Vähiten empaattisin merkki?

Qest

Hei, mikä on teidän mielestänne vähiten empaattisin merkki/merkit?
(Voi myös mainita empaattisimman)

Minusta vähiten Kaksonen ja Oinas
(eniten Kalat)


Itse olen skorpioni

40

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka N.

      Minunkin mielestäni oinas on vähiten empaattisin ja kaksonen, jotkut kauriit (huom eivät kaikki). Empaattisimpia ovat kalat, skorpioni ja rapu eli kaikki veden merkit.

    • No tietysti

      epäempaattinen on se merkki, joka kehoitta
      kanssaihmisiä miettimään, mikä on vähiten empaattinen
      horoskooppimerkki.
      Ja kakkosena tulee se, joka ryhtyy
      tekemään vertailevaa litaa.

      • Psyyke/Astrologia

        Kyky empatiaan syntyy lapsuudessa. Empatian kokeminen voi myös olla tulosta henkisestä kasvusta. Astrologian aurinkomerkit ovat astrologian aurinkomerkkejä. Ne eivät ole tekemisissä psyyken kanssa.


      • Ei kuoleman vakavaa

        Tällähän palstalla kuuluukin keskustella horoskoopeista. Jos tämän palstan jutut eivät miellytä, ei niitä ole pakko lukea. Aloittajan kysymys oli mielenkiintoinen ja asiallinen. Ap tuskin on epäempaattinen vain sen takia että kysyi mikä merkki on vähiten empaattinen. Niitä kun on. Tietysti luonteeseen vaikuttaa monet muutkin tekijät mutta horoskooppipalstalla niistä on turha jauhaa, ne kun ei itse aiheeseen oiken liity mitenkään. Täällä kuuluukin pohtia kulloiseenkin merkkiin liittyviä ominaisuuksia, se ei kai ole paha asia?


      • Pluto Chiron
        Ei kuoleman vakavaa kirjoitti:

        Tällähän palstalla kuuluukin keskustella horoskoopeista. Jos tämän palstan jutut eivät miellytä, ei niitä ole pakko lukea. Aloittajan kysymys oli mielenkiintoinen ja asiallinen. Ap tuskin on epäempaattinen vain sen takia että kysyi mikä merkki on vähiten empaattinen. Niitä kun on. Tietysti luonteeseen vaikuttaa monet muutkin tekijät mutta horoskooppipalstalla niistä on turha jauhaa, ne kun ei itse aiheeseen oiken liity mitenkään. Täällä kuuluukin pohtia kulloiseenkin merkkiin liittyviä ominaisuuksia, se ei kai ole paha asia?

        Kaksonen - Elää itselle. empatia itselle.
        Neitsyt - Omapäinen. Vaativa. Ei empatiaa.
        Rapu - kun ei kykene toteuttamaan käytännössä empatiaansa. Kykenemätön.
        Jousimies - Ei tietoa empatiasta, kuin teoriassa. Ei ainakaan jaa.
        Kauris - Minä ja minun elämäni. Ei empatiaa.
        Skorpioni - Empatiaa laajasti, työympäristössä, ei henk.koht. kykenemätön.
        Vaaka - Empatia teoriassa, ei anna.
        Vesimies - Empatia maailman ihmisille, teoriassa. Minä itse ensin.
        Oinas - Ammatissaan. Empatiaa ihmisille. Kaikille.
        Kalat - Laajaa empatiaa, perheelle, työlle, Jumalalle, elämälle. Lapsille.
        Leijona - Empatia lapsille.


      • ihmeiden aika
        Pluto Chiron kirjoitti:

        Kaksonen - Elää itselle. empatia itselle.
        Neitsyt - Omapäinen. Vaativa. Ei empatiaa.
        Rapu - kun ei kykene toteuttamaan käytännössä empatiaansa. Kykenemätön.
        Jousimies - Ei tietoa empatiasta, kuin teoriassa. Ei ainakaan jaa.
        Kauris - Minä ja minun elämäni. Ei empatiaa.
        Skorpioni - Empatiaa laajasti, työympäristössä, ei henk.koht. kykenemätön.
        Vaaka - Empatia teoriassa, ei anna.
        Vesimies - Empatia maailman ihmisille, teoriassa. Minä itse ensin.
        Oinas - Ammatissaan. Empatiaa ihmisille. Kaikille.
        Kalat - Laajaa empatiaa, perheelle, työlle, Jumalalle, elämälle. Lapsille.
        Leijona - Empatia lapsille.

        Jaa, ja härkäkö ei ole mitään???


      • Kokemuksella sanon
        Pluto Chiron kirjoitti:

        Kaksonen - Elää itselle. empatia itselle.
        Neitsyt - Omapäinen. Vaativa. Ei empatiaa.
        Rapu - kun ei kykene toteuttamaan käytännössä empatiaansa. Kykenemätön.
        Jousimies - Ei tietoa empatiasta, kuin teoriassa. Ei ainakaan jaa.
        Kauris - Minä ja minun elämäni. Ei empatiaa.
        Skorpioni - Empatiaa laajasti, työympäristössä, ei henk.koht. kykenemätön.
        Vaaka - Empatia teoriassa, ei anna.
        Vesimies - Empatia maailman ihmisille, teoriassa. Minä itse ensin.
        Oinas - Ammatissaan. Empatiaa ihmisille. Kaikille.
        Kalat - Laajaa empatiaa, perheelle, työlle, Jumalalle, elämälle. Lapsille.
        Leijona - Empatia lapsille.

        Oletan että olet itse oinas koska kehuit heitä mutta muita moitit. Sori vaan mutta kaikki oinaat (siis joka ikinen jonka olen tavannut) ovat olleet itsekeskeisiä, ylimielisiä ja empatiakyvyttömiä kusipäitä. Myös kaksoset häilyvällä ja narsistisella luonteellaan ovat vähiten empaattisia. Kaikista empaattisimpia taas ovat vaaka, kalat, rapu, neitsyt ja skorpioni.


    • Metsään meni

      Oinasko empaattinen!? Ei todellakaan oinas on EPÄEMPAATTISIN kaikista kahdestatoista eläinradan merkistä. Olen tämän omin silmin nähnyt ja kokenut. Empaattisimpia ovat Skorpioni, kalat ja Vesimies.

    • 30

      Oletko nähnyt Oinasta ihmissuhdetyössään? Lue kuvaukset Oinas aurinkomerkistä. Oinaalle on laitettu painolastia, joka ei sinne kuulu.

      • Metsään meni

        Joo olen nähnyt ja kokenut, itsekkäämpää, ylimielisempää ja aggressiivisempaa ihmistä saa hakea. On ihan omakohtaista kokemusta monesta oinaasta että tiedän kyllä hyvin. Oinaat eivät ota muita ihmisiä huomioon, ovat minäkeskeisiä. Oinaissa on hyviäkin puolia mutta useimmiten nuo huonot peittävät alleen ne positiiviset asiat mikä on sääli.


      • ;))))
        Metsään meni kirjoitti:

        Joo olen nähnyt ja kokenut, itsekkäämpää, ylimielisempää ja aggressiivisempaa ihmistä saa hakea. On ihan omakohtaista kokemusta monesta oinaasta että tiedän kyllä hyvin. Oinaat eivät ota muita ihmisiä huomioon, ovat minäkeskeisiä. Oinaissa on hyviäkin puolia mutta useimmiten nuo huonot peittävät alleen ne positiiviset asiat mikä on sääli.

        höpsis


    • Vähiten empaattisin?

      Mitä se tarkoitta??

      • Metsään meni

        Se tarkoittaa sitä että ei tunne myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan eikä ota heidän tunteitaan eikä tarpeitaan huomioon missään asiassa. Epäempaattinen ei osaa myötäelää muiden ihmisten kanssa, kuten empaattinen ihminen.


    • Joutskarityttö

      Tunnen monia oinaita ja tulen kaikkien kanssa erittäin hyvin toimeen, jousimies kun olen. On totta, että Oinas on hyvin minäkeskeinen eikä kovin empaattinen. Kaikki tuntemani oinaat ( sisko, työkaveri, kaksi hyvää ystävää ) ovat sosiaalisia, ystävällisiä ja ihan miellyttäviä ihmisiä.

    • Jouskarinainen!

      Voi hyvänen hyssykkä sentään. Ei pelkkä tähtimerkki vielä sano mitään. Pitää tietää enemmän esim. tähtikartta, koska jokaisessa merkissä on vähintään 2 erilaista persoonaa.

      Minä olen jouskari ja vihaan joitakin jouskareita ja jotku jouskarit on todella hyviä.

    • emppu oinas

      Olen oinas. Tuntuu hyvin vieraalta, kun joku väittää oinaita epäempaattisiksi. Lapset viihtyvät kanssani aivan hirveän hyvin. Voisi kai ajatella, että se kertoisi jotain lämmöstä ja myötäelämisestä.

    • Olen huomannut

      Ei lapsien kanssa toimeentuleminen kerro mitään empatiasta, kuka tahansa vähänkään lapsenmielinen voisi lasten seurassa olla luontevasti, mutta olen huomannut että oinailla ei ole juurikaan sitä myötäelämisen kykyä eivätkä he ole empaattisia. He eivät osaa katsoa asioista toisen ihmisen näkökulmasta itsekkyytensä takia, eivätkä osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Empaattisimpia merkkejä mielestäni ovat kärkipäässä kalat (kaikista empaattisin), toisena tulee skorpioni ja viimeisenä vesimies.

      • ouboy12

        No voi sentään, oletpa sinä paljon huomannut ;)))))


      • Olen huomannut
        ouboy12 kirjoitti:

        No voi sentään, oletpa sinä paljon huomannut ;)))))

        Olen, nimittäin tullut oltua koko elämä oinaiden kanssa tekemisissä, lähipiiristä niitä löytyy todella monta. Oinaissa on toki eroja, niin kuin kaikissa muissakin merkeissä, mutta kaikissa heissä olen huomannut myös hyvin paljon samoja luonteenpiirteitä.


      • geimiä beibi
        Olen huomannut kirjoitti:

        Olen, nimittäin tullut oltua koko elämä oinaiden kanssa tekemisissä, lähipiiristä niitä löytyy todella monta. Oinaissa on toki eroja, niin kuin kaikissa muissakin merkeissä, mutta kaikissa heissä olen huomannut myös hyvin paljon samoja luonteenpiirteitä.

        Tuo kaikki perustuu siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että katselet maailmaan omista stereotypioistasi käsin. Eli näet maailman sellaisena kuin olet sen mieleesi piirtänyt. Tiedät varmaan kognitiivisen dissonanssin käsitteen. Ihminen pyrkii yleensä välttämään sellaista informaatiota, joka on vastoin hänen olemassa olevia käsityksiään. Tähän taipumukseen horoskoopitkin taitavat perustua. Horoskooppimerkeistä on laadittu luonnehdintoja ja kas kas monet näkevät toisissa ja itsessä juuri ne piirteet, mitä jossain luonnekuvauksessa on.

        Oinaastahan on kerrottu, että hän johtajatyyppiä, hieman itsepäinen oman tiensä kulkija ja kas täälläkin moni väittää, että juuri sellaisia oinaat ovat.

        Mutta kerronpa miehestä, joka etsi naista itselleen. Hän tapasi naisia nettitreffien kautta. Siinä yhteydessä minäkin hänet tapasin. Hän ajatteli, että minuakin voisi lukea kuin avointa kirjaa horoskooppimerkkini perusteella. Enpä kuitenkaan mene sellaisiin muotteihin. Leikkimielisenä tyyppinä tein miehelle vähän jäynääkin ja tahallani korostuneesti käyttäydyin vastoin horoskooppimerkkiini liitettyjä ominaisuuksia haha...


      • Sellaisia te olette
        geimiä beibi kirjoitti:

        Tuo kaikki perustuu siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että katselet maailmaan omista stereotypioistasi käsin. Eli näet maailman sellaisena kuin olet sen mieleesi piirtänyt. Tiedät varmaan kognitiivisen dissonanssin käsitteen. Ihminen pyrkii yleensä välttämään sellaista informaatiota, joka on vastoin hänen olemassa olevia käsityksiään. Tähän taipumukseen horoskoopitkin taitavat perustua. Horoskooppimerkeistä on laadittu luonnehdintoja ja kas kas monet näkevät toisissa ja itsessä juuri ne piirteet, mitä jossain luonnekuvauksessa on.

        Oinaastahan on kerrottu, että hän johtajatyyppiä, hieman itsepäinen oman tiensä kulkija ja kas täälläkin moni väittää, että juuri sellaisia oinaat ovat.

        Mutta kerronpa miehestä, joka etsi naista itselleen. Hän tapasi naisia nettitreffien kautta. Siinä yhteydessä minäkin hänet tapasin. Hän ajatteli, että minuakin voisi lukea kuin avointa kirjaa horoskooppimerkkini perusteella. Enpä kuitenkaan mene sellaisiin muotteihin. Leikkimielisenä tyyppinä tein miehelle vähän jäynääkin ja tahallani korostuneesti käyttäydyin vastoin horoskooppimerkkiini liitettyjä ominaisuuksia haha...

        Seli seli, taisi osua arkaan paikkaan ;) Leikkimielellähän näitä horoskooppeja luetaankin, ainakin minä.


    • Kokemuksella

      Omien kokemusten mukaan vähiten empaattisempia ovat olleet leijonat, jousimiehet ja vaa'at. Kaikki omalla tavallaan aika minäkeskeisiä ja itsekkäitä.

      Eniten empatiaa olen tavannut kaloilla, skorpionilla sekä kauriilla. Tuntemistani ravuista osa on ihan empaattisia kun taas muutama rapu on täysin väliinpitämätön muita kuin omia asioitaan kohtaan. Uskon, että kaikissa ihmisissä on erilaisia luonteenpiirteitä, jotka korostuvat eri tilanteissa.

    • tutkitaan lapsuutta

      Vähiten empaattista horoskooppimerkkiä ei tietenkään voi nimetä. Kun ajattelen tuntemiani ihmisiä, tulee joka merkistä mieleen sekä empaattisia että ei empaattisia. Siis ihan äärilaitoja tulee mieleen heti esim. vaaoista, kaksosista, ravuista, jousimiehistä eli toiset empaattisia toiset epäempaattisia. Empatia opitaan lapsuudessa aika pitkälti. Esim. vanhemmat voivat opettaa sitä lapsilleen.

    • 20+14

      Vähiten empaattinen on ehdottomasti vesimies ja kaksonen.

      Eniten empaattisia ovat ravut ja kalat.

    • 15+12

      VESIMIES!!!

    • eiliputuspäivää

      Vähiten empaattinen merkki on Kaksonen

    • Piilossa onnellisena

      Ravut mitä on tullut elämässäni vastaan eivät ole omanneet minkäänlaista empatiakykyä, sama leijonien kohdalla. Silti uskon, että kaikkien merkkien kohdalla on hyvin empaattisia ja oikeasti tutustumisen arvoisia ihmisiä!

      Itse olen kauris ja liiankin empaattinen ja kiltti, en ole kuin pari ihmistä tavannut jotka ovat olleet yhtä empaattisiä kuin minä ja joilla se on kasvanut suureksi ongelmaksi. Nyt onneksi osaan pitää jo jotenkin puoleni ja nähdä milloin minua vain hyväksikäytetään.

      Enkä tosiaankaan sano, että kauris olisi empaattisin merkki, ei todellakaan pidä aina paikkaansa. Oma äitini saman merkin alla ja on niin mahdottoman itsekäs, että ajattelee vain omaa etuaan.

      • kotkotkoo

        olen rapu ja ainakaan tuo ei pidä paikkaansa minun kohdallani... oma mottoni on aina " yritä kävellä toisen kengissä " minulla on myötätuntoa niin ihmisiä kuin eläimiä kohtaan melkein liiaksi sillä voin itse niin huonosti kun eläydyn heidän tilaansa niin syvästi. nykyisin en pysty katsoon enään edes elokuvia joissa ihmisiä kohdellaan huonosti.
        eroja on joka merkissä, sen olen huomannut että horoskooppi merkit pitää paikkansa ainakin kun on kyse luonteesta ja kenen kanssa tulee hyvin toimeen. minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kauriin kanssa joista yksi on paras kaverini.

        olen tavannut monta kaksosta ja jokaiseltu puuttuu empatia. varmaan johtuu ympäristötekijöistä ja perheoloista... tyttäreni on kaksonen mutta häneltä ei puutu empatiaa... ainut kaksonen kenen kanssa toimin hyvin. ehkä syy siihen on kasvatus.


      • älykästä
        kotkotkoo kirjoitti:

        olen rapu ja ainakaan tuo ei pidä paikkaansa minun kohdallani... oma mottoni on aina " yritä kävellä toisen kengissä " minulla on myötätuntoa niin ihmisiä kuin eläimiä kohtaan melkein liiaksi sillä voin itse niin huonosti kun eläydyn heidän tilaansa niin syvästi. nykyisin en pysty katsoon enään edes elokuvia joissa ihmisiä kohdellaan huonosti.
        eroja on joka merkissä, sen olen huomannut että horoskooppi merkit pitää paikkansa ainakin kun on kyse luonteesta ja kenen kanssa tulee hyvin toimeen. minulla ei ole koskaan ollut ongelmia kauriin kanssa joista yksi on paras kaverini.

        olen tavannut monta kaksosta ja jokaiseltu puuttuu empatia. varmaan johtuu ympäristötekijöistä ja perheoloista... tyttäreni on kaksonen mutta häneltä ei puutu empatiaa... ainut kaksonen kenen kanssa toimin hyvin. ehkä syy siihen on kasvatus.

        höpö höpö höö ja huomenna lissää!


    • crebscrebs

      Sanoisin että ainakin jousimies. Olen rapu ja en edes tiedä miksi olen jouskareita niin paljon ympärilleni kerännyt.. 3 parasta kaveriani ja entinen mieheni.
      Tai ainakin heistä olen huomannut että jos eivät itse hyödy empatiastaan niin eivät usein edes yritä ymmärtää. Näin ollaa myös yhdessä leijona ystäväni kanssa huomattu, hänelläkin kokemusta koska miehensä ja yksi kaverinsa ovat jouskareita.
      Ei mulla siis mitään kaunaa, vaan oman kokemuksen perusteella sanoin mielipiteeni.

      Toinen merkki ois rapu. Rapu on niin kakspiippuinen merkki, tekee melkein mitä vaan ja antaa sääliä ja empatiaa pajon, taikka ovat täysin kylmiä ja empatia kyvyttömiä, surullista kyllä. Myös itsessäni olen huomannut näitä piirteitä.

    • sun scorpio

      tietysti eletty elämä muokkaa ihmistä, mutta siinä tulee esille se mitä merkkiä edustaa, miten ottaa vastaan elämän ongelmat miten elää niiden kanssa ja pääsee niistä yli ynm...

      tunteikaammat merkit: kalat ja skorpioni, rapu, kauris (eivät vain aina näytä tunteitaan)

      • mooncancer1

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi sun scorpio.:)


    • vedennainen

      Ohhoh. Täällä moni väittää, että kaksonen olisi epäempaattisin merkki, mutta mun oma isäni, joka on kaksonen on todella empaattinen, vaikkei tosin näytäkkään tunteitaan usein eikä suoraan, mutta hän osaa eläytyä kaikkien perheen vesimiesnaisten asemaan meidän riidellessä. Ja kaks parhaista kavereistani on oinaita, jotka on todella empaattisia, osaa kuunnella ja eläytyä toisen asemaan.

      • Pikrke

        Kaksonen on kaikista epäempaattisin. Ketään muu ei pysty sellaisiin päätöksiin. En väitä että kaikki kaksoset mutta tunnen hyvin läheisesti yhden ja enkä ole ikinä ennen tavannut niin itsekeskeistä, kiukuttelevaa ja jotenkin jopa välillä omia lapsiaan kohtaan aliarvioivaa ihmistä.


    • kalat

      ovat ehdottomasti empaattisin merkki kaikista,olen itse kalat

    • 2+20

      Itse olen kokenut vähiten empaattisiksi kaikki tulenmerkit, eli jousimies, oinas ja leijona. Tuntemani leijonat ovat olleet itsekeskeisiä, hieman liikaakin narsistisia piirteitä omaavia henkilöitä, oinaat ovat aina olleet etäisiä ja vain arvostelleet, ja jousimiehet elävät itselleen.

      Empaattisimmat ovat kaikki veden merkit, eli kalat, rapu ja skorpioni. Itse skorpionina olen mielestäni hieman liiankin empaattinen, ja saatan huonona puolena unohtaa itseni helposti. Kaloista vaikuttuu empaattinen, rauhoittava ja filosofinen kuva, ja heille on helppo jutella, ja he kuuntelevat ymmärtäväisesti. Ravut taasen ovat kannustavia ja empaattisia.

    • Murskata itse!

      Mars Skorpionissa on vähiten empaattinen. Samoin Venus Jousimiehessä on vähiten empaattinen.

    • kaksonen, yleä siitä

      olen itse kaksonen ja voin sanoa että jos et ole minulle tärkeä ihminen et saa empatiaa minulta.... ja oinas on kanssa vähän niin ja näin empatian suhteen... paljon vaikutta mitä oinaan elämässä on tapahtunut...

    • MrJuha82outolintu

      Kivaa keskustelua.
      Vähän mainitaan härästä.
      Minä oon härkä aurinkomerkiltäni, kauris kuussa ja jouskari nousevassa.

      En osaa analysoida kovin hyvin, mut jotkut oinaat elävät tunteella.
      Oman merkin ihmisistä en osaa sanoa paljoa muuta kuin siellä on sekä hyviä että pahojakin.

      Jousimiehissä tuntuu olevan hyviä tyyppejä kanssa, mut osa on semmosia minäkeskeisiä kuten jotkut jouskarijulkut(Aku Hirviniemi, Nicky Minaj, Britney Spears, Mika Salo jne).

      Skorppareista ei oo paljoakaan havaintoja, mut mun kylällä asuu yksi skorppari, joka hyvin rauhallinen ja hyvä tyyppi.
      Ei piä itsestään melua mitenkään.
      Sosiaalinen, mut samalla vetäytyvä erakkoluonne.
      Ymmärtää hyvin asioita.
      Oli koulussa fiksu tämä skorppari.
      Hieman pisteliäs oli mutten pidä häntä kuitenkaan kiusaajana.
      Oli vain semmonen kovis nuorena.''

      Mun mummo oli härkä ja oikee tahtonainen, voimakas luonne, joka laittoi psykopaatin itkemään, kun hänen tyttärensä aviomies oli psykopaatti ja meinas tappaa vaimonsa, niin mummini riensi tyttönsä apun ja laittoi psykopaatin itkemään.
      Toinen vahvaluonteinen härkäpää olen minä ja esim tämä hiihtäjä Sami Jauhojärvi on tunnettu vahvasta luonteestaan ja sinnikkyydestä.
      On myös aika empaattinen ihminen tämä Jauhojärvi.

    • os3

      Kysymykseen, omalla listalla kaksonen on ehdoton ykkönen, sitä en vierelleni ainakee ottas. Toisena ehkä vesimies, näitä taas vaan voi silti rakastaa. Tiädä mikä siinä on .Vaaka. Ja monia merkkejä ois vielä missä on sekä sympaattisia lajitovereitaan ja sitten taas itsekköitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe