Niemi muuttopalvelut - hinta

muutetaan

Hei, voisiko joku kertoa mitä muutto on tullut maksamaan, kun olette käyttäneet Niemeä? Tietty riippuu kohteesta ja mitä palveluita ottaa, mutta kertokaa teidän muutosta :)

140

68501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmmmm.....

      Voithan aina itse tehdä hinta-arvion.
      Muutin toiselta paikkakunnalta Tampereelle, kilsaa 90. Kaksion roudaaminen maksoi 800 euroa.
      Siihen sisältyi lamppujen asennus.

      Muutto sujui ongelmitta, onnekseni sain hyvät kaverit.
      Mutta, ystäväni muutti noin puoli vuotta sitten, suosituksestani Niemeltä otti palvelut.
      Sai varmaan harjoittelijat jotka kiukuttelivat ja olivat hieman lapsekkaita.
      Pyydä että muuttosi hoitaa MIEHET.

    • erikoiasen mallista

      Kallista, tosi kallista. Paljon edullisempia löytyy vaikka täältä www.muuttopaikka.fi

      • Anonyymi

        Ihan sairaan kalliita parasta on ostaa oma pakettiauto tai vuokrata ajaa pikana nopeasti


      • Anonyymi

        Löytyy varmasti, mutta onko muila firmoila vakuutukset kunnossa ja muuttajien koulutukset yms turvallisuuskortit/perehdytykset? Vittuu sitten kun hajuaa jotain ja joudut itse vielä siitä maksamaan


    • Niemi on syvältä...

      Niemi... V___u!

      Tsiigailin kun Niemi tuli vastapäiseen asuntoon "muuttohommiin".
      Muutettin itse pari kuukautta sitten vastapäiseen kämppään ja samankokoiseen. Sellanen ku jaki oy muutti meidät vaasikselta Tapanilaan. Koko muutto kesti n. 3 tuntia ajomatkoineen. Niemen "muuttomiehet teki saman Malmilta.. ajomatka 1 km rappeet 6 tuntia. Tsiigailla niitten touhua. Kysyin kuskilta että miten saatte kulumaan aikaa noin paljon. Kuskin vastaus, oon ollu vasta pari päivää duunissa Niemellä, mut Viktor Ek oli vielä hitaampi...

      • idiooteille nauraja

        Onpa hullua skeidaa :D Niemellä ollut ilmeisesti kolme jannua, sulla ollut luultavasti kuus jätkää Jakilta jos nyt oletetaan että ~80 neliötä ja ajomatkaakin ainakin 12 kilsaa johon menee kuorma-autolla ainakin parikyt minsaa.


    • Järkyttynyt

      Muutto Niemeltä: Olen täysin järkyttynyt = yli 1000 euroa !!!
      Kaksion muutto n. 10 km toiseen kaksioon maksoi yli tuhat euroa !!!!!
      Yksityishenkilöltä !

      • Yksityishenkilö

        Mitähän tuo tonnin muutto olisi sisältänyt? Jos pelkän tavaroiden ajamisen (asiakas kantaa itse) niin silloin aika paljon. Mutta jos kyseessä on joku vähän pidemmälle viety palvelukokonaisuus missä ensin viedään laatikoita, sitten varsinainen muutto lamppujen ja pesukoneiden irrotuksineen ja asennuksineen sekä jälkikäteen vielä laatikoiden pois hakeminen niin ei se enää olekaan ihan älytön hinta.

        En ole itse muuttoalalla, mutta jos pitäisi arvioida hintaa niin sanoisin jotain tälläistä:

        - laatikoiden vienti, 1h kuormurilla = 65 eur
        - muuttopäivänä auto ja kuljettaja (ei kanna) 65 eur tunnilta 7h ajan = 455 eur
        - muuttopäivänä kaksi muuttomiestä 35 eur tuntiveloituksella 7h ajan = 490 eur
        - laatikoiden hakeminen, 1h kuormurilla = 65 eur
        Yht: 1075 eur. Lisäksi sitten vastuuvakuutukset, välineet ja työkalut yms.

        Lisäksi vielä sellainen pointti, että jos olet pyytänyt kiinteähintaista tarjousta muutosta niin muuttofirma laskee sellaiseen aina pienen "odottamattomien vastoinkäymisten lisän" jotta eivät jää tappiolle mikäli paikan päällä ilmeneekin, että asiakkas keräilee konserttipianoja tai on muuttamassa taloon jonka hissiä ei olekaan vielä asennettu ja joudutaan ravaamaan koko päivä portaissa tms.

        7h ei loppujen lopuksi ole kovin pitkä aika jos joutuu tekemään jotain muutakin kuin kantamaan hyvin pakattuja laatikkoja ulkona odottavaan autoon. Lisäksi aikaa menee lounas ja kahvitaukoihin joita muuttomiehet pitävät ihan samalla tavalla kuin sinäkin työssäsi pidät. Lisäksi kaupunkiasunnoissa kaupungiss ajaminen, pysäköinti ja hisseissä/portaissa ravaaminen on hidasta verrattuna omakoti- tai rivarimuuttoon jossa auton saa yleensä suoraan oven eteen eikä johonkin 5 kerrosta alemmaksi ja porttikongin ja sisäpihan toiselle puolelle...

        Ylläolevan perusteella 1000 eur ei mielestäni ole _välttämättä_ paha hinta kun ei yhtään tiedä minkälaisesta paketista olette keskustelleet. Parhaiten hintatason oikeellisuus selviää kun kysyt hintoja parista paikasta.

        Kun itse olen viimeksi kysellyt muuttopalveluiden hintoja itselleni niin Niemi oli kyllä kallein. Toisaalta minulla on jonkun verran kokemusta heidän palveluistaan yritysasiakkaana, ja silloin homma on aina toiminut hyvin.


      • Lasku
        Yksityishenkilö kirjoitti:

        Mitähän tuo tonnin muutto olisi sisältänyt? Jos pelkän tavaroiden ajamisen (asiakas kantaa itse) niin silloin aika paljon. Mutta jos kyseessä on joku vähän pidemmälle viety palvelukokonaisuus missä ensin viedään laatikoita, sitten varsinainen muutto lamppujen ja pesukoneiden irrotuksineen ja asennuksineen sekä jälkikäteen vielä laatikoiden pois hakeminen niin ei se enää olekaan ihan älytön hinta.

        En ole itse muuttoalalla, mutta jos pitäisi arvioida hintaa niin sanoisin jotain tälläistä:

        - laatikoiden vienti, 1h kuormurilla = 65 eur
        - muuttopäivänä auto ja kuljettaja (ei kanna) 65 eur tunnilta 7h ajan = 455 eur
        - muuttopäivänä kaksi muuttomiestä 35 eur tuntiveloituksella 7h ajan = 490 eur
        - laatikoiden hakeminen, 1h kuormurilla = 65 eur
        Yht: 1075 eur. Lisäksi sitten vastuuvakuutukset, välineet ja työkalut yms.

        Lisäksi vielä sellainen pointti, että jos olet pyytänyt kiinteähintaista tarjousta muutosta niin muuttofirma laskee sellaiseen aina pienen "odottamattomien vastoinkäymisten lisän" jotta eivät jää tappiolle mikäli paikan päällä ilmeneekin, että asiakkas keräilee konserttipianoja tai on muuttamassa taloon jonka hissiä ei olekaan vielä asennettu ja joudutaan ravaamaan koko päivä portaissa tms.

        7h ei loppujen lopuksi ole kovin pitkä aika jos joutuu tekemään jotain muutakin kuin kantamaan hyvin pakattuja laatikkoja ulkona odottavaan autoon. Lisäksi aikaa menee lounas ja kahvitaukoihin joita muuttomiehet pitävät ihan samalla tavalla kuin sinäkin työssäsi pidät. Lisäksi kaupunkiasunnoissa kaupungiss ajaminen, pysäköinti ja hisseissä/portaissa ravaaminen on hidasta verrattuna omakoti- tai rivarimuuttoon jossa auton saa yleensä suoraan oven eteen eikä johonkin 5 kerrosta alemmaksi ja porttikongin ja sisäpihan toiselle puolelle...

        Ylläolevan perusteella 1000 eur ei mielestäni ole _välttämättä_ paha hinta kun ei yhtään tiedä minkälaisesta paketista olette keskustelleet. Parhaiten hintatason oikeellisuus selviää kun kysyt hintoja parista paikasta.

        Kun itse olen viimeksi kysellyt muuttopalveluiden hintoja itselleni niin Niemi oli kyllä kallein. Toisaalta minulla on jonkun verran kokemusta heidän palveluistaan yritysasiakkaana, ja silloin homma on aina toiminut hyvin.

        Huomasin nyt vasta vastauksesi: muutto 4 tuntia matkoineen kaksiosta kaksioon, jonka kuittasin muuton lopuksi laskutettavaksi. Ei pianoa. Lasku tuli 5,5 tunnista, oli viety autoa varikolle 1 tunti 15 minuuttia, ajan itse tuon matkan 35 minuutissa. Varikolle paluuaika kuitataan paperiin oman allekirjoituksesi jalkeen laskutettavaksi. Itse pakkasin, lastaus kesti 1,5 tuntia, samoin purku katsoin kellosta. Kellari kuului mukaan, mutta senkin tyhjensin itse nopeasti. Muuten asiallisia kavereita, tosin tulivat 3 tuntia ohi sovitun ajankohdan ja loppusiivous meni aamupuolelle minulla. Minulla oli lisaksi alennuskortti muutosta 10% ja laatikoista 30%. Silti yli 1000 euroa ja lisalasku kotiin laatikoista.


      • ex-niemi

      • Anonyymi

        Kun ottaa vain yhden kuskin ja itse kantaa tavarat ulos ovelle on jo paljon halvempaa


      • Anonyymi

        Muilla firmoila ei monesti ole kalusto tai vakuutukset kunnossa :) tästä johtuu suurrimaksi osaksi niemen "kalliimpi" hinta


      • Anonyymi
        Yksityishenkilö kirjoitti:

        Mitähän tuo tonnin muutto olisi sisältänyt? Jos pelkän tavaroiden ajamisen (asiakas kantaa itse) niin silloin aika paljon. Mutta jos kyseessä on joku vähän pidemmälle viety palvelukokonaisuus missä ensin viedään laatikoita, sitten varsinainen muutto lamppujen ja pesukoneiden irrotuksineen ja asennuksineen sekä jälkikäteen vielä laatikoiden pois hakeminen niin ei se enää olekaan ihan älytön hinta.

        En ole itse muuttoalalla, mutta jos pitäisi arvioida hintaa niin sanoisin jotain tälläistä:

        - laatikoiden vienti, 1h kuormurilla = 65 eur
        - muuttopäivänä auto ja kuljettaja (ei kanna) 65 eur tunnilta 7h ajan = 455 eur
        - muuttopäivänä kaksi muuttomiestä 35 eur tuntiveloituksella 7h ajan = 490 eur
        - laatikoiden hakeminen, 1h kuormurilla = 65 eur
        Yht: 1075 eur. Lisäksi sitten vastuuvakuutukset, välineet ja työkalut yms.

        Lisäksi vielä sellainen pointti, että jos olet pyytänyt kiinteähintaista tarjousta muutosta niin muuttofirma laskee sellaiseen aina pienen "odottamattomien vastoinkäymisten lisän" jotta eivät jää tappiolle mikäli paikan päällä ilmeneekin, että asiakkas keräilee konserttipianoja tai on muuttamassa taloon jonka hissiä ei olekaan vielä asennettu ja joudutaan ravaamaan koko päivä portaissa tms.

        7h ei loppujen lopuksi ole kovin pitkä aika jos joutuu tekemään jotain muutakin kuin kantamaan hyvin pakattuja laatikkoja ulkona odottavaan autoon. Lisäksi aikaa menee lounas ja kahvitaukoihin joita muuttomiehet pitävät ihan samalla tavalla kuin sinäkin työssäsi pidät. Lisäksi kaupunkiasunnoissa kaupungiss ajaminen, pysäköinti ja hisseissä/portaissa ravaaminen on hidasta verrattuna omakoti- tai rivarimuuttoon jossa auton saa yleensä suoraan oven eteen eikä johonkin 5 kerrosta alemmaksi ja porttikongin ja sisäpihan toiselle puolelle...

        Ylläolevan perusteella 1000 eur ei mielestäni ole _välttämättä_ paha hinta kun ei yhtään tiedä minkälaisesta paketista olette keskustelleet. Parhaiten hintatason oikeellisuus selviää kun kysyt hintoja parista paikasta.

        Kun itse olen viimeksi kysellyt muuttopalveluiden hintoja itselleni niin Niemi oli kyllä kallein. Toisaalta minulla on jonkun verran kokemusta heidän palveluistaan yritysasiakkaana, ja silloin homma on aina toiminut hyvin.

        En ole muuttoalalla, mutta 🤣

        Aivan. Ei tuollaisia sanoja, kuten ”palvelukokonaisuus” kyllä käytä kukaan täysjärkinen henkilö. Olet varmaan Niemen palkkalistoilla joku tyhjänpäiväinen johtaja?


    • Miten on mahdollista

      Minun muutto Niemellä maksoi 1150 euroa. Yksiön tavarat ja matkaa Tapiolasta Pohjois-Tapiolaan 3 km.
      Asian selvittely kesti 4 kk ja nyt tuli sama lasku karhuna ilman selityksiä.
      Älkää hyvät ihmiset tilatko muuttoa Niemeltä

      • Anonyymi

        Herra Jeesus sentään mitä nää lypsää oikein ! Jonkun yhden pienen sängyn siirto 500€ !


    • Bluetsi85

      Mä vaan sanon että älkää IKINÄ tilatko muuttoa muuttopalvelu niemeltä. Mummin muuttoa hoitivat, arvioks koko muutolle antoivat 7500e, kävivät siis ihan kattomassa paikanpäällä miten paljon tavaraa on jne. Joo, tavaraa oli paljon kuten nyt vanhalla ihmisellä yleensä on ja muuttomatka oli n. 55km.

      Noh, tavaroita joiden piti mennä kaatopaikalle joutui kuitenkin mummin luo, kissan raapimispuun olis saanu ruuvit avaamalla siististi pinoon ni se oli revitty rikki, kukat joiden piti kulkea kukkapusseissa oli pakattu laatikkoon ja niiden PÄÄLLE oli pakattu kirjoja yms.

      Osa tavaroista oli jääny vanhaan kotiin, mm. pakastimen sisältö, jääkaapin sisältö, kissan hiekkalaatikko, kellarissa oli pari laatikkoa purnukoita.
      Se etteivät olleet tyhjentäneet jääkaappeja ja muita johti siihen että siivooja ei päässyt sulattamaan eikä siivoamaan kaappeja ja me ajeltiin nummela-helsinki väliä jotta homma saatiin kuntoon.

      Reklamaation jälkeen he lupasivat hyvittää kissan raapimapuun 180e ja yhden työmiehen yhden tunnin korvauksen 55e. Mä en sitä yllättäen hyväksyny vaan laskutin myös vaurioita kärsineet kasvit, meidän menetetyt tunnit ja bensat siitä että kiikutettiin niitä kaatiskamoja kaatikselle ja ajeltu helsinkiin.

      Lasku mikä sieltä tuli olikin 11900e ja kaiken lisäks yhtäkkiä tupsahti toinenkin lasku mikä oli 250e tässä jälkimmäisessä laskussa laskutetaan ilmeisesti tuplana niitä jo edellisessä laskussa olleita pahvilaatikoita yms.

      Tänään lähtee ensin puhelu kuluttaja-asiamiehelle ja sen jälkeen niemelle. Ja voin kertoa että se ei ole mitenkään hyväntuulinen puhelu. Ei, en aio räyhätä, ei kuulu tapoihin. Mutta en aio myöskään hyväksyä heidän tapaansa toimia.

      • Masa69

        Oletko hölmö vai harjotteletko vielä? Jääkaapin sisältö? Pakastimen sisältö? Ja kaiken huippu kissan hiekkalaatikko joka oli todennäkösesti täynnä hiekkaa ja sitä ei oltu puhdistettu ehkä sen takia sitä ei otettukkaan mukaan ja noi jääkaapit yms ei kuulu palveluun ellei niitä asiakas itse ole pakannut laatikkoon muulloin kuljetuksen aikana pakkasen tavarat sulaa ja siitä itketään!!! Mieti vähän ennenku rupeet paskaa kirjottaa!!


      • Bluetsi85
        Masa69 kirjoitti:

        Oletko hölmö vai harjotteletko vielä? Jääkaapin sisältö? Pakastimen sisältö? Ja kaiken huippu kissan hiekkalaatikko joka oli todennäkösesti täynnä hiekkaa ja sitä ei oltu puhdistettu ehkä sen takia sitä ei otettukkaan mukaan ja noi jääkaapit yms ei kuulu palveluun ellei niitä asiakas itse ole pakannut laatikkoon muulloin kuljetuksen aikana pakkasen tavarat sulaa ja siitä itketään!!! Mieti vähän ennenku rupeet paskaa kirjottaa!!

        Niinhän mä mietinkin. Kyseiseltä yritykseltä oli tilattu KAIKEN kattava palvelu, eli he pakkasivat, kantoivat, toimittivat kaatikselle ja siivosivat. Ainoa mitä eivät tehneet oli tavaroiden paikoilleen asettelu uudessa kodissa. Asioista oli sovittu, ja myös nämä jääkaapit ja pakastimet oli erikseen sopimuksiin kirjattu.


      • KylNiemeläisetOsaa

        Et oo muuten ainoo jonka tavaroita oli kasattu miten sattuu järjestyksessä. Kun kyseessä oli yritysmuutto niin kaikki elektroniikka oli kasattu häkkirullakkoon päällekkäin ja tietokone näytöt tietenkin pinon alimmaiseksi.


      • Anonyymi
        Masa69 kirjoitti:

        Oletko hölmö vai harjotteletko vielä? Jääkaapin sisältö? Pakastimen sisältö? Ja kaiken huippu kissan hiekkalaatikko joka oli todennäkösesti täynnä hiekkaa ja sitä ei oltu puhdistettu ehkä sen takia sitä ei otettukkaan mukaan ja noi jääkaapit yms ei kuulu palveluun ellei niitä asiakas itse ole pakannut laatikkoon muulloin kuljetuksen aikana pakkasen tavarat sulaa ja siitä itketään!!! Mieti vähän ennenku rupeet paskaa kirjottaa!!

        kyllä tuollaiseen hintaan pitää kuulua ihan kaikki


      • Anonyymi

        Valehtelette.


      • Anonyymi

        Nyt on väärennettyjä taksejakin ihan teippaukset autossa silti ottaa 200 vanhuksilta pari kilometriä ! Varokaa onko näilläkin joku väärennetty osa.


      • Anonyymi
        KylNiemeläisetOsaa kirjoitti:

        Et oo muuten ainoo jonka tavaroita oli kasattu miten sattuu järjestyksessä. Kun kyseessä oli yritysmuutto niin kaikki elektroniikka oli kasattu häkkirullakkoon päällekkäin ja tietokone näytöt tietenkin pinon alimmaiseksi.

        Yhdellä kuljettajalla pääsee halvemmalla kun itse auttaa kantaa ja hissiin mahtuu enin osa


    • Pekka1982

      Niemi on kyllä kallis kun muutin kolme vuotta sitten, mutta hyvä palvelu niillä oli ja ammattilaisiahan ne on varmasti.

      Edullista palvelua sain vastikää täältä uusimmassa muutossani ja ihan hyvä muutenkin:
      www.helsinkimuutto.fi

    • whatwhat???

      Tilasin muuton minäkin Niemeltä.
      Ruksasin kohtaan etten kanna itse mitään.
      Kuitenkin roudasin itse kaikki kamat kellarista ja niin paljon kämpästä pihalle kuin sain.
      En käsitä kuinka sitten kuitenkin meni niin hemmetisti aikaa..kun sillä kamani roudaamisella yritin nopeuttaa toimintaa.

      Hinta oli jo sovittu, ei siinä mitään, enkä hinnan alennusta tällä yrittänyt.
      Kun tuli yllärimeno eikä sitäkään voinut missata.

      Muutenkin sain varmaan Niemen tympeimmät muuttajat.
      Ei ikinä enää.

      • fgjfhjhgkjgk

        Huom: olen itse tehnyt parit muutot eräällä toisella firmalla, joten heitän arvauksen siitä, miksi meni aikaa: olit valehdellut tavaran määrän ("joo, niukasti kalustettu xx neliötä! ei paljon tavaraa!) jolloin paikalle saapui varmaankin alimiehitys. Jätkiä sitten alkoi vituttamaan kun kellari oli 50 neliötä ja täynnä jätesäkkejä ym ym.

        Eiköhän se näin mene aina kun on "huono muutto" mistä tahansa firmasta.


      • Muutta

        Voisi ammaatitaitoisena yrittäjä käydä katsomassa ja kysymässä miten aikovat pakata tavaransa, läteekö kaikki tavarat seuraavaan asuntoon... Yleisesti ottaen nykyisin on näitä kotimuuttoja tekeviä yrityksiä ja kaikki jossain määrin huonoja ja ammattitaidoissa olisi parantamisen varaa. Miten noilla tekee vaikeuksia heiltä vuokrattujen muovisten laatikoiden kärrääminen muuttoautoon ja muuttoautosta toiseen asuntoon? Monet on aika heikkokuntoisia vetkuttelijoita. Asiakkanakin voi olla henkihöitä, joilla ei ole käsitystä muuttamisesta, tavaroidenpakkaamisesta.


      • olkaatarkkoja

        Kyllä on KALLISTA. Muuttomatka 53 km ; tietysti 2 X. se on ihan ok. Aikaa autolla menisi n 45 min. googlen mukaan. Pienen asunnon kamat vain valmiiksi pakattuna . Tilausvahvistuksesta et voi laskea kokonaisarviota kustannuksista . On ylimalkainen. Hintaa pikku muutolle tuli yli 800 euroa ! Aikaa on laskutettu 4,75 h . HUH HUH


      • Anonyymi

        Parempi onkin laittaa kaikki varsinkin pienet sälät itse johonkin laatikoihin tai jätesäkkeihin.
        Ainakin ikäihmisten kannattaisi käyttää kaksi viikkoa tähän.
        Paljon oli roskiin heitettävää.
        Hienosti he toimivat, käsittelivät kuin arvotavaraa.
        Raskastahan muutto on. Ankara selkäkipu vaikka en paljoakaan kanniskellut.


      • Anonyymi
        Muutta kirjoitti:

        Voisi ammaatitaitoisena yrittäjä käydä katsomassa ja kysymässä miten aikovat pakata tavaransa, läteekö kaikki tavarat seuraavaan asuntoon... Yleisesti ottaen nykyisin on näitä kotimuuttoja tekeviä yrityksiä ja kaikki jossain määrin huonoja ja ammattitaidoissa olisi parantamisen varaa. Miten noilla tekee vaikeuksia heiltä vuokrattujen muovisten laatikoiden kärrääminen muuttoautoon ja muuttoautosta toiseen asuntoon? Monet on aika heikkokuntoisia vetkuttelijoita. Asiakkanakin voi olla henkihöitä, joilla ei ole käsitystä muuttamisesta, tavaroidenpakkaamisesta.

        No outoa on sekin kun sängyn tilaus tuodaan toiselta puolelta Suomea kotiin asti 100€ mutta nämä ottaa 500 e puolet lyhyemmässä matkassa


    • totta on

      Ei ei ei.
      Yksiö 32 neliötä.
      Kellarivarastosta kaikki ulko-ovella herroja vartoomassa.
      Ei sänkyä
      Ei sohvaa.
      Ei kirjahyllyä.
      Ei pesukonetta.
      Yksi piironki oli ja keittiön pöytä. Noin 20 ltk, hyvin pakattuja samankokoisia laatikoita.

      Vein itse noin 10 ltk uuteen kämppään.
      Revi tuosta.
      Ei enää Niemeä.

    • Pettynytyyy

      Niemi kokemuksia:

      Muuttomiehet paikalle 0900 - merkattu lappuun 0830.
      Muutto kaksio noin 5km matka, pakkaamiseen meni noin 30min, jonka jälkeen herrat lähti ABC:lle kahville.
      Purku tapahtui ulos rapun eteen, sisään ei kantomiehet kamoja kantaneet...
      Kuitin kanssa 1015 pyytämään nimmaria ja loppu ajaksi oli merkitty 1045.

      Lasku tuli perästä 2h 30min. (todellista työtä noin 1h 15min)

      hinta kuokista ja yhestä kantoapulaisesta tuosta muutosta 385e.

      Ei koskaan enää ko. lafkaa.

      • Kannattaa kysellä täältä

        Tekivät todella huolellisesti ja ripeästi meidän muuttomme kehä kolmosen sisäpuolella, vaikka tavaraa oli suht koht paljon.Hintakin oli kohtuullinen. Neliöitä meillä oli 74, maksoi noin puolet siitä mitä suuremmat muuttofirmat pyysi, kun tarjousta kysyin :) Kierrättivät samaan hintaa ilman kierrätysmaksua meidän vanhan lipaston ja sohvan. Ei menneet kaatiksen täytteeks vaan jollekin, joka niitä vanhoja todella tarvis. Ovat kuulemma egologinen yritys! Täydet pisteet, suosittelen. www.espoonmuuttopalvelu.fi linkki


      • jepjep3

        Noihin yleensä kuuluu se että miehet ajavat toimistolta lähtö osoitteeseen vai onetatko että he ajavat ilmaseks sinne?!? Herää pahvi!! Ja sama homma ajaessa pois asiakkaan luota!!


    • casp

      Niemen laskutus alkaa kun auto lähtee varikolta ja loppuu kun auto on taas varikolla.
      Meidän tapauksessa tuloaikaa oli laitettu vain puolituntia kun sattuivat olemaan lähellä. Varikolle ajoa ruuhka-ajan jälkeen arvioivat 1,5 h! Jonka myös tietenkin laskuttivat. Minkähänlaisen lähtömaksun se edellinen asiakas oli saanut......

      Eli jos ja kun sama porukka tekee useamman muuton saman päivän aikana, laskuttaako Niemi jokaiselta varikolle (ylipitkän) ajan vaikka eivät edes käy keikkojen välissä siellä????

      Muuten asiallisia kavereita, mutta tuntui vähän hidastelulta. Meillä kaksio helsingissä parin korttelin päähän. Niemeltä 2miestä omia 4. Kannoimme lahes kaiken auton viereen ja purussa toisinpäin. Niemen miehet kantoi pari painavampaa kun ajattelin että saavat tehdä vähän hommiakin. Lähinnä siis pakkasivat autoa, Varovaisuus on tietysti hyvä, mutta kummeksutti kommentti että jos jotain hajoaa ajon aikana, joutuvat he itse maksamaan vahingon.
      Siis heidän vakuutus ei kata ajon aikana tapahtuvia vaurioita..??

      Lasku oli reilu 700 laatikoineen, Ja olisi saanut maksuaikaa ym jos olisi halunnut.

      Kilpaileva yritys antoi vajaa 200,- halvemman tarjouksen, Mutta heidän laskutus lähtikin käyntiin kun auto kohteessa ja loppuu kun auto lähtee. Eli tähän kannattaa kiinnitää huomiota vertaillessa.
      Valitsimme Niemen kuitenkin ns. hyvän maineen vuoksi. Kannattiko....En tiedä

    • jepss

      2t neliöstä, muuttomatka 4km. huh!

    • pettynyt5

      Ihan tolkuttoman törkeä hinta kamojen varastoinnista ja muutosta..! Laskua pukkaa kokoajan lisää, nyt jo maksettu laskuja ainakin 4000e. Eli muutto kolmiosta kaksioon, tavaroiden varastointi kuukaudeksi ja uusi muutto kaksiosta neliöön..! Ja itse ollaan kannettu apuna.. Ei ikinä enää Niemeä!

    • pimeäkuski

      Miksi ihmeessä sitten otatta muuttopalvelun Niemeltä ?

      Toki hitossa kannattaa kilpailuttaa muutto ja valita sieltä edullisimmasta päästä sitten !

      Hanttihommina pakukuskit tekevät ihan yhtä hyvin muuton ja hinta vain noin 1/4 tai jopa vähemmän. Minä ainakin otan aina pimeän kuskin autoineen muuttoihini, enkä ole pettynyt vielä kertaakaan ;)

    • mikkelis3

      Huomasi että Niemen jätkät oli tuntipalkalla. Muijan kanssa kannettiin enemmän ja nopeammin kuin ne kolme, joista aina yksi piti ovea auki (ovikiilakin oli..). Ripeys löytyi vasta viimeisien laatikoiden kohdalla, tajusivat ilmeisesti että päivä alkaa olla pulkassa ja viikonloppu alkaa. Kiirellä tultiin nimmaria pyyteleen kuittiin. Tilattiin muuttopalvelu siksi ettei tällä kertaa jaksanut kuunnella kavereiden kitinää selkäkivuista ja painavista laatikoista ja haluttiin homma ripeästi pois alta.

      Jätkät olivat kyllä mukavia ja kohteliaita, mutta en enää ikinä maksa siitä toista tuhatta euroa.

      • Nääs

        Ainakin Tampereella on muuttomiehinä yrityksissä, joiden pitäisi olla jossain muualla kuin työelämässä. En tiedä kumpi on tyhmempi muuttofirman ovenpitäjä vai palveluntilannut henkilö, kun on tietämättömyyttään tilannut palvelun lipevältä esimieheltä joka lupaa tyylliin ripeetä on ja kaikki käy, mutta toteutus on jotain muuta. Voi vaan kysyä mistä noita idiootteja riittää? Työllistettäviä ja projekteista kai ne palkkaa osan. Osalla yrittäjillä ei ole mitään käsitystä hyvistä tavoista, puhumattakaan juridisista velvollisuuksista. Varmaan kannattaa pyytää kirjallisena kaikki asiat mistä on sovittu, ilmeisesti pitäisi vielä äänittää/tallentaa puhelu ja koko muuttotapahtuma ja viedä oikeuteen tai ottaa johonkin juristiin tai oikeusaputoimistoon yhteyttä.


    • erittäin tyytyväinen

      Meidän muuton hoitivat tänään todella mallikkaasti, aivan käsittämättömän haasteellisissa ja voimia vaativissa olosuhteissa. Aikaa meni 5 tuntia ja yhden hyvin lyhyen kahvitauon pojat pitivät välillä. Ahkeria ja sitkeitä poikia. Ja onhan se niin, että hyvästä työstä maksaa mielellään.

      • kannna

        Taas yksi firmantyöntekijä kirjoittelee vai ihan pomo ite. Varmaan tyytyväinen tulokseen noilla palkoilla mitä netissä ja kuultuna tidän


    • ilmastodontti

      32 neliötä yksiötä muutettiin kahden kilometrin päähän. Taksa lähti rullaamaan kun pojat lähtivät liikkeelle toimipisteeltä Helsingistä, matka siis muuttokunnalle 40km. Kamat oli valmiiks pakattuna heidän laatikoihin jotka olin itse hakenut. 30 laatikkoa viikoksi. Kolmannesta kerroksesta kannettuna, minä itse ja kaverini mukaan luettuna pakkaaminen kävi aika sähäkkään olisiko säätämisineen mennyt tunti. Kuski ei kantanut. Minä ja kaverini menimme jo uuteen osoitteeseen omalla autolla ja hieman ihmettelimme kun 45 minuuttia myöhemmin kaartoi Niemen rekka pihaan. Olivat kuulemma pitäneet lakisääteisen kahvitauon. Tämän jälkeen rekka raapaisi rivitalonaapurin ovikatoksen kulmaan kiinni ja kattopelti vaurioitui. Rekan irroittaminen katoksesta ja ajaminen oveni eteen ja asian sumpliminen naapurin kanssa vei toiset 45 minuuttia. Kamojen purku reilu tunti. Hoidettuaan varsinaisen muuton taksamittari meni pois päältä kun pojat pääsivät takaisin varikolle puolitoista tuntia myöhemmin. Edes ruuhka-aikaan ei tähän matkaan saa kulumaan puoltatoista tuntia. ...Ilman lakisääteistä taukoa. Itse palautin laatikot. Loppulasku oli 800 euroa. Tuntiveloitus oli mennyt viisi minuuttia seuraavan tunnin puolelle. Enää en Niemeä käytä.

      • Anonyymi

        Tuskin se muuttoauto sentään rekka oli. Yksiön tavarat mahtuu yleensä kuorms-autoon.


    • Osaava muuttaja

      Olen aina saanut hyvän muuton Niemeltä! Kun itse tekee asiat sovitusti ja kaikki on ennakoon katsottu ja paikat tsekattu, homma pelittää... Tänään taas oli ihanat Niemen pojat muuttamassa äitiäni ja voin vain kiittää heitä ripeästi toiminnasta!

      Kiitos Niemelle! ;)

    • Niemi rahastaa

      Niemi muuttaa suunnitelmasi! Tilasin Niemeltä muuttolaatikoita aamulla klo 8.03, oli kiire saada lisää laatikoita. Asiakaspalvelija sanoi, että aamulähdöt ovat muka jo lähteneet (työaika alkoi 8.00), mutta että saan laatikot heti puolen päivän jälkeen. Talkooväki odotteli. Laatikoita ei kuulunut. Soitin kahdelta uudelleen. Eri henkilö. Tiedusteli mistä päin Suomea soitan. Sanoi selvittävänsä asiaa. Mitään ei kuulunut. Talkooväki pyöritteli peukaloitaan, muuttauto tilattu seuraavaksi päiväksi.Soitin uudelleen. Eri henkilö, sanoi että tiedostoihin oli merkitty toimitus tuon päivän aikana. Lupasi kiirehtiä asiaa. Kolmen jälkeen soitin uudelleen. Eri henkilö, sanoi, että auto oli juuri tulossa Lauttasaaresta. Noin varttia vailla neljä laatikot vihdoin tulivat. Ehkä kuski oli käynyt "lakisääteisellä"?
      Kaiken lisäksi firma yritti laskuttaa ylimääräisen vuorokauden ylimääräistä molemmista päistä, koska heidän kuskinsa ei ehtinyt noutamaan laatikoita aiemmin. (Minunhan päinvastoin olisi pitänyt laskuttaa vuokraa säilytystilasta -laatikot olivat tiellä!) En maksanut. Saa nähdä, joudunko raastupaan. Voi ajatella, ettei yhden päivän maksu ole niin suuri, mutta ajatelkaapa, kun se tehdään sadalle asiakkaalle joka päivä, vaivihkaa! Aiheutetusta harmista puhumattakaan.

      • ggkgkigki

        Laatikot pitää tilataan edellisenä päivänä.


    • fdgdgdfg

      Haha, eli tilaat uusia laatikoita 11. tunnilla tunti sen jälkeen kun autot ovat lähteneet Niemen pääkallopaikalta ja sitten itket kun eivät tulekaan. Niemellä varmasti ihan normi jakeluajotoimintaa eli autot lähtevät ja ajavat koko päivän ja seuraavat laatikot lähtevät seuraavana aamuna eli sait buenopalvelua ja siltikin mäkätät siitä. Huomaa että et ole mitään duunarihommia koskaan tehnyt.

    • Niemi rahastaa

      Heillä on kolme lähtövuoroa: aamulla, iltapäivällä, illalla. Jos palvelu olisi niinkuin jenkeissä tai edes Trömsjössä, asiakaspalvelija olisi sanonut: "Hetkinen, soitan kuljetukseen ja sitten takaisin. He eivät todennäköisesti ole vielä ehtineet lähteä, joten yritän hoitaa laatikot aamuvuoroon." (Lisäksi hän olisi antanut nimensä ja puhelinnumeronsa. Nyt jouduin aina selittämään asiaa uudelle henkilölle). Puhumattakaan rahastuspolitiikasta. Miettikää, minkä firman puoleen käännytte!

      • entinen muuttaja

      • shjv

        itseasiassa aamuvuoro lähtee 07.15 riippuen laatikoiden määrästä kauan kuskin kestää lastata auto! nykyään autot lastataan yön aikana valmiiksi joten aamulla autot lähtee 07.15 ja ei ole mitään iltapäivä vuoroa!! illalla lähtevät uudet autot liikeelle! mutta tommosta kitinää ei kukaan halua katsoa! voit olla tyytyväinen että sait laatikot samana päivänä!!!


      • Laatik

        Voit olla varma ettei toistakertaa vuokrata laatikoilta teiltä. Satte ajella mihin aikaan vaan. On muitakin paikkoja mistä saa laatikoita vuokrattua ja halvemalla. Tosin kannataa miettiä ostaako omat laatikot varsinkin, jos ei heti saa purettua ja palautettua. Laatikoita saa eri kaupungesta aika edullisesti, kun vähän googlailee.


    • muuttolaatikot
    • Pauli63

      Nääs muuttopalvelu toimi täydellisesti kaverit osasi hommat hyvin kiitos heille
      avaimet käteen periaatteella.

      • Joku muu mutta ei se

        Huono pulju. Itse itseään täällä mainostavat, mutta puskaradion kautta on jo todellinen tieto heistä ja toiminnastaan mennyt monien korviin. Luokatonta toimintaa, monellakin tapaa.


    • pummi2

      sossun asiakasta ei ainakaan niemi kuseta 300 euroa ja kolme tuntia.maksusitoumusta odotelleessa.

    • Do not!

      Kaikki alkoi jo myyntiedustajien vaihtuessa vauhdissa, tarjouksessakin jo virheitä, muutto ylittyi kahdella tunnilla ilmoitetusta max ajasta, aikataulu pissi muissakin asioissa, sovittuja töitä ei tehty ja muuttajat olivat nuoria sällejä joiden teho oli parhaimmillaan ennen lounastaukoa ja kotiinlähtöä - lasku oli tolkuton ja nyt riitautettu. Myyntiedustajakin reklamaation saatuaan muuttui varsin epäasialliseksi ja takuuosastolta pahoiteltiin, että heillä on ruuhkaa....miksiköhän. Hirvittävää ajan ja rahan hukkaa - hyvästä ja tehokkaasta työstä ja palvelusta maksaa mielellään, ei tälläisestä fiaskosta!

    • Pettynytttttt

      Mieluummin laittaisin vaikka mustalaiset asialle. Eka tullaan 2h myöhässä, ei pahoitlla vaikka soittelin monta kertaa perään. Tämän jälkeen valitellaan ku oli vaikee päästä pihaan (edellisellä firmalla ei ongelmia) jonka jälkeen kannetaan niin julmetun hitaasti kamaa alas, tilannu neljältä eri firmalta muuton, ja muut ollu paljon nopeampia pienemmälläki miehityksellä. Kohteessa valitetaan taas vaikeudesta saada rekka pihaan, ihan kuin se olisi mun syy. Ja kehdataan vielä lisätä paluumatkasta erillinen lasku ku meni yli työajan. En voi suositella kenellekään. Nimimerkillä. Normaalisti 3h muutto muuttui 8 tunnin muutoksi.

      • niemi on törkeä liikente

        Niemen kuormautonkuljetajat käyttäytyvät liikenteessä tositörekeästi. Eivät käytä suuntavilkkuja , vetävät autot keskelle ajotietämpoikittaoin tukkien liikenteen, siis ilman mitään suunta merrkkiä.
        Luulisinettä huono liikenne käyttäytyminen on huonoa mainosta muttofirma Niemelle.
        Tästämsyystämen itse käytä, ikinä Niemeä, ja kerron tästä kaikille ystävillenikin


      • R&T
        niemi on törkeä liikente kirjoitti:

        Niemen kuormautonkuljetajat käyttäytyvät liikenteessä tositörekeästi. Eivät käytä suuntavilkkuja , vetävät autot keskelle ajotietämpoikittaoin tukkien liikenteen, siis ilman mitään suunta merrkkiä.
        Luulisinettä huono liikenne käyttäytyminen on huonoa mainosta muttofirma Niemelle.
        Tästämsyystämen itse käytä, ikinä Niemeä, ja kerron tästä kaikille ystävillenikin

        Ei tsiisus kuinka laadukasta tekstiä :facepalm:


      • entinen muuttaja

      • surkee firma

        Tutun kuuloista. Myöhässä tullaan, varikko parin kilsan päässä. Muutto samoin n. parin kilsan päähän. Kaikki pakattuna valmiiksi, ei kellarissa tavaraa. Pidetään välissä käsittämättömän pitkä kaffe- tai lounastauko tai molemmat. Sitten rupeaakin muutto menemään kummallisen hitaaksi. Loppulasku liki 900e. Kaksiosta kyse. Oli varmasti viimeinen kerta kun käytän tätä firmaa.


    • NiemiOnHuono

      Kaikki muuttofirmat ovat huonoja pääkaupunkiseudulla, mutta vähiten ärsyttävä ja ammattimaisin on oman kokemuksen mukaan opiskelijamuutot.

    • tero78

      jyväskylästä lahteen kolmion tavarat. Asialla niemi. Laskua ei ole vielä tullut mutta se sovittiin urakkahinnalla 850e sisältäen auton, kuljettajan ja apumiehen. Muuttomiehet olit todella rehdin oloisia ja reippaita, Lahden päässä toinen muuttomies kantoi nojatuoleja yms tavaraa JUOSTEN kolmanteen kerrokseen eikä mitään hajonnut tai hävinnyt. Aikaa meni yhteensä n. 7h ja autoin itsekin kantamisessa. Jos laskun loppusumma on tosiaan se mitä on sovittu, ei ainakaan minulla ole mitään pahaa sanottavaa Niemestä. Ja ilman muuta kahvitauot ja ruokatunti kuuluu mukaan, eiköhän jokainen työssäkäyvä pidä huolta tauoistaan.

      Herrat saapuivat ovelle myös minuutin tarkkuudella

    • entinen muuttaja
    • entinen muuttaja
    • niemi oy
    • entinen muuttaja
    • 12 muuttoa takana

      itse muuttokuorman siirtämisessä meillä ei ollut ongelmia, kaikki meni ajallaan ja suunnitellusti. Yllätys oli suuri kun purimme laatikot niin huomasimme kuormasta hävinneet 2 rannekelloa ja helminauha. Laatikot eivät olleet missään vaiheessa vartioimatta ja oma erehdys on suljettu pois, joten hieman kummastuttaa mihin ne katosivat...
      Asiasta ilmoitimme ko. yritykseen joka todisteiden puuttuessa, luonnollisesti, kielsi kaiken osallisuutensa asiaan. Ymmärrettävää sinänsä...

      Olisiko lukittavat laatikot avolaatikoiden sijaan parempi vaihtoehto?

      Surullisinta on että ko.esineillä ei ollut rahallista vaan enemmän tunnearvoa. (Arvokkaat esineet kuljetimme kyllä itse omalla autolla)

    • Kiitos palvelustanne
      • Rantal

        Älkää maksako mitään ainakaan ennakkoon ja tarkistakaa että on virallinen rekisteröity yritys tai yrittäjä. Tämäkin on yksi niistä mainostajista, joka laitailee eripalstoille. Harmi, kun muuttoja on niin harvoin, että vaikea kysella tuttavien suosituksia. Samoin noissa yrityksissä, joissa on työntekijöitä, niin monet vaihtaa työpaikkaa kevympään, paremmin palkattuun... Yksi niistäaloista ilmeisesti, jossa vaihtuvuutta on ja laatu sen mukaista


    • Jroma11

      Niemi on ihan perseestä

    • Niemen muutto

      Pakko sitä on hieman avautua: Niemen muuttopalvelu on perseestä! Otin heidät muuttamaan yritykseni tavaroita Stadista tänne mettään ja mitä tapahtui. ilmoitin hyvissä ajoin että tarvitaan 4 riskiä ihmistä kun on sitä painavampaa kaappia ja muuta puuta liikuteltavana. paikalle tuli 2 aikuista muuttajaa 1. nuori poika ja nuori tyttö. Saivat tyylikkäästi siitä kaapista paloja irti kun toisessa päässä ei ollutkaan habaa. Lisäksi jättivät kahvikoneen sitomatta joka oli palasina siellä lavalla kun takalava avattiin. Nahkasohvat oli tosin sidotu niin hyvin että vieläkin näkyy... Tein reklamaation ja sain 6 vuotta vanhemman kahvikoneen jossa klommoja ja useiden valitusten jälkeen ois pitänyt vieläkin valittaa niin luovutin... Toi on varmaan ihan tiedostettua että jossain kohtaa asiakkaalla ei ole enää voimaa valittaa... Ostan uudet ja kärsin! Muuttopalvelu NIEMI ja maksat ensin muutosta ja sitten tuhosta! Mutta se ei ole mitään uutta että rahalla ei saa nykyään palvelua!
      Tykkää

    • VVVVVVIIIITTUUU

      OLETTEKO ITSE KIRJOITTAJAT TÄLLÄ FOORUMILLA NIIN TÄYDELLISIÄ TYÖSSÄNNE? VEIKKAAN ETTÄ ETTE

    • ………...

      Niemeltä saa tarjouksen muutosta, kun ilmoittaa asuntojensa perustiedot. Kannattaa siis pyytää sieltä hinta-arvio. Jos tuntuu kalliilta, etsii jonkun muun. Itse olen tässä viiden vuoden kuluessa muuttanut kolmesti Tampereella niin, että olen itse pakannut ja Niemi on hoitanut tavaroiden muuton. Joka kerralla homma mennyt täsmällisesti, sujuvasti ja hinta-arvion mukaan.

      Itse olen edesauttanut asiaa lähinnä pakkaamalla hyvin, ja mahdollisimman paljon muuttolaatikoihin - ne liikkuvat yllättävän nopeasti ja aikahan on muutossa rahaa.

    • Niemeläinen2

      Kun muuttoalalla töitä tehneet nuorukaiset eivät enää jaksaneet jatkuvaa jallitusta, mm.ilman työehtospimuksen suojaa sekä työvuorojen perusteetta perumista, selkä seinään vasten ajettuina, he tekivät tämän aiheeseen perustuvan RAP-biisin : https://www.youtube.com/watch?v=Gjeyj0QsoW8

      • Vastuullinenasiakas

        Aina on niitä, jotka odottavat palkan tulevan helpolla eivätkä ymmärrä markkinatalouden lakeja. Paljon on kiinni asiakkaiden vastuullisuudesta: nykyisin ihmiset tekevät tilauksia ja sitten peruvat viime hetkillä. Jos asiakas esim. peruu tilauksen niin keikkaahan ei ole, valitettavasti. Sama se on tilanne alalla kuin alalla jos asiakkaat peruvat tilauksia; ravintolassa ei ole asiakkaita ei tule tuloja jne. Ei kukaan tekemättömästä työstä maksa.


      • sunmun

        Ei tarvi ymmärtääkkään se on yrittäjän itsensä ratkaistava ja mietittävä työntekijöitä palkatessa. Noita pitäisi osata jo yritystä rerustettaessa miettiä tekeekö kaikki työt itse vai palkkaako työntekijöitä. Riittääkö asiakkaita niin paljon, että saa palkat maksettua henkilöstösivukuluineen. Muuttoyrityksessä on melkein pakko olla joku apumies. Entäs, jos sairasloma tulee muuttopäivänä? Mitä sitten teette? Teidän pitäisi olla joku joka tekee sovituttyöt tai olette korvausvelvollisia. Palvelualalla on aina jokin verran perumisia eikä kaikkeen yllätyksiin voi asiakkaatkaan vaikuttaa


    • persum

      Hei.Puolet halvempi muutto on JYPI OY, halpa ja nopea 4 miestä.

      • Analysoija

        Etkä tietenkään ole töissä JYPI:ssä :-)


    • ItseMuuttanutOmansa

      Ihan vitullista riistoa noi hinnat ja tyhmät maksaa iloisena! Kyllä olette idiootteja!

    • kallistaon

      Ollaan aikoinaan käytetty Niemeä kaksi kertaa kerrostaloasuntojemme muutossa, toinen v 2003 kun muutettiin Espoon sisällä 3 km päähän, ja toisella kerralla 3 km matka Espoosta juuri helsingin puolelle. Kaksio kyseessä ja hinta oli jo tuolloin jotakin 700-800 euroa mitä pidimme kalliina. Mutta, tuolloin hoitivat hommansa rivakasti ja kantajat olivat raamikkaita aikamiehiä osaten työnsä ja aikataulu piti hyvin.

      Mutta: nyt edessä helmikuussa muutto, ja vaikka Hgin sisällä, matkaa tulee kehätietä pitkin liki 30 km. Pyysin 4 paikasta tarjoukset. Niemellä kiinteä hinta-arvio 1000 eur joka ei kata muuttolaatikoita eikä pakkaustarvikkeita, vain 3 miestä kuski. Kahdesta sinänsä myös tunnetusta firmasta selkeästi halvempi tarjous, ja kattaa suojaustarvikkeet ja muuttolaatikot. Viktor Ek taas antoi vain tuntiveloitushinnan joten kaikki riippuu käytetystä ajasta, 155 eur tunti ja tuntiveloitus laskutetaan 30 min rajapyykin jälkeen koko tunnilta.

      Mitä olen lähivuosien aikana Niemen autoja ja muuttomiehiä sivusta seurannut, on meno jotenkin muuttunut laaduttomamman oloiseksi. Muuttajina nuoria velttoja voimattomia yliopisto-opiskelijapoikien näköisiä pullamössöpoikia, jotka nojailee kuormurin tavaratilassa kalusteisiin rupatellen keskenään, ja liikenteessä kaahaavat ja kisaavat henkilöautojen kanssa takapuskurissa hiillostaen!

      Taidan jättää nyt väliin Niemen...

      • liian.kallis

        Mullakin kokemusta kaksion muutosta ja matkaa n. 2 km. Lasku oli n. 800 e. Oli tasan tarkkaan viimeinen kerta kun Niemen muuttofirmaa käytän. Arvio ensin oli huomattavasti pienempi joten tuo oli ikävä yllätys. Sen jälkeen olenkin turvautunut tuttujen apuun pääsee halvemmalla kun tarjoo ne pitsat ja juomat.


    • Jork

      Minulla kahden keittiön muutto samana päivänä, ensin Lahdesta Hämeenlinnaan ja toinen Hämeenlinnasta Vihtiin. On varmaan paljon erilaisia muuttomiehieä, minulle sattui parempi: keittiöt olisivat jääneet siirtämättä ilman näitä voimapesiä. Lisäksi kaverit olivat liikkeessä koko ajan. Minulle jäi tästä yhdestä muutosta vain hyvää sanottavaa, sattui hyvät kantajat.

    • OmatVehkeet

      Muuttopalvelun hinnalla saat kuomullisen peräkärryn omaksi. Sillä on käyttöä myöhemminkin. Sukulaisia voi sen verran vaivata, että yksi mies jostain löytyy avuksi isompiin tavaroihin. Nokkakärryt saat biiltemasta omaksi neljällä kympillä.

      Jos ei omista autoa voi vuokrata pakun. Se ei kauheasti maksa päiväksi.

    • Antakaaeesvähänarmoa

      Ongelma niemellä on se että suurinosa tekijämiehistä lähtee pois muihin hommiin koska niemi maksaa niin surkeeta liksaa. Joka viikko tulee konttorille 10 uutta työntekijää jotka pitää opettaa duuniin ja tietenkin siinä kärsii se huono-onninen asiakas jonka muutossa on 2 uutta kaveria 1 vuokramies ja 1 kokenut äijä. Itse ollut kyseisessä lafkassa 3 vuotta ja voin rehellisesti sanoa että minulla on ammattiylpeys ja taito huipussa. Joka viikko joudun tekemään muuttoja keltanokkien kanssa mikä on aivan perseestä. Asiakas kärsii hitaudesta, tavarat kolhiutuvat ja mulla hermot aivan tapissa. Kannattaa tilatessa vaikka valehdella että vaikeita huonekaluja niin ajojärjestely laittaa kokeneita äijiä jolloin homma oikeesti toimii.

    • ProKenguru

      Aika ikäviä kokemuksia tuntuu kaikilla olevan Niemestä. Meillä muutto juuri takana ja kävin näitä foorumeita aika pitkään läpi muutama kuukausi sitten, kun tuntui ettei oikeaa firmaa tahdo löytyä. Käyn töissä Helsingissä ja satuin bongaamaan työmatkalla melko huvittavan nimisen firman, jonka facebook-sivujen tarkastamisen jälkeen päätös tuntui selvältä. Outoa vaan oli ettei firma tullut missään vaiheessa hakukoneissa esiin. En sitten tiedä että miksi tämä oli niin halpa, mutta leppävaarasta malmille 80m2 muuttoon meni aikaa reippaat viisi tuntia ja lasku 100:n muuttolaatikon kanssa oli n. 550€ Kuljetuskengurut-nimisellä firmalla. Onko kellään heistä mitään kokemuksia? Meillä ainakin kaikki tuntui menevän ihan hyvin ja heillä oli hyviä arvosteluita facebookissa....

    • Spase

      ÄLKÄÄ KÄYTTÄÄ NIEMI! SE ON MASONI-RAHANPESUFIRMA KÖYHILTA!

    • Erittäintyytyväinen

      Niemi on luotettava ja ammattitaitoinen. Kaikki sujui kuten piti. Pyydä tarjous niin näet mitä suurinpiirtein tulee maksamaan. Tarjouksessa on kaikki eritelty läpinäkyvästi.

      • kavereita

        Näyttää olevan niin nykypäivänä, ettei millään saa kunnolllista ja asiallista plvelulua. Mistähän löytäisi toimivatihmissuhteet ja luotettavat kaverit, jotka jeesaisi kun apua tarvitsisi. Vosin kyllä itsekkin vastineeeksi jeesailla, niin jäisi nämä epämääräiset firmat pois


    • trewq0

      Olipa hyvä kun lukasin tämän ketjun kun olen muuttamassa lähiaikoina ja Niemen firman saa suosiolla skipata ,Kiitos .

    • Ryöstöä

      Meillä oli kaksion muutto n. 10 km:n päähän ja maksoi Vicktor Ekillä 1340€. Muutto olisi mennyt puolet nopeimmin, mutta kaverit vedätti ja toinen seisoi tumput ojossa unelmoiden. Laskutiedot ja tarjoustiedot poikkesivat ja yritettiin kikkailla alvin kanssa. Näköjään yrityksillä kusetus on tänä päivänä sääntö enempi kuin poikkeus. Kolhuja huonekaluissa ja seinissä, laatikoita kadoksissa. Itse joudun tekemään kuukauden hommia kun noi tekee sen päivässä, ei mitään tolkkua enää.

      • murrot

        Totta. Hyvä jos jotain saa ehjänä ilan kolhuja, suurin osa huonekalusta naarmusia, raappiutuneita, paskasia. Huonompaan suuntaan on asiat menny monissa palveluissa. Vaihtakaa lukot muuttojen jälkeen ja varmistakaa, että avaimet on omsassa taskussa.


      • Anonyymi

        Tämä on niin totta. Mulla on kokemuksia monista muutoista. Paskin ikinä on A1 muuttojen hoitama muutto, toiseksi paskin Niemi. A1 oli myöhässä tunnin, paikalle vääntyi kielitaidottomia maahanmuuttajia, auto oli paska ja tavaroita särkyi. Millä selität mitään, kun edes yhteistä kieltä ei ole ja tyypit viskoo tavaroita kuin riisisäkkejä miten sattuu? Toinen heistä oli vielä näsäviisas sovinistimamu vielä katsoi asiakseen kantaa tavaroita eri huoneisiin mitä pyysin ja arvosteli asuntovalintaani ja tiesi kaiken kaikesta. Firman pomo on myös aika vittumainen mies. Niemellä aikanaan oli myös autorikko ja kiireessä vuokrasivat jonkun autonromun ja jätkät rynkytti nokkakärryllä portaita alas laatikkopinoja, kun aikataulut kusi. Arvata saattaa, että hyvin pakatutkaan tavarat ei tätä kestä. Muuttokympin vetelykset lähinnä roikkuivat facessa, kun tuntiveloitus pyöri koko ajan ja ilmeisesti seuraavaa keikkaa ei ollut koko päivänä. Jouduin oikeasti sanomaan, että välillä pitäsisi kantaakin, kun itse kannoin tavaroita koko ajan ja näillä ei pysynyt kourassa muu kuin puhelin.
        Hyviä kokemuksia sen sijaan on Muuttoilkasta, joka aikoinaan muutti Jyväskylästä Turkuun. Muuttopalvelu O. Jylhä myös hoiti hommansa mainiosti ja ehkä kuitenkin paras ja joustavin on ollut Paku ja reipas kuski. Tampereen mies heiltä on ollut mulla parissakin muutossa, hinta on edullinen ja homma hoituu ja tyyppi on vielä tosi mukava.
        En tiedä minkä takia nämä muuttopalvelut on mennyt näin onnettomiksi. Pahimmillaan tosiaan särkyy pintoja vanhassa asunnossakin ja joutuu vielä siitä maksamaan. Ehkä täytyy näin usein muuttaessa hankkia niin kevyt irtaimisto, että kaikki on yksin kannettavissa ja ottaa vuokrapaku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on niin totta. Mulla on kokemuksia monista muutoista. Paskin ikinä on A1 muuttojen hoitama muutto, toiseksi paskin Niemi. A1 oli myöhässä tunnin, paikalle vääntyi kielitaidottomia maahanmuuttajia, auto oli paska ja tavaroita särkyi. Millä selität mitään, kun edes yhteistä kieltä ei ole ja tyypit viskoo tavaroita kuin riisisäkkejä miten sattuu? Toinen heistä oli vielä näsäviisas sovinistimamu vielä katsoi asiakseen kantaa tavaroita eri huoneisiin mitä pyysin ja arvosteli asuntovalintaani ja tiesi kaiken kaikesta. Firman pomo on myös aika vittumainen mies. Niemellä aikanaan oli myös autorikko ja kiireessä vuokrasivat jonkun autonromun ja jätkät rynkytti nokkakärryllä portaita alas laatikkopinoja, kun aikataulut kusi. Arvata saattaa, että hyvin pakatutkaan tavarat ei tätä kestä. Muuttokympin vetelykset lähinnä roikkuivat facessa, kun tuntiveloitus pyöri koko ajan ja ilmeisesti seuraavaa keikkaa ei ollut koko päivänä. Jouduin oikeasti sanomaan, että välillä pitäsisi kantaakin, kun itse kannoin tavaroita koko ajan ja näillä ei pysynyt kourassa muu kuin puhelin.
        Hyviä kokemuksia sen sijaan on Muuttoilkasta, joka aikoinaan muutti Jyväskylästä Turkuun. Muuttopalvelu O. Jylhä myös hoiti hommansa mainiosti ja ehkä kuitenkin paras ja joustavin on ollut Paku ja reipas kuski. Tampereen mies heiltä on ollut mulla parissakin muutossa, hinta on edullinen ja homma hoituu ja tyyppi on vielä tosi mukava.
        En tiedä minkä takia nämä muuttopalvelut on mennyt näin onnettomiksi. Pahimmillaan tosiaan särkyy pintoja vanhassa asunnossakin ja joutuu vielä siitä maksamaan. Ehkä täytyy näin usein muuttaessa hankkia niin kevyt irtaimisto, että kaikki on yksin kannettavissa ja ottaa vuokrapaku.

        Muuta itse kun oot niin hyvä kaikessa 😱


    • aura-suuri99

      Kokemukset itsellä pelkästään positiivisia. Luulen että kaikilla ketkä valittaa/mutisee on virhe siinä että jos soitellaan helppoa perusmuuttoa ja myyjän ei "tarvitse" käydä paikanpäällä kattomassa tavaroita (kun ei ole mukamas mitään ihmeellistä!!!!) niin on puhelimessa runoiltu että ei meillä juuri mitään ole, pari kaappia ja sohva ja mitäs sitten sovitaan tuntitöinä homma=veloitetaan aika mitä menee ja kamaa on vallan perkeleesti enemmän mitä on juteltu. Idiootit syyttäkää itteenne. Ei kai kukaan talkoilla töitä tee???

      • repesusi

        Yksikään muuttofirma eiole käynyt paikan päällä katsomassa tavaroita tai tavara määrää, kun olen soittanut muuttoapua. Ei kuuluma tarvii. Kun alkaa pakkaamaan ja kaikki särkyvät laittaa johonkin kuplamuoviin niin näyttää noita laatikoita kertyvän. Tosin onhan ne helppo kärrätä autoon ja turvallisempi käsitellä. Mulla ei olisi ollut yhtään ainoata lasi/posliini astiaa, jos en olisi itse tajunnut pakata. Loppu lasku olisiollut aika älytön muuttolaskun lisäksi. Jos ei fyysinen puoli jaksa kantaa painavia tavaroita, niin ei pitä olla alaalla. Tuo on petkutusta, jos lupauksista ei voi pitää kiinni. Jossain raja menee yrittäjilläkin ja työntekijöillä. Tosin näyttää olevan yleistä, että työntekijät olettaa rahan saavan tumput suorana seisomalla. Tavallista, että jätkät tai ukot seisoo laatikoiden vieressä jossain kerrostalon alakäytävällä kuluttamassa aikaansa. Eivät varmaan itsekkään tykkäisi.´, jos asiat olisi toisin päin.


    • eihelppoo

      Raskasta työtä, siitä pitääkin maksaa.

      • Entinendeleteläinen

        Niin duunarille, eikä firmalle?


    • samatsanat

      todellakin duunari on hyvän palkan ansainnut, on se niin raskasta työtä...

    • veneukko

      muuttopalvelu REEN on paras. en ole siellä töissä, mutta olen käyttänyt ja syksyllä taas käytän. hinta pitää täysin.

    • satsitpurkaantuinopeasti

      Yllättävän halpaa ja nopeat ukot liikenteessä.

    • leipäjonoon

      suomi on paska maa yrittäjälle..ne jotka eivät ole olleet yrittäjänä suomessa eivät tiedä mitkä on pakolliset menot,niistä se hinta koostuu.yrittäjä on orja verottajalle jolle etsit töitä ja se käärii sen suuremman osan.turha näillä sivuilla on tarinoida kun ei tiedä totuutta.jos maksat kantajille käteen niin totta kai hinta on halvempi.eihän se huonekalujen omistaja sitä ymmärrä eikä tiedä maksetaanko käteen vai ei.hintaahan ne kaikki tässä maassa vain vertaa.lopettakaa kaikki rehellinen työ tässä maassa
      .niin saadaan verottaja kuriin.

      • Anonyymi

        Eli sitten myös Kela kiinni ja koulut sekä kirjastot maksulliseksi, no vaihtoehto tuokin on...


    • turku-

      Pelkkiä hyviä kokemuksia! Niemi on muuttanut meidät kolmesti! Joka kerta työ on tehty kuten sovittu. Hauskinta on ollut huomata että mies joka on ollut ensimmäistä kertaa muuttamassa meitä työskentelee nykyään myynnissä Turun toimipisteessä. Selvästi on myös mahdollista päästä uralla eteenpäin!

      Täyden kympin talo, Turun porukalle iso peukku!!

      • ex-muuttaja

        Todennäköisemmin tällä samalla miehellä on kaikki nivelet ja selkä paskana. Äijät vaihtuu noin 6-12 kuukauden välein.


      • Anonyymi
        ex-muuttaja kirjoitti:

        Todennäköisemmin tällä samalla miehellä on kaikki nivelet ja selkä paskana. Äijät vaihtuu noin 6-12 kuukauden välein.

        Tapauskohtaista. Osa on alalla 10 vuotta eikä mitään selkäongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapauskohtaista. Osa on alalla 10 vuotta eikä mitään selkäongelmia.

        Oon ollu 5 vuotta ja ihan kunnossa. Kroppa ja talous 🤣🤣


      • Anonyymi
        ex-muuttaja kirjoitti:

        Todennäköisemmin tällä samalla miehellä on kaikki nivelet ja selkä paskana. Äijät vaihtuu noin 6-12 kuukauden välein.

        Jos sun fysiikka ei kestä niin älä tänne ruikuta.


    • Anonyymi

      Kaveri töissä niemellä ja kuulemma täyttä kusetusta. On hyvin pieni summa mitä itse työn tekijöille annetaan ja lähtökohtaisesti niemi ei ole vastuussa mistään aiheutuneista kuluista. Heillä on ”vaki duunareita” jotka lomautetaan kesäksi halvemman ”kesähessu” jen vuoksi. Eli ei ainoastaan huonoa kallista palvelua, myös epämoraalista toimintaa.

      • Anonyymi

        Ei se noin kyllä mee ainakaan Tampereella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin kyllä mee ainakaan Tampereella.

        Tonni kahdessa viikossa palkkaa pieni? Kaverillas on vähän töitä vielä alla?
        Kun tekee työnsä hyvin niin keikkaa pukkaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se on hyvä haukkua aina raskaan työn raatajia. paskalla palkalla toisten eteen raatajia!!! Itse ei haukkuvat pysty samaan ja jos olisivat tositoimissa niin menis siellä sormi suuhun. Kuulin tänään kun yks ämmä töissä haukku koko firmaa. Tahallaan mun kuullen. Kun mulla sattuu olee tuttuja siellä töissä. Sen verran sapettaa että en puhu sille enää mitään. Ihmiset on sutta ja paskaa.
      No tollaset liimanhaistelijalehmät tekee kiusallaan tuota vaan, haluaa saada pahan mielen muille aikaan! Turha enää odottaa multa mukavaa kohtelua. Hv bitch.

    • Anonyymi

      I recently hired Niemi moving services and found them to be very professional, the way they carry themselves. They are also courteous, intelligent, trustworthy and dedicated to their work. Moreover, they have problem solving skills which is very handy in this field. Life becomes more comfortable and easier using their services during the strenuous moving process.

    • Anonyymi

      Moi! Muutto takana Niemeltä! Paikkaja aika helsinki. Kukaan ja mikään elementti Niemi palveluissa ei vaan toiminut. Uhoavia työnjohtajia kärsiviä kesäpoikia ja keikkamiehiä. Ainakin stadissa. Niemi palvelut toimi huonosti.

    • Anonyymi

      Joo Niemellä nuoria rumpastaan kunnolla. Vähän jopa säälittää. NIEMI PALVELUT TARTTIS JONKINLAISEN SISÄISEN TARKASTAJAN SELVITTÄMÄÄN MITÄ NOKKAMIES JA ESIMIES MAFIA OIKEIN TOUHUAA.

    • Anonyymi

      Jos olet vastuullinen muuttaja. Älä käytä Niemi palveluita. Helsinki Niemi on ainakin ei vakinaisille työntekijöille pelkkää riistoa. Heitä kun ei tunnu suojelevan siellä mitkään lait. Näin kertoo nuorten puskaradio monista suunnista.

    • Anonyymi

      Nyt on Hesburgerit tsun muut pikaruokapaikat esillä negatiivisesti nuorien kohtelussa. Väitän että nuoria kohdellaan Niemellä vielä huonommin. Älä tilaa muuttoa Niemellä jos haluat että nuoria kohdellaan vastuuntuntoisesti työelämässä.

      • Anonyymi

        Elä nyt ensiksi oli radiomainos että meillä voit tienata jopa 50000€vuodessa ja nyt sama mainos on muutettu voit tienata jopa 30000€ vuodessa saa nähdä tippuko mainonta vielä 10000€ 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä nyt ensiksi oli radiomainos että meillä voit tienata jopa 50000€vuodessa ja nyt sama mainos on muutettu voit tienata jopa 30000€ vuodessa saa nähdä tippuko mainonta vielä 10000€ 😅😅

        on muuten röyhkeetä kusettamista nää radiomainokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä nyt ensiksi oli radiomainos että meillä voit tienata jopa 50000€vuodessa ja nyt sama mainos on muutettu voit tienata jopa 30000€ vuodessa saa nähdä tippuko mainonta vielä 10000€ 😅😅

        Huomaa, että ne ovat kaksi eri mainosta. Toisessa mainoksessa sanotaan, että KULJETTAJANA Niemellä voit tienata jopa 50 000€ vuodessa ja toisessa sanotaan, että MUUTTAJANA Niemellä voit tienata jopa 30 000€ vuodessa. Siihen, kuinka paikkansapitäviä nämä ovat en ota kantaa, kuulemma vain pari kuljettajaa Niemellä tienaa tuon 50 000€ vuodessa.


    • Anonyymi

      946 euroa, oli hintansa väärti, maksoin osamaksulla.

    • Anonyymi

      Pari kaveria kävi kokoamassa lipaston. Ensin kokosivat väärin, sitten pari laatikkoa ei toiminutkaan oikein. Kokoaminen kesti 1,5 tuntia. Soitin seuraavana pää ettei laatikot toimi oikein , pari kaveria tuli korjaamaan. JA LASKU KOKOAMISESTA 127,76e. Aivan älytön hinnoittelu!!!.
      Aikaisemmin pari eri kaveria kävi kokoamassa kaksi sänkyä 1h ja lasku oli 49e, oli erittäin tehokasta, hyvät tyypit ja samasta firmasta. Näköjään ero työntekijöissä.
      En ymmärrä tätä hinnoittelua, EN AINAKAAN ENÄÄ KÄYTÄ KYSEISTÄ FIRMAA, OLEN TODELLA PETTYNYT TÄMÄN FIRMAN SYSTEEMIIN HINNOITTELUSSA JA TYÖSSÄ JA TODELLA VIHAINEN LIPASTON KOKOAMISEN HINNASTA😈😈😈.

    • Anonyymi

      Todella surkeaa toimintaa, ovenkarmit hajalla, huonekalut märkänä jne.. en todellakaan suosittele tätä yritystä.

    • Anonyymi

      Surkea palvelu. Ehdoton Ei.

    • Anonyymi

      Surkea palvelu. Ehdoton Ei.

      • Anonyymi

        Jos haluat koronan, niin pyydä Niemi palvelut paikalle. Helsinki Niemi palveluissa työryhmät vaihtuu jatkuvasti ja varsinkin vanhat konkarit istuu autoissa ilman maskeja ja tartuttaa muita. Ajojärjestelijä on kyllä tietoinen, mutta ei tee mitään.


    • Anonyymi

      MOT voisi todellakin tehdä jutun Niemestä. Helsingin toimipisteestä oli hyvä aloittaa. Saataisiin varmaan samanlainen juttu kuin espresso housen työntekijöiden kohtelusta. Kyllä kotimaastakin löytyy riisto firmoja.

    • Anonyymi

      NIEMI ON KALLEIN MUUTTOFIRMA, ETTÄ KEHTAAVATKIN PERIÄ SIKA HINNAT.

      HIDAS, HUONO TYÖ, NUORET NULIKAT TÖISSÄ, JOILLA EI AMMATTITAITOA TYÖSTÄ.
      RAAHAAVAT 120 LEV KALLIIN PETAUSPATJAN MAATAMYÖTEN, EI LÄHTENYT PUHTAAKSI. NAARMUJA TULI HUONEKALUJEN PINTAAN.

      KORVAUSTA OLISI EHDOTTOMASTI PITÄNYT SAADA.
      ILMOITIN ASIASTA NIEMEN MIEHELLE, JOLTA TILASIN MUUTON.
      MUUTTO OULUSTA -TAMPEREELLE.
      NIEMEN MIES TUÖKENTELI VAASASSA, OTTI VASTAAN TILAUKSEN.
      EI MITÄÄN KORVAUSTA HUONOSTA JA KALLIISTA TYÖSTÄ.

      EN IKINÄ ENÄÄN KÄYTÄ NIEMEÄ.

    • Anonyymi

      Ajojärjestelijät Helsingin toimipisteessä täysin kyvyttömiä. Ei alkeellisintakaan ymmärrystä logistiikasta. Eli silloin kestää ja tulee muuttajalle kalliiksi.

    • Anonyymi

      Erittäin KALLIS muutto. Ei enään Niemeä.

      Kallis patja raahattiin maassa, ei lähtenyt puhtaaksi, naarmuja huonekaluihin. Samoin näistä, ei mitään hyvitystä.

    • Anonyymi

      Itse suosittelen kilpailuttamaan muuton ja valitsemaan jonkun pienen toimijan. Meillä sattui esimerkiksi vastaan https://www.muuttokarhut.fi/ ja heidän toimi meillä loistavasti!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaksio muutto 950€. Matkaa 1 km. Hoidin itse 10 kpl muuttolaatikot, jotka vuokrasin Niemeltä.
      Kuopio keskusta.
      Kallis.
      Laskujen kanssa pitää olla tarkkana, kusettavat, jos annat tilaisuuden.
      Laskut perintätoimistoon, jos vähänkin viivästyy.

      • Anonyymi

        Aika törkeän kallista jos kilometri on matkaa toiseen asuntoon tai tavaravaa on täytynyt olla poikkeuksellisen paljon ja isoja, painavia tavaroita, muutoin en oikein ymmärrä loppusummaa. Vai onko hinnat ilmoitettunilmannalvia ja loppusummaan lisätäänkin yllättäen se ALV?
        Itse muuttamassa vuodenvaihteen jälkeen ja pyysin tarjousta.
        Aion ostaa joitain tuotteita myös Niemeltä kuten lattian suojaksi ja paksumpaa suojamateriaalia taulujen, peilien jne.suojaksi.
        Itselleni on suusanallisesti kerrottu kaksion muutohinnaksi 500-600€
        Hankin mm.patjansuojuksen juuri siksi ettei niitä vahingossa maahan tippumisen jälkiä jamuita tulisi. Paljon on kertynyt vuosien mittaan roinaa, osan lahjoitan kirpparille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeän kallista jos kilometri on matkaa toiseen asuntoon tai tavaravaa on täytynyt olla poikkeuksellisen paljon ja isoja, painavia tavaroita, muutoin en oikein ymmärrä loppusummaa. Vai onko hinnat ilmoitettunilmannalvia ja loppusummaan lisätäänkin yllättäen se ALV?
        Itse muuttamassa vuodenvaihteen jälkeen ja pyysin tarjousta.
        Aion ostaa joitain tuotteita myös Niemeltä kuten lattian suojaksi ja paksumpaa suojamateriaalia taulujen, peilien jne.suojaksi.
        Itselleni on suusanallisesti kerrottu kaksion muutohinnaksi 500-600€
        Hankin mm.patjansuojuksen juuri siksi ettei niitä vahingossa maahan tippumisen jälkiä jamuita tulisi. Paljon on kertynyt vuosien mittaan roinaa, osan lahjoitan kirpparille..

        Kokonaishinta muuttui yli 1000€ ja matkaa asuntojen välillä vain kymmenisen kilometriä tai hiukan yli. Laskutus alkaa Helsingistä lähdöstä ja firman auton sinne paluusta, kaikki maksaa.
        J..**ta!
        Ja jos tuotetilauksia tekee, ei ole niin varmaa että saa mitä on tilannut eli saakin jotain täysin ylimääräistä josta joutuisi sitten maksamaan esim.vuokraa. . Saa olla tarkkana ja heti tarkistaa tilaus ja tulee kyllä väistämättä tunne että jos henkilö on ikäihminen , eläkeläinen tai vanhempi niin mielellään vedetään höplästä eli oletetaan ettei toinen ymmärrä, uskalla tai tajua mitään eikä osaa pitää puoliaan, ottaa vastaan mitä tarjotaan ja maksaa kiltisti? .
        Tai sitten yritys palkkaa työharjoitteluun henkilöitä jolla on jollain tavalla rajoitteita ymmärryksessä, eivät osaa tai hallitse duuniaan lainkaan? .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaishinta muuttui yli 1000€ ja matkaa asuntojen välillä vain kymmenisen kilometriä tai hiukan yli. Laskutus alkaa Helsingistä lähdöstä ja firman auton sinne paluusta, kaikki maksaa.
        J..**ta!
        Ja jos tuotetilauksia tekee, ei ole niin varmaa että saa mitä on tilannut eli saakin jotain täysin ylimääräistä josta joutuisi sitten maksamaan esim.vuokraa. . Saa olla tarkkana ja heti tarkistaa tilaus ja tulee kyllä väistämättä tunne että jos henkilö on ikäihminen , eläkeläinen tai vanhempi niin mielellään vedetään höplästä eli oletetaan ettei toinen ymmärrä, uskalla tai tajua mitään eikä osaa pitää puoliaan, ottaa vastaan mitä tarjotaan ja maksaa kiltisti? .
        Tai sitten yritys palkkaa työharjoitteluun henkilöitä jolla on jollain tavalla rajoitteita ymmärryksessä, eivät osaa tai hallitse duuniaan lainkaan? .

        Kyllähän tuo kertoo jostan ongelmasta tuöpaikalla. Ei osata organisoida hommia ollenkaan.
        Kun tilaus tulee yritykselle siellä pitäisi jonkun tarkistaa varastossa paikan päällä käyden onko tilattuja tuotteita saatavilla vai ei.
        Varastokirjanpito voi olla täysin poskellaan, tietokoneelle ei merkitä mitään eli se kirjanpito mitä tietokoneelta muka näkyy ei päde lainkaan mitä varastossa muka näyttäisi olevan.
        Oikeasti asiakkaalle pitäisi ilmoittaa että se ja se puuttuu ja voiko korvata jollain vastaavalla jne, tai siihen pitäisi kysyä lupa jo tilauslomakkeessa.
        Sitten tilaus kerätään listan mukaan ja joku käy vielä kerätyt tuotteet läpi tilauslistaan verraten että ne täsmäävät. Sen jälkeen tilaus toimitetaan kuskeille jotka toimittavat ne eteenpäin.
        Nyt näyttää siltä ettei kukaan tarkista yhtään mitään, joku tolvana kerää, sellainen joka ei ymmärrä eikä kysy mitään jos joku on epäselvää vaan lappaa tilaukseen tavaraa joka ei sinne kuulu ja toimittaa tarkistamattoman tilauksen kuskeille.
        Kaikki työntekijät eivät ole kartalla hommastaan tai ei vain kiinosta koko homma ja tekevät mitä sattuu, voivat olla työrajoitteisia, työharjoittelijoita tai velvoitetyöllistettyjä joita ketuttaa joutua johonkin epämukavasn hommaan pölyiseen varastoon josta ei löydy mitään ja loputulos on sitten mitä tahansa asiakkaan kannalta,.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5700
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      212
      1765
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1722
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      93
      1188
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1145
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      876
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe