Sytostaateilla tapetaan sairaita ihmisiä

Sinä päätät elämästä

Miten voi olla mahdollista, että länsimaisessa terveydenhuollossa, tungetaan hurjia solumyrkkyjä, ilman että terveitä soluja suojeltaisiin ja vahvistettaisiin?

Sytostaatti tuhoaa syöpäsolua, mutta se tuhoaa myös terveet solut. Lääkärit tyynen rauhallisesti kertovat, kuinka ärhäkkään syöpään sairastunut näivettyy pikku hiljaa kuoliaaksi sytostaatin ansioista: Limakalvot vaurioituu, sylkirauhaset vaurioituu- suu kuivuu, tulee iho vaurioita, silmävaurioita, lihakset surkastuu jne.

Miten voi olla mahdollista, että lääkärit ovat niin lääketehtaiden talutusnuorassa, etteivät neuvo oikeanlaisen ravinnon syömisessä? Mm. Syöpä rakastaa sokereita ja hiilareita, ne ehdottomasti pois ruokavaliosta. Syöpä inhoaa mm. marjoja, vihanneksia, D-vitaaminia, antioksidantteja, Seleeniä ja noita pitäisi syödä paljon.
Syöpä viihtyy happamassa ympäristössä ja siksi elimistön ph arvo pitäisi olla sille epäsuotuisa. Mm. sokerit tekevät elimistöstä happaman, jossa syöpä nautiskelee täysin siemauksin.

Sinä, joka olet sairastunut syöpään, älä jää länsimaisen terveydenhuollon armoille, vaan ota itse selvää ja suojaa ja varjele terveitä solujasi, jotta ne eivät vaurioituisi solumyrkyistä niin pahoin, eivätkä anna täten hyvää pohjaa syövälle levitä.

Voimia taisteluun! Vastaus löytyy luonnosta ja saat oman elimistösi itse taistelemaan syöpää vastaan!!!

37

5417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      Ei kai taas tätä... SE joka on sairastunut syöpään, LUOTTAA taatusti mieluummin niihin sytostaatteihin kuin liirumlaarumiin. Kun se syöpä on tullut, sitä ei millään ravinnolla pois saada. Jotkut ruoka-aineet saattavat toki vähentää riskiä sairastua, mutta sekään ei ole 100% varmaa. Se, että olen päässyt remissioon, on SYTOSTAATTIEN ansiosta! Sytostaattien täytyy olla vahvoja, jotta ne tehoaisi. Ja koska ne ovat voimakkaita, ne tietysti aiheuttaa myös sivuvaikutuksia. Niistä kerrotaan etukäteen ennen hoitojen aloittamista.

      • Niin.

        Olet päässyt remissioon ja hyvä niin, mutta se ei ole homman ydin. Homman ydin on siinä, miten PIDÄT itsesi remissiossa. Hoidoilla saadaan syöpäsolut pois, mutta kun hoito päättyy, immunitetti on pystyttävä pitämään niin vahvana ettei mutanttien solujen kasvu pääse villiintymään uudelleen.


    • kiitos sytoista!!!!!

      Voi jeesus, taas tätä. Tänne kirjoittaa kaikki helevetin pässinpäät, joilla ei ole mitään tietoa ja käsitystä siitä millainen tauti syöpä on ja miten sitä hoidetaan. Hohoi, tämän keskusteluna aloittaja! Kerropa millainen syöpä sinulla on ollut? Missä paikassa, mikä levinneisyys, mikä jakautmisaste jne. Onko ollut ehkä jo mestastaaseja eli maksa, keuhkot, aivot, luusto täynnä syöpää. Ja sinäkö, arvon aloittaja, sitten parannat moisia tauteja. Voi j-lauta, sanon minä!

    • mr

      Tuossa aloitustekstissä on tietty pointti, siis tokihan terveellinen ravinto edistää kehon hyvinvointia. Mutta, en kyllä itse alkaisi kieltäytymään hoidoista, en usko että pelkkä ruokavalio nujertaa syöpää. Olen kyllä miettinyt erästä sukulaistani joka kuoli vuosia sitten syöpään, hän kävi näitä rankkoja hoitoja läpi ja lopulta menehtyi. Jälkeenpäin on tullut mieleen olisiko hän elänyt pidempään (tosin millainen lie hänen elämänlaatunsa olisi ollut) jos hoidot olisi lopetettu aikaisemmin, hän kun meni kuulemani mukaan todella huonoon kuntoon ja se varmasti edesauttoi hänen kuolemaansa. Isäni sai myös näitä hoitoja, mutta ne lopetettiin aika pian koska ne eivät auttaneet, syöpä siis jatkoi kasvuaan sytoista huolimatta. Hänen kuntonsa ei ehtinyt rappeutua hoitojen vuoksi kovin paljoa ja loppujen lopuksi hän elikin vuosikausia syöpädiagnoosin jälkeen.

      Suosittelen kuitenkin kuuntelemaan lääkäreitä, hehän ovat tämän asian parhaita asiantuntijoita.

      • Kannattaa tutustua.

        Lääkärit ovat suuren syöpämiljardibisneksen mannekiineja. Heidät värvätään jo salaisilla laivamatkoilla opiskelu-aikoina. Jaetaan osakkeita sun muuta kivaa että pysyvät ruodissa jakamassa satojakin tuhansia veronmaksajien rahoja per potilas.

        Siksi asiat halutaan pitää nykyisellään, koska se on niin valtavan tuottoisa kuolemanbisnes.

        Syöpä katoaa kylläkin paastoamalla pelkällä vedellä ja omalla virtsalla. Tästä on monta case-studya, joista allaolevassa kirjassa muutama:

        http://www.bibliotecapleyades.net/archivos_pdf/water-life.pdf


      • näin.
        Kannattaa tutustua. kirjoitti:

        Lääkärit ovat suuren syöpämiljardibisneksen mannekiineja. Heidät värvätään jo salaisilla laivamatkoilla opiskelu-aikoina. Jaetaan osakkeita sun muuta kivaa että pysyvät ruodissa jakamassa satojakin tuhansia veronmaksajien rahoja per potilas.

        Siksi asiat halutaan pitää nykyisellään, koska se on niin valtavan tuottoisa kuolemanbisnes.

        Syöpä katoaa kylläkin paastoamalla pelkällä vedellä ja omalla virtsalla. Tästä on monta case-studya, joista allaolevassa kirjassa muutama:

        http://www.bibliotecapleyades.net/archivos_pdf/water-life.pdf

        Tosiaan virtsan ottaminen sisäisesti vahvistaa kestämään sytostaattihoidonkin paremmin.


    • Kiitos jatko ajalle

      Tarkkaan kun lukee tuon aloitus tekstin, niin siinä ei käsketty kieltäytymään sytoista, vaan ottamaan rinnalle muuta vahvistamaan terveitä soluja. Otsikko on kyllä turhan provosoiva ja johtaa vääriin johtopäätöksiin. Mutta totta, valitettavasti, koin saman aikanaan ja syöpälääkärit eivät opastaneet oikeanlaisessa ravitsemuksessa, koska eivät ymmärtäneet ihmistä kokonaisvaltaisesti. He ovat vain ja ainoastaan lääkeuskovaisia.

      Itse olin kuolla sytostaatteihin ja olin saanut jo kuolemantuomion, kunnes kohtalo toi tielleni ihmisen, joka opasti syömään oikein (välttämään sokereita, vaaleaa viljaa yms. ja lisäämään luonnon marjoja, vihanneksia jne. )ja ottamaan purkista mm. D-vitamiinia 300mq ja seleeniä 200mq ja liuta muita soluja vahvistavia. Kaikki olivat sellaisia, joita meidän pitäisi saada muutenkin ravinnosta, mutta ravinnosta niitä ei saa riittävästi, vaikka kuinka mättäisi marjoja, silloin kun sairastaa syöpää. Eri asia nyt, kun olen terve!!!

      Ravinnon vahvistuessa, kestin paremmin sytohoidot ja lopulta syöpä oli selätetty.

      • ....................

        Älkää lopettako missään nimessä hoitoja, jos lääkäri ei totea itse niitä riittämättömiksi.
        Mutta ottakaa rinnalle terveitä soluja vahvistavia hivenaineita, vitamiineja ja ravintoa. Joku mainitsikin persikan siemenet, erittäin hyvä lisä myös! Ja todistettavasti, syöpä inhoaa kaikkea terveellistä!

        Totuus on taruakin kummempaa:
        Dokumentti- Miksi syöpää ei saa parantaa, kertoo melko kattavasti jättimäisestä bisneksestä, joka syöpähoitojen ympärillä pyörii.

        http://bambuser.com/v/1548437


      • joku vaan
        .................... kirjoitti:

        Älkää lopettako missään nimessä hoitoja, jos lääkäri ei totea itse niitä riittämättömiksi.
        Mutta ottakaa rinnalle terveitä soluja vahvistavia hivenaineita, vitamiineja ja ravintoa. Joku mainitsikin persikan siemenet, erittäin hyvä lisä myös! Ja todistettavasti, syöpä inhoaa kaikkea terveellistä!

        Totuus on taruakin kummempaa:
        Dokumentti- Miksi syöpää ei saa parantaa, kertoo melko kattavasti jättimäisestä bisneksestä, joka syöpähoitojen ympärillä pyörii.

        http://bambuser.com/v/1548437

        Ehkä syövästä mitään tietämättömille syöpähoidot saattavat olla bisnestä mutta ei potilaille itselleen. Tiedoksi sekin että terveellinen elintapa ei estä syöpää tai edes sydänsairauksia syntymästä. Jos liirumlaarumilla voitaisiin syöpä voittaa, niin silloinhan syöpä ei edes olisi vaarallinen tauti. Mutta asia ei ole niin. Joka päivä jokaisella ihmisellä syntyy muutamia syöpäsoluja jotka elimistö normaalisti kuitenkin onnistuu tuhoamaan. SE, että kenellä siitä syntyy itse syöpätauti on ihan sattuman kauppaa. Kaikille syöville ei edes tunneta syitä, miksi niitä tulee.


      • Sisäistähyvinvointia
        joku vaan kirjoitti:

        Ehkä syövästä mitään tietämättömille syöpähoidot saattavat olla bisnestä mutta ei potilaille itselleen. Tiedoksi sekin että terveellinen elintapa ei estä syöpää tai edes sydänsairauksia syntymästä. Jos liirumlaarumilla voitaisiin syöpä voittaa, niin silloinhan syöpä ei edes olisi vaarallinen tauti. Mutta asia ei ole niin. Joka päivä jokaisella ihmisellä syntyy muutamia syöpäsoluja jotka elimistö normaalisti kuitenkin onnistuu tuhoamaan. SE, että kenellä siitä syntyy itse syöpätauti on ihan sattuman kauppaa. Kaikille syöville ei edes tunneta syitä, miksi niitä tulee.

        On myös valveutuneita potilaita, kuten vaimoni, joka ei suostu liukuhihnahoitoon, vaan räätälöi itse omaa hoitoaan. Saa sytostaatteja, mutta vahvistaa terveitä soluja edm vitamiini- ja hivenainelisä hoidoin, niin kestää sytostaattihoidot paljon paremmin, eikä se pääse tuhoamaan niin pahoin tervettä solukkoa.

        Kaikelle syövän synnylle on jokin syy ja jos ei yleinen terveydenhuolto pysty sitä selvittämään, niin se ei tarkoita, etteikö sitä olisi olemassa. Jostain syystä, kussakin yksilöllisessä tapauksessa, elimistö ei poista haitallisia aineita (syöpäsoluja) pois ja siitä kehittyy syöpä. Syytä ei välttämättä pystytä korjaamaan, varsinkin, jos elimistö on jo kovin vanha? Mutta miksi ei yrittäisi?

        Vaimoni tietää tarkkaan, millaista bisnestä tehdään ylipäätänsä lääkefirmojen taholta ja kuinka lääkäreitä aletaan voitelemaan heti opiskelujen alussa. Onneksi, on nykyään enevässä määrin lääketehtaiden kahleista pois päässeitä hoitajia ja lääkäreitäkin, jotka ajattelevat ihmistä kokonaisvaltaisesti. Mutta niitä ei julkisessa terveydenhuollossa näy, eikä kuulu.

        Mutta kun on tietoinen asioista, oikeasti, niin pystyy itse olemaan oman itsensä herra, eikä mene siihen liukuhihnalle.

        Vaimoni sanoi, ettei anna terveyttään toisten vastuulle, vaan ottaa vastuun siitä itse. On sinut kuoleman kanssa ja häntä ei pysty mikään pelottelemaan millään möröillä.

        Vaimoni terveiset: Ajatelkaa itse omilla aivoillanne, älkääkä olko lääketehtaiden lampaita!


      • Metsän ääni
        joku vaan kirjoitti:

        Ehkä syövästä mitään tietämättömille syöpähoidot saattavat olla bisnestä mutta ei potilaille itselleen. Tiedoksi sekin että terveellinen elintapa ei estä syöpää tai edes sydänsairauksia syntymästä. Jos liirumlaarumilla voitaisiin syöpä voittaa, niin silloinhan syöpä ei edes olisi vaarallinen tauti. Mutta asia ei ole niin. Joka päivä jokaisella ihmisellä syntyy muutamia syöpäsoluja jotka elimistö normaalisti kuitenkin onnistuu tuhoamaan. SE, että kenellä siitä syntyy itse syöpätauti on ihan sattuman kauppaa. Kaikille syöville ei edes tunneta syitä, miksi niitä tulee.

        Elimistö tuhoaa syöpäsoluja. Petrokemian tuotteet ja puutteellinen ravitsemustila voivat laskea elimistön kykyä tuhota syöpäsoluja. Silloin on hyvä hallitulla lisäravisemuksella nostaa puolustuskykyä.
        Petrokemian myrkytystä ovat kaikki ölyystä aiheutuvat molekyylit elimistössä. (Liikenteen päästöt, lämmityksen, muoviteollisuuden maalit, vaatteet, astiat, ruokapakkaukset, meikit jne, jen..)


    • niinpä...

      Siksi ei suojella terveitä soluja kun lääkärien koulutus on lääkefirmojen varassa.Siltä varalta ettei tämä riitä lääkebisnekselle,vielä kielletään määräämästä suojaavia lisäravinteita.Esim. pelkkä seleeni tehoaa joihinkin syöpiin paremmin kuin syöpälääkkeet.Syöpään sairastuminen ei todellakaan tee asiantuntijaksi.

    • joopa

      Toisaalta on niinkin, että jos siihen syöpään on nyt sitten sairastuttu, niin isot annokset vitamiineja, hivenaineita yms saattaa ruokkia syöpääkin hurjaan kasvuun.

      • niinpä...

        Antioksidantit seleeni ja c-vitamiini tuhoavat silti syöpäsoluja päinvastaisella pro-oksidanttivaikutuksella.C-vitamiini toimii suonensisäisinä jättiannoksina joihin pillereillä ei päästä.Tavallisesti antioksidantit ovat vuorovaikutuksessa keskenään joka huomioimalla haitat voidaan estää.


    • Kysyn vaan..

      Käykö täällä lääkäreitä vaiko lääketehtaiden edustajia miinustamassa tiettyjä tekstejä?

      Saako tästä edes udella?

      • niinpä...

        Naurettavimmat kommentit tulevat Anna-Liisa Enkovaaralta jonka mukaan lääkeyhtiöt ottaisivat tehokkaat syöpähoidot heti käyttöön - eivät ottaisi jos eivät voisi tehdä patentin kautta myös rahaa.Lääkärikoulutuksessahan luontaistuotteista painotetaan vain niiden haittoja.Potilaalle jää ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi etsiä tietoa virallisen lääketieteen ulkopuolelta.


      • Höps

        Minä miinustin. En ole lääkäri, enkä lääkefirman edustaja. Olen syöpäsairas joka saa sytostaattihoitoa. Jään henkiin :) tuntuu surulliselta kuinka tietämättömät salaliittoteoreetikot esittävät sairaille ihmisille väitteitä siitä kuinka heidän tulisi jättää toimiva hoitonsa pois. Usein perustelut on "koska minä sanon niin".


    • tiedepiipertäjä

      Minä olen entinen syöpäpotilas, joka kirjoitan tätä siksi ja vain siksi, että sain tehokkaimmat mahdolliset hoidot aggressiiviseen syöpääni yli 6 vuotta sitten: leikkaus, vahvat sytostaatit montaa sorttia, sädehoito, biologinen täsmähoito, antiestirogeeni! Kiitos lääketieteelle ja lääketeollisuudelle, että tässä olen!!!

      • Uskontohoidot.

        Varokaa kaikenlaisten höyrypäiden vaihtoehtoisia syöpähoitoja.


      • Anonyymi

        sama täällä,hoidoista,leikkauksista selvinnyt ja nyt 10v takana rintasyövän löydöstä.


    • Aether

      On todistettu, että syöpä rakastaa sokeria, hiilareita ja insuliinia. On todistettu, että monet lisäravinteet kuten D-vitamiini parantavat syövän ennustetta. On todistettu, että stressi nopeuttaa syövän leviämistä. Mutta melkein koskaan näitä asioita ei oteta huomioon syövän hoidossa lääkäreiden taholta. Ehkä he eivät edes tiedä. Se jätetään huomiotta ja se on hulluutta. Jos syöpää vastaan otetaan kaikki aseet niin se kuolee. Ei se eroa siitä että montaa eri karsinogeeniä nauttimalla saa syövän todennäköisemmin. Vaikutukset kasautuvat hyvässä ja pahassa.

      Yksi tekijä harvoin parantaa syöpää. Sytostaatitkaan eivät yksinään paranna syöpää ellei syöpä ole maltillisempaa sorttia. Ihmistä on kohdeltava kokonaisuutena eikä jättää huomioimatta kaikkia lisäravinteita, ruokavaliota ja stressin poistoa joilla on kaikilla yhdessä vähintäänkin yhtä suuri syöpää tuhoava vaikutus kuin solumyrkyillä. Kun kaikki tämä yhdistetään solumyrkkyihin, moninkertaistuu paranemisenkin mahdollisuus.

      Sytostaatit ja leikkaus ja sädetys eivät ole ainoat aseet syöpää vastaan. Ottakaa asioista selvää älkääkä kohdelko lääkäreitä jumalina, se pelastaa henkenne.

      • Anonyymi

        Missä on todistettu syövän rakastavan sokereita, hiilareita ja insuliinia? Oletko edes elossa todistamassa väitteitäsi?


    • uteliasoon

      Oletko, Aether, siis entinen syöpäpotilas? Millainen syöpä sinulla oli? Miten paransit sen?

      • Anonyymi

        15v sitten leukemia. Jotka eivät kestäneet solumyrkkyjä sädehoitoja ovat jo kuolleet. Luulosairaat jotka eivät usko remissioon tappavat itesensä uudelleen samaan syöpään.
        Rauhaisaa elämäntyyliä kehoa kuunnellen.


    • pedantti

      Aika hölmöä käyttää yhtä henkilöä, joka ei parantunut vaihtoehtoisilla hoidoilla todisteena siitä, että ainoastaan solumyrkyillä voi parantua. Vaihtoehtohoitojakin on erilaisia, eivätkä kaikki parane niilläkään. Solumyrkyt tappavat monia, joita syöpä ei olisi tappanut. Syöpä ei ole kemikaalienpuutos sairaus, eikä parane sillä, että ihmisen oma immuunipuolustus tuhotaan myrkyillä ja sädettämällä.
      Lääkärit eivät itselleen tai perheenjäsenilleen useinkaan valitse rai suosittele kemoterapiaa.

    • voisurkuavoi

      Vai että lääkärit eivät valitse itselleen tai perheenjäsenilleen lääketieteellistä hoitoa.. heh heh heh.. Ei muuten pidä paikkaansa sanoo nimimerkki kokemusta ja tietoa ON

    • Anonyymi

      Puhut bisneksestä syöpähoitojen ympärillä mutta et huuhaa bisneksestä näitten niin sanottujen vaihtoehtojen ympärillä. Uskomus ei paranna.

      • Anonyymi

        Kyllä positiivisuus ja uskomuskin auttava parantumisessa!


    • Anonyymi

      Jos joku keksisi kaiken kattavan lääkkeen, joka parantaisi kaikki syövät, tällaista vitamiini-pitoista keskustelua ei olisi.

      Nyt tällainen vitamiini-pitoinen keskustelu on, koska syöpää ei ole voitettu.
      Syöpää hoidetaan monin erilaisin menetelmin, toivoen parantumista. Kaikki eivät kuitenkaan parane ja siitä johtuu katkeruus näillä palstoilla.

      • Anonyymi

        Monet eivät tunne muita lääkeaineita, kuin vitamiinit. Rauha heille!


    • Anonyymi

      Aloittaja sanoo näin: "Sytostaatti tuhoaa syöpäsolua, mutta se tuhoaa myös terveet solut. "

      Näinhän asia on, mutta, mutta...

      Syöpäsolut kasvavat erittäin nopeasti, kun sensijaan terveet solut paljon, paljon hitaammin. Ja juuri tähän kasvun nopeuksien erilaisuuteen sytostaatit perustuvat.

      Ne tapppavat kasvuvaiheessa olevia soluja, joit suuurin osa syöpäsoluista on. Sensijaan normaalit solut kasvavat hitaasti, eivätkä välttämättä ole kasvuvaiheessa silloin, kun sytostaattia annetaan. Joten ne säästyvät.

    • Anonyymi

      Lääkärit kielsivät vitamiinilisät yms. sytojen aikana koska kuulema ne voivat kiihdyttää myös syöpäsolujen kasvua. Vasta hoitojen jälkeen kuulema.

      Minusta sytohoitojen sivuvaikutukset selvitettiin todella "epätieteellisesti" meille, tyyliin "jotkut voi käydä jopa töissä hoitojen välillä, jotkut ei". Ja sitten sivuvaikutukset olivat kamalia, potilas ei voinut syödä moneen viikkoon muuta kuin jotain marjoja, joten voi aavistaa, että vastustuskyky heikentyi. Myös nukkuminen oli aika vaikeaa.

      Minusta lääketieteen pitäisi kehittää ymmärrettävämmät sytohaittaluokitukset niin kuin kivullakin on, 1-10. Tai antaa potilaalle moniste, jossa on vaikka viisi erilaista kuvausta haitoista, potilaskertomuksena, tyyliin pahimmillaan ja vähimmillään, ja keskimäärin.

      Sama juttu oli sädehoidoissa, etukäteen epämääräisesti sanottiin, että "yleensä sädehoitoja kestetään paremmin kuin kemoja", ja siinä oli briiffaus. Ei mennyt ihan niin.
      Informaation jakaminen ymmärrettävästi ja potilaan henkinen tila huomioiden on syöpähoidossa kokemukseni mukaan heikkoa.

      • Anonyymi

        Niin, mitä syöpää sairastitkaan?


    • Anonyymi

      Tämä on todella vaikea ja vakava aihe...ja minulla on viimeaikoina ollut todella paljon kiireitä...joten ei ole ollut aikaa käydä täällä kommentoimassa asiaa.

      Sytostaattien perusongelma viimekädessä on se...että ne eivät tunnusta sitä perustavanlaatuista tosiasiaa MIKÄ SYÖPÄ TOSIASIASSA ON!!!

      https://tinaturner18.files.wordpress.com/2020/07/image-28.png

      https://tinaturner18.files.wordpress.com/2020/07/image-29.png

      https://tinaturner18.files.wordpress.com/2020/07/image-31.png

      Eli mikä tuo VALKOINEN SIENI noissa kuvissa oikein on?

      Sytostaattihoidot eivät vastaa tähän varsin oleelliseen kysymykseen.

      Hoidoilla on oma historiansa joka ei ollenkaan perustu syövän empiiriseen tutkimikseen biologisena ilmiönä.

      Empiirinen tutkimus perustuu siis havaintoihin ja testeihin...toisin sanoen...siis KOKEISIIN!!!

      https://tinaturner18.files.wordpress.com/2021/01/image-30.png

      Tästä aiheesta jauhaminen täällä on minulle todella vaikeaa...mutta mikäli aihe kiinnostaa...niin itse suosittelen että meilaat minulle suoraan osoitteeseen [email protected] niin pyrin vastaamaan kysymyksiisi parhaan kykyni mukaan.

      Sen sanon...että tämä on varsin oleellinen kysymys joka liittyy syövän ihan perustavanlaatuiseen olemukseen...sekä mikä on näiden syöpähoitojen todellinen tarkoitusperä...

      https://tinaturner18.files.wordpress.com/2021/01/image-31.png

      Toisin sanoen syy ja seuraus!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=0rDsOGOIcgg

    • Anonyymi

      No siis ihmisellä on oikeus päättää meneekö syöpähoitoihin vai ei. Tulee mieleen HUNKS:n Jani Kokki, joka kieltäytyi pitkään syöpähoidoista ja uskoi vaihtoehtomenetelmiin, mutta päätyi lopulta sittenkin hoitoihin. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaihtoehtohoidot-eivat-auttaneet-jani-kokkia-vasta-leikkaus-paransi-syovan/6538238#gs.u9bokw

      Mun mielestä se on oikein, että itse saa päättää ottaako hoitoa vai ei. Mutta kuulemani mukaan lapset eikä lapsen vanhemmat saa päättää Suomessa hoidetaanko lapsen syöpää vai ei. (lähde: sairaanhoitajakoulu)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe