeistä?? jäänkö kiinni? voinko jääädä kiinni myöhemmin? vastatkaaaa !!!``

48

6069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opinaihe uusiksi

      Todennäköisyys, että kalliit meikit sisältävät hälyttimen on suuri, mutta halvemmissa ei niitä yleensäkäytetä.

      Muista kuitenkin, että kaupoissa, myös Robbareissa, on tallentavat valvontakamerat, joita myös seurataan. Lisäksi asiakkaita seurataan ja mkäli herätät käytökselläsi lievää hermostumista, sen huomaa kokenut etsijä.

      Jos kuitenkin haluat nimesi poliisin kirjoihin niin siitä vaan. Kiinnijäämisestä saamasi sakko ei ole kaiken ydin, mutta merkintä saattaa kaataa "koko" tulevaisuutesi.

      • jea-

        todennäköisesti en saa, mitään kun olen 13 vuotias.... ja kysyin onko sovituskopisssa niitä valvontakameroita?


      • dfhdfjt
        jea- kirjoitti:

        todennäköisesti en saa, mitään kun olen 13 vuotias.... ja kysyin onko sovituskopisssa niitä valvontakameroita?

        Tottakai on. Miten luulet että vartijat muuten saisivat aikansa kulumaan, videokamerat naisten pukukopeissa on täydellistä viihdykettä.


      • jea-
        dfhdfjt kirjoitti:

        Tottakai on. Miten luulet että vartijat muuten saisivat aikansa kulumaan, videokamerat naisten pukukopeissa on täydellistä viihdykettä.

        eli ei ole....!!!!! :D


      • sdfsgh
        jea- kirjoitti:

        eli ei ole....!!!!! :D

        Ihanko itse hokasit ?!?!!!!111!1


      • Pro varas
        jea- kirjoitti:

        todennäköisesti en saa, mitään kun olen 13 vuotias.... ja kysyin onko sovituskopisssa niitä valvontakameroita?

        EI todellakaan ole, kaupalla ei ole mitään oikeuksia laittaa valvontakameroita edes lähelle koppeja kassalla sinun ei tarvitse edes avata laukkuasi jos joku pyytää, edes vartia ei saa pyytää ellei ole osoittaa että olet varastananut.


      • Pro varas
        Pro varas kirjoitti:

        EI todellakaan ole, kaupalla ei ole mitään oikeuksia laittaa valvontakameroita edes lähelle koppeja kassalla sinun ei tarvitse edes avata laukkuasi jos joku pyytää, edes vartia ei saa pyytää ellei ole osoittaa että olet varastananut.

        Siis saa pyytää muttei ole pakko totella****


      • Karvakorva69
        Pro varas kirjoitti:

        Siis saa pyytää muttei ole pakko totella****

        H0M0000000000000000000000000000000000000000000


    • ergfdu

      Kyselet näpistelyohjeita sakot ja rangaistukset palstalta? Unohda koko homma, olet liian tyhmä edes varastamaan, ja pilaat senkin vähän tulevaisuuden mitä edessäsi on.

      • sdfsdge

        Ilkeitä kommentteja wannabee varkaalle? Voi kauhistus, varkaat kun ovat kaikkien suosikki-ihmisiä. Ja sakot näpistyksestä nyt ovat se pienin murhe, kuten tuolla jo edellä todettiin, niin se todellinen seuraamus on merkintä poliisin tietoihin. Niillä on ikävä tapa vaikuttaa mm. työnsaantiin tulevaisuudessa.


      • jea-
        sdfsdge kirjoitti:

        Ilkeitä kommentteja wannabee varkaalle? Voi kauhistus, varkaat kun ovat kaikkien suosikki-ihmisiä. Ja sakot näpistyksestä nyt ovat se pienin murhe, kuten tuolla jo edellä todettiin, niin se todellinen seuraamus on merkintä poliisin tietoihin. Niillä on ikävä tapa vaikuttaa mm. työnsaantiin tulevaisuudessa.

        eipäs mua kauheesti haittaa....


      • 54erdfz
        jea- kirjoitti:

        eipäs mua kauheesti haittaa....

        13-vuotiaan lyhytnäköisyyttä...


      • 65hg4f3
        54erdfz kirjoitti:

        13-vuotiaan lyhytnäköisyyttä...

        Jep, kakara, joka ei näe nenäänsä pidemmälle, ja jolle ikuisuus tarkoittaa aikaa tästä lukukauden päättymiseen.


      • Varastaja

        piä suu kii oon itekki varastanu karkkei ja ruokaa ittelle ja menny syömää metikköön ettei vanhemmat tiiä enkä jää kii, varastaminen on kyllä laitonta ja vaikeaa, riippuu mitä varastaa ja minkä kokoinen tuote on, mutta hyvä puoli on se ettei pidä maksaa mitää


    • ngbndrobtbrt

      Voi olla et jäät kii tai sit et.
      Ei mitään hajuu mikä on roppari mut on laitonta et sovituskopeis on valvonta kamerat joten tod.näk sielä ei oo.
      Kuitenki jos sielä kaupas on valvontakamerat niin on se varmaan vähän epäilyttävän näköstä jos vartijat just sua niistä kattoo et meet meikkien kaa sovituskoppiin ja ku tuut takas sulla ei oo mitään messis. Kun aika monet pöllii just tolleen.
      Ja aika harvoin meikeis on hälyttimiä. Semmosii hälytys tarroja voi kyl olla.
      Ja jos jäät kii niin poliisit ilmottaa sun porukoille ja sossuun ja jos tulee joku merkintä niin mun mielest se menee pois ku täyttää 15v (en oo kyl ihan varma tosta)..

      • JEA-

        ok.... kiitos vastauksista!!!!! :D


      • Varas
        JEA- kirjoitti:

        ok.... kiitos vastauksista!!!!! :D

        Älä hyvä ihminen varasta mistään kaupasta yhtään mitään. Väität, että sinua ei kiinnijääminen kiinnosta eikä haittaa, mutta jos jäät kiinni niin varmasti mieli muuttuu. Puhun kokemuksesta, sillä itse sain sakot ja poliisit haki kaupasta kun vein ihan vahingossa tuotteen kassalinjan yli. Olisin maksanut tuotteen heti kun olisin vahingon huomannut, mutta vartijat ei uskoneet.

        Siitä tuli sitten merkintä poliisien kirjoihin, joka vartijoiden mukaan estää työnsaannin, kun ei mene enää turvallisuusselvitykset läpi. Kamalinta on kuitenkin se kamala ahdistus, joka kiinnijäämisestä tulee. Et halua kärsiä sellaisesta ahdistuksesta, joten lopeta varastelu. Itse tarvin varmasti ammattiapua ahdistukseeni, koska en pääse asian yli. Menen nykyään ihan paniikkiin jos vain näen poliisiauton jossain kadulla tai vartijan missä tahansa kaupassa. Sinä olet nuori, joten työnhaku ei nyt ole ajankohtaista, mutta olen varma ettei kokemus ole mukava jos jäät kiinni.


      • jeee--
        Varas kirjoitti:

        Älä hyvä ihminen varasta mistään kaupasta yhtään mitään. Väität, että sinua ei kiinnijääminen kiinnosta eikä haittaa, mutta jos jäät kiinni niin varmasti mieli muuttuu. Puhun kokemuksesta, sillä itse sain sakot ja poliisit haki kaupasta kun vein ihan vahingossa tuotteen kassalinjan yli. Olisin maksanut tuotteen heti kun olisin vahingon huomannut, mutta vartijat ei uskoneet.

        Siitä tuli sitten merkintä poliisien kirjoihin, joka vartijoiden mukaan estää työnsaannin, kun ei mene enää turvallisuusselvitykset läpi. Kamalinta on kuitenkin se kamala ahdistus, joka kiinnijäämisestä tulee. Et halua kärsiä sellaisesta ahdistuksesta, joten lopeta varastelu. Itse tarvin varmasti ammattiapua ahdistukseeni, koska en pääse asian yli. Menen nykyään ihan paniikkiin jos vain näen poliisiauton jossain kadulla tai vartijan missä tahansa kaupassa. Sinä olet nuori, joten työnhaku ei nyt ole ajankohtaista, mutta olen varma ettei kokemus ole mukava jos jäät kiinni.

        en voi mitää muutakaa... en saa mistää rahaa... mun äiti ei maksa mulle mitään!!!!!


      • dfgdfgrh
        jeee-- kirjoitti:

        en voi mitää muutakaa... en saa mistää rahaa... mun äiti ei maksa mulle mitään!!!!!

        Ahas, eli on aivan hengen hätä ja olet valmis vaarantamaan tulevaisuutesi jotta saat... meikkejä? Ja kun toteat aloituksessa " ostan samalla hämätäkseni lakkaa ym.... " niin, mistä rahat sitten ovat mahtaneet tulla tuohon lakkaan ynnä muuhun sellaiseen? Et myöskään saa vanhemmiltasi mitään meikkejä pyytämällä?

        Voi elämä... Mutta kyllä siitä tyhmyydestä sakotetaan, nyt tosin todennäköisesti kirjaimellisesti.


      • viddu--
        dfgdfgrh kirjoitti:

        Ahas, eli on aivan hengen hätä ja olet valmis vaarantamaan tulevaisuutesi jotta saat... meikkejä? Ja kun toteat aloituksessa " ostan samalla hämätäkseni lakkaa ym.... " niin, mistä rahat sitten ovat mahtaneet tulla tuohon lakkaan ynnä muuhun sellaiseen? Et myöskään saa vanhemmiltasi mitään meikkejä pyytämällä?

        Voi elämä... Mutta kyllä siitä tyhmyydestä sakotetaan, nyt tosin todennäköisesti kirjaimellisesti.

        joo rahaa on ehkä säästänny ja ei lakka maksa ku 3e pullo .... kai mul ny on 5e? mut ei sil kyl mitää meikkeij saa maksaa vaa jotai.... 50e jotta saisin kaikkee meikkeij... harrastan meikkaamist... ja tykkään siint... ei äiti osta mulle meikkii ku sanoo ei sun tartte kayttää oot jo kaunis tollasena,... ärsyttävää!!!


      • fgjf
        JEA- kirjoitti:

        ok.... kiitos vastauksista!!!!! :D

        Revit hälytin tarran vittuun


    • KleptomaaniVm83

      Ei oo kameroita tietenkään pukukopeissa. Näpistyksen valvominen ei oo juurikaan muuttunut omista ajoista(kun aloitin olin 10 v ja nyt oon 28 v). Tekniikka tietenkin ja silloin kameroita ei ollut kaikkialla. Nykyään liikkeissä on 360 asteiset kamerat. Siltikin en voi muuta sanoa että edelleen yhtä helppoa kun heinän teko(se olis jo vaikeampaa;D). Aina vaan näpistelen sadoilla euroilla ja koskaan en ole jäänyt kiinni. Ei jännitä, eikä muuta. Niin tottunut hommaan.

      Ihmettelen kyllä etten ole jäänyt kiinni kun kaikki jotka tunnen(suurin osa joskus kokeillut) on jäänyt melkein heti.

      Periaatteet varkaillakin pitää olla. Kirpputoreilta, ystäviltä ja pienistä liikkeistä en IKINÄ varasta. Lähinnä nämä ketjuliikkeet.

      Eipä tarvi ku viivakoodi ja hintalaput irrottaa niin se on siinä. Mutta se mihin aiot kyseiset laput tunkea onkin jo haastavampaa. Oma keinoni on veden pitävä...ollut tähän mennessä.

      • Pro thief

        Ihanaa, oot ku mun sukulainen, minäkin varastan aivan saatanasti, eikä mtn ongelmia jäädä kiinni. Kukaan ei robbareissa seuraa kameroita, ainakaan omasta kokemuksesta.

        Helppoa kun sen osaa, menet yksin kauppaan ruuhkaisaan aikaan koulu reppuselässä ja kassalla selaat kännyy sillee et se näyttää et lähetät viestii niin ei tarvi kattoo myyjää sillee et se huomais jtn PS: muista kiittää myyjää ku antaa rahat :DDD.
        Siinä valikoidessa katot mis on kamerat ( sokeeki erottaa ne katosta ne 360¤ kamerat) ja sit vaikka kyykistyt hyllyjen välii mis ei oo kameraa tai meet sinne vaateosastolle vaatteiden alle kyykistyy ja laittaa sukanvartee yms.

        Alkuaikoina jännitti niin maan perkeleesti muttei enää laisinkaan. Uskoo ken tahtoo.


      • Varastaja

        Klepto mihi pistät, ite piilotan sovituskoppeissa penkin alle tai jtn, pyöritän palloksi ja tiputan lattialle tai peilin taa, jotai sellasta


    • eiooeilllll

      Dont feed the troll idiots.

      • Hooooooommmmooooo

        Vittumikä idiootti toi alottaja.... Miten vitussa voisit jäädä kii jos sul on ees vähä aivoja tallel hä?!? En haluu rohkasta mut meet vaa sinne kauppaa otat mitä haluut meet sinne vitun koppiiin ja tunget ne vaikka sun perseesees... Noin helppoa se on. Ite oon jätkä ni en oo pahemmpi noita meikkejä ryöstelly. Oon 22v ja syyhkin joka vitun aamu. Herään meen töihin käyn kaupas ostan aina sen saman kahvin kulmähyllystä mutta matkalla on tullut kaikkee paskaa reppu täytee. Tätä mä nyt oon tehny 10 vuot kohta enkä oo ikinä jääny kii....


    • Stu Pidass

      Voi sun hemmetti sentään.

      13-vuotias lapsi kyselee neuvoja, jotta voisi pölliä 50 euron edestä meikkejä.

      Tyhmyydellä ei näköjään ole alaikärajaa.

    • huono provo!

      Opettele tekemään parempi provo!!

    • varastamisesta kokemusta

      Itse oon 12v tyttö (ihan just 13) ja pari päivää sitte varastettii kaverin kanssa ja kii jäätii. Vartijat pyys sivuu ja kytät tuli hakemaa ja ei oo mitää kauheempaa ku poistuu stockmanin pääovista itkien ja poliisit kävelee siinä vieressä, ihmiset pikkase kattoo siel... sit poliisiasemal joutu soittaa porukoil mikä oli kans niiiiin kauheeta!! Nykyää tulee vartijoista kauhee ahdistus ... vaikka oikeesti hyvä kun niitä on meinaa onha varastamine väärin... mut yks juttu, älkää ikinä varastako!! Ja ainii tosta jäi kans rikosrekisteriin ja sossuille jotain :/

      • 14v koht 15v

        Mut eiks rikosrekisteri tyhjenny 15-vuotiaana. Mun kaveri hakkas jonku ja se sano et kaupast varastaminenki hävii sielt.


      • 436634
        14v koht 15v kirjoitti:

        Mut eiks rikosrekisteri tyhjenny 15-vuotiaana. Mun kaveri hakkas jonku ja se sano et kaupast varastaminenki hävii sielt.

        Ja sinä uskot kaiken mitä typerä kaverisi sinulle kertoo?

        Kun itse olin 14-15 -vuotias, tiesimme kyllä asiat sinua paremmin. Toisaalta silloin ne asiat piti ihan oikeasti itse selvittää sen sijaan, että heittää rivin Suoli24:ään ja lukee toisten yhtä uusavuttomien toinen toistaan typerämpiä vastauksia.

        Näköjään se tietoyhteiskunta ei ulota vaikututaan teini-ikäisiin.


      • Varastaja

        varastakaa, ei piä maksaa nii on paras! Mulle ei ikinä osteta tai makseta mistää nii varastan edes saadakseni jotai


      • fobb4
        14v koht 15v kirjoitti:

        Mut eiks rikosrekisteri tyhjenny 15-vuotiaana. Mun kaveri hakkas jonku ja se sano et kaupast varastaminenki hävii sielt.

        se kyllä häviää 15v mutta näkyy vielä jossain poliisin tiedostoissa tai jotai semmosta.


      • fobb4
        fobb4 kirjoitti:

        se kyllä häviää 15v mutta näkyy vielä jossain poliisin tiedostoissa tai jotai semmosta.

        mitä sossut mulle on kertonu


    • Ärsyyntynyt

      Multa on varastettu jo aika montaki tavaraa ja se ei tunnu yhtään mukavalta. ite oon yrittäny tehä kaikkeni että olisin kiltti ja silleen ettei varastettais multa mutta helvetti ku jonkun aina pitää tulla ja varastaa. helvetti teitä jotka varastatte kavereilta. kyl mä sen ymmärrän että ketjuliikkeiltä, mutta jos varastaa kaverilta, varsinki multa nii sanon vanhemmille ja kyl löytää sen joka multa varasti että vitut sille joka on niin idiootti että kaverilta varastaa.

    • Sss0njja

      Älkää jumalauta vaan varastako! Itse oon pölliny porukoilta rahaa, ja jostain putiikeista jotain pikkusälää tmv. Noh, jäin kiinni porukoille ja siitä lähtien oon ollu kaidalla tiellä. Ja mä tiedän mistä se varastaminen johtui. Mulla oli niin paha olla itseni kanssa, et purin sen varastamisella ja valehtelemisella etc. Vituttaa teidän kaltaiset kakarat, jotka ei vielä ymmärrä että sillä kiinnijäämisellä voi olla tuhoisat seuraukset.. Harmi, jos haluut pilata sun elämän tollaseen. Eiks olis paljon kivempaa tienata ne rahat jostain, ku varastaa? Niin mä ajattelen nykyään. Ja kuvittele sitä, miten pettyneitä sun vanhemmat olis suhun, itse muistan sen hetken kun sain just tosta varastamisesta huutoa. Joten, älä varasta.

    • Tyttönen

      Ei sitä tollai vaa voi mennä varastamaan. Jäät kiinni. Miks ees pitää varastaa?? Menkää vaik torille myymää tavaroit saatte rahaa ja ostakaa mitä haluutte. Äiti o töis poliisi laitoksel ja se kerto et jopa fiksuimmat varkaat fiksuineen suunnitelmineen jää kiinni. Ne jotka ei jää kiinni o YLEENSÄ fiksuja ja nokkelia. Tai sit tuurista kiinni.


      Mut älä mee varastaa. Kadut myöhemmin!! Kaiken eteen pitää tehdä töitä!!

      • Varastaja

        Tyttönen varasta ite nii ei piä maksaa, mä en ikinä saa rahaa eikä mulle makseta mistää nii siks varastan


    • mestarivaras

      älä usko noit saatanan pelottelia vanhempii. niit vaa vituttaa ku ne ei saa ilmaseks kamaa ja varkaat saa ;) ja jos varastat pikkukaupast nii ei kukaan ees kato kameroit ;) joten mene vaan kaupoille ja reppu täyteen!

    • REFES

      ES kerran taskuun. Ei kaduta

      • konna321

        Kuka haluaa tietää miten saa pöllittyä ostos kärryllisen kaljaa,ite pöllin aina kun juotattaa kiinni en ole jäänyt ehkä joskus jään mut sou vat sakot tulee ja niitä ei tarvi maksaa


      • pöllijä
        konna321 kirjoitti:

        Kuka haluaa tietää miten saa pöllittyä ostos kärryllisen kaljaa,ite pöllin aina kun juotattaa kiinni en ole jäänyt ehkä joskus jään mut sou vat sakot tulee ja niitä ei tarvi maksaa

        Ei vissiin kiinnosta ketään


    • Varastaja

      ennen kuin pistät viestiä tänne nii opettele kirjottamaa ´´ppiippaamaaan´´

    • hmm nii

      muistan ku oltii kaverinkaa ehkä 11v nykyään oon 15, pöllittii 2 semmose perus kaupan muovipussin täydeltä tavaraa eri kaupoista. en ees tajua mite onnistuttii.. työnnettii vaa tavaraa pusseihi:D esim mentii ärrälle, joka oli siis tosi pieni niiku r kioskit nyt yleesä, kyykistyttii hyllylle ja survottii pussii sellane cocacola 6päkki:D joo ja käytii tietty seppäläst ja yms pöllii kans hajuvesii ja jotai turhaa paskaa ku eihä me sillo meikattu.. tosiaa täs viime vuonna yhen kaverin kanssa pöllittii useaa otteesee cittarist siiderii, eikä jääty kii kertaakaa. kateltii mehu tölkkejä siinä nii kaua kunnes ketää ei ollu lähel. mentii kaljahyllyje ihavierest ja toine sujautti toisen laukkuu juomat, sit käytii ostaa karkkii. mut sit myöhemmi pari kk pääst se kaveri jäi kiinni, ku oli yrittäny pöllii meikkejä siel samasest citarist, empä oo sen jälkee uskaltanu ees ajatella varasteluu. hyvä tuuri tais olla mulla liia monee otteesee:)

    • masa00

      miä varastin kerran naapurin peeveen ja maalasin sen pinkiks. sitte yks päivä naapuri tuli kattoo mun uutta mopoa eikä ees tajun et se oli sen xD

    • Jos tiesit

      hälyttimet on kaikkia isompia tuotteita varten takit yms... ja hälyttimet on aina tuotteessa näkösällä jotka otetaan pois kassalla maksaessa

    • Fezzk

      Tiedoksi kaikille että kiinni jäämisen riski on erittäin pieni sillä pienimmissä kaupoissa kuten tokmanni,k supermarket,k market,smarket yms ei ole vartioita tarkkailemassa ihmisiä toisinkuin esim. Cittarissa ja prismassa mutta ei kannata mennä minnekkään sovitus koppiin se on turhaa senku tunget taskuun tai laukkuun valvonta kameroilla ei ole mitään virkaa paitsi jos jäät kiinni mutta lähdet juoksemaan ulos kaupasta niin ne vertaa valvonta kameran kuvaa skoulu kuviin sen paikkakunnan kouluista ja sitä kautta jäät kiinni mutta jos menet esim junalla viereiseen kaupunkiin nii kameroilla ei ole väliä. Ja kokemusta on!

    • Anonyymi

      kannattaa mennä tokmannille jos haluut helposti meikkei tai mitävaa, ne ei koskaan kato kameroita. prismassa on nykyää ne 360 kamerat mutta jos sujauttaa hihaan riittävän nopeeta nii et jää kiinni. h&m ja sokos on helppoi, oon ottanu sokokselta varmaa 200e kamoi ja en oo jääny kiinni. plus jos oot alle 15vee nii ainoo asia mitä se kauppa voi tehä on soittaa sun vanhemmille; vaihat vaan jonku sun luotettavan kaverin nimen "äidiks" nii jos ne soittaa sille ei tapahdu mitää. ja ei tää sun tulevaisuutta pilaa, vaan 5% myymälävarkaista jää kiinni ja neki on vaa tyhmiä/varastaa isompia kamoja. kukaa ei anna paskaakaa jos 13v teinityttö varastaa huulikiiltoo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe